Wat zou de ratio van fail zijn bij 100.000 mannen qua afglijden en lekken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ze een beetje slim is, doet ze het veilig. Als dit niet het geval is, zou het ook zomaar een smerige truc kunnen zijn om aids te geven aan zoveel mogelijk mannen.
pm jouw nummerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
wat ziet zij er oud uit voor 21 jaar? naast haar lijk ik 16
slimmer truuk bedoel jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ze een beetje slim is, doet ze het veilig. Als dit niet het geval is, zou het ook zomaar een smerige truc kunnen zijn om aids te geven aan zoveel mogelijk mannen.
echt welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laat maar
Zelfs voor 1 miljard zou ik d'r niet neuken.
Hopelijk overleefde dan meer dan één man de inslag. Want anders moest je masturberen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:23 schreef TLC het volgende:
als dat na een komeetinslag nog de enige vrouw op aarde zou zijn dan werd ik homo
Daar moet je het huis voor uit, oh, en ze heeft ook geen glijmiddel, dus dat moet je dan ook kopen. Slagroom werkt niet.quote:
ik denk dat zo een ranzige kut na 1000 keer wel helemaal nat is en vies en plakkerijk en zoquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daar moet je het huis voor uit, oh, en ze heeft ook geen glijmiddel, dus dat moet je dan ook kopen. Slagroom werkt niet.
Nou, zij jou ook wel hoor...quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:50 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
ik denk dat zo een ranzige kut na 1000 keer wel helemaal nat is en vies en plakkerijk en zo
zou die wel raken hoor
Nee, zelfs zij heeft standaarden...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
Laat maar
Voorspel is nog tot daar aan toe, maar ik vertik om warm te lopen voor het neuken!quote:
Wedden van wel? Je bent namelijk echt dom als je het voor zoveel niet zou doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laat maar
De teller staat, zo las ik ergens in dit draadje, op een paar honderd man. Dus dat er 100.000 mannen zijn die mee willen werken staat bepaald niet vast.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:53 schreef zwaaien het volgende:
Dat er geestelijk zieke vrouwen bestaan klopt
maar dat er 100.000 mannen zijn die hieraan willen meewerken, doe mij mijn hoop in de mensheid verliezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |