Dan begin ik gewoon een paar dagen later , heb het druk zatquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een exemplaar.
Je kan nooit te druk zijn voor GTA!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan begin ik gewoon een paar dagen later , heb het druk zat
Helaas welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Je kan nooit te druk zijn voor GTA!
Na het werken, eten maken en gamen ja toch!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Je kan nooit te druk zijn voor GTA!
toegevoegdquote:Op woensdag 4 september 2013 00:59 schreef Drialll het volgende:
Beste fok leden,
Ik heb mij ook even aangemeld bij de fok crew!
PSN: Drialll
Na jaren anoniem fokken ook maar even op fok geregistreerd.
Toegevoegd in de OP.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:59 schreef Drialll het volgende:
Beste fok leden,
Ik heb mij ook even aangemeld bij de fok crew!
PSN: Drialll
Na jaren anoniem fokken ook maar even op fok geregistreerd.
Ik heb hier niet veel posts maar die jongen is fanatiek!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Eens. Goed werk en zeer actief bezig
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Eens. Goed werk en zeer actief bezig
Dankjewel allebei, heel leuk om te horen. Ondanks dat ik elke dag van 's-ochtends tot 5 uur op school zit en met mijn sectorwerkstuk, CT week binnenkort en al bezig ben probeer ik me echt in te zetten voor de GTA Online Crew zodat we straks met z'n allen van FOK! met elkaar kunnen spelen. En het belangrijkste; dat we samen met zijn allen boven alle andere crews staan!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb hier niet veel posts maar die jongen is fanatiek!
Geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 september 2013 06:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Invite gestuurd op Social Club (als DerGunther). Ik heb XBL,
Veranderd!quote:Op donderdag 5 september 2013 00:10 schreef SchavuitPiet het volgende:
Foutje mensen!
PSN is niet Dicipi maar Wormer95
Dicipi was me oude
Toegevoegd!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:44 schreef Chillings het volgende:
Heb de spel ge pre-ordered.
voeg me toe als je per week wel zeker meer dan 10 uur zal spelen:
psn: Fatieh (Chillings)
Free-aiming vind ik het beste, is echt een kwestie van skills dan. In GTA 5 op m'n oude PS3 account was ik echt gewoon de beste in schieten en racen van al m'n vrienden.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Donderjagers het volgende:
Ik speel het liefst zonder auto aim. In RDR pakte ik ook altijd de hardcore games. Maar als merendeel in de crew liever met auto aim online speelt ga ik maar mee met de rest.
Het spel komt imo meer tot z'n recht met free aiming (in combinatie met goede cover zoeken etc.) Je hebt wat meer skill nodig met free aiming, maar dat is juist de uitdaging.![]()
Die met die bijlen en schild is superquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:17 schreef LeoKrupps het volgende:
Btw Roemeen ik weet niet of je die andere emblem nog kon gebruiken aangezien er staat dat als je er 1 op zet de ander er niet meer staat ofzo... mocht je die andere willen gebruiken hoor ik het wel;)
Ja, natuurlijk. Alles is welkom!quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:17 schreef LeoKrupps het volgende:
Btw Roemeen ik weet niet of je die andere emblem nog kon gebruiken aangezien er staat dat als je er 1 op zet de ander er niet meer staat ofzo... mocht je die andere willen gebruiken hoor ik het wel;)
Weet alleen niet of dan het emblem die je nu als crew emblem hebt verdwijnt aangezien die ook van mij afkomstig is en als ik een 2e wil delen word mijn 1e vervangen... althans dat staat er in een bericht van de site als ik het probeer... het is overigens die gene met die doodskop met gasmasker en geweren die een stukje terug staat;)quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:19 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Alles is welkom!
Ja die verdwijnt dan standaard. Maar we hoeven toch niet elke keer te veranderenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:18 schreef LeoKrupps het volgende:
[..]
Weet alleen niet of dan het emblem die je nu als crew emblem hebt verdwijnt aangezien die ook van mij afkomstig is en als ik een 2e wil delen word mijn 1e vervangen... althans dat staat er in een bericht van de site als ik het probeer... het is overigens die gene met die doodskop met gasmasker en geweren die een stukje terug staat;)
Ik probeer een zo goed mogelijk figuur gebaseerd op mezelf te makenquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:33 schreef Donderjagers het volgende:
Gaan jullie een male of female character spelen?
Ik zou nu een goedkope grap kunnen maken maar ik doe het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:34 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik probeer een zo goed mogelijk figuur gebaseerd op mezelf te maken
ligt eraan. Misschien zijn er voordelen op basis van geslacht. Dus dat een vrouw sneller dekking kan zoeken maar een man kan langer rennen met zware wapens etc.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:33 schreef Donderjagers het volgende:
Male.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:33 schreef Donderjagers het volgende:
Toegevoegd en geaccepteerd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:28 schreef SleepSub het volgende:
PSN; SleepSub
Mezelf ook maar toegevoegd aan de FOK Crew!
Female, gangbangin' like a pro!quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:33 schreef Donderjagers het volgende:
Ja, al helemaal met zoveel orders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:51 schreef rene90 het volgende:
Wel irritant dat de Dixons niet al weet of ze wel of niet mijn pre-order kunnen leveren op de release. Is dat normaal dat een toko niet weet hoeveel exemplaren ze binnen krijgen?
Je zou denken dat het branden van een DVDtje niet zo moeilijk hoeft te zijn voor Rockstar denk ik dan...hoeveel kunnen ze er wel niet maken per dag....dan moet het toch mogelijk zijn om gewoon aan de vraag te voldoen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja, al helemaal met zoveel orders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |