Nee. Het bedrag wat je op zo'n rekening moet storten is normaliter 3 maanden huur zodat de verhuurder bij uitblijven van betalingen het daar kan halen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik haal hier uit dat dit gaat over de waarborgsom. Hoezo is dat huurgarantie voor de verhuurder? De waarborgsom is maar 250 euro, nog niet de helft van de maandelijkse huur.
Met die 250 euro in een deposito heeft de verhuurder toch geen enkele garantie dat ik de huur ga betalen?
Nou, de verhuurder heeft liever dat er iemand garant staat maar behalve mn ouders ken ik vrijwel niemand met een vaste baan aan wie ik dat kan vragen. Of kun je ergens tegen een maaandelijkse betaling oid ook een persoon of instelling vinden die garant wilt staan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:56 schreef 81Renrew het volgende:
Misschien handig om even aan de makelaar te vragen voor welk bedrag er een huurgarantie afgegeven moet worden?
Ik verdien naast mijn stufi zo'n 1000 euro pm en krijg nog geld van mijn ouders. Denk dat ik netto rond de 1500 zit. Enige lasten die ik nu heb is mijn telrek a 50 euro, en de huur is 506 euro pm.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef Basp1 het volgende:
Hoeveel verdien je per maand en wat is de huur van het object wat je wilt gaan huren?
En hoeveel wil je dan nog eens extra per maand gaan betalen voor een garantstelling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |