Maar jij hebt een week terug nog gespeeld!quote:
Bij BF3 promote ze ook al met Back to Karkandquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:45 schreef JK het volgende:
[..]
Maar jij hebt een week terug nog gespeeld!
Ik zal de BF4 beta wel downloaden, maar we zien wel of ik 'm koop (denk het niet), blijf het belachelijk vinden dat ze nu al DLC proberen te verkopen als het spel nog niet eens uit is.
Centjes, centjes en nog eens centjes. Ze moeten gewoon de bek houden over DLC en daar een maand of twee na de release mee komen.
Ja, maar die kreeg je nog 'gratis' bij de Limited Edition... en die Limited Edition kostte volgens mij weinig meer, ik was iets van 36 of 38 euro kwijt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:01 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Bij BF3 promote ze ook al met Back to Karkand
Ja maarja DLC is de toekomst en de schuld van het downloaden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:03 schreef JK het volgende:
[..]
Ja, maar die kreeg je nog 'gratis' bij de Limited Edition... en die Limited Edition kostte volgens mij weinig meer, ik was iets van 36 of 38 euro kwijt.
Voor de DLC's konden bedrijven ook nog gewoon games blijven producerenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:01 schreef Convict het volgende:
Als mensen effe stoppen met huilen en kijken naar de netto winst cijfers...
als bedrijfen nou woeker winsten (met nadruk op netto winst) maken met dlc dan was er reden tot klagen....
tijden veranderen.... kijk naar al die ontwikkelaars die bankroet zijn?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Voor de DLC's konden bedrijven ook nog gewoon games blijven produceren
Dit dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:08 schreef Convict het volgende:
[..]
tijden veranderen.... kijk naar al die ontwikkelaars die bankroet zijn?
de ontwikkelingen zijn vertienvoudigt kwa kosten puur omdat wij gamers steeds meer details willen. daar hebben ze meer man voor nodig willen ze een game binnen een paar jaar uit poepen ipv 10 jaar...
waar vroeger een team van 20 man voldoende was heb je nu een team van 100 man nodig.... extra mensen kost geld.. komt nog reclame maken om te concurreren met cod enzo bij....
Wat lul je nou weer uit je nek, THQ is helemaal niet overgenomen door Sega. Sega heeft alleen Relic gekocht.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:08 schreef dennis3d het volgende:
Dit dus.
Kijk ook maar naar THQ kwam niet vaak met spellen niet veel DLC er voor mischien 1 of 2 maarja die zijn er niet meer..
Het oude THQ is er niet want het is van Sega nu maar toch.
Ja Relic dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:43 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer uit je nek, THQ is helemaal niet overgenomen door Sega. Sega heeft alleen Relic gekocht.
Zo speel ik ook ongeveerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:27 schreef Quotidien het volgende:
Heb het spelletje ook maar weer eens opgepakt, wat ben ik slecht zeg.Mijn speelstijl varieert tussen gewoon rambo'en en instantly dood gaan of super voorzichtig en dan 1 of 2 kills pakken en alsnog in de rug geschoten worden.
Of echt een half uur heel sneaky doen alvorens erachter te komen dat je een heel eind van de tegenstander z'n points af zit en dus niemand tegenkomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Eigg zijn we gewoon kk slecht dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Of echt een half uur heel sneaky doen alvorens erachter te komen dat je een heel eind van de tegenstander z'n points af zit en dus niemand tegenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |