Elite (maar ik moet erbij zeggen dat ik maar pelotonvulling was). Was op het Nederlands Clubkampioenschap in Drontenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op welk niveau heb je gefietst ?
Kanidaat voor onopvallendste renner ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Elite (maar ik moet erbij zeggen dat ik maar pelotonvulling was). Was op het Nederlands Clubkampioenschap in Dronten
Dan zal Purito extra hard moeten werken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, al zijn het er minder dan voorgaande jaren, 10-6-4
Als ik niet gelost werd, dan wel ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kanidaat voor onopvallendste renner ?
(Best hoog niveau trouwens)
Ok, hoog niveau dus. Pelotonvulling of niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Elite (maar ik moet erbij zeggen dat ik maar pelotonvulling was). Was op het Nederlands Clubkampioenschap in Dronten
Maar er is dan ook minder concurrentie (lees: Contador, Froome)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zal Purito extra hard moeten werken.
Dat was briljant ja. Die slowmotion waarin je Di Luca op de achtergrond zag vloeken en tierenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef Redefine het volgende:
O ja Di Luca was toen woedendGasparotto lekker aan het trollen toen
Was eigenlijk te hoog voor me. Ik reed vaker niet uit dan wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, hoog niveau dus. Pelotonvulling of niet.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef Redefine het volgende:
O ja Di Luca was toen woedendGasparotto lekker aan het trollen toen
Fuglsang had ik dan logischer gevonden ja, misschien ook Kangert wel na al het fantastische werk in de Giro.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat ze Brajkovic als eerste over de finish laten komen, die heeft al eens met die leiderstrui in de Vuelta gereden, gun dat dan toch aan een ander.
Danilo heeft naar horen zeggen 's avonds zijn laptop uit het raam gegooid.quote:
fixedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Danilo heeft naar horen zeggen 's avonds zijn laptop ploegmaat uit het raam gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |