Ja maar ik wil dus absoluut niet witquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol zoveel alles anders? Ik zou voor alles wit gaan denk ik, anders ben ik het zo zat
Mooi licht dan ook enzeau
wat voor kleur meubels hebben jullie trouwens? Beetje 1 kleur? Daar kun je ook rekening mee houden. Veel kleuren meubels bij veel kleuren muren enzo kan beetje veel zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus absoluut niet wit
Ik heb alles wit en zwartquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol zoveel alles anders? Ik zou voor alles wit gaan denk ik, anders ben ik het zo zat
Mooi licht dan ook enzeau
vriendin van me had haar studentenhok (zonder ramenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb alles wit en zwart![]()
Muren ga ik ook echt niet vervenTeveel geld
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
vriendin van me had haar studentenhok (zonder ramen) met pizzadozen bekleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Maar ik moet natuurlijk de kille fashion bitch uitstralen als ik bezoek krijg![]()
En die vreten niet.
rijstkokersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mini oventje? Is ook handig voor afbakbroodjes, voor als je te brak bent om met je houten kop naar de bakker/winkel te gaan voor vers brood
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
dat wordt zo leuk samenwonenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben allemaal tegen brum aan t zeuren wat we al hebben en wat waar kan en kasten enzo. Maar hij kijkt me alleen zo aan:
DAAR KUN JE GEEN VROODJES IN ABAKKEN ALS JE HET LEKKER WILT HEBBEN.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
rijstkokers
mini oventje? Is ook handig voor afbakbroodjes, voor als je te brak bent om met je houten kop naar de bakker/winkel te gaan voor vers brood
Maar hij is wel lekker makkelijk in alles en ik moet altijd kiezen dus daar ben ik wel blij mee. Ik denk niet dat we ruzie zullen krijgen om indeling of smaakquote:
15 euro bij de Lidl laatstquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
rijstkokers
Geen diepvries is echt aids. Je geeft velen extra geld uit en gooit eten weg als je teveel maakt omdat je t geen 4 dagen achter elkaar gaat etenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
15 euro bij de Lidl laatst![]()
Ja ik wil zo'n combi dingWant ik hoooouuuu van afbakbroodjes
en handig voor ovenschotels etc. En een magnetron gaat ook wel handig worden.
Oja 3 nadelen, ik heb ook geen diepvriesZit alleen een inbouwkoelkast in.
ja, dude, als je geen ruimte hebt zul je toch moeten kiezen. Oventje op lagere stand en paar keer draaien, dan lukt dat prima. Been there, done thatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAAR KUN JE GEEN VROODJES IN ABAKKEN ALS JE HET LEKKER WILT HEBBEN.
Gewone oven of niks imo
Dat kan niet met de oven die ik bedoel. Naja ovenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, dude, als je geen ruimte hebt zul je toch moeten kiezen. Oventje op lagere stand en paar keer draaien, dan lukt dat prima. Been there, done that
als je de ruimte hebt is een combi idd wel veel handigerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
15 euro bij de Lidl laatst![]()
Ja ik wil zo'n combi dingWant ik hoooouuuu van afbakbroodjes
en handig voor ovenschotels etc. En een magnetron gaat ook wel handig worden.
Oja 3 nadelen, ik heb ook geen diepvriesZit alleen een inbouwkoelkast in.
Zo'n campingdingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had t dus over zo'n oventje met zo'n draaiknop met 1 element onderin waar je eten recht boven ligt en het instant aanfikt
Eten bewaar ik er niet in, maak meestal maar voor maximaal 2 dagen dus dat kan ik wel in de koelkast bewaren. Maar nu kan ik geen kilo garnalen goedkoop inkopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen diepvries is echt aids. Je geeft velen extra geld uit en gooit eten weg als je teveel maakt omdat je t geen 4 dagen achter elkaar gaat eten
zo'n ding bedoelde je toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan niet met de oven die ik bedoel. Naja ovenals je dat een oven mag noemen.
Ja maar dan alleen met een knop voor tijd, niks anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
zo'n ding bedoelde je toch?
[ afbeelding ]
heb je als student toch geen geld meer voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo'n campingding![]()
Nee ik wil een fatsoenlijk combimagnetron met heteluchtoven erinAlleen ben je dan ook weer minimaal 200 euro kwijt
En koffiezetapparaat ook weer
[..]
Eten bewaar ik er niet in, maak meestal maar voor maximaal 2 dagen dus dat kan ik wel in de koelkast bewaren. Maar nu kan ik geen kilo garnalen goedkoop inkopen
ja die zijn wel aids.... maar als je 20 x 20 cm hebt is het alsnog iets zeg maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen met een knop voor tijd, niks anders.
Ja die hebben we dus in breda een. Maar veel doen we er niet meequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
ja die zijn wel aids.... maar als je 20 x 20 cm hebt is het alsnog iets zeg maar
Ja en dan steeds een pot zetten zekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koop een cafetiere en je hebt geen koffieapparaat nodig.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Maar ik moet natuurlijk de kille fashion bitch uitstralen als ik bezoek krijg![]()
En die vreten niet.
misschien moet ik jou een Jamie Oliver Homecooker aansmeren? Da's best een hipsterdinges!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En huisdieren wil je ook helemaal niet op 25m2. Da's zielig. Tenzij hamster, maar dat wil je soberso niet
disclaimer
Hele pot? Je hebt ook kleine voor 1 mok he. Of je zet een halve als je een grotere neemtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan steeds een pot zetten zekerNee ik wil een Nespresso
![]()
En dan zegt iedereen booooh duuuur blablabla. Maar ik koop nu altijd koffie onderweg, is minimaal 1,75. Kan ik beter zo'n milieuvriendelijke beker kopen en die 's morgens vullen met Nespresso :v
onze meubels zijn een bij elkaar geraapt zooitjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Molo het volgende:
[..]
wat voor kleur meubels hebben jullie trouwens? Beetje 1 kleur? Daar kun je ook rekening mee houden. Veel kleuren meubels bij veel kleuren muren enzo kan beetje veel zijn.
aan de andere kant heb je zo een muur weer geverfd als je het too much vindt of niet mooi
Je gaat op hok toch? Niet op luxe nieuwbouwappartement met SMEG keuzekeuken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo'n campingding![]()
Nee ik wil een fatsoenlijk combimagnetron met heteluchtoven erinAlleen ben je dan ook weer minimaal 200 euro kwijt
En koffiezetapparaat ook weer
[..]
Eten bewaar ik er niet in, maak meestal maar voor maximaal 2 dagen dus dat kan ik wel in de koelkast bewaren. Maar nu kan ik geen kilo garnalen goedkoop inkopen
net opgezocht wat dat is, maar dat was toch jaren geleden op Tel Sell met een ouder dametje die kalkoenen daarin maakte ofzo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien moet ik jou een Jamie Oliver Homecooker aansmeren? Da's best een hipsterdinges!
En huisdieren wil je ook helemaal niet op 25m2. Da's zielig. Tenzij hamster, maar dat wil je soberso niet
Ik wilde ratjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien moet ik jou een Jamie Oliver Homecooker aansmeren? Da's best een hipsterdinges!
nee man, da's een pan met een stekker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
net opgezocht wat dat is, maar dat was toch jaren geleden op Tel Sell met een ouder dametje die kalkoenen daarin maakte ofzo?
hehehehe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
onze meubels zijn een bij elkaar geraapt zooitje![]()
maar ik wil dus gewoon absoluut niet wit, dat vind ik te kil en je ziet er alles op. en wij zijn 2 derps bij elkaar dus dat blijft nooit lang wit
wat een onzinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man, da's een pan met een stekker!
Van philips uiteraard
Of voor menschen zonder genoeg pittenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
wat een onzin
Maar goed, goed voor de economie als iemand zo'n ding koopt wel
neemt velen ruimte in en pan is handigerquote:
jij bent oud, net als SQ en ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef bleiblei het volgende:
Fucking hell, je bent student! Waar is de tijd dat je als student deed met een smerige gedeelde koelkast, een mini tv'tje en desktop pctje met crt scherm.
ja das waar... daar is het dan wel wee rhendig voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of voor menschen zonder genoeg pitten
ik ben het wel een beetje met bb eens. Nuffig doen omdat er geen ijskast in je kamer zit en geen heteluchtoven is ingebouwd, what are this.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
jij bent oud, net als SQ en ik
Generatieverschil
De prijs is ook nog eens sjiek onhendig. Laatst zag ik er een die 70% was afgeprijsd in de personeelswinkel. Kostte nu maar 104 euro. Tel maar na.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das waar... daar is het dan wel wee rhendig voor
yeah komt ook goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehe.
Zorg in ieder geval voor goed licht, anders maak je het te hokkerig
Ligt er aan. Als je al een koeldoos hebt: een losse vriezer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zou eigenlijk goedkoper zijn? Een losse vriezer kopen of een koelvriescoMbo?
ik denk ook nog steeds dat het goed voor je is om klein en vies en muffig te beginnen, maar ik hou dan ook van schrootjes, kamperen en draag mijn sokken vaak 2 dagenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben het wel een beetje met bb eens. Nuffig doen omdat er geen ijskast in je kamer zit en geen heteluchtoven is ingebouwd, what are this.
Oude lijken
godverdomme.... en losse onderdelen voor als iets defect is of anti aanbaklaag stuk zijn natuurlijk ook zo kostbaar als goud?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De prijs is ook nog eens sjiek onhendig. Laatst zag ik er een die 70% was afgeprijsd in de personeelswinkel. Kostte nu maar 104 euro. Tel maar na.
ik dacht al, ik ruik iets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk ook nog steeds dat het goed voor je is om klein en vies en muffig te beginnen, maar ik hou dan ook van schrootjes, kamperen en draag mijn sokken vaak 2 dagen
ik heb ze net uitgetrokken, ze kunnen nog steeds niet rechtop staanquote:
geen idee, na het opvgen van mijn koffie heb ik toen meteen de e-mail weggegooid....quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
godverdomme.... en losse onderdelen voor als iets defect is of anti aanbaklaag stuk zijn natuurlijk ook zo kostbaar als goud?
morgen is er weer een dag!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb ze net uitgetrokken, ze kunnen nog steeds niet rechtop staan
In mijn tijd werd ik al voor elitaire kwal versleten. (was/ben ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
jij bent oud, net als SQ en ik
Generatieverschil
Dan kan het alsnog handig zijn om een diepvries te hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je gaat op hok toch? Niet op luxe nieuwbouwappartement met SMEG keuzekeuken?
Er zit wel een ijskast in en ik noemde het alleen als enig minpuntje. Alsof ik te klagen heb met deze woningquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben het wel een beetje met bb eens. Nuffig doen omdat er geen ijskast in je kamer zit en geen heteluchtoven is ingebouwd, what are this.
Oude lijken
hehehehe, begrijpelijk welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, na het opvgen van mijn koffie heb ik toen meteen de e-mail weggegooid....
2500 netto he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In mijn tijd werd ik al voor elitaire kwal versleten. (was/ben ik ook)
Dat was echt niets wat de studenten van tegenwoordig nodig hebben.
Doet mij wel denken aan die figuren die gelijk 2.500 per maand denken te verdienen als ze aan het werk gaan en dan ineens verbaasd zijn dat je als groentje niet een vrijstaande villa kan betalen met voor en achtertuin in een buitenwijk van Amsterdam.
ik denk dat ze dan of in stof opgaan, of wegwandelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen is er weer een dag!
Of is het net als met lijken? Dat ze op een gegeven moment beyond rigor mortis zijn?
gelukkigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kan het alsnog handig zijn om een diepvries te hebbenMaar die garnalen zijn eigenlijk ook echt het enige waar ik het voor zou gebruiken
[..]
Er zit wel een ijskast in en ik noemde het alleen als enig minpuntje. Alsof ik te klagen heb met deze woningBen er super blij mee!
Maar ik noem het ook geen studentenkamer.
De grap is eigenlijk dat dit zelfs de goedkoopste optie voor mij was omdat ik hier ook huursubsidie bij krijg omdat ik niets hoef te delen.
ach ja, die mensen komen zichzelf dan vroeg of laat wel tegenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In mijn tijd werd ik al voor elitaire kwal versleten. (was/ben ik ook)
Dat was echt niets wat de studenten van tegenwoordig nodig hebben.
Doet mij wel denken aan die figuren die gelijk 2.500 per maand denken te verdienen als ze aan het werk gaan en dan ineens verbaasd zijn dat je als groentje niet een vrijstaande villa kan betalen met voor en achtertuin in een buitenwijk van Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
ach ja, die mensen komen zichzelf dan vroeg of laat wel tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Heb ik al gekregen gister! Maar dus pas volgende week vrijdag tijd om te beginnen met klussen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig
Wanneer krijg je de sleutel?
komt helemaal goed, maar je zal uiteraard wel wat moeten aanpassen qua levensstijl gok ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan kan het alsnog handig zijn om een diepvries te hebbenMaar die garnalen zijn eigenlijk ook echt het enige waar ik het voor zou gebruiken
[..]
Er zit wel een ijskast in en ik noemde het alleen als enig minpuntje. Alsof ik te klagen heb met deze woningBen er super blij mee!
Maar ik noem het ook geen studentenkamer.
De grap is eigenlijk dat dit zelfs de goedkoopste optie voor mij was omdat ik hier ook huursubsidie bij krijg omdat ik niets hoef te delen.
Ja nu boeit dat niet omdat ik werk en thuis kan eten. Maar als ik dalijk 5x in de week dat zou doen ben ik al rond de 10 euro daaraan kwijtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
komt helemaal goed, maar je zal uiteraard wel wat moeten aanpassen qua levensstijl gok ik
Koffie onderweg kopen enzo is vaak gewoon echt te duur
Als je van 150 euro moet rondkomen is Nespresso wellicht ook geen handige keuzequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
komt helemaal goed, maar je zal uiteraard wel wat moeten aanpassen qua levensstijl gok ik
Koffie onderweg kopen enzo is vaak gewoon echt te duur
dat merkt ze gauw genoegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je van 150 euro moet rondkomen is Nespresso wellicht ook geen handige keuze
dat schiet op!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uitslag woningbouwreactie
4 van de 94
4 van de 45
en bij de loting 40 van de 325
schultenbrau is heul niet zo duur.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind wel dat Brum minder bier moet zuipen, anders zuipt hij me blut
Ja mag ook wel met 5 jaar en 3 maanden inschrijftijd. Dit is ook het eerst in een half jaar dat er iets normaals werd aangeboden ipv 55+ of 54132561 euro per maandquote:
of macaroni met van die aanmaaksausquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
heel leuk gaan koken voor vriendinnen en door de kosten thuis komen met de goedkoopste diepvriespizza's bij de Aldi, een zakje "kaas" en een paar pakken liebfraumilch
en toch was het zo leuk
Peuken betalen we niet van de gezamenlijke rekening, ben niet gek O*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
schultenbrau is heul niet zo duur.
Die peuken daarentegen....
Jep.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Mandy, is dit je eerste keer uit huis?
van die zakjes droge E-nummer rommel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of macaroni met van die aanmaaksaus
Zeker! Maar budgetteren wordt nu wel je grootste uitdaging, dus ga even alleen uit van de basics, dan merk je aan het einde van de maand snel genoeg of je je dure koffie en luxe eten er bij kan veroorlovenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep.
Toen in Eindhoven had ik bij mijn tante een kamer, omdat ik geen zin had om iedere dag zolang te reizen. De bedoeling was toen een andere kamer te vinden maar toen kreeg ik dus iets met mijn ex en vond ik het eigenlijk zonde van het geld om voor ongeveer 3 nachten in de week zoveel huur te moeten gaan betalen voor een hok dus ben toen bij mijn tante gebleven
Toen dus gestopt en terug naar mijn ouders. Ben wel vaak genoeg alleen (zoals nu in de zomer als mijn ouders op de camping zijn) dus zal mij wel kunnen redden.
Maar het is wel vreemd en spannend dat ik gewoon echt een appartement heb wat gewoon op mijn naam staat en alles
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
van die zakjes droge E-nummer rommel?
Vooral dikke gamba's, boerencamembert, dure toetjes etcquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:29 schreef Molo het volgende:
en luxe eten is dus verse duurdere groenten en vleesch/vis en zulks
Ben sowieso van plan om de Lidl te zoeken in de buurt. Zeker qua groentes scheelt dat veel geld. En dat moet toch geen uitdaging zijn met al die negors in de buurtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeker! Maar budgetteren wordt nu wel je grootste uitdaging, dus ga even alleen uit van de basics, dan merk je aan het einde van de maand snel genoeg of je je dure koffie en luxe eten er bij kan veroorloven
hehehehe, vele goedkope kip!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben sowieso van plan om de Lidl te zoeken in de buurt. Zeker qua groentes scheelt dat veel geld. En dat moet toch geen uitdaging zijn met al die negors in de buurt
In breda is de lidl 20min fietsenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben sowieso van plan om de Lidl te zoeken in de buurt. Zeker qua groentes scheelt dat veel geld. En dat moet toch geen uitdaging zijn met al die negors in de buurt
Toetjes eet ik eigenlijk nooit. En gamba's moet je eigenlijk bij de toko's halen daar liggen ze voor de helft van de prijs als wat de AH/Jumbo etc. ervoor vraagtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral dikke gamba's, boerencamembert, dure toetjes etcDie zijn echt vuil, qua prijs.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag bij de notenkraam zo'n bejaarde die ging zitten zeiken dat de amandelen te duur waren blablabla. Die marktkoopman was haar al snel zat en zei "als je luxe wilt eten moet je ook luxe betalen".
Dus dat vrouwtje weer zeiken over dat het zoveel kost en vroeger en bla bla bla, antwoordde hij dus met de vraag of ze vroeger ook zo'n zak noten ging halen en of ze dat toen makkelijk kon betalen van het salaris van haar man. Toen hield ze haar bek dicht
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag bij de notenkraam zo'n bejaarde die ging zitten zeiken dat de amandelen te duur waren blablabla. Die marktkoopman was haar al snel zat en zei "als je luxe wilt eten moet je ook luxe betalen".
Dus dat vrouwtje weer zeiken over dat het zoveel kost en vroeger en bla bla bla, antwoordde hij dus met de vraag of ze vroeger ook zo'n zak noten ging halen en of ze dat toen makkelijk kon betalen van het salaris van haar man. Toen hield ze haar bek dicht
quote:
mijn moeder kaant dat nog steedsquote:
Koop een minivriezertje!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Toetjes eet ik eigenlijk nooit. En gamba's moet je eigenlijk bij de toko's halen daar liggen ze voor de helft van de prijs als wat de AH/Jumbo etc. ervoor vraagt![]()
Maar dat maak ik nu ook maar zelden, daarom een diepvriesAlleen gaat dat nu dus helemaal niet meer
toetjes ja.... die hakken er idd in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral dikke gamba's, boerencamembert, dure toetjes etcDie zijn echt vuil, qua prijs.
Niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
toetjes ja.... die hakken er idd in.
En kaas kost ook veel. Is het waard hoor, voor de arbeid en zulks, maar je moet het niet zo hoppa even naar binnen schrokken
kip is slecht daaro... van die smakeloze waterkip. Biogehakt is lekker en de kalkoen ookquote:
Mogen die vrienden dan ook bij jullie eten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Diconnected het volgende:
wij gaan sowieso 1x in de week eten bij vrienden en 1x in de week bij m'n moeder, dat scheelt alweer 2 dagenen zoveel mogelijk bij de Lidl halen idd
Ja in Eindhoven vind ik het ook te ver om met zware tassen te wandelen en ik heb er geen fiets + megatoby heeft een hipsterfiets waar ik niet op durf te fietsenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In breda is de lidl 20min fietsen
ah, dus brum krijgt gewoon bier van z'n mamaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als Brum zn ouders langkomen nemen ze altijd een grote krat bier, velen frisdrank en zooi meeLoller
En mama geeft ook altijd zooi mee
NOOIT IETS BIJ DIE HOEREN VAN BCC KOPEN!!! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.bcc.nl/keuken/vriezer/mini-vriezer.html
Naja ze komen niet heel vaak langs, maar als ze komen dan nemen ze wel die shit mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, dus brum krijgt gewoon bier van z'n mama
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
NOOIT IETS BIJ DIE HOEREN VAN BCC KOPEN!!! DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
BUDGETGEWIJS NIET (oeps capslock), maar als je het geld hebt en snaaitrek, zekers welquote:
Hoe is dat nu trouwens?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Pads moet je voor 1 euro bij de Hema halenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ze komen niet heel vaak langs, maar als ze komen dan nemen ze wel die shit mee.
En als we daar zijn krijgt brum altijd koffiepads enzo![]()
Laatst hadden we 5 zakken koffiepads en 4 pakken risotto wereldgerechten staan omdat ze het steeds mee gaf![]()
![]()
daar heeft ze sex mee in ruil voor etenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mogen die vrienden dan ook bij jullie eten?
Kaas die naar plastic smaaktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
BUDGETGEWIJS NIET (oeps capslock), maar als je het geld hebt en snaaitrek, zekers wel
* Molo nu zin heeft in kaas
net een blokje mature cheddar weggeschroktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
BUDGETGEWIJS NIET (oeps capslock), maar als je het geld hebt en snaaitrek, zekers wel
* Molo nu zin heeft in kaas
Ik zuip geen pads, dus hij haalt maar wat hij wil zuipen. Als ik koffie drink zet ik het met mn kopjesfilter of de cafetierequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pads moet je voor 1 euro bij de Hema halen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net een blokje mature cheddar weggeschrokt
ja dan maak ik grote pan nasi of pasta, de spullen die je daarvoor moet halen is toch vaak voor 4 pers dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mogen die vrienden dan ook bij jullie eten?
och ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef Molo het volgende:
[..]
daar heeft ze sex mee in ruil voor eten
nietquote:
ik heb nog Portugese harde kaas liggen, eens kijken of ik die rakker open krijgquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net een blokje mature cheddar weggeschrokt
Risottoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ze komen niet heel vaak langs, maar als ze komen dan nemen ze wel die shit mee.
En als we daar zijn krijgt brum altijd koffiepads enzo![]()
Laatst hadden we 5 zakken koffiepads en 4 pakken risotto wereldgerechten staan omdat ze het steeds mee gaf![]()
![]()
nermquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb nog Portugese harde kaas liggen, eens kijken of ik die rakker open krijg
Yep, dat kan, ligt eraan wat voor vliegen. Hedde gij bulten ervan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen vliegen prikken ofzo? Ik voel steeds geprik aan mijn armen en benen maar er zitten alleen maar kenser irritante vliegen binnen die op je blijven plakken
Geen idee, ik voel alleen prikjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, dat kan, ligt eraan wat voor vliegen. Hedde gij bulten ervan?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
jullie krijgen allemaal spullen van je moeder!
Ik krijg er alleen maar hoofdpijn van
hehehe, garpje mama
paranoiaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, ik voel alleen prikjesHeb niet gekeken.
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, garpje mama
zie je wel, we hebben toch dezelfde moederquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
hehehe, garpje mama
jij denkt dat je de enige stresspuber bent die dagelijks die site platloopt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Loller die dingen waar ik nu op gereageerd heb staan we 12e 13e en 14eMaar je kan maar tot morgen reageren en het stond er 2 dagen terug nog niet op? ik snap het nieeett.
Godsamme nee, dat klinkt meer als mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je wel, we hebben toch dezelfde moeder
eerste wat ze zei toen Koos geopereerd zou worden vandaag was "waarom heb je dat niet eerder verteld, ik ben zeker weer de laatste die je het vertelt?" en tweede was "goh, kom je dan die dag mij nog helpen met voorbereiden van mijn verjaardag zaterdag?"
Nee, maar HOEzo zetten ze dingen erop die er maar 2 dagen opstaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij denkt dat je de enige stresspuber bent die dagelijks die site platloopt?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme nee, dat klinkt meer als mijn schoonmoeder
Nee hoor schoonmama, niet slaan
boxtel heeft 30 inwoners.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar HOEzo zetten ze dingen erop die er maar 2 dagen opstaan?
In Boxtel zetten ze elke dinsdag nieuwe erop en dan kun je een X aantal dagen reageren (een week ofzo?) en dan komen er weer nieuwe. Hier zit geen systeem in
omdat het kanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar HOEzo zetten ze dingen erop die er maar 2 dagen opstaan?
In Boxtel zetten ze elke dinsdag nieuwe erop en dan kun je een X aantal dagen reageren (een week ofzo?) en dan komen er weer nieuwe. Hier zit geen systeem in
Phehe die eerste opmerking krijg ik ook vaak van mijn broer te horenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je wel, we hebben toch dezelfde moeder
eerste wat ze zei toen Koos geopereerd zou worden vandaag was "waarom heb je dat niet eerder verteld, ik ben zeker weer de laatste die je het vertelt?" en tweede was "goh, kom je dan die dag mij nog helpen met voorbereiden van mijn verjaardag zaterdag?"
Nee er staat wel een datum en tijd bijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
boxtel heeft 30 inwoners.
Of misschien sluiten ze automagisch na en x aantal inschrijvingen?
quote:Boxtel ligt midden in nationaal landschap Het Groene Woud. Het ligt op een kruispunt van wegen, tussen de drie grote steden Eindhoven, Tilburg en ´s-Hertogenbosch. Die centrale positie heeft het al van oudsher. Vanuit een klein dorpje aan de Dommel heeft Boxtel zich ontwikkeld tot een gemeente met drie kernen en 30.000 inwoners. Boxtel biedt haar inwoners veel voorzieningen: een gevarieerd winkelaanbod, volop werkgelegenheid, een ruime keus aan onderwijsinstellingen en een groene leefomgeving. Het is aangenaam wonen en leven in Boxtel.
Welcome in 1984quote:Gepubliceerd:
Laatste update: 23 augustus 2013 22:14
23 augustus 2013 22:14
Aanbieders e-books geven klantinformatie aan Brein
Nederlandse aanbieders van e-books gaan klanteninformatie doorspelen aan stichting Brein, waaneer de organisatie daar om vraagt.
Foto: ANP
Mocht iemand bijvoorbeeld een recent e-book met watermerk verspreiden, krijgt Brein in het vervolg klantgegevens doorgespeeld van de aanbieder van het e-book. Dat meldt Tweakers.
Webwinkels die e-books aanbieden moeten een nieuw contract aangaan met de digitale distributeur van e-books, Eboekhuis. Dat contract verplicht de e-book-aanbieder om klatinformatie aan Brein te overhandigen wanneer de stichting daarom vraagt, zo bevestigt Tim Kuik van Brein tegenover Tweakers.
Het opduiken van een door watermerk gemarkeerd e-book op een torrentsite of usenet zou al voldoende zijn voor Brein om klantinformatie op te eisen.
Watermerk
Zo'n digitaal watermerk is uniek en wordt aangemaakt wanneer een consument een e-book koopt. Het watermerk is een code, waarmee de aanbieder van het e-book de gegevens van de klant kan herleiden. Het zijn die gegevens die Brein door het nieuwe contract bij e-book-aanbieders op kan vragen.
Bovendien moeten webwinkels klantinformatie ten minste twee jaar bewaren. De nieuwe regels moeten ook aan de kopers e-books duidelijk worden gemaakt. Zo moeten consumenten zich ervan bewust zijn dat hun informatie bewaard wordt, en doorgespeeld kan worden.
Het verzoek de gegevens te bewaren kwam volgens stichting Brein van de rechthebbenden van de e-books. Brein zou de informatie niet bewaren, ook zou geen actie tegen individuen worden ondernomen die e-books delen.
Door: NU.nl/Floris Poort
So closequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zat er maar drie nullen naast
but still one bridge too farquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
but still one bridge too far
Oh wait.... hebben jullie eigenlijk wel bruggen in Boxtel?
geen flauw idee, niet nodig gehad de afgelopen (bijna) decenniaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOE lang duurt het voor je een IB60 formulier hebt?
over t spoor!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
but still one bridge too far
Oh wait.... hebben jullie eigenlijk wel bruggen in Boxtel?
Ja veel te laat nu heb ik er al een van 400 euro gekochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Een beetje laat, maar Mandy, combimagnetron hoeft echt geen 200 euro te kosten. Mijne was tweedehands 50 euro en een topding. Er kunnen zelfs taarten in gebakken worden.
Mini vriezertje kan best idd, puur voor gamba's en brood oid.
Maargoed, ik ga slapen. Truste!
wat is het?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet lang, kreeg het best snelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
WOAAAAA GERTJUH, HEBBEN ZIJ EEN SPOORLIJN??? WOAAAAWOAAAAAA!quote:
ja, de trein naar eindhoven rijdt daar jonge!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
WOAAAAA GERTJUH, HEBBEN ZIJ EEN SPOORLIJN??? WOAAAAWOAAAAAA!![]()
![]()
En den bosch, en tilburgquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de trein naar eindhoven rijdt daar jonge!
belastingsdienst site via Goegolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hebben het donderdag aangevraagd, wat is best snel?
ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
belastingsdienst site via Goegol
Home Privé ›Nieuws ›Privé › Inkomensverklaring telefonisch aanvragen
Belastingdienst actueel
Lees voor
Nieuws volgen via RSS
Inkomensverklaring telefonisch aanvragen
03-06-2013
Hebt u een inkomensverklaring nodig? Bijvoorbeeld omdat uw woningbouwvereniging erom vraagt? Dan kunt u deze telefonisch bij ons aanvragen.
U kunt voor de jaren 2003 tot en met 2012 een inkomensverklaring (IB60-verklaring) aanvragen via de BelastingTelefoon: 0800 - 0543. De inkomensverklaring voor 2013 kunt u vanaf juni 2014 aanvragen.
Houd uw burgerservicenummer (BSN) bij de hand. Wij sturen u de inkomensverklaring binnen 5 werkdagen.
yep, very dood jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Stichting Brein en Tim Kuijkdie man mag dus echt dood van mij
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum had het erover om een auto te nemen danIk wil een opel manta
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Molo herinneringen heeft aan een na-eindexamens-kampeervakantie met vriendinnen, waarbij we naast de opel manta fanclub bleken te staan, incl. New Kids ouders en kinderen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Molo herinneringen heeft aan een na-eindexamens-kampeervakantie met vriendinnen, waarbij we naast de opel manta fanclub bleken te staan, incl. New Kids ouders en kinderen![]()
![]()
die bestonden toen nog nietquote:
Heeft de action die niet? Of is dat alleen met gladde randen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
MOLO
Bij The great british bake off gebruiken ze vormpjes voor taartjes waarbij de bodem los zit. Ik kan wel de grote quiche versie vinden maar dus niet voor die taartjes. Met een gekartelde rand, kun jij me tips geven waarop ik moet zoeken/waar ik moet zoeken?
Geen idee? ik bedoel ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heeft de action die niet? Of is dat alleen met gladde randen.
Ja dat heet een springvormquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee? ik bedoel dit
Maar wel een waar de bodem en de rand dus los zijn. [ afbeelding ]
toevallig wel gezien van de week op Ebayquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
MOLO
Bij The great british bake off gebruiken ze vormpjes voor taartjes waarbij de bodem los zit. Ik kan wel de grote quiche versie vinden maar dus niet voor die taartjes. Met een gekartelde rand, kun jij me tips geven waarop ik moet zoeken/waar ik moet zoeken?
nope, tartlet heet het, maar dat zijn die grotequote:
Maar ik wil losse vormpjes en dan met gekarteld randjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:01 schreef Molo het volgende:
.
[..]
toevallig wel gezien van de week op Ebay
o.a. deze, maar ik zoek nog even verder
http://www.ebay.com/itm/N(...)sd%3D281154115150%26
ja daarom kijk ik verderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik wil losse vormpjes en dan met gekarteld randje
http://www.deleukstetaartenshop.nl/stadter-quiche-pan-12cmquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar het liefste bij NL webshops eigenlijk, maar weet niet HOE in NL te zoeken.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
JAAA ik denk dat dit het is
http://www.kookwinkel.nl/(...)uitneembarebodem.asp
die citroentaart is best makkelijk! Leuk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil helemaal allemaal dingen bakken, geïnspireerd door the great british bake off. Bij seizoen 2 zitten masterclasses als het seizoen met de deelnemers klaar is zegmaar. Dan laten de 2 jury mensen zien hoe alles moet. Echt awesome.
Mary Berry
Is het online te bekijken of moet je downloaden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil helemaal allemaal dingen bakken, geïnspireerd door the great british bake off. Bij seizoen 2 zitten masterclasses als het seizoen met de deelnemers klaar is zegmaar. Dan laten de 2 jury mensen zien hoe alles moet. Echt awesome.
Mary Berry
Ik heb het gedownload, ikweet niet of het online kan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is het online te bekijken of moet je downloaden?
Yeh hij ziet er makkelijk uit maar t was best lastig om geen soggy bottom, luchtbellen (underbaked) of cracks te krijgen (overbaked).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
die citroentaart is best makkelijk! Leuk!
En BBC GoodFood
Mary Berry
ja dat is zeker waar. Goeie bodem helpt dan wel. Dus niet zo'n stom stenen ding, geleid de warmte ook voor geen meterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeh hij ziet er makkelijk uit maar t was best lastig om geen soggy bottom, luchtbellen (underbaked) of cracks te krijgen (overbaked).
welke wil je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zijn kookboeken zo duur
Mary Berry's Baking Bible. 30 euro is weer niet duur voor een kookboek, maar wel ff om zo even te kopen imo. Een boek van 10 euro kan wel 'zomaar' in mijn hoofdquote:
Vandaag een voor tapas bij de kringloop gehaald voor 2,50quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zijn kookboeken zo duur
cheap ass kookboeken zijn meestal bagger, die van bbc goodfood doen ze allemaal minimaal 3 x echt maken om het recept te testen. Zijn echt goede recepten, ook over een paar jaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mary Berry's Baking Bible. 30 euro is weer niet duur voor een kookboek, maar wel ff om zo even te kopen imo. Een boek van 10 euro kan wel 'zomaar' in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag een voor tapas bij de kringloop gehaald voor 2,50
Had ook nog een boek voor rijst in mijn handen die Henk voor zijn 50e verjaardag van zijn buren had gekregenMet de boodschap op een briefje erin dat ze hoopten nog lang goede buren te blijven, Simone & ....
Ja ik weet dat je er veel aan hebt, maar ff zo kopen vind ik nu teveel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
cheap ass kookboeken zijn meestal bagger, die van bbc goodfood doen ze allemaal minimaal 3 x echt maken om het recept te testen. Zijn echt goede recepten, ook over een paar jaar.
Ik heb zelf de taartenversie, heerlijke dingen staan ertussen en lukken altijd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:25 schreef Molo het volgende:
Henk had het vast 'iets" te gezellig met Simone
online staat op hun site genoeg gratisquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je er veel aan hebt, maar ff zo kopen vind ik nu teveel.
Geen idee maar het was zo'n heel goedkoop dingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
en na een burenruzie bij de kringloop gebracht zeker
OMFG NIETTTTquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef Molo het volgende:
Mijn buurman aan ene kant van de straat (kale man van 40, ziet er redelijk uit, met kinderen) is vorig jaar gescheiden. Huis stond sindsdien te koop.
Buurman aan de andere kant van de straat (hete vent van 40 met kinderen) is ook vorig jaar gescheiden.
Zag ik tijdje geleden de ex-vrouw van de hete buurman rond lopen, vond ik op zich vreemd, maar goed, ken gebeuren he.
En toen stond het huis van de niet-hete buurman ineens niet meer te koop. En toen bleek dat de niet-hete buurman nu neukt met de ex-vrouw van de hete buurman
Fijn ook, zo in 1 straat
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef Molo het volgende:
Mijn buurman aan ene kant van de straat (kale man van 40, ziet er redelijk uit, met kinderen) is vorig jaar gescheiden. Huis stond sindsdien te koop.
Buurman aan de andere kant van de straat (hete vent van 40 met kinderen) is ook vorig jaar gescheiden.
Zag ik tijdje geleden de ex-vrouw van de hete buurman rond lopen, vond ik op zich vreemd, maar goed, ken gebeuren he.
En toen stond het huis van de niet-hete buurman ineens niet meer te koop. En toen bleek dat de niet-hete buurman nu neukt met de ex-vrouw van de hete buurman
Fijn ook, zo in 1 straat
Ja maar boekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kookboeken? Die heb je tegenwoordig toch niet meer nodig, je hebt toch internet?
yep... en omdat je vast denkt dat ik zo'n gluurbuur ben die alles weet wat er gebeurtquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
yep... en omdat je vast denkt dat ik zo'n gluurbuur ben die alles weet wat er gebeurt
Koos kwam die niet-hete buurman tegen in de buurtsuper en zei "goh, zag dat je huis niet meer te koop staat, wat fijn dat je het verkocht hebt". EN toen heeft hij het hele verhaal verteld![]()
Koos kwam echt zo van![]()
![]()
![]()
thuis
mijn godquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vandaag hier in de straat ook bekend geworden dat een buurvrouw tijdens het wandelen met de hond een andere buurman had betrapt op vreemdgaan in het veld![]()
En het mooie is dat die buurvrouwen ruzie met elkaar hadden dus is dat via via rondbazuint zodat het wel de vrouw via via zou bereiken
Ben blij als ik uit dit dorp weg ben.
echt goeie recepten (vaak niet op internet verkrijgbaar) als naslagwerk in boekvormquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kookboeken? Die heb je tegenwoordig toch niet meer nodig, je hebt toch internet?
omdat metrische maten? (quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAR WAAROM HEBBEN ZE GEEN 23CM VORMEN
MARY BERRY GEBRUIKT 23 EN ZE HEBBEN ALLEEN 22 EN 24
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet zo lachen om al die gigantische plannen in studentenkamers/appartementen![]()
Ik had dan wel een zelfstandige woning die best ruim was, maar ik had een kleine koelkast, een klein oventje, de oude magnetron van m'n ouders (die 15 jaar oud was) en een gekregen gasfornuis. Keuken helemaal opgevuld met Xenosspul. O en een standaardkoffiezetapparaat van 20 euro, want pads vond ik te duur.
En BLIJ dat ik er allemaal mee was, want het was allemaal van mij en van mij alleen![]()
![]()
![]()
En nu ben ik zeker ook oud?
Jepquote:
Ik ben al blij als ik een internetrecept gevolgd krijgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:32 schreef Molo het volgende:
[..]
echt goeie recepten (vaak niet op internet verkrijgbaar) als naslagwerk in boekvorm
heeerlijk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahaha die verhalen
Zo is er hier een nieuwbouwwijk waar opvallend vaak gescheiden wordt. Blijkt dat er heel veel geswingd wordt en dat al die swingers nog wel eens aan anderen blijven plakken
ja maar jij bent ook geen kookfreakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik een internetrecept gevolgd krijg
gedingesd aluminium???quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik dan 24cm nemen molo?
En ga jij huilen als ik gedingesd aluminium pak?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
heeerlijk!
hehehehehe, ik was (I kid you not) een keer op huisbezoek bij een patiënt, "toevallig" in een nieuwbouwwijk in Zoetermeer. Zaten we in de tuin wat te bespreken, hoorde ik opeens steeds gegiechel in de tuin ernaast.
Patiënt uitleggen dat dat de buren waren die vaak voor een weekendje "vreemde stellen" in hun huis haalden, met mooi weer in de tuin kennis maakten en dat zij dan ;s nachts konden meegenieten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit soort briljante recepten dus
http://www.smulweb.nl/recepten/1355248/Lasagne
(het enige verschil met wat er op de achterkant van het pakje lasagna-mix staat is de ketjap, de ui en de marinademix)
Hoezo zijn mijn plannen zo luxe danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet zo lachen om al die gigantische plannen in studentenkamers/appartementen![]()
Ik had dan wel een zelfstandige woning die best ruim was, maar ik had een kleine koelkast, een klein oventje, de oude magnetron van m'n ouders (die 15 jaar oud was) en een gekregen gasfornuis. Keuken helemaal opgevuld met Xenosspul. O en een standaardkoffiezetapparaat van 20 euro, want pads vond ik te duur.
En BLIJ dat ik er allemaal mee was, want het was allemaal van mij en van mij alleen![]()
![]()
![]()
En nu ben ik zeker ook oud?
Hoevelen taartvormpjes is handig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef Molo het volgende:
[..]
gedingesd aluminium???
Nee joh, da's prima. Aluminium moet je mee uitkijken als je er dagelijks in kookt of bakt, zeker met zure dingen als tomatensaus
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahaha die verhalen
Zo is er hier een nieuwbouwwijk waar opvallend vaak gescheiden wordt. Blijkt dat er heel veel geswingd wordt en dat al die swingers nog wel eens aan anderen blijven plakken
4?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoevelen taartvormpjes is handig?
denk de optelsom van garnalen, nespresso, koffie onderweg etcquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn plannen zo luxe danSerieus ik snap er niets van
Om dat Nespresso apparaat?Dat heb ik niet op dit moment en het geld ervoor ook nu even niet dus ik snap niet waarom dat dan luxe denken is
Het nespresso-apparaat, het denken aan gamba's in het algemeen, de redenering dat een nespresso-apparaat een investering is omdat je dan geen koffie los hoeft te kopen, de combimagnetron van 200 euroquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn plannen zo luxe danSerieus ik snap er niets van
Om dat Nespresso apparaat?Dat heb ik niet op dit moment en het geld ervoor ook nu even niet dus ik snap niet waarom dat dan luxe denken is
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef Molo het volgende:
[..]
denk de optelsom van garnalen, nespresso, koffie onderweg etc
6quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoevelen taartvormpjes is handig?
Zoiets jaquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:38 schreef Molo het volgende:
[..]
denk de optelsom van garnalen, nespresso, koffie onderweg etc
Ja ik drink NU koffie onderwegquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het nespresso-apparaat, het denken aan gamba's in het algemeen, de redenering dat een nespresso-apparaat een investering is omdat je dan geen koffie los hoeft te kopen, de combimagnetron van 200 euro![]()
Soapquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zoiets ja
Lijkt me voor de soap nog wel eens tof om in een woonwijk te wonen
trust me, dat wil je echt nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zoiets ja
Lijkt me voor de soap nog wel eens tof om in een woonwijk te wonen
Ja maar die redenering is dus heel luxe. Zoals ik al zei, ik had een koffiezet-apparaat omdat ik koffiepads te duur vondquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Ja ik drink NU koffie onderwegen ik eet NU garnalen.
En nespresso is uiteindelijk dan toch ook goedkoper dat iedere dag koffie te kopen?En als ik dan niet eens 1x in de maand gamba's kan eten.
En die prijs van de combimagnetron is gewoon de prijs wat ik bij de mediamarkt zag toen ik daar gister was. Daar kan ik verder niets aan doen.
je hoeft je niet te verantwoordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Ja ik drink NU koffie onderwegen ik eet NU garnalen.
En nespresso is uiteindelijk dan toch ook goedkoper dat iedere dag koffie te kopen?En als ik dan niet eens 1x in de maand gamba's kan eten.
En die prijs van de combimagnetron is gewoon de prijs wat ik bij de mediamarkt zag toen ik daar gister was. Daar kan ik verder niets aan doen.
ik gebruik het woord ook zo maar ik ben oud dus niet te vertrouwen in dezequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is hosselde daar het goede woord? Of was dat juist weer iets heul anders en zeg ik nu iets heel doms?
Ja, hij was toepasselijkquote:hosselen werkw.
Uitspraak: ['hɔsələ(n)]
Verbuigingen: hosselde (verl.tijd enkelv.)
Verbuigingen: heeft gehosseld (volt.deelw.)
op straat je bestaansmiddelen bij elkaar scharrelen
mijn beide zusjes wonen in een vinexwijk.... "goh de buurman heeft nog steeds zijn auto niet sneeuw vrij gemaakt" "goh, de gemeente heeft dat paaltje scheef gezet" "ik zie de hond van verderop al even niet meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor een weekje dan? Ik moet toch eens weten hoe dat is
Ennnnnnnnn ik weet alweer genoeg. Dank uquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:45 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn beide zusjes wonen in een vinexwijk.... "goh de buurman heeft nog steeds zijn auto niet sneeuw vrij gemaakt" "goh, de gemeente heeft dat paaltje scheef gezet" "ik zie de hond van verderop al even niet meer
![]()
![]()
ze passen er zelf primaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ennnnnnnnn ik weet alweer genoeg. Dank u
Nouwja voor mij voelt het gewoon een beetje als een aanvalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:43 schreef Molo het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verantwoorden
Die woorden blijven nu eenmaal hangen, ongeacht het hoe waarom wat waar etc
Ik zal het hem vragen als hij weer wakker isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef Molo het volgende:
Vandaag trouwens kozijnen gekocht voor op zolder, spannend! Heeft Jodokus dat weleens gedaan? Kozijnen zetten? (ik schat hem als vrij handig in) Heeft hij wellicht nog tips?
Ik denk dat iedereen je gewoon een beetje wil behoeden voor overschatten van wat je kunt spenderen, het gaat vrij rap met alles opgeteld en reserves.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nouwja voor mij voelt het gewoon een beetje als een aanvalZal heus niet zo bedoeld zijn maar dat ik zoiets denk en zeg en dat ik het suuuuper erg vind zijn natuurlijk twee heel verschillende dingen.
Ik blijf gewoon werken naast mijn studie en ik zal per maand de eerste twee jaar maar ongeveer 130 per maand zelf aan huur bij te hoeven leggen.
Dan hou ik genoeg geld over om eventueel nog te sparen voor fatsoenlijke dingen.
Ben nou eenmaal gewoon iemand die liever meteen wat meer geld uitgeeft aan iets en meteen wat fatsoenlijks koopt![]()
Zal ook wel komen omdat ik dat al ongeveer drie jaar een eigen inkomen heb gehad dat ik niet hetzelfde te besteden heb als iemand die net van de middelbare afkomt en op kamers gaat.
hij is beschikbaar toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zal het hem vragen als hij weer wakker is
En ja hij is heel handig. Wil je hem een keertje inhuren?
Naja ik heb nog nooit problemen gehad met budgetteren en het is niet zo dat ik nog nooit lange tijd voor mijzelf heb moeten zorgen qua boodschappen etc. omdat ik nog bij mijn ouders inwoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen je gewoon een beetje wil behoeden voor overschatten van wat je kunt spenderen, het gaat vrij rap met alles opgeteld en reserves.
Maar komt goed, no worries en no stress, zeker niet over wat wij hier vinden
gelijk heb je, docsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik heb nog nooit problemen gehad met budgetteren en het is niet zo dat ik nog nooit lange tijd voor mijzelf heb moeten zorgen qua boodschappen etc. omdat ik nog bij mijn ouders inwoon.
Ook kan ik makkelijk maanden geen extra's kopen als ik er gewoon het geld niet voor heb. Weet heus wel dat ik de komende tijd geen kleding of nagellak of weet ik wat kan kopen.
Alleen koop ik deze maand nog even op het werk Dr. Martens omdat ik in September weer 50% korting krijg
Je mag hem altijd uitnodigen voor een bakkie om alles door te sprekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
hij is beschikbaar toch?
Is misschien best een idee als we dat gaan doen, elektra trekken en in de muur gooien lukt wel, muurtje zetten met kozijnen erin en deuren afhangen zou wel top zijn eigenlijk samen met hem
We zijn wel perfectionistische zeikerds die klussen tussen de teringzooi, moet 'ie wel ook tegen kunnen
als we zover zijn (vrees nog lang niet want is momenteel niet zo Koos zijn prioriteit sinds hij fanatiek aan het wielrennen en hardlopen isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je mag hem altijd uitnodigen voor een bakkie om alles door te sprekenGeef maar een gil als je z`n nummer wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |