Dan begin ik gewoon een paar dagen later , heb het druk zatquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:53 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een exemplaar.
Je kan nooit te druk zijn voor GTA!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan begin ik gewoon een paar dagen later , heb het druk zat
Helaas welquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Je kan nooit te druk zijn voor GTA!
Na het werken, eten maken en gamen ja toch!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Je kan nooit te druk zijn voor GTA!
toegevoegdquote:Op woensdag 4 september 2013 00:59 schreef Drialll het volgende:
Beste fok leden,
Ik heb mij ook even aangemeld bij de fok crew!
PSN: Drialll
Na jaren anoniem fokken ook maar even op fok geregistreerd.
Toegevoegd in de OP.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:59 schreef Drialll het volgende:
Beste fok leden,
Ik heb mij ook even aangemeld bij de fok crew!
PSN: Drialll
Na jaren anoniem fokken ook maar even op fok geregistreerd.
Ik heb hier niet veel posts maar die jongen is fanatiek!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Eens. Goed werk en zeer actief bezig
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:01 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Eens. Goed werk en zeer actief bezig
Dankjewel allebei, heel leuk om te horen. Ondanks dat ik elke dag van 's-ochtends tot 5 uur op school zit en met mijn sectorwerkstuk, CT week binnenkort en al bezig ben probeer ik me echt in te zetten voor de GTA Online Crew zodat we straks met z'n allen van FOK! met elkaar kunnen spelen. En het belangrijkste; dat we samen met zijn allen boven alle andere crews staan!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb hier niet veel posts maar die jongen is fanatiek!
Geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 september 2013 06:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Invite gestuurd op Social Club (als DerGunther). Ik heb XBL,
Veranderd!quote:Op donderdag 5 september 2013 00:10 schreef SchavuitPiet het volgende:
Foutje mensen!
PSN is niet Dicipi maar Wormer95
Dicipi was me oude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |