LEKKERSTE GEBAKJE OOIT!!!!quote:
nermnermnerm!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekkere garnalen in je nesresso
wat doe je jezelf aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja ik ging slapenMorgen de bogaard trotseren voor gympen voor 2 van de 3
Tukse!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef megamandy het volgende:
Ooh kut morgen avond na het werk ook nog BBQ met collega's en oud collega'sHelemaal geen zin in
Dus ik ga maar eens naar bed
De boogaard op zaterdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja ik ging slapenMorgen de bogaard trotseren voor gympen voor 2 van de 3
leidschenhage is zo furrrrquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef Molo het volgende:
[..]
wat doe je jezelf aan
Leidschenhage is beter te doen, Bogaard is zo druk en kutpubliek
Bestel het onlinequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
leidschenhage is zo furrrr
Kom maar halenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef Molo het volgende:
[..]
LEKKERSTE GEBAKJE OOIT!!!!
MEET BIJ SPEES, NUUUUUUUUUUUUUUUUU
rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En op zaterdagochtend gaat het nog wel. gewoon voor de middag weer weg zijn
wrom nie?quote:
Limburgse vlaai met zo'n koektopping i.p.v. rasterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef megamandy het volgende:
Kom op een zondag naar MaastrichtGeen fuck te doen in de winkels
Je moet alleen niet op een terras willen zitten.
Hoewel jij natuurlijk wel altijd automatisch plek hebt![]()
te ver helaasquote:
Kruimelvlaai bedoel je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Limburgse vlaai met zo'n koektopping i.p.v. raster
maar dan moet je er 40 bestellen, 10 soorten in 4 verschillende maten ofzo. Das nogal een gedoe....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wrom nie?
Gewoon bij Zalando 5 verschillende maten bestellen en alles wat niet past terug sturen
Je moet er wat voor over hebben om niet op zaterdag naar de Boogaard te hoevenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Molo het volgende:
[..]
maar dan moet je er 40 bestellen, 10 soorten in 4 verschillende maten ofzo. Das nogal een gedoe....
Ja en je wilt toch dat ze in de winkel kijken wat goed past? Ik zou dat voor m'n kinderen ook niet doen hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Molo het volgende:
[..]
maar dan moet je er 40 bestellen, 10 soorten in 4 verschillende maten ofzo. Das nogal een gedoe....
nee kruimelvlaai is viesquote:
Ze hebben ook hele grotequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:03 schreef Molo het volgende:
[..]
te ver helaas
Mochten we ooit een meet bij jou doen, gaan we die dingen eten hoor!
ja dat ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en je wilt toch dat ze in de winkel kijken wat goed past? Ik zou dat voor m'n kinderen ook niet doen hoor.
*voegt nieuw punt toe aan lijstje "redenen om nooit zwanger te worden"*quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en je wilt toch dat ze in de winkel kijken wat goed past? Ik zou dat voor m'n kinderen ook niet doen hoor.
ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*voegt nieuw punt toe aan lijstje "redenen om nooit zwanger te worden"*
Hoezo is kruimelvlaai viesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
nee kruimelvlaai is vies
ik weet niet hoe het heet, maar de bovenkant was dicht i.p.v. deels open
Mijn lijstje is al zo lang johquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:06 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zat erop te wachten
Bovendien kosten ze geld en daar ben jij veel te gierig voor
ik hou niet van die kruimels of van crumbles in het algemeen. Schep het er altijd afquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo is kruimelvlaai viesGrummele mit pudding
Maar ik snap wat je bedoeldIk heb iets van Brisee in mijn hoofd maar google wilt dat niet bevestigen qua plaatjes
je vergeet de lubberkutquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn lijstje is al zo lang joh![]()
Ik denk dat ik maar een sublijstje moet maken.
Redenen om niet zwanger te worden:
1. Daar komen kinderen van
1a je kunt de schoenen van kinderen niet online kopen
1b kinderen kosten geld
2. Je wordt er dik van, al dan niet tijdelijk
enz enz enz enz
Zie "enz enz enz". De lijst is ellenlangquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ik hou niet van die kruimels of van crumbles in het algemeen. Schep het er altijd af
En rastervlaai vind ik ook niet lekker want dat koek bovenop smaakt niet lekker en die suikerkorrels erop hou ik ook niet van. Of ze zijn te hard en dan breek ik er mijn omagebit op, of ze zijn zacht en dan voegt het niks toe.
Ik ben verder niet moeilijk ofzo
Ze hebben ze bij Amadeus volgens mij, heet die toko zo?
ja dat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik ben nooit bij Amadeus geweest, moest het googlenIk gezoek op dat stukje alleen altijd de boekhandel
Denk het ja, hoewel ik al heel lang niet meer op het terras heb gezeten in Maastricht. Tegenwoordig ga ik meestal er heen om tapas te etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat!
Die is lekkerEn dan met abrikozen, kersen, of zoals hier met appel
Nooit geweest joh? Is ook echt wel een toeristentoko he?
dekselvlaai dus, ik zit net recepten te zoeken, omnomnom!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:52 schreef Mss het volgende:
Bedoel je niet gewoon een krokantvlaai Molo?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:06 schreef Mss het volgende:
Er staat me iets van bij dat vlaai op hele hoge temperatuur gebakken wordt, dat je daar een speciale oven voor nodig hebt, maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |