quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Creativiteit is niet je sterkste punt.Deze boi leeft op het randje, maar wel volgens de regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Creativiteit is niet je sterkste punt.niet te zuipen trouwens, dat spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dit terzijde
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
niet te zuipen trouwens, dat spul
maar dit terzijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Mysterie opgelost, slotje graagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
Twee kuipjes tiramisu kosten ¤3,98, maar nu is de tweede gratis. Je krijgt nu dus twee kuipjes voor (reken meteen mee, TS), jawel, ¤1,99.
Waarom is dit zo? Twee kuipjes kosten samen ¤3,98, wat betekent dat één kuipje gelijk staat aan ¤3,98/2 = ¤1,99. Nu is het tweede kuipje gratis: één kuipje kost je dus ¤1,99 en de andere krijg je mee voor ¤0,00. Bij elkaar kosten twee kuipjes nu dus ¤1,99 + ¤0,00 = ¤1,99.
Ik begrijp dat het moeilijk is, maar ik hoop dat het nu een beetje doorkrijgt. Wees ook niet bang om vragen te stellen.
Heb je mijn USB kabel nou nog gevonden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Mysterie opgelost, slotje graag
Nee, je bed is een troep, eronder ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heb je mijn USB kabel nou nog gevonden?
Oh ok dank jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:09 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee, je bed is een troep, eronder ook
Speciaal voor jou (en de TS):quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:02 schreef eP2e het volgende:
[..]
Ben je een mongool ofzo dat je het verschil tussen korting en gratis niet snapt.
Dafuq is deze hekserij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en de TS):
Stel ik koop voor de volle prijs en krijg 50% korting op het totaal:
2x Tiramisu 3.95
2x Aardbei yoghurt 1.40
2x Chocolademousse 1.18
Totaal: 6.53
Totaal met korting: 3.30
Stel ik krijg van elk product de tweede gratis:
2x Tiramisu 1.99
2x Aardbei yoghurt 0.70
2x Chocolademousse 0.59
Totaal: 3.30
Ik heb alle bedragen onder de streep naar boven afgerond.
Godverdomme zeg, beide bedragen zijn precies hetzelfde onder de streep.
Misschien dat je voor verpakking betaald?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
Een kilo tiramisu kost wel ¤4,98 volgens dit wetenschappelijk onderzoek:
[ afbeelding ]
2 bakjes van 170 gram (bij elkaar 340 gram) zouden dan ¤1,69 moeten kosten, niet ¤1,99. Er is dus wel sprake van oplichting................ misschien had TS toch een punt.
Je koopt toch tiramisu, niet de verpakking? TS heeft het allemaal goed doorzien, ergens in dit verhaal klopt gewoon iets niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat je voor verpakking betaald?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je koopt toch tiramisu, niet de verpakking? TS heeft het allemaal goed doorzien, ergens in dit verhaal klopt gewoon iets niet.
Als ik jouw redenatie volg dan mag ik bij de Gamma dus ook zo even een hand vol verhuisdozen meegraaien zonder ervoor te betalen. Je koopt immers geen verpakking.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je koopt toch tiramisu, niet de verpakking? TS heeft het allemaal goed doorzien, ergens in dit verhaal klopt gewoon iets niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |