Morgen! Wel een goede manier om te stoppen in ieder geval. Toen ik stopte ben ik ook een paar weken niet uitgeweest. Het is zo veel makkelijker om de verleiding te weerstaan. Al zul je straks merken dat je meer/sneller gaat drinken zonder sigaret.quote:Op maandag 9 september 2013 08:57 schreef EDMAN- het volgende:
HOI, week 2 stoppen met roken / drinken (maandje om het stoppen met roken makkelijker te maken)
slecht slapen is wel jammer, maar verder prima weekend. Zo heb je nog eens wat aan je vrije dagen
Ik denk het, ik ken verder niemand van de Basiliek dus Schuif ook niet, ik weet wel dat zijn ouders erbij waren, zijn moeder zing in de Basiliek in het koor namelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 18:24 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Was ie met Schuif mee? Sterkte met je kater.
Erg he! Had ik ook in het begin, maar probeer je te storten in een sport. Hardlopen of fietsen/wielrennen bijvoorbeeld. Het leuke is dat je alles nu veel langer volhoudt en niet als een hijgend paard moe bent na een paar kilometer.quote:Op maandag 9 september 2013 09:35 schreef EDMAN- het volgende:
Sowieso, groentjes en fruitjes
stoppen met roken staat wel gelijk aan cravings! Eet me een ongeluk
Kut is dat hè, dat weet ik ook nog van eerdere stoppogingen. Ik ga binnenkort ook maar weer een poging wagen, denk dat ik van die pleisters ga gebruiken, hoewel het daar de vorige keer ook niet mee lukte, verminderd het wel heel erg de drang naar het roken.quote:Op maandag 9 september 2013 09:35 schreef EDMAN- het volgende:
Sowieso, groentjes en fruitjes
stoppen met roken staat wel gelijk aan cravings! Eet me een ongeluk
Eensch! Hier in Steenbergen ook allemaal jonge onervaren politieagenten, die totaal geen macht uitstralen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Te triest gewoon. Laat maar eens wat Guardia Civil rondlopen hier, kijken of er nog zoveel gekopschopt wordt.
Kom er bijna nooit meer, maar een aantal jaar geleden was het flink raak altijd inderdaad. Er stond toen ook flink wat politie rondom de markt, weet niet of dat nog zo is.quote:Op maandag 9 september 2013 10:59 schreef KaBuf het volgende:
In Steenbergen wordt met stappen ook aardig wat gevochten toch?
Ik zie het daar tenminste veel meer dan in BOZ.
Maar wel net doen alsof ze heel wat zijn als ze je na het laseren van de weg halen. En dat was echt een broekie. Lekker autoritair doen omdat ik een paar kilometer te hard reed. Wat een sukkel was dat zeg. Gelukkig al weer lang geleden.quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Eensch! Hier in Steenbergen ook allemaal jonge onervaren politieagenten, die totaal geen macht uitstralen.
Nee klopt, het is vrij kansloos qua uitgaan natuurlijk in deze buurt. Zeker voor de 20+ers.quote:Op maandag 9 september 2013 11:03 schreef Kper_Norci het volgende:
En zoveel heb je in Steenbergen niet qua uitgaan, 1 pleintje, Marinabar, Studio nog wat, paar cafeetjes denk en dat is het wel. Kan ook aan het Steenbergse vol liggen natuurlijk
RSD hetzelfde, en met carnavalquote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef KaBuf het volgende:
Bergen is inderdaad eigenlijk alleen maar leuk op het terras of met evenementen (helaas)
True! Kerkplein kwamen we als groep mannen sowieso al niet binnen, of maar een gedeelte van de groep. Dan had je nog de Suykerkist, daar was alleen maar grut. En dan had je nog de wannabee hbo studentenverenigingenquote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef KaBuf het volgende:
Bergen is inderdaad eigenlijk alleen maar leuk op het terras of met evenementen (helaas)
Nee, de Liquid dan.quote:Op maandag 9 september 2013 12:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True! Kerkplein kwamen we als groep mannen sowieso al niet binnen, of maar een gedeelte van de groep. Dan had je nog de Suykerkist, daar was alleen maar grut. En dan had je nog de wannabee hbo studentenverenigingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |