ik weet niet in welke wereld jij leeft maar Apple maakt al sinds jaar en dag de mooiste UI's.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:42 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Nee, neem dan Apple, met hun outdated, oud uitziende grafische shell die echt al jaren aan vernieuwing toe is. :/
minimal is niks mis mee, het is alleen wit op wit. Echt te spuuglelijk voor woorden, maar ja, had je ook iets anders verwacht van Microshit?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:51 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat minimal, flat design wel mooi
En de beste marketing voor overpriced hardware.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:31 schreef LogiteX het volgende:
[..]
ik weet niet in welke wereld jij leeft maar Apple maakt al sinds jaar en dag de mooiste UI's.
daar gaat het hier alleen niet overquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En de beste marketing voor overpriced hardware.
Jawel.quote:
Ja doei door alles in de titelbalk vast te pinnen kan je elk programma lelijk maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:36 schreef LogiteX het volgende:
Er lopen hier nogal wat hardleerse baasjes rond, speciaal voor jullie nog zo'n grafisch hoogtepuntje van Microsoft
[ afbeelding ]
dat is dan ook de enige plek waar je het kan vast-pinnenquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja doei door alles in de titelbalk vast te pinnen kan je elk programma lelijk maken.
waarom zou je überhaupt iets vast willen pinnen... hotkeys ftwquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef LogiteX het volgende:
[..]
dat is dan ook de enige plek waar je het kan vast-pinnen
Je maakt het nu te lastig voor TS.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt iets vast willen pinnen... hotkeys ftw
overigens zie ik je probleem hier niet hoor:
[ afbeelding ]
die eerste komt wel door de keuring moet ik toegeven, ziet er mooi uit. Maar dat is dan ook 2007quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt iets vast willen pinnen... hotkeys ftw
overigens zie ik je probleem hier niet hoor:
[ afbeelding ]
dat was 2007/2010 dus..
[ afbeelding ]
2013
daar zie ik alsnog geen echt probleem, afgezien van de hoofdletters
wtf is er 'quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:57 schreef LogiteX het volgende:
[..]
die eerste komt wel door de keuring moet ik toegeven, ziet er mooi uit. Maar dat is dan ook 2007
dat jij het lelijk vind prima, maar dan verander je dus het thema.. zoals mijn plaatje laat zien is dat gewoon mogelijkquote:Die 2e is de reden waarom ik dit topic gestart ben
wit op wit is iets wat ze sinds 2010 hebben ingevoerd dacht ik . . . EN LELIJK DAT HET IS
jij ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:09 schreef LogiteX het volgende:
[..]
het gaat er om dat het lelijk is, dat is de klacht
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf is er '' met 2007/2010? kan je er geen brieven meer mee typen?
zelfs dat 2e plaatje is met het andere thema SPUUGLELIJK. Als je aan een 4 jarige zou vragen 'ontwerp een interface' dan komt hij met zo-ietsquote:[..]
dat jij het lelijk vind prima, maar dan verander je dus het thema.. zoals mijn plaatje laat zien is dat gewoon mogelijk
je pint alles wat lelijk is en doet vervolgens alsof het Microsoft is die het zo bedenktquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef LogiteX het volgende:
[..]
dat is dan ook de enige plek waar je het kan vast-pinnen
ook tegels?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Windows 8![]()
Gelukkig gaat Apple vanaf iOS7 dezelfde stijl hanteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |