quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
heb ik zo'n grauwe kop dat je vindt dat ik dat nodig heb?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zie je dat zelf niet in de spiegel dan?
ERMAHGERD DAT ZEGT MAAR EENS HOE ZIEK IK ME VOELDEquote:
Neuh, dan zou ik wel over goed dekkende foundation beginnenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
heb ik zo'n grauwe kop dat je vindt dat ik dat nodig heb?![]()
![]()
Dat zeiden Mss en ik ook al tegen elkaar :vquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD DAT ZEGT MAAR EENS HOE ZIEK IK ME VOELDE![]()
![]()
Lol dat lijkt wel op hoe de kolfruimte er bij ons @ work bij ligtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
kwam jij niet af en toe hier?
http://www.telegraaf.nl/b(...)aat_vieze_kok__.html
Neequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
kwam jij niet af en toe hier?
http://www.telegraaf.nl/b(...)aat_vieze_kok__.html
ik gebruik vrijwel geen vitaminen, alleen vitamine D in de maanden dat er te weinig zon is, ik zit namelijk op een werkplek zonder enig daglicht dus dat is dan wel nodigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, dan zou ik wel over goed dekkende foundation beginnen![]()
![]()
En jah, Isabel is ziek, eerder wegbrengen ging niet ivm dokter enzo. Ik heb heul geen zin, bij het kdv ging ik haar aa haar juf geven en toen klampte zichzelf helemaal aan me vast en drukte haar hoofdje ze tegen me aanmaarja, ik moet iets afmaken en anders moet mijn collega van zijn vrije dag weggebeld worden, dusja
ewwwwquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol dat lijkt wel op hoe de kolfruimte er bij ons @ work bij ligt
als ik het zo lees is dan maar verstandiger ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NeeIk ga daar wel naar het strand maar eet daar nooit, het is twee stappen van mijn huis af dus eet altijd gewoon thuis
Ja ranzig hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik het zo lees is dan maar verstandiger ook
Dit was dus na meerdere waarschuwingen he, idiots
is het ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:37 schreef Incantrix het volgende:
En is ook hoor moloow, maarvoelt kut..
wist je dat de dochter van Van Mierlo die toko runt?quote:
de dochter van wie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:38 schreef Molo het volgende:
[..]
wist je dat de dochter van Van Mierlo die toko runt?
Van Mierlo, oud minister, inmiddels een zandwinkel begonnenquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
TT bewijst dat het beter gaat met Priem
HOE?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
did you say boobs?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat vroeg ik mij ook af.... zelfs als IK je zou opereren zou je er niet zo uit zienquote:
quote:
ERMAHGERD GA NAAR BUITEN PAUZE PAKKEN NUquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen tijd gehad om op mijn telefoon te kijken
bijna vakantie ahwyissquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
bijna weekend nog maar 1 meeting ermahgerd
Dat is wel een verschil met hoe ze er tegenwoordig meestal uit zietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekendquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil met hoe ze er tegenwoordig meestal uit zietop jouw foto ziet ze er idd beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nou ja, beterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op jouw foto ziet ze er idd beter uit
Die man is toch al dood?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Van Mierlo, oud minister, inmiddels een zandwinkel begonnen
quote:Hans van Mierlo, die in mei 2000 een levertransplantatie had ondergaan, overleed in maart 2010 op 78-jarige leeftijd in het R.K. Onze Lieve Vrouwe Gasthuis te Amsterdam.[24] Hij werd op 16 maart 2010 in de Eerste en Tweede Kamer herdacht. Twee dagen later werd Van Mierlo in besloten kring begraven op begraafplaats Zorgvlied in Amsterdam.
Jij dacht dat hij echt een zandwinkel begonnen was?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja jezus.... Dat is geen brabantse humor hoor.
Dat snap ik toch niet.
Gewitoitnoitnie met die mannenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij dacht dat hij echt een zandwinkel begonnen was?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gewitoitnoitnie met die mannen.
Zou ik wel doen iig. als ik veul geld had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |