SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo je hebt het hier wel tegen een AA hoor. Ik ben ook allergisch voor te veel gezelligheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef Levolution het volgende:
Ga gewoon picknicken maar eet er niet te veel. Is toch voor de gezelligheid.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo je hebt het hier wel tegen een AA hoor. Ik ben ook allergisch voor te veel gezelligheid.
We kunnen er drinken. De kenners weten dat ik wel zoete witte wijn lust.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We kunnen er drinken. De kenners weten dat ik wel zoete witte wijn lust.Oh, en Spanish Coffee!
Oh ik heb liever droge witte wijn of rose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mixdrankjes, of shots. Maar daar zal het wel iets te vroeg voor zijn. Najah we zien wel.
![]()
Ik had gisteren om 11u al sterke drank op (op donderdag werk ik maar een halve dag). Daarna op twee sollicitatiegesprekken geweest...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik heb liever droge witte wijn of rose.En mixdrankjes, of shots. Maar daar zal het wel iets te vroeg voor zijn. Najah we zien wel.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had gisteren om 11u al sterke drank op (op donderdag werk ik maar een halve dag). Daarna op twee sollicitatiegesprekken geweest...![]()
Beide gesprekken waren goed, al moet ik wel toegeven dat de eerste vacature waarvoor ik op gesprek mocht interessanter was.quote:
Dronken heb ik ook de beste gesprekken, naar mijn bezopen mening danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beide gesprekken waren goed, al moet ik wel toegeven dat de eerste vacature waarvoor ik op gesprek mocht interessanter was.
God, wat kunnen vrouwen overdrijven zeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn hele kamer is overhoop gehaald door mij en mijn moeder voor een spin zo groot en dik als mijn hand.
Sommige reeksen hebben een historie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:06 schreef msacras het volgende:
Wat ik me nou al heel lang afvraag, waarom zit dit topic in GC, en niet in Stad&Streek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |