Ja hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil je best uitnodigen maar je komt toch niet
Kom je wel dan?quote:
circlejerk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wil niet weten wat die inner circle inhoud
hij wil jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
Ben trouwens fucking hard gematst door de huurbaas
Zou eigenlijk 3 maanden dubbele huur moeten betalen, maar hij zei " ach, 1 maandje is wel best"![]()
iedereen wil hemquote:
en dan aan je zak plakken hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
Als Mur dood is, wil ik zijn haar erven.
haha ik ga niet helemaal het risico nemen om naar duitsland te gaan zonder kaartjequote:
Helaas, ik ga hem volledig intact opzetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
Als Mur dood is, wil ik zijn haar erven.
sommige stukken mag je wel extra opvullen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Helaas, ik ga hem volledig intact opzetten.
Zal wel nodig zijn voor bepaalde reenactments.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
sommige stukken mag je wel extra opvullen.
godverquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn voor bepaalde reenactments.
Toevallig naar system legal error ? Enig idee waar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
niemand wil mee over het hek bij mysterlyland, ze gaan allemaal naar een ander feestje
dan maar in mn eentje
nee ze gaan naar Pushquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toevallig naar system error? Enig idee waar?
Er is nog geen info naar buiten gebracht. Dat zal denk ik ook pas morgen later in de avond komen hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toevallig naar system legal error ? Enig idee waar?
QFTquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
drugs en feestjes is het enige waar jullie aan kunnen denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |