Dat heb ik vrijdag weer laten doen in een chille kapperszaak recht tegenover mijn huis en waar je gewoon een Jupiler krijgt als je zit te wachten.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik ga een uurtje eerder weg. Vanavond wordt mijn haar weer gesnoeid.
Waaaaat, beter, geniale klantenservice!quote:Op maandag 2 september 2013 13:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat heb ik vrijdag weer laten doen in een chille kapperszaak recht tegenover mijn huis en waar je gewoon een Jupiler krijgt als je zit te wachten.
Ja, stukken beter dan slappe filterkoffie met oplosmelk en een zoetje.quote:Op maandag 2 september 2013 13:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waaaaat, beter, geniale klantenservice!
Het is eik een barbier, maar doet ook vrouwen.quote:Op maandag 2 september 2013 14:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Weet je zeker dat het een kapperszaak is en geen café?
Zitten wel een aantal barbershops hier in de straat, met Schorum als bekendste...quote:Op maandag 2 september 2013 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat zie je niet zoveel meer, een barbier. Waar je nog met ouderwets scheermes en schuim geschoren wordt.
En dan hoef je niet de hele tijd de kap(st)(p)er aan de praat te houden! Gewoon drinken en niets zeggen...quote:Op maandag 2 september 2013 13:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Waaaaat, beter, geniale klantenservice!
Welk ras?quote:Op maandag 2 september 2013 14:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is eik een barbier, maar doet ook vrouwen.
En ze geven je netjes een hond als je voor de eerste komt...
Maar goed, ik woon geloof ik in de straat met de hoogste dichtheid aan kapperszaken; de kapsalon is ook niet voor niks hier uitgevonden; dus veel onderlinge concurrentie.
Lol typo.quote:Op maandag 2 september 2013 15:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
En dan hoef je niet de hele tijd de kap(st)(p)er aan de praat te houden! Gewoon drinken en niets zeggen...
[..]
Welk ras?
In Bels gehaald zeker?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:00 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen...
Net een foto op Facebook gezet, de buurman die aan het tanken is. Voor de deur. Met trechter en jerrycan. En zo staan er nog veel meer jerrycans gevuld met diesel in zijn berging...
Ik zou het niet weten, maar ik weet ook niet of ik er wel zo blij mee moet zijn. Het zal niet uit zichzelf ontbranden of ontploffen, maar het is in principe wel een brandbare vloeistof. En hij heeft echt 10 misschien wel 15 van zulke jerrycans staan.quote:
haha spuilaan / albano zeker ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik weet ook niet of ik er wel zo blij mee moet zijn. Het zal niet uit zichzelf ontbranden of ontploffen, maar het is in principe wel een brandbare vloeistof. En hij heeft echt 10 misschien wel 15 van zulke jerrycans staan.
Aan de andere kant ligt er bij mij binnenkort al wel redelijk wat zwaar vuurwerk binnen, maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |