Die wil misschien ook wel mee jaquote:
geil.quote:
beter niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
geil.
ik weet zeker dat ik jou na 10 min al kwijt ben, ik raak altijd iedereen kwijt en vind dan nieuwe mensen.
Ik zal oplettenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter niet.ik vind het nooit zo chill om in mijn eentje rond te dwalen.
Ik dacht aan 4-faquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:57 schreef SicSicSics het volgende:
Pilletje derin en het zijn allemaal je vrienden!
UVT / [4-FA] Q&A #29 Met droge kelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:02 schreef SicSicSics het volgende:
Wasdah!Ik hou de ontwikkelingen niet meer zo bij.
Ground zeroquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:01 schreef Mystikvm het volgende:
Dat soort feestjes op grote schaal kan ik niet zoveel mee. Wel eens op Ground Zero geweest, maar dat maakte niet veel indruk.
Ik denk dat Ground Zero evenmin onder de indruk was van mij
een hand werkt goed genoeg hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je die dingen ook voor om de pener? Lopen de dudes veel makkelijker mee!
Alleen tijdens kantoortijden of wanneer Hara het huis voor zichzelf heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:33 schreef JamesTKirk het volgende:
Mag er in dit topic ook gerookt worden?
Ja, ineens heb ik dit weekend mijn zusje en tante over de vloerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alleen tijdens kantoortijden of wanneer Hara het huis voor zichzelf heeft.
Hmm das kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Alleen tijdens kantoortijden of wanneer Hara het huis voor zichzelf heeft.
Ja, da's niet zo slim, hèquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ineens heb ik dit weekend mijn zusje en tante over de vloer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |