Hoe dan? Op mijn fiets door de stromende regen?!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik nu even douchen, zie ik je zo
Kun je gewoon met de trein tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe dan? Op mijn fiets door de stromende regen?!
Ben ik toch veel te elitair voor, joh..
Denk dat ik het nu niet meer red, maar als je bent waar ik denk dat je bent dan kan ik daar morgen best heenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:25 schreef Chowi het volgende:
Waarom kom jij niet hierheen ffs. Ik heb een heel krat bier.
Je moest me leren drinken ofzo toch?.
Schatje ben jequote:
Bang voor jou? Echt niet. Ik sla je zo op je bakkes als je niet doet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat ik het nu niet meer red, maar als je bent waar ik denk dat je bent dan kan ik daar morgen best heen
Nu word je vast bang he?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bang voor jou? Echt niet. Ik sla je zo op je bakkes als je niet doet wat ik zeg.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bang voor jou? Echt niet. Ik sla je zo op je bakkes als je niet doet wat ik zeg.
Kan ze zo doen, ik bijt d'r bont en blauw geakkk ;squote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan ze zo doen, ik bijt d'r bont en blauw geakkk ;s
Ik heb scherpere hoektanden dan dat kittentjequote:
reactiongifs, replygifs, tumblr, google etc.. En degene die ik t vaakst gebruik zet ik op m'n imgurquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef Chowi het volgende:
Waar haal jij je reaction GIFs altijd vandaan, dqod?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb scherpere hoektanden dan dat kittentje
[..]
reactiongifs, replygifs, tumblr, google etc.. En degene die ik t vaakst gebruik zet ik op m'n imgur
[ afbeelding ]
quote:
Kom er gezellig bij.quote:
Ik lach tochquote:
Nee, ik lach altijd zo.. Komt door de drankquote:
T-shirts zijn er om uit te trekken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:46 schreef MuffMuncher het volgende:
[..]
Been there done that got the t shirt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |