abonnement Unibet Coolblue
pi_130378610


quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 20:22 schreef JK het volgende: Waarom denk je dat ik Premium in een doosje heb gekocht? Dan kan ik masturberen op al die doosjes in de kast.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICEs baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.

Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.

Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.

Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE

SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012

Battlefield 3 evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3 Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]
SPOILER: Battlefield 3 Premium
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)

FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg Platoon

Server: Band of Fok!kers #1

SPOILER: Fok! spelers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): [url=http://www.enjin.com/bf3-signature-generator[/url] Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3

Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.

[ Bericht 10% gewijzigd door Morgen- op 23-08-2013 13:02:54 ]
pi_130378621
Tja, de BOF blijft nog steeds leeg dus...
pi_130380803
Zou de volgende het topic uit de Wiki weer willen kopieren, zo komen de wijzigingen niet in de OP.
pi_130381009
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef KroodjeBip het volgende:
Zou de volgende het topic uit de Wiki weer willen kopieren, zo komen de wijzigingen niet in de OP.
Fixed. Bedankt in ieder geval, wist ik niet :)
pi_130381128
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:03 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Fixed. Bedankt in ieder geval, wist ik niet :)
Thanks, np, wist niet dat je de OP nog kon aanpassen .. server TS ben ik er vergeten bij te zetten zei ik :D
pi_130381569
Alweer een nieuw topic?
-
pi_130385219
Dus ik denk laat ik BF3 weer eens spelen, na een half jaar.
Minuut spelen verder:
quote:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Cultor' (for 0 minutes) ... This PB Server Requires (A1386 C2.331) - Error loading pbcl
Gelukkig is er een oplossing
follow all steps from https://help.ea.com/uk/article/battlefield-3-punkbuster-error
Oh gelukkig werkt die pagina nog.

If still having any issue then contact PB support, EA can't do anything in this case because PB is third party moderator.

Are you fucking kidding me? :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_130385251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus ik denk laat ik BF3 weer eens spelen, na een half jaar.
Minuut spelen verder:

[..]

Gelukkig is er een oplossing
follow all steps from https://help.ea.com/uk/article/battlefield-3-punkbuster-error
Oh gelukkig werkt die pagina nog.

If still having any issue then contact PB support, EA can't do anything in this case because PB is third party moderator.

Are you fucking kidding me? :')
zoek dan games zonder punkbuster :P
pi_130385296
na ga wel iets spelen dat wel werkt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:13:15 #10
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_130385341
Weet iemand misschien wat het probleem is, in het bezit van BF3 via de Humble actie wilde ik met een vriend Co-op spelen via Battlelog natuurlijk. Alleen toen we in het laadscherm zaten ging ik weg omdat ik Fraps aan wilde zetten. Na terug te gaan naar Battlelog stond er dat diegene nog steeds met mij Co-op speelde. Ik kan hem ook niet invite via Co-op terwijl hij wel online is?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_130386176
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus ik denk laat ik BF3 weer eens spelen, na een half jaar.
Minuut spelen verder:

[..]

Gelukkig is er een oplossing
follow all steps from https://help.ea.com/uk/article/battlefield-3-punkbuster-error
Oh gelukkig werkt die pagina nog.

If still having any issue then contact PB support, EA can't do anything in this case because PB is third party moderator.

Are you fucking kidding me? :')
Gewoon pb opnieuw installeren?

quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:10 schreef Morgen- het volgende:

[..]

zoek dan games zonder punkbuster :P
Ja, dat is slim.
pi_130386239
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:44 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Gewoon pb opnieuw installeren?

[..]

Ja, dat is slim.
Oke, sorry hoor.
pi_130386865
Gewoon geen Punkbuster games selecteren inderdaad.
Problem solved.

Ik heb dat niet dus ik zoek altijd op :
-
pi_130405634
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:13 schreef Woods het volgende:
Weet iemand misschien wat het probleem is, in het bezit van BF3 via de Humble actie wilde ik met een vriend Co-op spelen via Battlelog natuurlijk. Alleen toen we in het laadscherm zaten ging ik weg omdat ik Fraps aan wilde zetten. Na terug te gaan naar Battlelog stond er dat diegene nog steeds met mij Co-op speelde. Ik kan hem ook niet invite via Co-op terwijl hij wel online is?
Had ik een paar weken terug ook steeds met een maat van me, enige wat hielp was wachten en de volgende dag weer verder :(
pi_130413458
Het is helemaal overspoeld met Humble Bundle Noobs (HBN)
Echt jammer dit.
-
pi_130413554
Zoek naar premium servers.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:24:03 #17
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130427621
Ik mis dit weekend weer :')

Twee van de tig weekeden kunnen meespelen dus.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:04:48 #18
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_130435302
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:55 schreef Rolandos582 het volgende:
Het is helemaal overspoeld met Humble Bundle Noobs (HBN)
Echt jammer dit.
Niet mekkeren jij. Wees blij dat je je stats wat omhoog kan halen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:38:13 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_130439029
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
Zoek naar premium servers.
QFT

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_130441216
Ik word serieus gewoon de hele tijd gespawnkilled of baseraped... echt niet normaal
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:54:54 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_130443665
Ach ook redelijk vaak last van, zolang je nog wat kills kan maken is het niet zo erg. Als ik al een server uit kan kiezen, vaak zie ik de lijst en vraag ik mij af wat ik nu moet gaan doen en doe ik uiteindelijk niks.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_130446054
quote:
99s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:04 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Niet mekkeren jij. Wees blij dat je je stats wat omhoog kan halen.
Stats boeien mij helemaal niks, ik ben nieuw op Battlefield & PC gaming.
Ik doe het nu voor de fun en stats haal ik wel op de Playstation. :)

Check mijn Elite bijvoorbeeld maar :
https://elite.callofduty.(...)169fa2b146491fc30fbd
-
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:56:18 #23
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130470601
Ik heb 'm ook weer opgepakt, wel makkelijk scoren zo met HBN. :P

Over n00bisme gesproken, ik zag dus gisteravond dat er weer een double XP weekend was. Ik zie dit altijd te laat. :| Wordt dit ergens op een normale manier aangekondigd of zo? Voorheen volgens mij op de twitter feed van battlefield 3 zelf, maar daar hebbie tegenwoordig niets meer aan, aangezien die continue overspoeld wordt met tweets over battlefield 4. Anyone?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 26 augustus 2013 @ 12:22:58 #24
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_130473891
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:56 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb 'm ook weer opgepakt, wel makkelijk scoren zo met HBN. :P

Over n00bisme gesproken, ik zag dus gisteravond dat er weer een double XP weekend was. Ik zie dit altijd te laat. :| Wordt dit ergens op een normale manier aangekondigd of zo? Voorheen volgens mij op de twitter feed van battlefield 3 zelf, maar daar hebbie tegenwoordig niets meer aan, aangezien die continue overspoeld wordt met tweets over battlefield 4. Anyone?
Gewoon af en toe op Battlelog kijken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_130477595
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef Rolandos582 het volgende:

[..]

Stats boeien mij helemaal niks, ik ben nieuw op Battlefield & PC gaming.
Ik doe het nu voor de fun en stats haal ik wel op de Playstation. :)

Check mijn Elite bijvoorbeeld maar :
https://elite.callofduty.(...)169fa2b146491fc30fbd
Console auto-aim, ugh :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')