Ja maar ik wil dus absoluut niet witquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol zoveel alles anders? Ik zou voor alles wit gaan denk ik, anders ben ik het zo zat
Mooi licht dan ook enzeau
wat voor kleur meubels hebben jullie trouwens? Beetje 1 kleur? Daar kun je ook rekening mee houden. Veel kleuren meubels bij veel kleuren muren enzo kan beetje veel zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dus absoluut niet wit
Ik heb alles wit en zwartquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol zoveel alles anders? Ik zou voor alles wit gaan denk ik, anders ben ik het zo zat
Mooi licht dan ook enzeau
vriendin van me had haar studentenhok (zonder ramenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb alles wit en zwart![]()
Muren ga ik ook echt niet vervenTeveel geld
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
vriendin van me had haar studentenhok (zonder ramen) met pizzadozen bekleed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Maar ik moet natuurlijk de kille fashion bitch uitstralen als ik bezoek krijg![]()
En die vreten niet.
rijstkokersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mini oventje? Is ook handig voor afbakbroodjes, voor als je te brak bent om met je houten kop naar de bakker/winkel te gaan voor vers brood
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
dat wordt zo leuk samenwonenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben allemaal tegen brum aan t zeuren wat we al hebben en wat waar kan en kasten enzo. Maar hij kijkt me alleen zo aan:
DAAR KUN JE GEEN VROODJES IN ABAKKEN ALS JE HET LEKKER WILT HEBBEN.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
rijstkokers
mini oventje? Is ook handig voor afbakbroodjes, voor als je te brak bent om met je houten kop naar de bakker/winkel te gaan voor vers brood
Maar hij is wel lekker makkelijk in alles en ik moet altijd kiezen dus daar ben ik wel blij mee. Ik denk niet dat we ruzie zullen krijgen om indeling of smaakquote:
15 euro bij de Lidl laatstquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
rijstkokers
Geen diepvries is echt aids. Je geeft velen extra geld uit en gooit eten weg als je teveel maakt omdat je t geen 4 dagen achter elkaar gaat etenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
15 euro bij de Lidl laatst![]()
Ja ik wil zo'n combi dingWant ik hoooouuuu van afbakbroodjes
en handig voor ovenschotels etc. En een magnetron gaat ook wel handig worden.
Oja 3 nadelen, ik heb ook geen diepvriesZit alleen een inbouwkoelkast in.
ja, dude, als je geen ruimte hebt zul je toch moeten kiezen. Oventje op lagere stand en paar keer draaien, dan lukt dat prima. Been there, done thatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAAR KUN JE GEEN VROODJES IN ABAKKEN ALS JE HET LEKKER WILT HEBBEN.
Gewone oven of niks imo
Dat kan niet met de oven die ik bedoel. Naja ovenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, dude, als je geen ruimte hebt zul je toch moeten kiezen. Oventje op lagere stand en paar keer draaien, dan lukt dat prima. Been there, done that
als je de ruimte hebt is een combi idd wel veel handigerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
15 euro bij de Lidl laatst![]()
Ja ik wil zo'n combi dingWant ik hoooouuuu van afbakbroodjes
en handig voor ovenschotels etc. En een magnetron gaat ook wel handig worden.
Oja 3 nadelen, ik heb ook geen diepvriesZit alleen een inbouwkoelkast in.
Zo'n campingdingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had t dus over zo'n oventje met zo'n draaiknop met 1 element onderin waar je eten recht boven ligt en het instant aanfikt
Eten bewaar ik er niet in, maak meestal maar voor maximaal 2 dagen dus dat kan ik wel in de koelkast bewaren. Maar nu kan ik geen kilo garnalen goedkoop inkopenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen diepvries is echt aids. Je geeft velen extra geld uit en gooit eten weg als je teveel maakt omdat je t geen 4 dagen achter elkaar gaat eten
zo'n ding bedoelde je toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan niet met de oven die ik bedoel. Naja ovenals je dat een oven mag noemen.
Ja maar dan alleen met een knop voor tijd, niks anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
zo'n ding bedoelde je toch?
[ afbeelding ]
heb je als student toch geen geld meer voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo'n campingding![]()
Nee ik wil een fatsoenlijk combimagnetron met heteluchtoven erinAlleen ben je dan ook weer minimaal 200 euro kwijt
En koffiezetapparaat ook weer
[..]
Eten bewaar ik er niet in, maak meestal maar voor maximaal 2 dagen dus dat kan ik wel in de koelkast bewaren. Maar nu kan ik geen kilo garnalen goedkoop inkopen
ja die zijn wel aids.... maar als je 20 x 20 cm hebt is het alsnog iets zeg maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen met een knop voor tijd, niks anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |