Oke, hoor het graag van je. Ik vond het voor de keren dat ik hem gebruikt heb in ieder geval een heel fijn ding, lekker veelzijdig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:26 schreef fetss het volgende:
Wellicht interesse, even uitzoeken of hij aan onze wensen voldoet
Excuses, zie je reactie nu pas.quote:
Jammer, er is nog te onderhandelen!quote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Bod gehad van 150. Zoals vermeld, gaat niet voor onder de 200 weg.
Op z'n minst 200. En dan zit ik al op m'n laagst. Ding is meer waard namelijk.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef fetss het volgende:
[..]
Jammer, er is nog te onderhandelen!
Gratiskick
Omdat in m'n nieuwbouw appartement er geen plek voor was en er een inbouw komt, helaas van iets mindere kwaliteit. Idd een magisch ding, vond hem altijd superfijn. Maargoed, er is helaas geen plekquote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb ongeveer dezelfde, en snap niet waarom je m weg doet, fucking magisch ding, op een of andere manier lijkt deze oven nooit iets aan te kunnen branden wat ik ook doe :p
Thanks, ga er van uit van wel. Hij is gewoon minstens 200 waard en moet ook m'n huur betalen enzo dusja, hij gaat helaas niet voor minder weg.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:33 schreef fetss het volgende:
Succes met de verkoop, ben benieuwd of hij ooit verkocht wordt
voor 190 mag je hem halen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:33 schreef fetss het volgende:
Succes met de verkoop, ben benieuwd of hij ooit verkocht wordt
Klopt, top ding is het, voor zowel beginnende kokers als gevorderdequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef delano.888 het volgende:
Mensen dit is 1 van de bazigste combi ovens ooit, en voor een superprijs. Als ik er niet al 1 had had ik het zeker wel geweten.
Er staat een bod van 190 op, hoeveel bied je?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef Jano9 het volgende:
Als hij niet verkocht is heb ik wel interesse, dit is echt een bazen ding.
Onze huidige inbouw Siemens werkt niet meer super.
Net even teruggekeken op de grote foto, was benieuwd wat het was, was de struik buitenquote:Op maandag 18 november 2013 12:40 schreef Jazzpert het volgende:
Die wiet die je aan het drogen bent in dat ding, krijg je die erbij?
[ afbeelding ]
Heb je eventueel nog interesse?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef Jano9 het volgende:
Als hij niet verkocht is heb ik wel interesse, dit is echt een bazen ding.
Onze huidige inbouw Siemens werkt niet meer super.
Zie er toch vanaf, waarschijnlijk hoeft er maar iets heel kleins te worden vervangen bij de Siemensquote:Op donderdag 21 november 2013 13:35 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb je eventueel nog interesse?
Oke, hoop het voor je!quote:Op donderdag 21 november 2013 13:40 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zie er toch vanaf, waarschijnlijk hoeft er maar iets heel kleins te worden vervangen bij de Siemens
Dag Geoffrey,quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:06 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Dit topic begint te lijken op dat van die scooter van haar. Genoeg biedingen maar niet naar een reeel bedrag willen zakken. 170 geboden bij deze.
helaas een late reactie. Aangezien hij weer wat ouder is en we t nieuwe jaar ingaan kan ik nog maar 155 bieden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Dag Geoffrey,
Mocht je nog interesse hebben, je mag hem voor 170 komen halen.
Dat is wel een fikse daling. Tegenbod van 165quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
helaas een late reactie. Aangezien hij weer wat ouder is en we t nieuwe jaar ingaan kan ik nog maar 155 bieden.
Hey fetsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:09 schreef fetss het volgende:
DM me even heb in principe interesse.. En kom dagelijks in Eindhoven
Mocht je nog interesse hebben, akkoord bij deze.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:19 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
helaas een late reactie. Aangezien hij weer wat ouder is en we t nieuwe jaar ingaan kan ik nog maar 155 bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |