SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door very op 24-08-2013 18:19:52 ]People assume too much.
Je bedoeld 2 kaartjes van 37,50 voor de helft van de prijs verkopen (of elk ander aannemelijk bod).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:51 schreef thewhiteguy het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)we-love_the-90s.html
Kaartjes van 5 euro voor dit bedrag verkopen. Paupershit
Tja het is klote inderdaad dat ze via vakantieveilingen worden verkocht maar niks aan te doen verder, we gaan ook geen censuur of iets dergelijks toepassen op zo'n reactie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:31 schreef very het volgende:
[..]
Je bedoeld 2 kaartjes van 37,50 voor de helft van de prijs verkopen (of elk ander aannemelijk bod).
Dat ze nu daar ook te koop zijn is kut voor mij inderdaad. Maar bedankt dat je daarmee mijn topic gelijk verneukt.
Logisch, al vind ik het wel enigszins kansloos van thewhiteguy om hiermee mijn verkoop praktisch onmogelijk te maken. Hij had het me ook even via een DM/PM kunnen laten weten zodat ik mijn prijs kan aanpassen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tja het is klote inderdaad dat ze via vakantieveilingen worden verkocht maar niks aan te doen verder, we gaan ook geen censuur of iets dergelijks toepassen op zo'n reactie.
Genoteerd.quote:
Mocht ik de koper worden, dan moet dat voor mij in ieder geval voor woensdag zijn i.v.m. verzending.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:23 schreef very het volgende:
Ik heb nog steeds geen geld ontvangen, dus ik ben bang dat ze weer beschikbaar zijn.
20 euro
iXVI, misschien wat uitleg?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:15 schreef iXVI het volgende:
Geld is onderweg, don't hijack mijn tickets.![]()
Volgens hem is het geld nog steeds onderweg. Maar hij zou het de 26e al verstuurd hebben, maar ik heb nog niks ontvangen, dus ergens klopt iets niet. Maar daarom zoek ik dus een backup koper. Als ik morgenavond nog steeds geen geld heb ontvangen, dan gaat ze naar iemand anders die interesse heeft.quote:
Dat spreekt voor zich, maar ik hoop hem alsnog aan jou te verkopen sowieso.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:52 schreef iXVI het volgende:
Neem aan dat je mijn geld wel netjes teruggestuurd op het moment dat het er wel op staat dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |