quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Liever zware botte dan bavaria lekker vinden en brabants zijn
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik had ook je back maar nu niet meer
Nuja kan best slim zijn, maar dan nog vind ik dat gekke situatiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik negeer liever zoiets dan dat ik een paar klappen krijg.
Ik ben niet echt sterk dus ik los het liever niet op met geweld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:50 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Nuja kan best slim zijn, maar dan nog vind ik dat gekke situatieBuitenkomen en willekeurig uitgescholden worden wtf
Vorige week wel zo'n marginale werkloze even aangesproken omdat ie indier uitmaakte voor kutpaki omdat die in de weg zou gestaan hebben. Meteen rode kop wanneer iemand van zen eigen lengte iets terugdoet. Dit alles terzijde maar was wel trots op mezelf
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kent iemand van jullie nog die marcoTM van vorig jaar ergens?
die gozer die filmpjes maakte over eten enzo
Ja die jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenOf zooi op zichzelf spuiten en liet het aflikken door z'n hond
.
Linkjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenOf zooi op zichzelf spuiten en liet het aflikken door z'n hond
.
Alles is goedquote:
Godkankiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_lebbermeneer.html
kijken op eigen risico natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
op 2.55 spuit ie slagroom op z'n hont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |