Echt waar? Dan doen wij Nederlanders het helemaal niet zo slechtquote:Op zondag 29 september 2013 13:04 schreef Rosario het volgende:
Eerste Portugees ooit die een ATP-titel wint. Leuk voor hem. Totaal uit het niets gekomen sinds de USO.
.
Portugal heeft tweederde van ons inwoneraantal en (naar mijn weten) totaal geen tenniscultuur. Dus niet echt vergelijkbaar, toch?quote:Op zondag 29 september 2013 13:08 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Echt waar? Dan doen wij Nederlanders het helemaal niet zo slecht
positief blijvenquote:Op zondag 29 september 2013 13:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Portugal heeft tweederde van ons inwoneraantal en (naar mijn weten) totaal geen tenniscultuur. Dus niet echt vergelijkbaar, toch?
Tragisch ja. Je gunt het hem echt..hij is dit jaar ook zo duidelijk op zijn retour ondanks die 2 finaleplaatsen...Dit was echt zijn laatste kans denk ik.quote:
Ja, triest voor Benny inderdaad, maar hij liep nadat hij die tweede set had verloren toch grotendeels achter de feiten aan. 's Mans fitheid is wat je noemt discutabel te noemen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tragisch ja. Je gunt het hem echt..hij is dit jaar ook zo duidelijk op zijn retour ondanks die 2 finaleplaatsen...Dit was echt zijn laatste kans denk ik.
Hij wint 'm.quote:Op maandag 30 september 2013 09:05 schreef HulkHeld het volgende:
Fognini is ook weer lekker bezig, zou die vandaag weer express de wedstrijd laten gaan?
Ja ik zag het, kwam in de eerste set vanuit een kansloze positie toch nog terug, niet verwacht van 'm.quote:
Behalve dat hij hem wint is het ook niet raar als Fognini van Robredo zou verliezen... Ik zou zelf Robredo als de favoriet bestempelen, eigenlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 09:05 schreef HulkHeld het volgende:
Fognini is ook weer lekker bezig, zou die vandaag weer express de wedstrijd laten gaan?
Dimiquote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Behalve dat hij hem wint is het ook niet raar als Fognini van Robredo zou verliezen... Ik zou zelf Robredo als de favoriet bestempelen, eigenlijk.
De "jongeren" zijn weer lekker bezig. Tomic komt alleen met moeite langs een chinees WC'tje, en Dimitrov eruit tegen Bautista-Agut.
Vorig jaar won die knakker nog op bizarre wijze van Gasquet. Zal wel met de locatie te maken hebben.quote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
De "jongeren" zijn weer lekker bezig. Tomic komt alleen met moeite langs een chinees WC'tje
Op welke stream kijk jij? Die val mij valt steeds weg..quote:Op maandag 30 september 2013 15:12 schreef Rosario het volgende:
Hewitt - Haas is wel het grootste errorfest van de afgelopen maanden zeg. Ongelofelijk.
Als "jonge speler met potentie" vind ik het niet per se een slechte strategie om niet heel veel toernooien te spelen, als dat ook betekent dat je je uitstekend voorbereid op de toernooien die je wel speelt en de tijd gebruikt om te trainen, misschien op dingen die niet echt verbeteren door competitief te spelen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef Rosario het volgende:
Agut speelt tenminste wel gewoon veel toernooien. Kun je van Dimitrov niet zeggen. Janowicz idem. Leuk dat je zo hoog op de ranglijst staat, maar betekent dat dat je alle 250-jes over kan slaan? Of zeg ik nou iets geks?
Wat is dat nou weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:35 schreef Norrage het volgende:
Djoko en Wawa nu aan het dubbelen, samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |