abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2013 @ 20:30:54 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130488933
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 19:11 schreef bobbiey het volgende:

[..]

Wat?
Tetten Tetten Tetten 8-)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 1 september 2013 @ 01:37:38 #252
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_130692644
Vies zaad in jullie onderbroekjes omdat jullie dit topic deaud hebben gemaakt :{
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_130709408
quote:
15s.gif Op zondag 1 september 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
Vies zaad in jullie onderbroekjes omdat jullie dit topic deaud hebben gemaakt :{
Had jij maar pics moeten DM'en :(. Topics opfleuren kan ik enkel als ik men zin krijg, anders voel ik me onbemind en leeg vanbinnen.
  zondag 1 september 2013 @ 17:23:11 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_130710081
Hihi...ik snap nu waarom het SCHAAMlippen heten :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:17:16 #255
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_132126612
Schopje, omdat Chowi.. We play mistress of pain every night :)

I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:41:33 #256
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_132174238
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:45:07 #257
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_132174372
Fakking saai hier :{
Ik kan niet ALTIJD de gangmaker zijn hoor, weenie :{
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:50:52 #258
137079 Chowi
Lonerism.
pi_132174627

Dit topic. Die OP. Die reacties.
Wie was ik toen?!
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:51:57 #259
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_132174681
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:50 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]

Dit topic. Die OP. Die reacties.
Wie was ik toen?!
Weenie, wie was je toen?! :o

Nu ben je dit:
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:03:32 #260
137079 Chowi
Lonerism.
pi_132175205
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:

[..]

Weenie, wie was je toen?! :o

Nu ben je dit:
[ afbeelding ]

Ooit was ik dit. Toen snapte ik nog niet zoveel van het leven. Er is in de tussentijd veel gebeurd, veel openbaringen enzo. Van mijn kattenuiterlijk ben ik nu af. Ik moet alleen nog even een normale manier van dansen aanleren.
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:10:48 #261
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_132175473
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:03 schreef Chowi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ooit was ik dit. Toen snapte ik nog niet zoveel van het leven. Er is in de tussentijd veel gebeurd, veel openbaringen enzo. Van mijn kattenuiterlijk ben ik nu af. Ik moet alleen nog even een normale manier van dansen aanleren.
Ok ok, openbaringen zijn altijd goed! Ik heb ze ook gehad.. Ik ben zelfs herboren, gewoon helemaal eh.. 100% :o

Maar waarom ben je van je kattenuiterlijk af? Ik vind dat oprecht jammer..
Ik gedraag me nog steeds als kat, heb ik me laten vertellen..

I'll teach you btw
  maandag 14 oktober 2013 @ 23:35:53 #262
137079 Chowi
Lonerism.
pi_132176531
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:10 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ok ok, openbaringen zijn altijd goed! Ik heb ze ook gehad.. Ik ben zelfs herboren, gewoon helemaal eh.. 100% :o

Maar waarom ben je van je kattenuiterlijk af? Ik vind dat oprecht jammer..
Ik gedraag me nog steeds als kat, heb ik me laten vertellen..

I'll teach you btw
[ afbeelding ]
Je gedragen als een kat is nog tot daar aan toe. Dat kun je nog enigszins verantwoorden naar andere mensen. Maar een kattenuiterlijk is niet niks. Ik heb serieus maandenlang bij al mijn nieuwe broeken een gat in de achterkant geknipt, want ja, waar moet je anders met je staart heen?

Weggestopt in je broek is niet zo fijn. Plus ik kreeg opmerkingen over mijn snorharen. En ik wou een keer iemand een massage geven, die had toen helemaal krassen over haar rug. :o.

maandag 14 oktober 2013 @ 23:47:06 #263
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_132176968
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:35 schreef Chowi het volgende:

[..]

Je gedragen als een kat is nog tot daar aan toe. Dat kun je nog enigszins verantwoorden naar andere mensen. Maar een kattenuiterlijk is niet niks. Ik heb serieus maandenlang bij al mijn nieuwe broeken een gat in de achterkant geknipt, want ja, waar moet je anders met je staart heen?

Weggestopt in je broek is niet zo fijn. Plus ik kreeg opmerkingen over mijn snorharen. En ik wou een keer iemand een massage geven, die had toen helemaal krassen over haar rug. :o.

[ afbeelding ]
Ik kan genoeg dingen bedenken wat je met die staart kunt doen hoor, weenie :)

En wie lult er over je snorharen :{ Ik klap diegene zo fucking hard O.o..
Beetje bitchy ben je wel eh? Zo'n vermoeden krijg ik hier een beetje van.. Hopelijk pakte ze je terug!

Ik stond vanmorgen trouwens onder de douche en hoefde niets te doen.. Werd gewoon gewassen :o

dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:22:17 #264
137079 Chowi
Lonerism.
pi_132178144
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:47 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik kan genoeg dingen bedenken wat je met die staart kunt doen hoor, weenie :)

En wie lult er over je snorharen :{ Ik klap diegene zo fucking hard O.o..
Beetje bitchy ben je wel eh? Zo'n vermoeden krijg ik hier een beetje van.. Hopelijk pakte ze je terug!

Ik stond vanmorgen trouwens onder de douche en hoefde niets te doen.. Werd gewoon gewassen :o

[ afbeelding ]
Het was de bedoeling om mijn genegenheid te uiten. Daarom die massage. Maar dat liep uit in een fiasco, waarbij tranen over wangen biggelden, ik op de rand van het bed voorover gebogen zat met mijn handen in mijn haar uit schaamte en schuld, geschreeuw, gevloek en getier.

Dat ik uiteindelijk maar voorstelde dat ze beter maar naar huis kon gaan. Ik voelde me zo onbegrepen. Ik wou alleen maar liefde geven. ;(.

dinsdag 15 oktober 2013 @ 00:34:24 #265
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_132178387
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:22 schreef Chowi het volgende:

[..]

Het was de bedoeling om mijn genegenheid te uiten. Daarom die massage. Maar dat liep uit in een fiasco, waarbij tranen over wangen biggelden, ik op de rand van het bed voorover gebogen zat met mijn handen in mijn haar uit schaamte en schuld, geschreeuw, gevloek en getier.

Dat ik uiteindelijk maar voorstelde dat ze beter maar naar huis kon gaan. Ik voelde me zo onbegrepen. Ik wou alleen maar liefde geven. ;(.

[ afbeelding ]
Jeetje, wat een heftig verhaal :{ ;(..
Maarre, is ze dan ook naar huis gegaan? Of wat? Hoe liep dit verhaal af?
Ik vind het heel moeilijk te verkroppen op deze manier. Het klopt niet.. Ik verwacht gewoon dat hier een goed einde aan zit ;(

dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:08:45 #266
137079 Chowi
Lonerism.
pi_132178960
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:

[..]

Jeetje, wat een heftig verhaal :{ ;(..
Maarre, is ze dan ook naar huis gegaan? Of wat? Hoe liep dit verhaal af?
Ik vind het heel moeilijk te verkroppen op deze manier. Het klopt niet.. Ik verwacht gewoon dat hier een goed einde aan zit ;(

[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, dit was inderdaad niet hoe het verhaal eindigde. Ontmanteld en verloren pakte ze haar spullen, want ze wou me niet tot last zijn. Maar ik zag iets in haar ogen. Ik kon toen nog niet plaatsen wat het was, maar het was iets.

Ik keek toe hoe ze zich aankleed en haar spullen in haar tas deed. Ondraaglijke stilte, maar ik durfde hem niet te doorbreken. Uit schaamte voor mijn kattenlichaam, en omdat ik bang was haar niet te kunnen geven wat ze zocht. De hele weg naar het station zwegen we. Ik zag wel dat ze af en toe naar me keek, maar als ik mijn ogen op haar richtte, keek ze weg. Onze blikken kregen niet de kans elkaar te kruisen.

Zomaar ineens waren we al op het station, en toen stond daar de trein. De deuren schoven open, ze pakte haar tas en maakte een paar stappen naar de opening. Ineens verstijfde ze. Zo stond ze daar een tijdje. Ik durfde niets te zeggen. En toen draaide ze zich ineens om en keek ze me aan. Voor het eerst in lange tijd zag ik haar ogen. Ze probeerde haar tranen tegen te houden, maar ik zag ze. Dit was dat iets. Het liet me smelten.

En toen sprak ze: "Het maakt niet uit dat je een kat bent. Ik blijf bij je." Waarna ze haar tas liet vallen en me om mijn hals vloog.

En ze bleef.

Einde.

dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:15:46 #267
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_132179036
Lie down with me

Sweet dreams :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')