Klopt, dat is ook zo...vraag me alleen af waar hij nu nog voor rijdt. WK lijkt me veel te zwaar voor hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Robs234 het volgende:
[..]
Schouderblad gebroken in Tour hè
Duidelijk niet volledig klaar voor de Vuelta, want hij kan toch wel een stukje tijdrijden
Is wel hét doel voor hem dit jaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook zo...vraag me alleen af waar hij nu nog voor rijdt. WK lijkt me veel te zwaar voor hem.
neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Robs234 het volgende:
Was die Maarten Ducrot werkelijk zo'n geweldige renner?
Hij werd niet voor niets de Koning van Biafra genoemd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Robs234 het volgende:
Hij zat altijd lachend bij iedereen in het wiel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Robs234 het volgende:
Hij heeft wel een etappe gewonnen in de Tour, kunnen niet veel van de hedendaagse Nederlandse renners zeggen (alleen Weening).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef Robs234 het volgende:
Die wint 11 etappes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Redefine het volgende:
Purito schrijven we alvast op voor morgen.
met doping jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij heeft wel een etappe gewonnen in de Tour, kunnen niet veel van de hedendaagse Nederlandse renners zeggen (alleen Weening).
Waarvan Ducrot zelf gezegd heeft dat de enige reden dat hij die etappe was dat Zoetemelk naast hem reed en tegen 'm zei dat 'ie nu moest demarreren als hij wilde winnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij heeft wel een etappe gewonnen in de Tour, kunnen niet veel van de hedendaagse Nederlandse renners zeggen (alleen Weening).
Was toch een solo van 120 km ofzo ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarvan Ducrot zelf gezegd heeft dat de enige reden dat hij die etappe was dat Zoetemelk naast hem reed en tegen 'm zei dat 'ie nu moest demarreren als hij wilde winnen.
Dat is dan ook geen kutploeg..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
Netapp doet het ook lekker voor zon kutploeg.
Effe opgezocht. Was niet Zoetemelk die het zei, maar Raas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was toch een solo van 120 km ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |