SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo je hebt het hier wel tegen een AA hoor. Ik ben ook allergisch voor te veel gezelligheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef Levolution het volgende:
Ga gewoon picknicken maar eet er niet te veel. Is toch voor de gezelligheid.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo je hebt het hier wel tegen een AA hoor. Ik ben ook allergisch voor te veel gezelligheid.
We kunnen er drinken. De kenners weten dat ik wel zoete witte wijn lust.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We kunnen er drinken. De kenners weten dat ik wel zoete witte wijn lust.Oh, en Spanish Coffee!
Oh ik heb liever droge witte wijn of rose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mixdrankjes, of shots. Maar daar zal het wel iets te vroeg voor zijn. Najah we zien wel.
![]()
Ik had gisteren om 11u al sterke drank op (op donderdag werk ik maar een halve dag). Daarna op twee sollicitatiegesprekken geweest...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik heb liever droge witte wijn of rose.En mixdrankjes, of shots. Maar daar zal het wel iets te vroeg voor zijn. Najah we zien wel.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had gisteren om 11u al sterke drank op (op donderdag werk ik maar een halve dag). Daarna op twee sollicitatiegesprekken geweest...![]()
Beide gesprekken waren goed, al moet ik wel toegeven dat de eerste vacature waarvoor ik op gesprek mocht interessanter was.quote:
Dronken heb ik ook de beste gesprekken, naar mijn bezopen mening danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Beide gesprekken waren goed, al moet ik wel toegeven dat de eerste vacature waarvoor ik op gesprek mocht interessanter was.
God, wat kunnen vrouwen overdrijven zeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn hele kamer is overhoop gehaald door mij en mijn moeder voor een spin zo groot en dik als mijn hand.
Sommige reeksen hebben een historie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:06 schreef msacras het volgende:
Wat ik me nou al heel lang afvraag, waarom zit dit topic in GC, en niet in Stad&Streek?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Mam ik ga bij Turq van het internet slapen want ik ben bang voor spinnen, doei.
Ik las deze post gister en ik ga het NU kijken.quote:
Betaald bomen planten in Turkije?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef xaban06 het volgende:
Wie komt helpen met bomen planten? Business in Turkije
Lol, dat haal ik nooit. Next meeting maybequote:
Next meeting? Dan kan je laaaaaang wachten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:02 schreef jintax het volgende:
[..]
Lol, dat haal ik nooit. Next meeting maybemss de rest eerst beter lere kennen via dit forum. Maare hoe oud zijn jullie gemiddeld? want ik ben zelf 24.
Mijn ouders zijn Konyali.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:06 schreef jintax het volgende:
[..]
Had ik dat beter nie kunnen zeggen? haha
Karatay, andere kant van Alaaddin Tepesi dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef jintax het volgende:
[..]
Wonen ze in de buurt van Aydinlikevleri?
Ik woon in Utrecht, dus... We kunnen vanaf Utrecht samen reizen als je wil...quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:10 schreef jintax het volgende:
Enne ik woon in Zoetermeer, Nijmegen is echt ver lol
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nou ja, als je wil meegaan dan moet ik wel even bellen om te vragen of er nog plek is.
Bedankt, maar ik kan morgen echt nie (o.a. werk in tuin die ik zsm moet doen)quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, dus... We kunnen vanaf Utrecht samen reizen als je wil...
Nou ja, als je wil meegaan dan moet ik wel even bellen om te vragen of er nog plek is.
Ik ga overigens met de trein...
Geen probleem. Dan kom je gewoon de volgende keer. We bijten niet, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef jintax het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik kan morgen echt nie (o.a. werk in tuin die ik zsm moet doen)
Dan is bellen wel handig, ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is er bomvol vanwege intro's @ HAN en Radboud.
Op een dag backstabben deze gavurlar je en dan krijg je spijt van het verloochenen van je afkomst.quote:
Tell him bro!quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Op een dag backstabben deze gavurlar je en dan krijg je spijt van het verloochenen van je afkomst.
Hahaha, nee hoor. Zo'n meet is gewoon gezellig. Nieuwe mensen leren kennen en/of bijpraten met mensen die je eerder hebt leren kennen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie dat sylv al meteen de Konyalılar Dayanışma Derneği in het leven heeft geroepen.
Als je al niet de pijp uit gaat voordat je met pensioen gaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef xminator het volgende:
Bij de gedachte alleen al om bejaard (of met pensioen gaan) te worden in Nederland krijg ik rillingen over mijn rug.
Willen jullie in de toekomst in Nederland of Turkije verblijven?
Nederlandquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef xminator het volgende:
Bij de gedachte alleen al om bejaard (of met pensioen gaan) te worden in Nederland krijg ik rillingen over mijn rug.
Ik ben in onderhandeling om een stuk grond te kopen hier (Turkije). Plan is om bomen te planten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef xminator het volgende:
Wat voor bomen trouwens?quote:Op zondag 25 augustus 2013 07:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben in onderhandeling om een stuk grond te kopen hier (Turkije). Plan is om bomen te planten.
Dan ga ik half half in NL / TR wonen. Maar dat is nog ver weg, misschien rond mijn 50ste.
Why u hatin' brah..quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zie dat sylv al meteen de Konyalılar Dayanışma Derneği in het leven heeft geroepen.
0-2 jaar heb je niks, 3 jaar heb je 3 kg, 5 jaar heb je 5 kg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je kan oogsten?
Klinkt te goed om waar te zijn, om hoeveel donum of dekar of hectare grond gaat dit?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
0-2 jaar heb je niks, 3 jaar heb je 3 kg, 5 jaar heb je 5 kg.
15-80 jaar zit je op de top, 80-100 kg.
10 lira per kg verkoop.
Ik verwacht na 15-20 jaar op 10.000-12.000 kg te zitten.
Huh? De vrouwen hadden chocolademelk hoor...quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwen weer met Baileys.. standaard
Goede glazen om chocomel uit te drinkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huh? De vrouwen hadden chocolademelk hoor...
Nee. Ik heb de foto net gemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie de foto niet. Was ik ook te zien op die foto?
Leuk dat je er ook was!quote:En de meet was leuk. <3
Wie is het geworden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor de winnaar.
Yep. Je lijkt een beetje east med gemixt met armenoid en atlantid. Verder herken ik er pontid in met een vleugje nordid.. hoewel dinarid ook niet uit te sluiten is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie de foto niet. Was ik ook te zien op die foto?
En ja de glazen waren sexy. Mijn chocomel met slagroom zag er extra lekker uit. (heb je überhaupt een restaurant/cafe zo veel baileys zien serveren?)
En de meet was leuk. <3
Hoezo? Er valt veel meer te verdienen, o.a. kiraz, maar kost veel tijd/onderhoud.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Klinkt te goed om waar te zijn, om hoeveel donum of dekar of hectare grond gaat dit?
Huh, ik snap het niet, je zegt dat de top 80-100kg is maar je gaat 10.000kg oogsten? Of is het eerste getal per boom?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
0-2 jaar heb je niks, 3 jaar heb je 3 kg, 5 jaar heb je 5 kg.
15-80 jaar zit je op de top, 80-100 kg.
10 lira per kg verkoop.
Ik verwacht na 15-20 jaar op 10.000-12.000 kg te zitten.
quote:
nee, je stond er niet op, maar imgur heeft het verwijderd omdat het te aanstootgevend isquote:
Ik heb gewonnen!quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef Levolution het volgende:
Wel heb je ooit, zG. een professionele bowlinger?
ja, maar zargon heeft gebowld zonder hekjes lieve schatquote:
Ik moet mijn reputatie als obesita wel hooghouden, niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het was een toffe meet. Ik organiseer na de volgende meet wel weer wat.
By the way, Borte eet veel.
Whuuut ne oldu?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, je stond er niet op, maar imgur heeft het verwijderd omdat het te aanstootgevend isdafuq..
En meet was geweldig.. Sylvester helemaal van de kaart af.. Pwf weer ultimate gay.. Zg bowling kampioen 2013 met zijn 11 strikes achter elkaarl.. Julis lol, Bortecinem wauw en ik? Ik was pas rond 2 uur thuis ivm wegwerkzaamheden
quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ja, maar zargon heeft gebowld zonder hekjes lieve schat
Yep, heeft xaban06 toch gelijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet mijn reputatie als obesita wel hooghouden, niet?
Turq overdrijft een beetje.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:28 schreef Levolution het volgende:
Wel heb je ooit, zG. een professionele bowlinger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn identiteitquote:Op maandag 26 augustus 2013 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turq overdrijft een beetje..
Eerste potje:
[ link | afbeelding ]
Tweede potje:
[ link | afbeelding ]
Spare, strike, strike.
Derde potje (niet af kunnen maken):
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nee, je stond er niet op, maar imgur heeft het verwijderd omdat het te aanstootgevend isdafuq..
En meet was geweldig.. Sylvester helemaal van de kaart af.. Pwf weer ultimate gay.. Zg bowling kampioen 2013 met zijn 11 strikes achter elkaarl.. Julis lol, Bortecinem wauw en ik? Ik was pas rond 2 uur thuis ivm wegwerkzaamheden
Nee..quote:
Bijna..quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:17 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerlijk, heeft hij dat er zelf opgespoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
Dat wouden we eerst ook doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:10 schreef Levolution het volgende:
Jullie hadden je FOK! usernames moeten gebruiken, goddelijk scorebord zou het dan zijn.
IRL die namen gebruiken is wel lame man.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:10 schreef Levolution het volgende:
Jullie hadden je FOK! usernames moeten gebruiken, goddelijk scorebord zou het dan zijn.
Jouw prijs is wel de nuttigste prijs.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wouden we eerst ook doen.
Oh en ja, ik heb verloren.
Per boom 80-100kgquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Huh, ik snap het niet, je zegt dat de top 80-100kg is maar je gaat 10.000kg oogsten? Of is het eerste getal per boom?
Komt best veel uit zo'n boom dan. Ik vind het een mooi initiatief, heel veel succes ermee!quote:
Ze heeft gisteren al op m'n voet gestaan, en een onderdeel van de waterpijp tegen mij aan gegooid. Ik ben inmiddels wel wat gewend hoor...quote:
5kg na 5 jaar dus 500kg is 5000liraquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Komt best veel uit zo'n boom dan. Ik vind het een mooi initiatief, heel veel succes ermee!
Maar na 5 jaar haal je er dus al 10.000 TL uit? Best nice. Wacht ik faal in rekenen ik edit zo even.
edit: 5000 euro dus. Want je plant 100 bomen?
Denk je niet veels te simpel? Heeft er iemand in je familie ervaring mee?quote:
Veel ervaring in de familiekring inderdaad en water etc moet allemaal aangelegd worden.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:49 schreef expans het volgende:
[..]
Denk je niet veels te simpel? Heeft er iemand in je familie ervaring mee?
Een boom is natuurlijk wat anders dan seizoensproducten oogsten maar je moet ook rekening houden met onderhoud, eventuele werknemers, tekorten van benodigde producten, moet je ze ook water geven net zoals bij planten? Moet je een irrigatiesysteem installeren, if so; waar haal je dat vandaan? Kuyu kazdirmak zorunda kalabilirsin. Plus ook rekening houden met de overheid hé, ivm subsidies en natuurlijk prijzen. Nu beweren dat iets over 10 jaar nog X lira kost is gekkenwerk.
Sowieso is investeren in grond erg slim, helaas kan het soms ook fout aflopen zoals dingen veels te vroeg uit nood doorverkopen terwijl het later 10x zoveel waard is :d
Mij gay noemenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
We hebben dedikodu gedaan over jou.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 02:22 schreef Ayca het volgende:
Klinkt alsof jullie een gezellige meet hebben gehad.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We hebben dedikodu gedaan over jou.
Er waren maar 4 borsten, 2 van je zus en 2 van Borte. Denk niet dat zij het zo prettig zouden vinden als ik daar aan zat.. Van Borte weet ik het niet zeker, maar als ik aan die van Julide zat dan was zowel jij als zG op mij gesprongen..quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
Turquaz zat meer aan mannen billen dan vrouwen borsten.
Onder het mom van "beter dan niets" zeker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Er waren maar 4 borsten, 2 van je zus en 2 van Borte. Denk niet dat zij het zo prettig zouden vinden als ik daar aan zat.. Van Borte weet ik het niet zeker, maar als ik aan die van Julide zat dan was zowel jij als zG op mij gesprongen..
Ik wist het!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We hebben dedikodu gedaan over jou.
Net terug.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eens. Terechte klacht.
(Ben je in tr?)
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Er waren maar 4 borsten, 2 van je zus en 2 van Borte. Denk niet dat zij het zo prettig zouden vinden als ik daar aan zat.. Van Borte weet ik het niet zeker, maar als ik aan die van Julide zat dan was zowel jij als zG op mij gesprongen..
Dit gebeurde alleen al wanneer ik oog contact maakte met Julide, laat staan haar betasten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tebrikler...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het heeft mij anders wel twee vervolggesprekken opgeleverd.
Niet spoilen aub!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:31 schreef Ayca het volgende:
Ja, net.
Die laatste scène met Jesse, die muziek, alles
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:13 schreef Levolution het volgende:
Ayca heb je de nieuwe Br Ba gezien?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:31 schreef Ayca het volgende:
Ja, net.
Die laatste scène met Jesse, die muziek, alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
Hahahaha. Je gebruikt het ook echt he.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is wel oke.
Syl, zoals beloofd, mijn prijs:
[ afbeelding ]
Güle güle kullan.![]()
![]()
Ja, waarom niet? Heb lasagne gemaakt vandaag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha. Je gebruikt het ook echt he.![]()
![]()
Wats dat voor gerechtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is wel oke.
Syl, zoals beloofd, mijn prijs:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lasagnaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Heb lasagne gemaakt vandaag.![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Hoe weet je dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nodig Turq uit voor een bordje![]()
Goed punt, geniet van zijn gezelschap mocht het allemaal goed uitpakkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dat niet heb gedaan?
Als je boft neemt hij een Kangal mee!![]()
Oh Turk is een goede mattie. Wat dat betreft heeft het goed uitgepakt ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Goed punt, geniet van zijn gezelschap mocht het allemaal goed uitpakken
Als je boft neemt hij een Kangal mee!![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je boft neemt hij een Kangal mee!
zieke beesten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dat niet heb gedaan?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je boft neemt hij een Kangal mee!De mijne, nu alweer bijna 2 jaartjes oud en even groot als mij..:quote:
Quote van Tjabbo:
Vraag eens serieus aan mij wat hij ELKE dag eet..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:57 schreef Che_ het volgende:
Nice. Die honden groeien snel man. Maak hem dikker
Quote van Tjabbo:
Nou?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Vraag eens serieus aan mij wat hij ELKE dag eet..![]()
Ik wil ook een hont.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door JessedeK op 27-08-2013 21:27:51 ]All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Wie is Turk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh Turk is een goede mattie. Wat dat betreft heeft het goed uitgepakt ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Heb lasagne gemaakt vandaag.
Waarom niet? Ehh... Zo ga je toch niet om met prijzen?![]()
![]()
Lira, geen euroquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Komt best veel uit zo'n boom dan. Ik vind het een mooi initiatief, heel veel succes ermee!
Maar na 5 jaar haal je er dus al 10.000 TL uit? Best nice. Wacht ik faal in rekenen ik edit zo even.
edit: 5000 euro dus. Want je plant 100 bomen?
Btw, back in town (Holland).![]()
Lira bedoel ik ja. Is dat nou cumulatief (dus die 10.000 kg na 15 jaar is over die 15 jaar opgeteld) of per jaar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lira, geen euro
Btw, back in town (Holland).
Want 15 jaar voor 100.000 lira is toch best lang. Dat is gemiddeld "maar" ~7000 per jaar. Leuk voor erbij maar je kan er niet van leven. Of ga je in het 15e jaar 100.000 verdienen?
Sorry voor de ondervraging, vind het gewoon erg interessant maar ben in de war.
This isn't even my final form.![]()
Mooi beest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
De mijne, nu alweer bijna 2 jaartjes oud en even groot als mij..:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[..]
De mijne, nu alweer bijna 2 jaartjes oud en even groot als mij ik..:
[ afbeelding ]![]()
Ohja, volgens mij had je het ook eerder gezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat had je toch kunnen weten? /me is kattenliefhebber...
* sylvesterrr loves Tweety!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je krijgt die kutvogel toch nooit te pakken.![]()
![]()
Keuze uit 800+ zakmessen.
FOK! maakt pas specifieke reclame.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef Levolution het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Getallen zijn per jaar. Dus de 15e jaar verdien ik 100.000, de jaar erop weer, de jaar daarop nog een keer en zo gaat het door tot aan mijn doodquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lira bedoel ik ja. Is dat nou cumulatief (dus die 10.000 kg na 15 jaar is over die 15 jaar opgeteld) of per jaar?
Want 15 jaar voor 100.000 lira is toch best lang. Dat is gemiddeld "maar" ~7000 per jaar. Leuk voor erbij maar je kan er niet van leven. Of ga je in het 15e jaar 100.000 verdienen?
Sorry voor de ondervraging, vind het gewoon erg interessant maar ben in de war.![]()
![]()
Shiii-eeet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Getallen zijn per jaar. Dus de 15e jaar verdien ik 100.000, de jaar erop weer, de jaar daarop nog een keer en zo gaat het door tot aan mijn dood
Dan pas?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef Ayca het volgende:
Over 15 jaar dus een meet op kosten van xaban?![]()
![]()
2 tassen aan rauw vlees.. Einde van de dag is het alweer op..quote:
Never nooit hondenbrokjes of groente oid.. Vlees vlees vlees..
Quote van Tjabbo:
Gisteravond begonnen... Leest niet heel makkelijk weg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Veel plezier, dump je wel binnenkort een review hier?![]()
![]()
Rauw vlees. Die gaat agressief wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 tassen aan rauw vlees.. Einde van de dag is het alweer op..
Never nooit hondenbrokjes of groente oid.. Vlees vlees vlees..![]()
![]()
Valt mee, hij is echt super lief en speels! Maar een onbekende moet 's avonds niet in de buurt komen..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rauw vlees. Die gaat agressief worden
Quote van Tjabbo:
Werkziek?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik begin ziek te worden.Met dit weer nog wel.
![]()
![]()
Dankje mama.quote:
Nee, zal wel een combinatie van slapeloosheid, nieuwe ritme en weersverandering zijn. Overigens zal het bij een lichte verkoudheid blijven denk ik. Heel raar, had het vorige maand ook al. Het lijkt alsof je ziek gaat worden (beetje keelpijn, beetje verstopte neus etc) maar het is binnen 1.5 dag over. Hebben jullie dat ook weleens? Ik heb dit pas sinds een jaar of twee.![]()
Ne annesi? Baba, amca veya dayi...quote:Even wennen. Ik ga hier de komende tijd ook last van hebben wanneer ik weer naar school moet (vanaf morgen iedere donderdag).quote:Nee, zal wel een combinatie van slapeloosheid, nieuwe ritme en weersverandering zijn. Overigens zal het bij een lichte verkoudheid blijven denk ik. Heel raar, had het vorige maand ook al. Het lijkt alsof je ziek gaat worden (beetje keelpijn, beetje verstopte neus etc) maar het is binnen 1.5 dag over. Hebben jullie dat ook weleens? Ik heb dit pas sinds een jaar of twee.
De vorige keer dat ik dacht dat ik dacht dat het binnen 1,5 dag over zou zijn was 1,5 maand geleden... Ik ben nog steeds medicijnen aan het slikken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dankje mama.
Nee, zal wel een combinatie van slapeloosheid, nieuwe ritme en weersverandering zijn. Overigens zal het bij een lichte verkoudheid blijven denk ik. Heel raar, had het vorige maand ook al. Het lijkt alsof je ziek gaat worden (beetje keelpijn, beetje verstopte neus etc) maar het is binnen 1.5 dag over. Hebben jullie dat ook weleens? Ik heb dit pas sinds een jaar of twee.Quote van Tjabbo:
Ze worden wel agressief ervan. Pitbulls die voor gevechten worden gefokt krijgen dat ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Valt mee, hij is echt super lief en speels! Maar een onbekende moet 's avonds niet in de buurt komen..![]()
Maar alleen mama's praten zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ne annesi? Baba, amca veya dayi...Ha ik heb zo'n hekel aan griep dat ik de symptonen van drie weken afstand al ruik. En eerst was het zo dat wanneer ik een beetje keelpijn kreeg, ik binnen de kortste keren snotverkouden was. Maar twee jaar terug begon deze lichte verkoudheid. Ik weet nog de eerste keer, ik steeds wachten op de echte verkoudheid, helemaal voorbereid alles, was het opeens over.quote:Even wennen. Ik ga hier de komende tijd ook last van hebben wanneer ik weer naar school moet (vanaf morgen iedere donderdag).
De vorige keer dat ik dacht dat ik dacht dat het binnen 1,5 dag over zou zijn was 1,5 maand geleden... Ik ben nog steeds medicijnen aan het slikken.Twee jaar terug was ook de eerste keer dat ik neusverkoudheid kreeg. Toen snapte ik wat dat nou was, vond het altijd zo raar als ik dat ergens hoorde.
En geçmiş olsun syl, zo'n erge griep heb ik maar een keer meegemaakt gelukkig.![]()
Ik ben een zorgzame oom. Ik geef meer om mijn neefjes en nichtjes dan om mezelf.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar alleen mama's praten zo.Dank je. Ik zit aan de codeïne om de hoestprikkel te onderdrukken. Ondertussen wordt er wekelijks wel wat bloed afgenomen voor allerlei testjes - alle bloedonderzoeken zijn tot nu toe negatief.quote:Ha ik heb zo'n hekel aan griep dat ik de symptonen van drie weken afstand al ruik. En eerst was het zo dat wanneer ik een beetje keelpijn kreeg, ik binnen de kortste keren snotverkouden was. Maar twee jaar terug begon deze lichte verkoudheid. Ik weet nog de eerste keer, ik steeds wachten op de echte verkoudheid, helemaal voorbereid alles, was het opeens over.Twee jaar terug was ook de eerste keer dat ik neusverkoudheid kreeg. Toen snapte ik wat dat nou was, vond het altijd zo raar als ik dat ergens hoorde.
En geçmiş olsun syl, zo'n erge griep heb ik maar een keer meegemaakt gelukkig.
Ik weet nu trouwens waarom ik afgelopen zondag met een paar glazen al een licht gevoel in m'n hoofd had. Codeïne + alcohol = slechte combi.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden (2005) werd ik op school SARS-patiënt genoemd vanwege het continu moeten hoesten. De term SARS was toen nogal bekend onder de klasgenoten enzo. 's nachts konden de overburen mij gewoon horen hoesten.
Een week of vijf (en vier verschillende antibiotica-kuren) later was het over.![]()
![]()
Netjes man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 tassen aan rauw vlees.. Einde van de dag is het alweer op..
Never nooit hondenbrokjes of groente oid.. Vlees vlees vlees..
Brokjes en groente is bullshit. Het zijn carnivoren, ze horen geen koolhydraten in de vorm van granen (in brokjes) of groente te krijgen. Rauw vlees is echt goed voor ze. Zelfde geldt voor katten, mij is het te duur om rauw vlees te geven maar ik geef wel zoveel mogelijk blikvoer zonder granen aan mijn kat.Nonsens.quote:Zou kunnen, maar die worden niet agressief van het vlees.quote:Pitbulls die voor gevechten worden gefokt krijgen dat ook.This isn't even my final form.![]()
Oke. Zag het een keer in zo'n pitbullfights docu voorbij komen. Heb niks met honden voor de rest, vind ze vies. Kangals zijn wel mooi.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Netjes man.
Brokjes en groente is bullshit. Het zijn carnivoren, ze horen geen granen (in brokjes) of groente te krijgen. Rauw vlees is echt goed voor ze. Zelfde geldt voor katten, mij is het te duur om rauw vlees te geven maar ik geef wel zoveel mogelijk blikvoer zonder granen aan mijn kat.
[..]
Nonsens.
[..]
Zou kunnen, maar die worden niet agressief van het vlees.![]()
Mijn katten krijgen graanvrije brokken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Netjes man.
Brokjes en groente is bullshit. Het zijn carnivoren, ze horen geen koolhydraten in de vorm van granen (in brokjes) of groente te krijgen. Rauw vlees is echt goed voor ze. Zelfde geldt voor katten, mij is het te duur om rauw vlees te geven maar ik geef wel zoveel mogelijk blikvoer zonder granen aan mijn kat.
[..]
Nonsens.
[..]
Zou kunnen, maar die worden niet agressief van het vlees.
Sanabelle No Grainquote:gevogelte (min. 20 %), aardappelvlokken, gevogeltevleesmeel, aardappelmeel, dierlijk vet, kaantjes (gedroogd), levermeel, vleeshydrolysaat, bietendroogsnijdsel (ontsuikerd), compleet ei (gedroogd), cellulosevezels, lijnzaad, visolie, gist (gedroogd), vossebessen (gedroogd), bosbessen (gedroogd), mosselvleesmeel, chicoreepoeder, goudsbloem (gedroogd), Yucca-extract.![]()
Aardappel lijkt me ook niet echt goed, hoewel beter dan granen. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn katten krijgen graanvrije brokken.
Sanabelle No Grain
[..]
In de natuur krijgen katten maar een heel klein beetje koolhydraten binnen en dat is alleen wat er nog in de maag van hun prooi zit en misschien wat verwaarloosbare hoeveelheden gras. Dat ze koolhydraten nodig hebben voor energie lijkt me flauwekul, vetten leveren al energie.This isn't even my final form.![]()
Overigens krijgt mijn kat zo nu en dan ook wel brokjes hoor, uit gemakzucht en omdat ze daar soms zin in heeft, maar voornamelijk krijgt ze natvoer.This isn't even my final form.![]()
Als kosten een issue zijn kan je de slager gewoon vragen om wat hij over heeft voor je kat, zo kan je voor weinig lelijk vlees kopen en je kat boeit het toch niet hoe het er wel niet uitziet... als de geur en smaak maar goed zijn![]()
Van puur vlees heb je qua gewicht ook niet zoveel nodig als van blikvoer, je zal zien dat je kat hardere drollen gaat produceren en een glimmende vacht krijgt![]()
Ze krijgen er wel veel energie van![]()
![]()
Je moet er de tijd voor nemen, het is geen roman hèquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gisteravond begonnen... Leest niet heel makkelijk weg.. Wel interessant vind ik dan.
Wat is dezeeeeee![]()
![]()
Awh wil je mijn oom worden? Je doet mij aan mijn oom denken zoals ik het eerder zei en hij is nu weg, heb een vervang oom nodig. Pleasee?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben een zorgzame oom. Ik geef meer om mijn neefjes en nichtjes dan om mezelf.![]()
Awhh.quote:Dank je. Ik zit aan de codeïne om de hoestprikkel te onderdrukken. Ondertussen wordt er wekelijks wel wat bloed afgenomen voor allerlei testjes - alle bloedonderzoeken zijn tot nu toe negatief.
Ik weet nu trouwens waarom ik afgelopen zondag met een paar glazen al een licht gevoel in m'n hoofd had. Codeïne + alcohol = slechte combi.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden (2005) werd ik op school SARS-patiënt genoemd vanwege het continu moeten hoesten. De term SARS was toen nogal bekend onder de klasgenoten enzo. 's nachts konden de overburen mij gewoon horen hoesten.
Een week of vijf (en vier verschillende antibiotica-kuren) later was het over.Maar ergens begrijp ik je wel, ik was vroeger ook heel vaak ziek, inclusies zware hoestbuien.
![]()
Omdat je het zo lief vraagt...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Awh wil je mijn oom worden? Je doet mij aan mijn oom denken zoals ik het eerder zei en hij is nu weg, heb een vervang oom nodig. Pleasee?
Die waterpijp was achteraf gezien toch niet zo'n goed idee volgens mij.quote:Awhh.Maar ergens begrijp ik je wel, ik was vroeger ook heel vaak ziek, inclusies zware hoestbuien.
![]()
![]()
Ik heb het gevoel dat mijn verkoudheid door die waterpijp komt. Was er iemand ziek/verkouden zondag? De incubatieperiode van een verkoudheid duurt zo'n 2-3 dagen, dus ik heb het waarschijnlijk zondag opgelopen.![]()
![]()
Heb je de nieuwe PLL gezien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:21 schreef Ayca het volgende:
Over 15 jaar dus een meet op kosten van xaban?
Ik werd gek.![]()
"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Ga ik nu kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe PLL gezien?
Ik werd gek.![]()
![]()
Het is dus jouw schuld!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik was en ben nog steeds ziek...![]()
Ik heb vanmiddag trouwens iets gedaan: ik heb de rector van mijn oude school gemaild.
In de mail heb ik aangegeven dat ik binnenkort een artikel ga publiceren over mijn schoolperiode waarin ik ben gepest en wat voor invloed dit op mijn leven heeft (gehad). Niet zozeer om de school ergens van te beschuldigen of om in de slachtofferrol te kruipen, maar om het voor eens en altijd van me af te schrijven. Het blijft mij namelijk dwarszitten.![]()
Hm, waarom zou je het publiceren?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens iets gedaan: ik heb de rector van mijn oude school gemaild.
In de mail heb ik aangegeven dat ik binnenkort een artikel ga publiceren over mijn schoolperiode waarin ik ben gepest en wat voor invloed dit op mijn leven heeft (gehad). Niet zozeer om de school ergens van te beschuldigen of om in de slachtofferrol te kruipen, maar om het voor eens en altijd van me af te schrijven. Het blijft mij namelijk dwarszitten.![]()
Zat je op een 'blanke' school?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon om het van me af te schrijven.quote:
Ja. Ik zat op een gymnasium (1300 leerlingen) met hooguit 10 'buitenlanders'.quote:![]()
Stom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke. Laat me weten hoe je het vond .![]()
Je had die hommo's moeten tikken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon om het van me af te schrijven.
[..]
Ja. Ik zat op een gymnasium (1300 leerlingen) met hooguit 10 'buitenlanders'.
Op de basisschool pakten ze mij ook omdat ik één van de weinige Turken was, maar toen ik gedurende de basisschool dikker en sterker werd sloeg ik ze en werd ik popi.
Je wil anders horen, maar geweld is altijd de oplossing.This isn't even my final form.![]()
Ik had (beter) voor mezelf moeten opkomen. Daarvoor had ik echter 0,0 zelfvertrouwen (op de basisschool werd ik ook al gepest, maar dan omdat ik een 'stuudje' was).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je had die hommo's moeten tikken.
Op de basisschool pakten ze mij ook omdat ik één van de weinige Turken was, maar toen ik gedurende de basisschool dikker en sterker werd sloeg ik ze en werd ik popi.
Je wil anders horen, maar geweld is altijd de oplossing.![]()
![]()
Publiceren zou ik zelf nooit doen, eventuele werkgevers en/of dates gaan je toch meteen Googelen en die wil je dat toch niet laten lezen lijkt mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had (beter) voor mezelf moeten opkomen. Daarvoor had ik echter 0,0 zelfvertrouwen (op de basisschool werd ik ook al gepest, maar dan omdat ik een 'stuudje' was).![]()
Oké, dat kan toch ook zonder het openbaar te maken? Zelf zou ik het nooit doen, oa door wat wammes zegt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon om het van me af te schrijven.
[..]
Ja. Ik zat op een gymnasium (1300 leerlingen) met hooguit 10 'buitenlanders'.
Maargoed, als jij denkt dat het je gaat helpen dan moet je het doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2013 08:50:21 ]![]()
Eventuele werkgevers en dates die lezen over mijn pestverleden... Ik zie even niet waarom dat negatief voor me zou (kunnen) uitpakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Publiceren zou ik zelf nooit doen, eventuele werkgevers en/of dates gaan je toch meteen Googelen en die wil je dat toch niet laten lezen lijkt mij.
Ik ben het zat om me voor mijn pestverleden te schamen.
Ik ben er trots op dat ik niet in de slachtofferrol ben gaan kruipen om vervolgens in de criminaliteit te belanden. Dát had ook kunnen gebeuren hè.![]()
Denken dat je door pesten icm slachtofferrol in de criminaliteit kan belanden is ook weer een uiterste :d
Pesten hoort erbij, ik kon ze nooit aan dus kraakte ik hun ook maar af met m'n grote mond. Op een gegeven moment word je ouder en gaat het over in elkaar plagen. Koester ook geen wrok tegen mensen.
Toch zou ik willen dat ik vroeger wat vaker erop los had geramd.
![]()
Helaas zijn er genoeg voorbeelden...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:15 schreef expans het volgende:
Denken dat je door pesten icm slachtofferrol in de criminaliteit kan belanden is ook weer een uiterste :d![]()
![]()
Pesten kan ook in vele vormen, hoe erg was het?
Was het. Turkie turkie is niet dom, turkie turkie luier om.
Of sloegen ze je iedere dag na schooltijd in elkaar?![]()
Kinderen kunnen erg cruel zijn ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helaas zijn er genoeg voorbeelden...
Bij mij bevestigden de criminelen de al bestaande vooroordelen ipv dat het door pesten kwam.
Mensen die gewoon uit een rotte familie kwamen waarbij je nu je schouders ophaalt en zegt dat het viel te verwachten.
![]()
Ik haal mijn vlees gratis op elke morgen bij de Turkse slager, ik krijg vlees mee wat niet verkocht wordt zoals lever e.d. of vlees wat de dag er voor niet verkocht is of niet bestemd is voor mensen, anlarsin daa..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Netjes man.
Brokjes en groente is bullshit. Het zijn carnivoren, ze horen geen koolhydraten in de vorm van granen (in brokjes) of groente te krijgen. Rauw vlees is echt goed voor ze. Zelfde geldt voor katten, mij is het te duur om rauw vlees te geven maar ik geef wel zoveel mogelijk blikvoer zonder granen aan mijn kat.
[..]
Nonsens.
[..]
Zou kunnen, maar die worden niet agressief van het vlees.
Quote van Tjabbo:
Waarom geeft Van Dale.nl geen lidwoorden meer weer?. Wel staat erbij of het een mannelijk, vrouwelijk of onzijdig woord is.
Nu is dat op zich genoeg; een mannelijk of vrouwelijk woord heeft een de-lidwoord en een onzijdig woord een het-lidwoord, dus ik kom er met logisch beredeneren er alsnog achter. Maar waarom deze zet? Gelukkig staat op Woordenlijst.org alsnog het lidwoord van een woord.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2013 16:09:11 ]![]()
Besparen op dataverkeer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:08 schreef zarGon het volgende:
Waarom geeft Van Dale.nl geen lidwoorden meer weer?. Wel staat erbij of het een mannelijk, vrouwelijk of onzijdig woord is.
Nu is dat op zich genoeg; een mannelijk of vrouwelijk woord heeft een de-lidwoord en een onzijdig woord een het-lidwoord, dus ik kom er met logisch beredeneren er alsnog achter. Maar waarom deze zet? Gelukkig staat op Woordenlijst.org alsnog het lidwoord van een woord.![]()
Het meeste kun je dan toch ook zelf eten, lijkt me prima vlees.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik haal mijn vlees gratis op elke morgen bij de Turkse slager, ik krijg vlees mee wat niet verkocht wordt zoals lever e.d. of vlees wat de dag er voor niet verkocht is of niet bestemd is voor mensen, anlarsin daa..
als jij betaalt...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef xaban06 het volgende:
Meeting @ Galatasaray vs Real Madrid in Istanbul?![]()
Fijn. Nu heb ik weer dagen de soundtrack in m'n hoofd.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is toch gewoon een overgewaardeerde film met irritante, overdreven (Amerikaanse) stereotype flutkarakters die vrij oninteressante dialogen voeren. Wat vinden jullie er zo geweldig, als ik vragen mag?![]()
Ben je ziek dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ziekgemeld in mijn eerste werkweek. Waarom heb dit weer, waarom?This isn't even my final form.![]()
Bildigimiz griep iste. Koorts, snotneus, steeds niezen, amper kunnen praten, wanneer je iets te lang staat duizelig worden en het gevoel krijgen dat je gauw moet zitten, moe etc.quote:![]()
Ah, de Turkse griep, een verkoudheidje dus?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bildigimiz griep iste. Koorts, snotneus, steeds niezen, amper kunnen praten, wanneer je iets te lang staat duizelig worden en het gevoel krijgen dat je gauw moet zitten, moe etc.
I rest my case.This isn't even my final form.![]()
Wat probeer je nou duidelijk maken? Denk je dat iedere verkoudheid hetzelfde is, ik gewoon had moeten werken en ik mij aanstel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah, de Turkse griep, een verkoudheidje dus?
I rest my case.![]()
Je kent me, ik moedig werken nooit aan, maar als je erover in gaat zitten dat je je in je eerste week ziek hebt moeten melden, had je met een verkoudheid makkelijk kunnen gaan. Zeker op vrijdag (vanavond thuiskomen en lekker çorba en liggen).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat probeer je nou duidelijk maken? Denk je dat iedere verkoudheid hetzelfde is, ik gewoon had moeten werken en ik mij aanstel?
Verder, geçmis olsun natuurlijk, een flinke verkoudheid is geen pretje, dat erken ik.This isn't even my final form.![]()
Als ik een kantoorbaan had gehad misschien, maar ik sta de hele dag op mijn benen en moet veel tillen etc. Behalve wat ik hierboven heb opgenoemd heb ik ook dat als ik mijn hoofd al beweeg ik het voel bonken (neus- en keelholteontsteking, heb ik altijd last van bij een zware verkoudheid). Ik heb gisteren wel gewoon gewerkt btw maar ik kon me amper concentreren op mijn werk, en toen ik thuis kwam werd het alleen maar erger. Ik kreeg ook steeds vieze blikken van de mensen om mij heen van 'Jij gaat ons ook aansteken, bitch'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je kent me, ik moedig werken nooit aan, maar als je erover in gaat zitten dat je je in je eerste week ziek hebt moeten melden, had je met een verkoudheid makkelijk kunnen gaan. Zeker op vrijdag (vanavond thuiskomen en lekker çorba en liggen).
Verder, geçmis olsun natuurlijk, een flinke verkoudheid is geen pretje.
Oh btw ik was eigenlijk ook van plan om te gaan vandaag. Ik dacht ze sturen mij maar naar huis als ik het niet meer houd, maar door een last-minute change heb ik me toch ziekgemeld.![]()
![]()
Als ze je gisteren hebben zien sufferen dan geloven ze het toch wel, ik zou me niet druk maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik een kantoorbaan had gehad misschien, maar ik sta de hele dag op mijn benen en moet veel tillen etc. Behalve wat ik hierboven heb opgenoemd heb ik ook dat als ik mijn hoofd al beweeg ik het voel bonken (neus- en keelholteontsteking, heb ik altijd last van bij een zware verkoudheid). Ik heb gisteren wel gewoon gewerkt btw maar ik kon me amper concentreren op mijn werk, en toen ik thuis kwam werd het alleen maar erger. Ik kreeg ook steeds vieze blikken van de mensen om mij heen van 'Jij gaat ons ook aansteken, bitch'.
Oh btw ik was eigenlijk ook van plan om te gaan vandaag. Ik dacht ze sturen mij maar naar huis als ik het niet meer houd, maar door een last-minute change heb ik me toch ziekgemeld.
Ik heb een hekel aan werkgevers die niet respecteren dat je soms echt niet kan werken.This isn't even my final form.![]()
Blijkbaar is dat hetzelfde als verkoudheid. Waarom zei mijn dokter dan dat sommige mensen dit krijgen bij een verkoudheid en waarom schreef hij antibiotica voor (volgens het i-net heeft het geen nut). Ik snap het even niet meer.![]()
Oh ze geloven mij ook wel - kan niet anders, alleen vinden ze me misschien aanstellerig. Ik heb iig geen goede indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ze je gisteren hebben zien sufferen dan geloven ze het toch wel, ik zou me niet druk maken.
Ik heb een hekel aan werkgevers die niet respecteren dat je soms echt niet kan werken.![]()
Wat ik begrijp uit de interwebben is dat bijholteontsteking kan ontstaan bij een verkoudheid. M.a.w. je kan geïnfecteerd raken met een virus dat je verkoudheid geeft, maar die hoeft nog niet voor een ontsteking in je bijholtes te zorgen, maar dat kan dus wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
Blijkbaar is dat hetzelfde als verkoudheid. Waarom zei mijn dokter dan dat sommige mensen dit krijgen bij een verkoudheid en waarom schreef hij antibiotica voor (volgens het i-net heeft het geen nut). Ik snap het even niet meer.
Zodra je bijholtes ontsteken door dat virus, hebben antibiotica natuurlijk geen zin, want antibiotica zijn gericht op bacteriën. Indien de bijholteontsteking ontstaat door een bacterie (wat ook mogelijk is), hebben antibiotica wél zin.
Jouw arts zal wel beoordeeld hebben dat antibiotica bij jou zinvol waren.This isn't even my final form.![]()
Hmm bilmem artık. Wel een raar gevoel dit. Lijkt net alsof mijn tanden gaan uitvallen en kan echt amper mijn hoofd bewegen.![]()
Minder snoepen Obesita.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm bilmem artık. Wel een raar gevoel dit. Lijkt net alsof mijn tanden gaan uitvallen en kan echt amper mijn hoofd bewegen.
Gecmis olsun.![]()
Ja, maar het blijft gewoon een jeugdsentiment/klassieker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is toch gewoon een overgewaardeerde film met irritante, overdreven (Amerikaanse) stereotype flutkarakters die vrij oninteressante dialogen voeren. Wat vinden jullie er zo geweldig, als ik vragen mag?
Net als Ferris Bueller's day off.![]()
Die vond ik minder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:04 schreef expans het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft gewoon een jeugdsentiment/klassieker.
Net als Ferris Bueller's day off.
War Games!.
![]()
Bijna mijn spaardoel bereikt huray!!
http://img835.imageshack.us/img835/4637/dwvh.png (copy/paste deze link)
[ Bericht 0% gewijzigd door JoaquinPhoenix op 30-08-2013 17:30:26 ]...![]()
Leef jij nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:23 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Bijna mijn spaardoel bereikt huray!!
[ http://img835.imageshack.us/img835/4637/dwvh.png (copy/paste deze link) ]
Gefeliciteerd. Wat ga je kopen?![]()
Merhaba,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Leef jij nog.
Gefeliciteerd. Wat ga je kopen?
Ja een beetje, ik probeer te leven.
Geen idee, mijn doel is gewoon 15 000 te sparen als ik 22 word. Ik ben opeens zo geobsedeerd door sparen, het is een soort wedstrijd geworden met mijn nichtj, die heeft al 20 000 op haar bank. :/ mn doel is gwn om zoveel geld binnen te halen, ook al verdien ik bijna niks. Waarom zijn turken zo rijk word er jaloers vannnnn
...![]()
Wow dat is echt goed. Ik benijd je. Ben zo slecht met geld, heb momenteel echt niks. En dat terwijl ik een jaar heb gewerkt en bij mijn ouders woon, dus je mag echt trots zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Merhaba,
Ja een beetje, ik probeer te leven.
Geen idee, mijn doel is gewoon 15 000 te sparen als ik 22 word. Ik ben opeens zo geobsedeerd door sparen, het is een soort wedstrijd geworden met mijn nichtj, die heeft al 20 000 op haar bank. :/ mn doel is gwn om zoveel geld binnen te halen, ook al verdien ik bijna niks. Waarom zijn turken zo rijk word er jaloers vannnnn![]()
![]()
jajaaaa dat zeggen alle turkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow dat is echt goed. Ik benijd je. Ben zo slecht met geld, heb momenteel echt niks. En dat terwijl ik een jaar heb gewerkt en bij mijn ouders woon, dus je mag echt trots zijn....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: