Ik hield het netjes. Zeggen mij niets moest eigenlijk zijn me nooit positief opgevallen zijn. Zijn me nooit positief opgevallen zijn moet eigenlijk zijn me enkel negatief opgevallen zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maxburger=apart persoon dat 's avonds wel eens online is
Titta=apart persoon dat 's avonds wel eens online is
Spatieloos=apart persoon dat eerst in Jong! postte en nu een nieuw subforum nodig heeft.
Wickedmen=toch wel bekend door zijn topics en misplaatste arrogantie.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hield het netjes. Zeggen mij niets moest eigenlijk zijn me nooit positief opgevallen zijn. Zijn me nooit positief opgevallen zijn moet eigenlijk zijn me enkel negatief opgevallen zijn
Voor mij kom je toch welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja daar wil je nog niet dood mee gevonden willen wordenZou me echt irriteren aan dat soort mensen.
En ik?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maxburger=apart persoon dat 's avonds wel eens online is
Titta=apart persoon dat 's avonds wel eens online is
Spatieloos=apart persoon dat eerst in Jong! postte en nu een nieuw subforum nodig heeft.
Wickedmen=toch wel bekend door zijn topics en misplaatste arrogantie.
Blijft mooi dezequote:
wat heb jij gedaan dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Blijft mooi deze
Mijn longenShit gek. Nu weet ik hoe mensen die een pakje per dag roken zich voelen.
Ja drie pakjes weggerookt in drie dagen omdat alcohol. Slaat nergens op dit normaal ga ik 1 keer in de week, misschien twee weken uitquote:
moet kunnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja drie pakjes weggerookt in drie dagen omdat alcohol. Slaat nergens op dit normaal ga ik 1 keer in de week, misschien twee weken uitNu ben ik niet te stoppen jwz #helemaalnaardekloten #loco #swag
problemen mee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De hele nacht we gaan thunder
Dat is de levenquote:
Zgkm!quote:
quote:
SLAYERquote:
GOD HATES US ALL!!!quote:
Leuk boek ookquote:
Lees het me voor :$quote:
Ben echt slecht in voorlezenquote:
Gvdquote:
Pardon?quote:
Misschien is er eentje door Morgan Freeman ingesprokenquote:
Droge, saai kutbolletjes.. Van die witte.. Met kip-kerriesalade, waar zonodig ananas doorheen moet zitten :$quote:
Awwww yissss!! Zullen we samen luisteren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien is er eentje door Morgan Freeman ingesproken
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Droge, saai kutbolletjes.. Van die witte.. Met kip-kerriesalade, waar zonodig ananas doorheen moet zitten :$
[..]
Awwww yissss!! Zullen we samen luisteren?
Fuck yeah!! Wanneer? :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaEn dan kijken we trough the wormhole met Morgan Freeman
Nuquote:
Ok, ik stop AS WE SPEAK m'n duim in m'n mond en krul me opquote:
business as usual dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik stop AS WE SPEAK m'n duim in m'n mond en krul me op
Schattigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, ik stop AS WE SPEAK m'n duim in m'n mond en krul me op
quote:
Jaquote:
Hmm ik geloof dat wat ik bedoel jumpsuits heten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:37 schreef Modus het volgende:
Waarom loopt half vrouwelijk NL in een soort strapless tuniekdingding met ongeveer zo'n patroontje, en dan daaronder een joggingbroekachtigdingmaardanvanheledunnestof met exact hetzelfde patroon.
[ afbeelding ]
Klinkt overheerlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Droge, saai kutbolletjes.. Van die witte.. Met kip-kerriesalade, waar zonodig ananas doorheen moet zitten :$
[..]
Awwww yissss!! Zullen we samen luisteren?
Wanneer ga jij weer eens neuken dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:32 schreef Modus het volgende:
4ebe en Chai, kijken jullie ook reikhalzend uit naar over 30 jaar dat je met je vent waar je al 14 jaar niet meer mee geneukt hebt in de Appie loopt en die dan als een een schlemiel over dat karretje hangend achter je aan sjokt en op alles wat je vraagt 'ja da weet ik tog nie' antwoordt en die dus alleen maar mee moet omdat je in je eentje de boodschappen niet thuis krijgt?
Ik heb de ananas eruit gepleurd.. Opbokken met je ananas.. Als ik ananas wil, snijd ik wel een stukje van m'n verse afquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:32 schreef Modus het volgende:
4ebe en Chai, kijken jullie ook reikhalzend uit naar over 30 jaar dat je met je vent waar je al 14 jaar niet meer mee geneukt hebt in de Appie loopt en die dan als een een schlemiel over dat karretje hangend achter je aan sjokt en op alles wat je vraagt 'ja da weet ik tog nie' antwoordt en die dus alleen maar mee moet omdat je in je eentje de boodschappen niet thuis krijgt?
Ananas in kip kerriequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb de ananas eruit gepleurd.. Opbokken met je ananas.. Als ik ananas wil, snijd ik wel een stukje van m'n verse af
Ook heb ik een pukkel net boven m'n lip.. Je maakt wat mee op zo'n zaterdag!
Nooit meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens neuken dan?
Echt eh.. Stelletje gladiolenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ananas in kip kerrie
Niet overal waar kip in zit is ananas lekker
Knijp em uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |