LEKKERSTE GEBAKJE OOIT!!!!quote:
nermnermnerm!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekkere garnalen in je nesresso
wat doe je jezelf aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja ik ging slapenMorgen de bogaard trotseren voor gympen voor 2 van de 3
Tukse!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef megamandy het volgende:
Ooh kut morgen avond na het werk ook nog BBQ met collega's en oud collega'sHelemaal geen zin in
Dus ik ga maar eens naar bed
De boogaard op zaterdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja ik ging slapenMorgen de bogaard trotseren voor gympen voor 2 van de 3
leidschenhage is zo furrrrquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef Molo het volgende:
[..]
wat doe je jezelf aan
Leidschenhage is beter te doen, Bogaard is zo druk en kutpubliek
Bestel het onlinequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
leidschenhage is zo furrrr
Kom maar halenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef Molo het volgende:
[..]
LEKKERSTE GEBAKJE OOIT!!!!
MEET BIJ SPEES, NUUUUUUUUUUUUUUUUU
rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En op zaterdagochtend gaat het nog wel. gewoon voor de middag weer weg zijn
wrom nie?quote:
Limburgse vlaai met zo'n koektopping i.p.v. rasterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef megamandy het volgende:
Kom op een zondag naar MaastrichtGeen fuck te doen in de winkels
Je moet alleen niet op een terras willen zitten.
Hoewel jij natuurlijk wel altijd automatisch plek hebt![]()
te ver helaasquote:
Kruimelvlaai bedoel je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Limburgse vlaai met zo'n koektopping i.p.v. raster
maar dan moet je er 40 bestellen, 10 soorten in 4 verschillende maten ofzo. Das nogal een gedoe....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wrom nie?
Gewoon bij Zalando 5 verschillende maten bestellen en alles wat niet past terug sturen
Je moet er wat voor over hebben om niet op zaterdag naar de Boogaard te hoevenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Molo het volgende:
[..]
maar dan moet je er 40 bestellen, 10 soorten in 4 verschillende maten ofzo. Das nogal een gedoe....
Ja en je wilt toch dat ze in de winkel kijken wat goed past? Ik zou dat voor m'n kinderen ook niet doen hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Molo het volgende:
[..]
maar dan moet je er 40 bestellen, 10 soorten in 4 verschillende maten ofzo. Das nogal een gedoe....
nee kruimelvlaai is viesquote:
Ze hebben ook hele grotequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Molo het volgende:
[..]
te ver helaas
Mochten we ooit een meet bij jou doen, gaan we die dingen eten hoor!
ja dat ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en je wilt toch dat ze in de winkel kijken wat goed past? Ik zou dat voor m'n kinderen ook niet doen hoor.
*voegt nieuw punt toe aan lijstje "redenen om nooit zwanger te worden"*quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en je wilt toch dat ze in de winkel kijken wat goed past? Ik zou dat voor m'n kinderen ook niet doen hoor.
ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*voegt nieuw punt toe aan lijstje "redenen om nooit zwanger te worden"*
Hoezo is kruimelvlaai viesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
nee kruimelvlaai is vies
ik weet niet hoe het heet, maar de bovenkant was dicht i.p.v. deels open
Mijn lijstje is al zo lang johquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:06 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat erop te wachten
Bovendien kosten ze geld en daar ben jij veel te gierig voor
ik hou niet van die kruimels of van crumbles in het algemeen. Schep het er altijd afquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo is kruimelvlaai viesGrummele mit pudding
Maar ik snap wat je bedoeldIk heb iets van Brisee in mijn hoofd maar google wilt dat niet bevestigen qua plaatjes
je vergeet de lubberkutquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn lijstje is al zo lang joh![]()
Ik denk dat ik maar een sublijstje moet maken.
Redenen om niet zwanger te worden:
1. Daar komen kinderen van
1a je kunt de schoenen van kinderen niet online kopen
1b kinderen kosten geld
2. Je wordt er dik van, al dan niet tijdelijk
enz enz enz enz
Zie "enz enz enz". De lijst is ellenlangquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik hou niet van die kruimels of van crumbles in het algemeen. Schep het er altijd af
En rastervlaai vind ik ook niet lekker want dat koek bovenop smaakt niet lekker en die suikerkorrels erop hou ik ook niet van. Of ze zijn te hard en dan breek ik er mijn omagebit op, of ze zijn zacht en dan voegt het niks toe.
Ik ben verder niet moeilijk ofzo
Ze hebben ze bij Amadeus volgens mij, heet die toko zo?
ja dat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik ben nooit bij Amadeus geweest, moest het googlenIk gezoek op dat stukje alleen altijd de boekhandel
Denk het ja, hoewel ik al heel lang niet meer op het terras heb gezeten in Maastricht. Tegenwoordig ga ik meestal er heen om tapas te etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat!
Die is lekkerEn dan met abrikozen, kersen, of zoals hier met appel
Nooit geweest joh? Is ook echt wel een toeristentoko he?
dekselvlaai dus, ik zit net recepten te zoeken, omnomnom!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:52 schreef Mss het volgende:
Bedoel je niet gewoon een krokantvlaai Molo?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:06 schreef Mss het volgende:
Er staat me iets van bij dat vlaai op hele hoge temperatuur gebakken wordt, dat je daar een speciale oven voor nodig hebt, maar dat weet ik niet zeker.
kun je het vragen aan hem? Incl. recept?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:09 schreef Mss het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft mijn broer dat wel eens gezegd.
En die is dus bakkah dus die zal het wel weten.
Ik sms hem morgen wel even heur!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:11 schreef Molo het volgende:
[..]
kun je het vragen aan hem? Incl. recept?
Of A'dam meet met je broertje erbij om vlaaien aan ons te voeren terwijl wij op Sjaans bank liggen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik sms hem morgen wel even heur!
Hehe vlaaivoermeet bij Sjaan
Ermahgerd! Weet je al wanneer dat is ongeveer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Mss het volgende:
Of bij mij als ik verhuisd ben. Tegen die tijd kan ik ook wat meer mensen kwijt. Scheelt ook weer voor Sjaan!
Ik verwacht ergens in de komende maanden. Leegloop hier is wel begonnen dus als ik iets tegenkom ga ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ermahgerd! Weet je al wanneer dat is ongeveer?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik verwacht ergens in de komende maanden. Leegloop hier is wel begonnen dus als ik iets tegenkom ga ik.
Opleiding begint in de eerste week van september. Ik heb gelukkig al velen meer duidelijkheid dus ik heb er wel zin in ja. Vanmiddag had ik nog even wat laatste boeken teruggebracht naar de UvA en dat was toch wel raar. Voelt wel heel dubbel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed!
En wanneer begint je opleiding? Heb je er een beetje zin in?
ja tuurlijk, je moet het echt nog afsluiten enzo. Maar je gaat op naar iets anders en je gaat lekker vooruit, das het belangrijkstequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Opleiding begint in de eerste week van september. Ik heb gelukkig al velen meer duidelijkheid dus ik heb er wel zin in ja. Vanmiddag had ik nog even wat laatste boeken teruggebracht naar de UvA en dat was toch wel raar. Voelt wel heel dubbel.
gaat goed komen joh, je hebt zoveel meegemaakt, doorstaan en ervaring, je fietst er gewoon hoppa doorheen en dan op naar een papiertje en werken tot je 67equote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:41 schreef Mss het volgende:
Jep, nog een weekje werken en dan gaat het echt weer beginnen
Ja ik hoop het maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef Molo het volgende:
[..]
gaat goed komen joh, je hebt zoveel meegemaakt, doorstaan en ervaring, je fietst er gewoon hoppa doorheen en dan op naar een papiertje en werken tot je 67e
ja bijbaantjes zijn zelden goed vol te houden 5 dagen per weekquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:42 schreef Mss het volgende:
Vind het qua werk ook wel weer ff prima geweest namelijk. Drie dagen per week werken is echt de max voor mijn werk.
Ik hoop 8, maar dat hangt allemaal een beetje van mijn rooster af. Ik heb denk ik vrij veel verplichtingen en dan nog mijn aidstoornissengroep dus ik hoop dat het allemaal te doen is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja bijbaantjes zijn zelden goed vol te houden 5 dagen per week
hoeveel uren wil je straks gaan werken?
ja dat zou fijn zijn. Je kunt daar niet in het weekend werken toch? Das wel jammerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoop 8, maar dat hangt allemaal een beetje van mijn rooster af. Ik heb denk ik vrij veel verplichtingen en dan nog mijn aidstoornissengroep dus ik hoop dat het allemaal te doen is.
oh wat goed! Ah dat is echt wel superfijn zeg!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:48 schreef Mss het volgende:
Nope, en ook niet in de avonden. Maar ik wil het wel graag aanhouden want vastigheid en het betaalt niet verkeerd. Maar ik heb op mijn werk openheid gegeven over de situatie, ook qua therapie, en ik kan sowieso blijven, ook al kan ik maar 4 uur werken.
ah klinkt als de oven van mijn studentenhuisquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een oven als je die op 160 graden zet, schiet hij ver voorbij de 250. Dat is best een uitdaging om daar normaal iets in te bakken
Ovens met een eigen wilquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een oven als je die op 160 graden zet, schiet hij ver voorbij de 250. Dat is best een uitdaging om daar normaal iets in te bakken
net als molo's stokbrodenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar haal je de lasagne door en door crispy uit
hey, niks mis met mijn stokbroken he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Noooooooo, rip aan de nabestaanden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Taart moet je niet eens gauw naar de Boogaard? Straks is de rest er ook al
HOE laat?quote:
niet te hard poetsen hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:32 schreef PriemGirl het volgende:
Moggeuhhhhh poetsen want hoogbezoek vanavondGrapje, maar toch even de hondenharen van de bank afhalen
Doe ik sobersoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:37 schreef Molo het volgende:
[..]
niet te hard poetsen he
gewoon vuil onder het tapijt vegen en/of de roomba aan gooien
Verder Cif en Samson de schuld geven
oh dan kun je nog even lekker voorbereiden, zowel mentaal als praktischquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kwart voor 10 vanavond
EHMYGWERD ZIN IN!
Ik moest nog 2 tuts opleverenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:39 schreef Molo het volgende:
[..]
oh dan kun je nog even lekker voorbereiden, zowel mentaal als praktisch
En op je gemakkie naar Schiphol
Wij gaan zo sjiek de friemel lunchen maar ik weet nog niet wat ik aan trek. Heb wel Chanel Vertigo dupe op en die is mooi![]()
Eindelijk weer beetje nageltjes
Dus als ik je niet meer spreek, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie gewenst!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan als ik je niet meer zie/hoor/spreek: heeeeel veel plezier gewenst! GENIETTTTTT!!!![]()
![]()
quote:
dank babesquote:
quote:
achter je wasmachine?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben mijn zwarte jeans al weken kwijt. Ik had m voor het laatst aan toen ik terug vloog van verkansie. Iemand ideeën op wat voor plek een verdwenen jeans kan opduiken?
ja dat weet ik, maar je weet 't nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar ik had m aan!!!
Ik ga toch maar es in de koffer kijken justincase
Check even of je hem niet per ongeluk nu aan hebt!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar ik had m aan!!!
Ik ga toch maar es in de koffer kijken justincase
JAWELquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN IK BEN ONDERWEG. Heb je nog ruimte in je koffer?
tussen bb zijn kleding?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben mijn zwarte jeans al weken kwijt. Ik had m voor het laatst aan toen ik terug vloog van verkansie. Iemand ideeën op wat voor plek een verdwenen jeans kan opduiken?
Ik word ook chaggo van zulke dingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
En nu ben ik uiteraard chagrijnig daarover.
moment!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verdien best een emoslinger nu. Maar onderin de wasmand?? Daar kom ik heul nooit
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verdien best een emoslinger nu. Maar onderin de wasmand?? Daar kom ik heul nooit
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred verdient ook een emoslinger
"Lieverd, weet je eigenlijk nog hoe je de afwasmachine aanzet?"
"nee, ik was komende week wel met de hand af"
oooh, super! En ook nog wat leuks er tussen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:35 schreef princess-a het volgende:
Sjaan heeel veel plezier vanavond en de komende weken
SQ lag ie onderin de mand?
Ik kwam er net achter dat ik in aanmerking kom voor een betaalbaar appartement in de stadzit me al maanden te verkijken op te dure appartementen bij makelaars, omdat bij de woningbouw stond dat er met mijn profiel geen huizen waren waarvoor ik in aanmerking zou komen met mijn opgebouwde punten. Nu heb ik mn profiel geüpdate, bleek iets niet goed te staan, nu zijn er al 20 appartementen waar mijn kans hoog tot zeer hoog is
Waar vakantie al niet goed voor is...
Ik ben best bang voor hoe het huis eruit ziet als ik straks terugkomquote:
Voor fred:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred verdient ook een emoslinger
"Lieverd, weet je eigenlijk nog hoe je de afwasmachine aanzet?"
"nee, ik was komende week wel met de hand af"
voor jou allesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
En bedankt voor de mooie slinger!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, terug met 2 paar gympen voor de kinders, en nog wat broodnodige cadeaus, schriften en pasta van xenos.
En ik leef nog halleluja!
Ja! Leuk appartement net buiten de rand van de binnenstad, parkeren voor de deur, 2 slaapkamers en zowel aan de voor-en achterkant een balkonnetje.. heb direct gereageerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oooh, super! En ook nog wat leuks er tussen?
klinkt goed!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! Leuk appartement net buiten de rand van de binnenstad, parkeren voor de deur, 2 slaapkamers en zowel aan de voor-en achterkant een balkonnetje.. heb direct gereageerd
Zeker! Loop nu te stuiteren van blijdschap want qua overlast in mn huidige huis is het echt tijd om te gaanquote:
quote:
Tofquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja! Leuk appartement net buiten de rand van de binnenstad, parkeren voor de deur, 2 slaapkamers en zowel aan de voor-en achterkant een balkonnetje.. heb direct gereageerd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hebben jullie alles al ingepakt?
30 van 90 reacties! Op de kansmeter was dat 'hoog'.. ga er maar vanuit dat het niet direct prijs is, maar als ik het me goed herinner waren Dico en Sjon ook een hoog nummer en die hebben toch een mooi huisje nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tof
Kan je gelijk zien op welke plek je staat?
Oh das fijn ja!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zeker! Loop nu te stuiteren van blijdschap want qua overlast in mn huidige huis is het echt tijd om te gaanfijn om dan te weten dat het niet meer heel lang hoeft te duren
Hoop dat je alles een beetje van je af kunt zetten en ervan gaat genieten!quote:
Foto's?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, terug van de kapper
Erg blij met het resultaat (ben nu weer een brunette ipv iemand met een verschoten goudblondachtige kleur). Jammer dat ik er altijd 2.5 uur mee kwijt ben
Even een crappy telefoonpic met poging tot gezicht verhullen maar het idee is wel duidelijk denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Stukje korter ook, of niet? Sowieso krullenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Even een crappy telefoonpic met poging tot gezicht verhullen maar het idee is wel duidelijk denk ik
[spoiler] [ afbeelding ][ /spoiler]
Thnx!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mooi! Stukje korter ook, of niet? Sowieso krullen
oplader van je telefoonquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Autistenlijst maken voor wat er mee moet op vakantie![]()
Noem eens iets wat je typisch vergeet mee te nemen?
Checkquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Check
(en oplader van de ipad en oplader van de batterijen van m'n camera)
oordopjes stonden er nog niet opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
oordopjes?
wattenstokjes?
ik vergeet vaak van die kleine dingetjes
Ik heb voornamelijk voorpet moet ik zeggen, ben er nog best ontspannen overquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:58 schreef Incantrix het volgende:
In dat opzicht vind ik met vakantie gaan eigenlijk altijd maar een hoop gezeikEenmaal weg is het altijd wel fijn, maar eer we zo ver zijn zijn we beiden half overspannen
\
Maar komend jaar zit het er waarschijnlijk niet in voor ons, we willen de tuin doen en Paul wil zijn rijbewijs halen.
Dat is fijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk voorpet moet ik zeggen, ben er nog best ontspannen over
Maar dat verandert vast nog wel
We gaan naar Griekenland
Voortaan gewoon buiten Europa gaan, dan mag je 32 kilo mee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja ik heb wel de bekende, altijd terugkomende stress: Hoe gaan we zorgen dat alles in de koffer past en ook nog onder de 20 kilo blijft
Is dat zo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voortaan gewoon buiten Europa gaan, dan mag je 32 kilo mee!
Nee?
Ik zie net dat ik 4 sloffen mag meenemen. Vriendin ook 4 sloffen indien heul goedkoop. Plus shag voor Fred. Het weegt allemaal niks, maar het neemt zoveel ruimte inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:14 schreef Incantrix het volgende:
Yup! Althans, toen ik naar Amerika ging wel
Ohja, dat ookDat was wel een nadeel van Amerika, daar zijn boeken enzo heel goedkoop, dus we wilden zoveel mogelijk kilo's vrijhouden voor de terugweg
En je wil ook niet dat het geplet wordt en zulks. Al zal dat met de shag vrij weinig uitmaken.. Allemaal aan de shag!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik 4 sloffen mag meenemen. Vriendin ook 4 sloffen indien heul goedkoop. Plus shag voor Fred. Het weegt allemaal niks, maar het neemt zoveel ruimte in
shagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En je wil ook niet dat het geplet wordt en zulks. Al zal dat met de shag vrij weinig uitmaken.. Allemaal aan de shag!
Agree. Dan maar niet roken, ik krijg/kreeg er altijd pijn in mijn strot van. Maar ik ben dan ook een neproker, altijd geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
shag![]()
Ik ga gewoon wederom een poging doen om ruimte over houden in de koffer. Ik faal er elk jaar in.
Terwijl ik best goed kan pakken, meestal gebruik ik daadwerkelijk alles wat ik mee neem. M'n koffers zijn gewoon te klein
Ga vragen of je mee mag doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef Mss het volgende:
Mijn bovenbuurman is keihard aan het batsen volgens mij
Ik hoor al een hele tijd een keihard ritmisch gebonk
Nee man, pandapunten ftw!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga vragen of je mee mag doen![]()
Allemaal, over elkaar heen en dan kijken hoe dik je nagels zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zandlakjes.
Maar welke moet ik nou lakken.
Daar heb ik geen tijd voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Allemaal, over elkaar heen en dan kijken hoe dik je nagels zijn
Die rode deed er ook best een tijdje over om te drogenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat de donkere sand lak van Essence een rotlak is. Ik wil zeggen dat hij ook niet bijster mat opdroogt, maar dat weet ik niet, want hij is NOG STEEDS NIET droog. Terwijl ik al een uur geleden gelakt heb.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder toen ik bij haar was vandaag tegen mij "ben je gothic geworden, met je zwarte nagellak?"
Mijn nichtje van 2 "nee da's paars"
aan mijn nichtje
zo'n humor dat kind, en zo liefquote:
YEAHquote:Speerpunt in de vernieuwde regels is het aanscherpen van het advertentie-beleid, schrijft The Next Web. Zo mogen apps in het vervolg geen reclame meer tonen middels notificaties of op icoontjes op het thuisscherm.
ah, dat had ik dus van de week. 3 uur na het lakken trok ik er ineens halen in, what are thisquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb geconcludeerd dat de donkere sand lak van Essence een rotlak is. Ik wil zeggen dat hij ook niet bijster mat opdroogt, maar dat weet ik niet, want hij is NOG STEEDS NIET droog. Terwijl ik al een uur geleden gelakt heb.
Serieus? Ik had nergens last van, ook bij die donkere. Heb wel dun gelakt moet ik erbij zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, dat had ik dus van de week. 3 uur na het lakken trok ik er ineens halen in, what are this
en ik had er van die express dry drops op gedaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Serieus? Ik had nergens last van, ook bij die donkere. Heb wel dun gelakt moet ik erbij zeggen
Oh, wazig. Ik heb die lak gewoon zo op mijn nagels geknald en niks ermee gedaan verder, was verbazingwekkend snel droog juistquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en ik had er van die express dry drops op gedaan.
2 uur voor werk gelakt, zit ik op werk te bellen, trek ik er van die halen in
mja t was bout want moest al snel lakken omdat die suede er in een halve dag aflag ermahgerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:25 schreef Molo het volgende:
Misschien verschillende batches?
Wel heel kut als zoiets op je werk gebeurt trouwens
damn.... die was wel heul mooi trouwens, die suedequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja t was bout want moest al snel lakken omdat die suede er in een halve dag aflag ermahgerd
nee, dat ging ecvht hardquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
damn.... die was wel heul mooi trouwens, die suede
Maar die houdt dus niet begrijp ok?
ik heb vanmiddag ff geslapen, het lijkt traditie te worden voor mij dat ik op zaterdag compleet instortquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:33 schreef Molo het volgende:
Ja blijven lakken word je ook niet blij van...
ik ga mijn bedje opzoeken, moe van al het eten
Ik vind het wel écht ontzettend goed van je dat je nu aan het werk bent chickquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag ff geslapen, het lijkt traditie te worden voor mij dat ik op zaterdag compleet instort
dus ik ga zo nog maar een scamcity kijken denk ik, onze nieuwste kijkverslaving
dank jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het wel écht ontzettend goed van je dat je nu aan het werk bent chick. Echt, ik weet dat je er tegenop ziet en dat je lichaam allesbehalve meewerkt, maar je doet het toch en dat vind ik echt top!
Ja dat weet ik, ik snap ook wel dat het moeilijk is, je hebt veel tegen zitten en daarom vind ik het zo goed van je dat je het in ieder geval probeert!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dank je
ik vind het echt heel erg, weet je dat?ik kijk nu al op tegen maandag en dat stoort me.
ik snap wel dat ik er ook in moet komen enzo en wil niet the easy way out nemen dus ik zet door, maar het kost me wel alles wat ik heb, zeg maar
da's lief van jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik snap ook wel dat het moeilijk is, je hebt veel tegen zitten en daarom vind ik het zo goed van je dat je het in ieder geval probeert!
godsamme da's wel een overkill jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:47 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, dit kan toch niet smaken, al dezon ingrediënten bij elkaar?
http://gewoonwateenstuden(...)r-hartige-taart.html
ja, die pesto en gehakt, dat zijn de vreemde eenden in de bijtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef Mss het volgende:
Ja honing, noten en brie zie ik wel bij elkaar, maar ook nog pesto en gehakt? Dat smaakt toch niet, en laat staan de honderd miljoen miljard calorieën
Ja en dan nog die typische bladerdeeg smaak iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, die pesto en gehakt, dat zijn de vreemde eenden in de bijt
maar die notenmix ook, ze gebruikt daarvoor studentenhaver en als ik me niet vergis zit daar een hele shitload aan rozijnen in .
dan heb je dus een taart met brie, noten, honing, gehakt, pesto, spinazie, en rozijnen wtf
ik vermoedf dat het niet te hachelen isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja en dan nog die typische bladerdeeg smaak idd. Ik zou het bijna proberen te maken om te zien HOE het smaakt
.
ERMAHGERD WAS ER WEER EEN GEHEIMEN MEET?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Epische meet met schagelnaartje was episch
en die hartige taartdie ga ik maken als m'n schoonmoeder eens blijft eten, die heeft toch geen smaak
Ermagerd ik moest door heul Den Haag heen omdat de a4 was afgesloten, zelden zoveel mongolen (hihi) bij elkaar op de weg gezienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Epische meet met schagelnaartje was episch
en die hartige taartdie ga ik maken als m'n schoonmoeder eens blijft eten, die heeft toch geen smaak
Ik bestel pizza voor mezelf goed?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd op de volgende aidsmeet gaan we dit koken
Met extra rucola?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bestel pizza voor mezelf goed?
Dat kan ook nog wel bij die ovenschotelquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die moet je er zelf bij denken
ik kreeg ooit van een ex macaroni met brie, dadels, vijgen, ananas en nog wat meuk. Dat was een best interessante combi. Was wel jammer dat ze er een halve dag voor in de keuken had gestaan...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:51 schreef Mirjam het volgende:
s. zou mij doodvermoorden als ik hem dat voor zou schotelen
ja, insta-aids, fantastischquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef Mss het volgende:
[..]
En ons een beetje jaloers maken met insta-aids dit dat alles
oh my lordquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik kreeg ooit van een ex macaroni met brie, dadels, vijgen, ananas en nog wat meuk. Dat was een best interessante combi. Was wel jammer dat ze er een halve dag voor in de keuken had gestaan...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd hoezo is het al 2uik dacht serieus dat het nog maar middernacht was ofzo
Ow well
quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:14 schreef Molo het volgende:
Oh en Mirjam, je hebt de eerste en tevens zwaarste week overleefd man![]()
De rest wordt echt makkelijker. Vergeet niet dat je er echt een hele tijd uit bent geweest ook he. Komt goed
Keep up the good work!
Ik loller nog steeds om het feit dat ik die ene zelf l had he?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn Enchanted Polish zondag gelakt en hij begint vandaag pas te chippen, ook nog geen tipwear. EPIC
En jouw moeder weet wat goth's zijn?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
Mijn moeder toen ik bij haar was vandaag tegen mij "ben je gothic geworden, met je zwarte nagellak?"
Mijn nichtje van 2 "nee da's paars"
aan mijn nichtje
Die roept meestal maar wat maar dit weet ze wel jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En jouw moeder weet wat goth's zijn?
ermnermnermquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:02 schreef Molo het volgende:
Alleen groen stoffig brood in huis
Ik ga maar pannekoekjes bakken dan denk ik
ja, mensen met zwarte nagellak, duhquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En jouw moeder weet wat goth's zijn?
Vertelquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:17 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mijn schoonloeder krijgt de emoslinger van het jaar
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:27 schreef Diconnected het volgende:
En ze vind Sjon een domme oetlul, noemt mij 'die miep' en ze heeft in feite gezegd dat we de tering mogen krijgen en alles zelf lekker mogen uitzoeken. Prima, zijn we van haar af
Jij kan nu hetzelfde tegen haar zeggen!quote:
Maar het gaat erom dat je het kan zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:31 schreef Incantrix het volgende:
Iets zegt me dat ze daar niet zo mee zit
Lekker!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik ga maar eens douchen, kunnen we daarna onze kiendjes ophalen. Isabel heeft voor het eerst gelogeerdEn ik heb uitgeslapen tot 11 uur
Jepquote:
Naja als alles af is sturen we der wel een berichtje wanneer de housewarming is enzo. Houden wel de eer aan onszelf. En of ze wel of niet komt, maakt ons geen reet uit. Zij is diegene die zo achterlijk doetquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij kan nu hetzelfde tegen haar zeggen!
Omdat ie dus 3,5 week geleden niet mee is gegaan met boodschappen doen. Daar is ze boos over geworden, heeft sinds dien geen normaal gesprek met hem gehad. Hij is vd week naar haar toe gegaan om te vertellen dat we dus een huis hadden, en toen heeft ze hem dus de huid vol gescholden dat ie dom was en een lul en dat het niet verstandig was en alles, en gevraagd of 'die miep' (ik dus) dan ook meeging. Hij was gewoon rustig gebleven en heeft geen lelijk woord tegen der gezegd, zij is diegene die er dus issues mee heeft zegmaar. Hij vroeg voordat ie toen wegging of ze nog wat wou zeggen en toen heeft ze gezegd: je tyfstraalt maar een teringend op. dusja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wat is daar dan de aanleiding van dico?
En heeft zij al een diagnose?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat ie dus 3,5 week geleden niet mee is gegaan met boodschappen doen. Daar is ze boos over geworden, heeft sinds dien geen normaal gesprek met hem gehad. Hij is vd week naar haar toe gegaan om te vertellen dat we dus een huis hadden, en toen heeft ze hem dus de huid vol gescholden dat ie dom was en een lul en dat het niet verstandig was en alles, en gevraagd of 'die miep' (ik dus) dan ook meeging. Hij was gewoon rustig gebleven en heeft geen lelijk woord tegen der gezegd, zij is diegene die er dus issues mee heeft zegmaar. Hij vroeg voordat ie toen wegging of ze nog wat wou zeggen en toen heeft ze gezegd: je tyfstraalt maar een teringend op. dusja.
Gister moest ie even wat klusspullen ophalen, dus wij erheen met een vriendin die ons reed. Zij is mee naar de voordeur gelopen want ik bleef in de auto want had dus geen zin in dat wijfen toen deed ze dus open want ze had de deur dus op slot gedaan, begon ze gelijk te kijven van 'ja alleen jij, B, I, en T (vrienden van hem die zij dus ook al lang kent) mogen naar binnen en ook alleen als ik thuis ben'. Dus hij heeft wat spullen gepakt die ie mee kon nemen gelijk, hebben we in de auto geladen enzo.. En hij had nog geen stap uit de deur gezet of ze knalde de deur dicht en draaide alle sloten er op
Maar zoals eerder gezegd, het ligt echt niet aan ons, zij is diegene die zo achterlijk over alles doet
Hehehehehehe dat was mooi.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik loller nog steeds om het feit dat ik die ene zelf l had he?
Ik denk dat die ook al een bingokaartje vol heeft, sodejuquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En heeft zij al een diagnose?
Nee, zij heeft geen problemen zegt zequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En heeft zij al een diagnose?
yep, dat dacht ik ook....quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef princess-a het volgende:
Klinkt als een gevalletje bangdatjehaarzoonafpakt Dico
Jep, in haar ogen heb ik dat al gedaan en hem gehersenspoeldquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef princess-a het volgende:
Klinkt als een gevalletje bangdatjehaarzoonafpakt Dico
en het blijft haar zoon, en dit is zijn vriendin met wie hij wil gaan samenwonen. Mag ze toch ook wel beetje normaal tegen doen. Daar heeft zij ook een verantwoordelijkheid inquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch mee oppassen het is blijft zijn moeder.
Oh dat weet ik ook wel. Ik zal nooit zeggen van je mag je moeder niet meer zien etc,het is idd zijn moeder, en de problemen die er zijn moet hij met z'n moeder oplossen, daar kan ik niks mee doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Toch mee oppassen het is blijft zijn moeder.
Tuurlijk believe me ik weet er alles vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
en het blijft haar zoon, en dit is zijn vriendin met wie hij wil gaan samenwonen. Mag ze toch ook wel beetje normaal tegen doen. Daar heeft zij ook een verantwoordelijkheid in
dat soort mensen wil je toch ook patsen geven he...quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tuurlijk believe me ik weet er alles van.
Net nog aan te telefoon, maar je kan toch daar en daar gaan werken. Euhm het gaat net een week ietsje beter... En dat iedere keer etc.
Ja bijna Mss
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben de zolder aan het opruimen. Veel stof en niesen en vergeten dozen. Kom ik een doos cd's tegen, leuk, graaien! Bleek de vijfde cd nat. Nat?
Godverhoerese kutkatten! Hebben ze over mijn verhuisdozen gezeken
De laaste bijstelling is morgen 2 weken geleden. Heeft zijn tijd nodig helaas. Hij zat nog in de ww, en daar isie nu ziek gemeld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
dat soort mensen wil je toch ook patsen geven he...
Zo rot dat M er nog zoveel last van heeft trouwens... begrijp dat hij nu thuis is van werk door zijn klachten?
hmmm, mehquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De laaste bijstelling is morgen 2 weken geleden. Heeft zijn tijd nodig helaas. Hij zat nog in de ww, en daar isie nu ziek gemeld.
Gets SQ
nah, dit was de laatste dichte doos, de rest was schoon. Maar nog.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
en misschien nog wel vaker dan 1 x ook, huuuuh
ik hoop echt dat het beter gaat gaan op hele korte termijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De laaste bijstelling is morgen 2 weken geleden. Heeft zijn tijd nodig helaas. Hij zat nog in de ww, en daar isie nu ziek gemeld.
Gets SQ
Dat hoop ik ook Bubs! Zeker met jullie kindje op komst, daar moet je toch samen lekker van kunnen genietenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop echt dat het beter gaat gaan op hele korte termijn
ik heb net zo'n lijst voor katten/honden als Schaar heeft voor kinderen. Daar gaat deze ook opquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, dit was de laatste dichte doos, de rest was schoon. Maar nog.
Oudste had broodjes in de oven gedaan. Per ongeluk op magnetronstand. 10 minutenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:57 schreef Molo het volgende:
Tuinbouwafval moet je buiten in de fik steken, niet binnen Taart
Of is Jodokus aan je schrootjes begonnen?
godsammequote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oudste had broodjes in de oven gedaan. Per ongeluk op magnetronstand. 10 minutenfoto op feestboek
Jeeees, das schrikken!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oudste had broodjes in de oven gedaan. Per ongeluk op magnetronstand. 10 minutenfoto op feestboek
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodocus kwam binnenlopen en sloeg alarm. Rookmelder deed niets btw
En nu gaan we soppen en wassen. Het hele huis meurt
Oei!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |