abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130422277
Goed ik heb nog 3 Gmail accounts die nu vrijwel niet meer gebruikt worden en wil van dat verotte Google af, als ik die opzeg welke consequentie heeft dat voor de Android telefoon ? Kan ik een nieuw en inactief Google account aanmaken en dat op de telefoon als nieuwe admin acount instellen en heeft dat gevolgen voor de apps of ben je bij het deleten van de phone Google account alles kwijt ?
pi_130422866
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Phone het volgende:
Goed ik heb nog 3 Gmail accounts die nu vrijwel niet meer gebruikt worden en wil van dat verotte Google af, als ik die opzeg welke consequentie heeft dat voor de Android telefoon ? Kan ik een nieuw en inactief Google account aanmaken en dat op de telefoon als nieuwe admin acount instellen en heeft dat gevolgen voor de apps of ben je bij het deleten van de phone Google account alles kwijt ?
FOK! Google, BlackMart FTW :Y
pi_130423031
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:17 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

FOK! Google, BlackMart FTW :Y
wot?
pi_130423061
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:21 schreef Phone het volgende:

[..]

wot?
Is je Google kapot of wat? :')
pi_130423098
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:22 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

ja google is kapot, ten onder gegaan aan mailpile :)
pi_130423495
quote:

[..]

ja ik begin die Phone topics ook een beetje moe te worden.
pi_130423525
Dan gebruik je die om te zoeken.
pi_130423594
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja ik begin die Phone topics ook een beetje moe te worden.
Gewoon reageren in topic maar geen antwoord geven :+
pi_130431000
quote:

[..]

Wat boeit mij dat hele Blackmart ? Als je het antwoord op mijn vraag mbt Google accounts opheffen niet weet bespaar je dan gewoon de moeite van het posten/grappen maken/trollen of ander zandbakgedrag, ook aan al die onvolwassen webkleuters hier, dit forum is niet bedoeld voor dat soort onzinnige flauwekul daar zit echt niemand op te wachten.
pi_130431743
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:04 schreef Phone het volgende:

[..]

Wat boeit mij dat hele Blackmart ? Als je het antwoord op mijn vraag mbt Google accounts opheffen niet weet bespaar je dan gewoon de moeite van het posten/grappen maken/trollen of ander zandbakgedrag, ook aan al die onvolwassen webkleuters hier, dit forum is niet bedoeld voor dat soort onzinnige flauwekul daar zit echt niemand op te wachten.
als je een beete had gezocht had je het antwoord geweten.
al jouw topics zijn dezelfde domme vragen die elk kind van 12 zonder problemen had kunnen vinden.
heb je je eigen postgeschiedenis al eens bekeken naar jouw bijdrages?

5min zoekwerk:
While purchases can’t be transferred between Google Accounts, you can install apps that were purchased using different account by signing in to your Google Play Store app using the associated account, then reinstalling the apps on your device.
pi_130438194
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

als je een beete had gezocht had je het antwoord geweten.
al jouw topics zijn dezelfde domme vragen die elk kind van 12 zonder problemen had kunnen vinden.
heb je je eigen postgeschiedenis al eens bekeken naar jouw bijdrages?

5min zoekwerk:
While purchases can’t be transferred between Google Accounts, you can install apps that were purchased using different account by signing in to your Google Play Store app using the associated account, then reinstalling the apps on your device.
- knip -

[ Bericht 0% gewijzigd door Bart op 25-08-2013 21:05:50 ]
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:05:35 #12
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_130456928
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:05 schreef Phone het volgende:

[..]

knip
Doe eens even normaal :{.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_130506068
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:05 schreef Bart het volgende:

[..]

Doe eens even normaal :{.
en waarom zeg je dat niet tegen die irritante lolbroeken/topic verneukers ? ik stel een doodgewone vraag en zit niet op dat soort irritante flauwekul te wachten. iedere vraag op dit forum is ook op google te stellen dus dat soort opmerkingen van die aap van 'zoek zelf maar op' is gewoon bashen.

laat dat soort fuguren oprotten of normal met elkaar omgaan. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')