(A)SM dacht ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Onder wie vallen de commerciële medewerkers
eigenlijk in een XL?
Inderdaad. En het geluid dat uit dat ding komt, verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
MC70 is de fijnste terminal die wij hebben. Die langwerpige is gewoon kut
Hoeft niet per sé, de ondernemer kan de functiejaren overnemen. Maar in de praktijk zal dit zelden voorkomen, tenzij je een toegevoegde waarde bent. Voor een simpel vullertje of cassiëre zal dit niet gebeuren, maar voor een management functie of teamleider, waarom niet? Je kan zelf ook wel wat eisen stellen als je gaat solliciteren, hier kan je dan over onderhandelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Uiteraard is dat over meerdere filialen verspreid
Hoewel je bij een overplaatsing van WWM naar Franchise of andersom je functiejaren wel kwijtraakt. Feitelijk is er ook geen sprake van overplaatsing maar van uitdiensttreding bij WWM en indiensttreding bij Franchise en andersom
Dit is wat ik begreep toen ik het er laatst met mijn SM over had. Een "gewone" medewerker - werkt nu zo'n 10 jaar voor AH - uit ons filiaal gaat de stap naar Franchise maken, want daar kunnen er wel meer uren gegeven worden dan bij WWM.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé, de ondernemer kan de functiejaren overnemen. Maar in de praktijk zal dit zelden voorkomen, tenzij je een toegevoegde waarde bent. Voor een simpel vullertje of cassiëre zal dit niet gebeuren, maar voor een management functie of teamleider, waarom niet? Je kan zelf ook wel wat eisen stellen als je gaat solliciteren, hier kan je dan over onderhandelen.
Ligt het aan mij, of scant dat ding gewoon klote? Die rode strepen op de barcode krijgen kost wel enige moeite in tegenstelling tot de MC70.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:57 schreef einschtein het volgende:
[..]
Inderdaad. En het geluid dat uit dat ding komt, verschrikkelijk.
Hoe gaat het met de pillencocktail einschtein?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:57 schreef einschtein het volgende:
[..]
Inderdaad. En het geluid dat uit dat ding komt, verschrikkelijk.
Ligt ook aan de ondernemer hoor. De één zal er makkelijker in zijn dan de ander. Ligt er natuurlijk maar net aan hoe graag ze je willen hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit is wat ik begreep toen ik het er laatst met mijn SM over had. Een "gewone" medewerker - werkt nu zo'n 10 jaar voor AH - uit ons filiaal gaat de stap naar Franchise maken, want daar kunnen er wel meer uren gegeven worden dan bij WWM.
Bij mij gaat het met die juist beter. Alleen hij ligt veel minder goed in de hand dan de MC70.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of scant dat ding gewoon klote? Die rode strepen op de barcode krijgen kost wel enige moeite in tegenstelling tot de MC70.
Mwah, wel okay. Heb ze vanochtend alle 16 in één keer ingenomen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de pillencocktail einschtein?
Misschien dat het makkelijker gaat als je hem vaak gebruikt. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij mij gaat het met die juist beter. Alleen hij ligt veel minder goed in de hand dan de MC70.
[..]
Mwah, wel okay. Heb ze vanochtend alle 16 in één keer ingenomen.Word alleen knettergek van die scheefhangende bek. Echt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat het makkelijker gaat als je hem vaak gebruikt. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit.
Even voor de beeldvorming, heb je ook zo'n kwijl sliert uit je bek hangen?
Na een tijdje weet je wel waar de rode alligning ongeveer komt als je de knop in drukt, dus true. Maar ik gebruik hem bijna nooit, pik altijd de MC70. En als iemand een terminal nodig heeft: "Ja, pak die van kassa of deli maar even."quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat het makkelijker gaat als je hem vaak gebruikt. Ik gebruik dat ding eigenlijk nooit.
Even voor de beeldvorming, heb je ook zo'n kwijl sliert uit je bek hangen?
Maar dat bedoelde ik ook helemaal niet. Als je zegt dat je een scheve bek hebt, dan lijkt mij dat het speeksel naar het laagste punt vloeit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb geen down-syndroom en ben ook geen autist, dus nee.En heet ook geen Stephen Hawking.
(pardon my french voor de mensen die iemand in de nabijheid een person met down-syndroom of een autistische afwijking hebben)
Nee, heb nog wel power genoeg om het binnen te houden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik ook helemaal niet. Als je zegt dat je een scheve bek hebt, dan lijkt mij dat het speeksel naar het laagste punt vloeit.
Pic's or it didn't happenedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, heb nog wel power genoeg om het binnen te houden.
Ben je wel gewoon aan het werk dan, of loop je in de ziektewet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, heb nog wel power genoeg om het binnen te houden.
In de OP staat mijn exacte locatie al niet, dus denk je dat ik dan wel een foto ga plaatsen?quote:
Screw that, ik ga gewoon aan het werk. Heb geen pijn en kan alles prima doen, ga mij niet ziek melden voor zoiets onbenulligs hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ben je wel gewoon aan het werk dan, of loop je in de ziektewet?
Maar kan je wel werken terwijl je aan de pillen zit en je gezicht half verlamd is? Nee toch? Of is ook weer niet zoo erg?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:02 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij mij gaat het met die juist beter. Alleen hij ligt veel minder goed in de hand dan de MC70.
[..]
Mwah, wel okay. Heb ze vanochtend alle 16 in één keer ingenomen.Word alleen knettergek van die scheefhangende bek. Echt.
Zie reply boven je.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Maar kan je wel werken terwijl je aan de pillen zit en je gezicht half verlamd is? Nee toch? Of is ook weer niet zoo erg?
Baas hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Screw that, ik ga gewoon aan het werk. Heb geen pijn en kan alles prima doen, ga mij niet ziek melden voor zoiets onbenulligs hoor.
Ik vind dat ook maar niets, ziek melden terwijl je in principe gewoon kan werken. Als je nou achter de kassa zat, oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Baas hoor![]()
Ik zou overigens precies hetzelfde doen.
Geen exacte oorzaak voor te vinden. Maandag nog een gehoortest en dan op een andere dag nog een MRI-scan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Haha , ja ik zag het net.
En, de dokter weet nog steeds niet waar het aan ligt/hoe het kan?
Omdat mensen zich aanstellen. Het menselijk lichaam kan echt wel wat hebben, dus vaak is het meer mentaal. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar niets, ziek melden terwijl je in principe gewoon kan werken. Als je nou achter de kassa zat, oke.
Overigens ben ik in de zeven jaar maar 3 of 4 keer ziek geweest. 2 keer daarvan was vanwege acuut ziekenhuis opname. Dus dat zegt al wel hoe zo'n hekel ik heb aan ziek melden. Om een 'koutje' zou toch niemand zich ziek hoeven te melden? Terwijl je dat wel heel vaak hoort.
Ben ik met je eens. En sowieso vind ik dat als je je werk echt leuk vindt of in ieder geval wel zin in hebt, je je niet zo vaak ziek meldt. Als je je voor een koutje ziek gaat melden, vind je er ook geen ruk aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat mensen zich aanstellen. Het menselijk lichaam kan echt wel wat hebben, dus vaak is het meer mentaal. Maar goed, dat is mijn mening.
Moet zeggen dat het ook veel voorkomt bij de oudjes, die janken ook zo snel. Niet normaal. Qua jongeren valt het op zich wel mee bij ons. Tuurlijk, er zitten een paar bij. Maar de gemiddelde heeft dan wel een goeie reden en dan zeg ik ook altijd oprecht beterschap. Als je je voor een koutje ziek meld óf "ja, heb last van mijn keel":quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef mujentas het volgende:
De jeugd heeft gewoon een andere mentaliteit tegenwoordig. Ik verleg graag grenzen en geef gewoon niet zo snel op. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook waarom ik me voor het korps commandotroepen had aangemeld
Babymelkpoeder?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die gebruikten wij vroeger voor de export
Shit, wat onnozel. Je zou dat er haast op reagerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef UncleSam het volgende:
Oh en dit filmpje:
https://www.facebook.com/photo.php?v=522488001157725
Waarom legt hij vernietigingen terug in het schap
Overigens zwaai dat linker mens achter de kassa beetje zoals:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef UncleSam het volgende:
Oh en dit filmpje:
https://www.facebook.com/photo.php?v=522488001157725
Waarom legt hij vernietigingen terug in het schap
Nee, niet naar China, maar naar de Antillen.quote:
Ze staan met z'n tweeën de ananas te vullen. Mag wat kosten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Shit, wat onnozel. Je zou dat er haast op reageren
Maar dat krijg je vervolgens toch gewoon geleverd op RC? Dus dan moet je zelf het op een pallet overstapelen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, niet naar China, maar naar de Antillen.
Ik kan me nog wel herinneren dat ik ooit geprobeerd heb om 6 pallets euroshopper bruine bonen te bestellen. Die extreme bestelling werd niet zonder slag of stoot goedgekeurd
De ananas die in een CBL-fust met plastic zat dus: afboekingen/vernietigingen. En dan de vraag "hoe kunnen wij onze producten met kwaliteit garanderen?" Oh de ironie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze staan met z'n tweeën de ananas te vullen. Mag wat kosten.
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maar dat krijg je vervolgens toch gewoon geleverd op RC? Dus dan moet je zelf het op een pallet overstapelen?
AH franchiser op ABC eilanden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef mujentas het volgende:
Wie is dat?
Onze ondernemer heeft ook een export bedrijfje.
Oh ja, maar nee. Ik ken verder ook geen namen. Wij moesten alleen de bestellingen in orde makenquote:
Dat is natuurlijk niet wat AH wilt. AH is niet bedoeld voor wederverkoop. Niet dat het mij wat kan schelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh ja, maar nee. Ik ken verder ook geen namen. Wij moesten alleen de bestellingen in orde maken
Omzet is toch omzet? Ze zullen er echt geen verlies op draaien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet wat AH wilt. AH is niet bedoeld voor wederverkoop. Niet dat het mij wat kan schelen.
Klopt. Maar als franchiser heb je bepaalde vrijhedenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet wat AH wilt. AH is niet bedoeld voor wederverkoop. Niet dat het mij wat kan schelen.
Dat zou je denken, ja. Maar AH is bedoeld als supermarkt, niet als groothandel natuurlijk. Wij doen het ook hoor, als Heineken in de aanbieding is e.d.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Omzet is toch omzet? Ze zullen er echt geen verlies op draaien.
Echt? Dan doet AH HK er niet zo moeilijk over?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Klopt. Maar als franchiser heb je bepaalde vrijheden
Ze hebben het liever niet, maar kunnen het niet verbieden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat zou je denken, ja. Maar AH is bedoeld als supermarkt, niet als groothandel natuurlijk. Wij doen het ook hoor, als Heineken in de aanbieding is e.d.
[..]
Echt? Dan doet AH HK er niet zo moeilijk over?
Daar lopen ze dan wel weer verlies op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat zou je denken, ja. Maar AH is bedoeld als supermarkt, niet als groothandel natuurlijk. Wij doen het ook hoor, als Heineken in de aanbieding is e.d.
Njah, ze kunnen nog altijd zeggen: "dat gaan we niet aan je uit leveren".quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze hebben het liever niet, maar kunnen het niet verbieden.
Maar tegenwoordig doen wij het bijna niet meer.
Jup, maar je moet je ook bedenken dat 2 pallets ES Bruine Bonen ook niet veel winst zal opleveren. Al helemaal niet als je de uren erbij berekent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Daar lopen ze dan wel weer verlies op.
Tenzij een franchiser een WWM winkel overneemt of andersom dan gaan ze natuurlijk sowieso wel mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Uiteraard is dat over meerdere filialen verspreid
Hoewel je bij een overplaatsing van WWM naar Franchise of andersom je functiejaren wel kwijtraakt. Feitelijk is er ook geen sprake van overplaatsing maar van uitdiensttreding bij WWM en indiensttreding bij Franchise en andersom
(A)SMquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:56 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Onder wie vallen de commerciële medewerkers
eigenlijk in een XL?
Ik wel meer dan 2 a 3 keer. Met de huidige heb ik dat veel minder (nog nooit gehad)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb wel 2 of 3 keer het scherm van een PPT2800 gesloopt
Die PPT2800 heb ik 2 jaar meegemaakt ofzo. Dan is het toch best een mooie score, iedere 8 maanden een handterminal naar de klotequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:16 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik wel meer dan 2 a 3 keer. Met de huidige heb ik dat veel minder (nog nooit gehad)
Je zou haast reageren op het haar van Armandaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Shit, wat onnozel. Je zou dat er haast op reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |