quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:57 schreef Snowbells het volgende:
Kan iemand hier een mooie ui van maken voor mij?
[ afbeelding ]
met de linkerkant afgesneden. en iets van de rechter.
oh en deze?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stommen Photoshop CS6 met zijn slechte formaatindicatie.![]()
[ afbeelding ]
Dan maar zo.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
En...nu moet ik wennen aan je nieuwe UI.
Heel krap, ik heb sowieso de helft van de frames eruit moeten knippen (alle even frames: #2, #4, #6, #8 etc.) dus hij is nu iets sneller.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit hoofd op UI formaat nog een beetje werken?
Alvast bedankt als iemand dit voor me wil proberen.
Bedanktquote:Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heel krap, ik heb sowieso de helft van de frames eruit moeten knippen (alle even frames: #2, #4, #6, #8 etc.) dus hij is nu iets sneller.
[ afbeelding ]
Hij is 49.7KB, je mag maximaal 50KB uploaden als UI (zonder abo) dus ik hoop dat het werkt.
Ik vind het snellere eigenlijk wel tof.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb hem nog iets slomer gekregen, alsnog met de helft van de frames. [ afbeelding ]
Zou niet weten hoe ik 'm kleiner moet maken dus als iemand 't voor me wil proberen?quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Dan moet ik straks zeker weer gaan wennen aan een nieuwe UIquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:11 schreef Dearest het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg deze melding:
[..]
Zou niet weten hoe ik 'm kleiner moet maken dus als iemand 't voor me wil proberen?
Yes. Fix dat ding even voor mequote:Op zaterdag 21 september 2013 18:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet ik straks zeker weer gaan wennen aan een nieuwe UI?
Oke ik wilde toch abo nemen dus ik sms wel ffquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zie net dat de max 50KB is, niet 100
Ik heb hem nu al op 64KB, als ik even doorga is die straks 50quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oke ik wilde toch abo nemen dus ik sms wel ffkijken of die t dan doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |