Top dankjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:05 schreef Blistering het volgende:
Dat eerste lijkt me vanzelfsprekend, hoewel ik begrijp dat n.a.v. de OP iets anders gedacht kan worden.
En yup, zal het hier melden als ik privé biedingen ontvang.
Post aangepast
Ja 128 ssd en i5 waarschijnlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:48 schreef Stuart het volgende:
128GB opslag? Wat voor processor zit hierin
1,86Ghz C2Dquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:48 schreef Stuart het volgende:
128GB opslag? Wat voor processor zit hierin
Nieuw bod ¤450quote:
Even voor een paar euro de passende schroevendraaier bestellen en het is echt een makkie, fotoserie omtrent hoe dit te doen staat natuurlijk op ifixit.comquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Zit ingebouwd, is niet (makkelijk) te vervangen.
Niet makkelijk, maar ook niet moeilijk. "Moderate"quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hele backplate moet eraf, en dan nog maar niet te spreken van de kosten van een vervangende grotere "schijf"
Niet makkelijk dus
Backplate is een stel schroeven en dan pak je hem er gewoon los af. Iedereen die een beetje handig is kan dit gewoon. Daarbij is het gewoon foto’s volgen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hele backplate moet eraf, en dan nog maar niet te spreken van de kosten van een vervangende grotere "schijf"
Niet makkelijk dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |