Oquote:
je bent zelf een lange pootquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
Staring contest met een langpootmug.. Ik ga winnen, fuck yeah
Doe normaal met je animal printquote:
zotte bui....quote:
Buk eens? Ik heb een ananasquote:
ik word ook zot van red bullquote:
Jij hebt geen....quote:
Ik heb wel een ....quote:
Het is:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meer Chin's dan in Azië ¬_¬.
Austin Powersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is:
"More Chins than a Chinese phonebook" Aldus Fat Bastard
YEAH BABY YEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHquote:
Nee, het is "more Ho's than a Chinese phonebook", aldus Lloyd Banksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is:
"More Chins than a Chinese phonebook" Aldus Fat Bastard
Hoe durf jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, het is "more Ho's than a Chinese phonebook", aldus Lloyd Banks.
Ik vond Chin's en China te makkelijk.
Lloyd Banks z'n punchlines sowiesoquote:
Pimpin'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lloyd Banks z'n punchlines sowieso.
"Only way I get blue balls is if a bitch had blue lipstick".
ik zal jou eens even pimpen.quote:
Heftig klaargekomen :$quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zal jou eens even pimpen.
Dikke flatscreen op je rug aquarium in je voorbips en spinners op je tieten
Je PI en gif komen niet overeen, just sayin', just puttin' it out therequote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je PI en gif komen niet overeen, just sayin', just puttin' it out there
Waarom loopt half vrouwelijk NL rond in vorm- en fantasieloze (of juist overdreven gefantaseerde) tijdschriften-outfits.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:37 schreef Modus het volgende:
Waarom loopt half vrouwelijk NL in een soort strapless tuniekdingding met ongeveer zo'n patroontje, en dan daaronder een joggingbroekachtigdingmaardanvanheledunnestof met exact hetzelfde patroon.
[ afbeelding ]
Pik je dat, Veer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom loopt half vrouwelijk NL rond in vorm- en fantasieloze (of juist overdreven gefantaseerde) tijdschriften-outfits.
Wow, 'pik' en 'Veer' in één zin.quote:
Neem je pillenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
AFSCHUWELIJK.
[ afbeelding ]
STERF.
[ afbeelding ]
HOER.
[ afbeelding ]
MET PEK EN VEREN DE STAD UIT.
[ afbeelding ]
GA WEG.
[ afbeelding ]
KRIJG DE TYFUS.
Hij beweegt niet.. DIKKE FAALquote:
Mag ik ook?quote:
Nee mag je niet combineren met alcoholquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij beweegt niet.. DIKKE FAAL
[..]
Mag ik ook?
Ik heb nog niks op stomme snolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mag je niet combineren met alcohol
Dat zou ik nooit ontkennen idd :$quote:
Die met die muts vind ik wel leuk, afgezien van de schoenen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
AFSCHUWELIJK.
[ afbeelding ]
STERF.
[ afbeelding ]
HOER.
[ afbeelding ]
MET PEK EN VEREN DE STAD UIT.
[ afbeelding ]
GA WEG.
[ afbeelding ]
KRIJG DE TYFUS.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef Modus het volgende:
[..]GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |