Dit krijg ik uit het nietsquote:Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'emsz' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [130827]
battlelog opnieuw installeren?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Dit krijg ik uit het nietsElke keer als ik een server join, maakt niet uit welke, ben ik na +-3 minuten gekicked. Vorige week nog nergens last van en sindsdien eigenlijk niets noemenswaardigs geïnstalleerd. Wtf
Sowieso niets aan het runnen dat battlefield aanpast en een punkbuster update veranderde niets. Iemand een idee?
Vuige hackerquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Dit krijg ik uit het nietsElke keer als ik een server join, maakt niet uit welke, ben ik na +-3 minuten gekicked. Vorige week nog nergens last van en sindsdien eigenlijk niets noemenswaardigs geïnstalleerd. Wtf
Sowieso niets aan het runnen dat battlefield aanpast en een punkbuster update veranderde niets. Iemand een idee?
Aangepaste muissoftware oid draaien?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb wel die tamelijk nieuwe razor ourubus (oid) inclusief software, maar dat is ondertussen alweer een maandje geleden en toen deed hij het dus 2-3 weken lang feilloos. Tot vandaag dit opeens verscheen op elke server dusquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aangepaste muissoftware oid draaien?
Ik speel nog regelmatig. Er zijn nog genoeg volle 64 spelers servers te vinden. Vooral voor Caspian, Metro en Kharg.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:39 schreef Plamboom het volgende:
Ik vraag me af, hoeveel mensen spelen nog? Als ik zoek naar AK servers met 64 man vind je met geluk 3 servers met 50+ speler.
Het lijkt alsof er nog maar maximaal 1000man tegelijk spelen fso.
Nou nou, zo bijzonder is dat ook weer nietquote:
Ik blijf liever van de base-game maps af. Buiten dat ze vol zitten met Humble Bundles heb ik de meeste ook zo veel gespeeld dat het niet echt meer leuk is.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel nog regelmatig. Er zijn nog genoeg volle 64 spelers servers te vinden. Vooral voor Caspian, Metro en Kharg.
Ook heel veel 64 man Gulf of Oman servers. Je moet gewoon niet alleen op AK zoeken denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speel nog regelmatig. Er zijn nog genoeg volle 64 spelers servers te vinden. Vooral voor Caspian, Metro en Kharg.
Tja, ik heb geen AK, dus ik weet het nietquote:Op woensdag 18 september 2013 09:47 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Ik blijf liever van de base-game maps af. Buiten dat ze vol zitten met Humble Bundles heb ik de meeste ook zo veel gespeeld dat het niet echt meer leuk is.
Armored Kill vindt ik juist een van de gaafste map pack aangezien je de echte battlefield feeling krijgt als er een chopper jou probeert neer te schieten terwijl jij op je quad door de woestijn crosst en even een sniper schept om vervolgens een paar 100meter de lucht in geschoten te worden door een of andere tank.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 september 2013 09:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou nou, zo bijzonder is dat ook weer niet
Dat filmpje. Zo bijzonder is een vliegtuig neerschieten met een tank nou ook weer niet.quote:
Ehh.. Ja...quote:Op woensdag 18 september 2013 10:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat filmpje. Zo bijzonder is een vliegtuig neerschieten met een tank nou ook weer niet.
Heb je een Nvidiakaart in je laptop zitten met Optimus?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:12 schreef EDMAN- het volgende:
Yeuwww, na 12 jaar niet online shooten weer eens begonnen (lees: gaming laptop gekregen voor verjaardag) en wel met battlefield 3.
Nu heb ik windows 8 en lijkt battlefield niet erg stabiel te lopen en crashed vaak zonder reden. Half internet afgezocht en krijg de oplossing niet gevonden, hier iemand bekend mee???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |