LelliKelliquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Ja sandalen, slippers. Crocs (heb ik![]()
).
Hoeveel hakken zitten er bij jullie bij? Ik heb 4 paar hakken. Het vijfde paar is te groot, waarom ik die (15 jaar geleden ofzo) heb gekocht is me een raadsel. Maar goed, zoveel hakken in maat 35 zijn er niet.
Iemand een idee welke winkel hakken in maat 35 verkoopt? (Niet online, gewoon fysieke winkel.)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Iemand een idee welke winkel hakken in maat 35 verkoopt? (Niet online, gewoon fysieke winkel.)
Op zich hou ik wel van bling bling is, maar de hakken zijn ietsje te laag.quote:
Sorry, die modetaal versta ik niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
kijk eens naar van die pop up stores die sampels verkopen
dan kun je kei dure merkschoenen in minimaatjes kopen met gigantische korting
ze gebruiken maat 35 en 36 om samples in te maken omdat dat er het best uit ziet en die kunnen daarna niet meer de reguliere verkoop in natuurlijk
Ik ook, waarvan er 5 in de kast staan die ik te mooi vind om te dragen (o.a. louboutons)quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
ergens tussen de dertig en veertig, waarvan minimaal 20 paar hakken wel ja
ik niet. Zodra iets stuk is gaat het weg, als ik er niet meer op loop gaan ze naar de kringloop, net als kleding.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef oLexie het volgende:
Dus ja tellen jullie ook de schoenen mee die jullie niet meer dragen? Want dan kom ik ook wel op een heel hoog aantal.
Ja, die tel ik wel mee. Want ik draag er heel veel niet. Maar ik héb ze wel (zie TT).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef oLexie het volgende:
Dus ja tellen jullie ook de schoenen mee die jullie niet meer dragen? Want dan kom ik ook wel op een heel hoog aantal.
quote:
Topique voor vrouwen jaaah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Helemaal als het je eigen geld is snap ik niet waarom hij moeilijk doet. Heeft hij zelf geen hobby of iets wat hij vaak koopt? Ik vind het erg kinderachtig als volwassen partners elkaar zulke dingen gaan verbieden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Hoe zit het met jullie partners? Doen die weleens moeilijk?
Mijne heeft me min of meer "verboden" om nog schoenen te kopen. Maar zelf vind ik dat ik nog wat pumps nodig heb. En heb ik dus online gekocht, ze komen - als het goed is - vandaag binnen. Ik ben nml aan het veranderen qua kleding/schoenen en onder een jurk/rok passen nou eenmaal geen sportschoenen/sneakers.
Ben bang dat ie boos zal worden, terwijl het mijn geld is.
quote:![]()
]Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef Saisai het volgende:[/b]
Mag ik een keer komen shoppen in je collectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb een gelijkwaardige partner, niet iemand die zich gedraagt als mijn vader.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 05:40 schreef Brummetje_ het volgende:
Hoe zit het met jullie partners? Doen die weleens moeilijk?
Mja, als jij gewoon de dingen betaalt die je moet betalen en van het geld dat je overhoudt schoenen koopt dan is daar toch niks mis mee? Het zou een ander verhaal zijn als je daarom de vaste lasten/boodschappen niet meer kunt betalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Qua geld zit het bij ons wel wat anders dan bij de meesten. Ik zit nml in de ziektewet en krijg helaas niet zoveel per maand. Máár... ik heb wat dingetjes verkocht (DSi, boeken, miniatuurauto, dvd's) en zou nog meer dingen kunnen verkopen en daarvan heb ik een behoorlijk zakcentje.
30?quote:
Gezien de overige reacties stelt mijn 30 niks voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
30?En ik maakte laatst tegen mijn vriendin de opmerking dat ze teveel schoenen had met haar 10 paar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Mag ik een keer komen shoppen in je collectie?
Nee, geen feminist. Absoluut niet.quote:Op zondag 1 september 2013 00:16 schreef Godshand het volgende:
Wat een feminist met haar [Vrouwen] in de OP
Maar goed, als man zijnde vind ik mijn 7 paar al te veel
quote:Op zondag 1 september 2013 09:28 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee, geen feminist. Absoluut niet.
Ik wilde het gewoon alleen van vrouwen weten, van mannen boeit het me niks. Die zouden eigenlijk dus niet hoeven reageren.
Ik wilde mijn vriend even duidelijk maken dat een vrouw nooit genoeg schoenen kan hebben.En dat ik nog meeval met mijn 26 paar.
Jammer dat je helemaal niks van vrouwen begrijpt.quote:
Nee hoor, gewoon een vriendin met 50 paar schoenen. Maar ze hoeft me niets te overtuigen hoor..Ze gaat haar gang maar, het is haar kast en geld.. Als ze ruimte of geld tekort komt weet ze wat ze moet doen, verstandige meidquote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Jammer dat je helemaal niks van vrouwen begrijpt.Vrijgezel zeker?
Ik heb ook gezegd dat het bij ons wat anders ligt. Ik ben namelijk nóóit zo'n meisje-meisje geweest. En als je dat inene wel wordt, dan verrast het je partner ook. Hij moest ff wennen aan het feit dat ik zulke dingen leuk vind en een beetje verslaafd ben (geworden) aan schoenen kopen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een vriendin met 50 paar schoenen. Maar ze hoeft me niets te overtuigen hoor..Ze gaat haar gang maar, het is haar kast en geld.. Als ze ruimte of geld tekort komt weet ze wat ze moet doen, verstandige meid
ow ja die heb ik natuurlijk ook nog! 1 paar danquote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef Jurk het volgende:
Een stuk of 50 paar. Ik kwam met tellen tot 40, maar daar zaten m'n sportschoenen, slippers en door mijn dochter ingepikte exemplaren niet bij.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik lang niet alles draag. Sommige paren staan gewoon mooi te wezen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Onnozelaar het volgende:
Tien paar, inclusief mijn sportschoenen. En dan is er één paar laarsjes die ik nog een keer gekocht heb en ik vrees voor de dag dat ze echt uit elkaar vallen. Maar ik draag eigenlijk al mijn kleding/schoenen tot ze zo versleten zijn dat het echt niet draagbaar meer is en dan moet ik er met pijn in mijn hart afstand van doen, omdat het door al die jaren heen echt zo'n onderdeel van mijn leven geworden is. Plus het vooruitzicht van weer iets nieuws ter vervanging moeten kopen. (winkelen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |