abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 september 2013 @ 15:07:36 #51
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_130848925
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:07 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Maar goed, je kunt dus niet bevestigen, noch ontkennen dat ze komt. ;(
Sorry ;(.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_130872669
Het was echt leuk! Heb zelf niet meegedaan aan de Funeral Parade, daarvoor kwam ik te laat in Amsterdam aan. Toen we binnenkwamen konden we een foto laten maken van onszelf, met een schort om en een mes in onze handen, dreigend boven een slachtoffer van Dexter. Kon ook een alibi laten maken maar dat heb ik niet gedaan, vond ik niet zo spannend. Het was wel goed van eten en drinken, en nadat we de eerste aflevering van het laatste seizoen hadden gekeken (spannend!) konden we nog aan de bier, wijn en borrelhapjes. Al met al een geslaagde avond en ben blij dat ik de kaartjes gewonnen heb. :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:43:49 #53
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_130874601
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2013 06:53 schreef bijdehand het volgende:
Het was echt leuk! Heb zelf niet meegedaan aan de Funeral Parade, daarvoor kwam ik te laat in Amsterdam aan. Toen we binnenkwamen konden we een foto laten maken van onszelf, met een schort om en een mes in onze handen, dreigend boven een slachtoffer van Dexter. Kon ook een alibi laten maken maar dat heb ik niet gedaan, vond ik niet zo spannend. Het was wel goed van eten en drinken, en nadat we de eerste aflevering van het laatste seizoen hadden gekeken (spannend!) konden we nog aan de bier, wijn en borrelhapjes. Al met al een geslaagde avond en ben blij dat ik de kaartjes gewonnen heb. :7
Voor mij ongeveer hetzelfde verhaal; we haalden de parade niet.
Verder sluit ik me aan bij bovenstaand verhaal, met de toevoeging dat de alibi-service en schoonmaak-service erg hilarisch waren :)

Het was een erg toffe avond!

Wat ook wel grappig was, was dat 90% van de mensen in de zaal de eerste 6 afleveringen al lang en breed heeft gezien :P
26"
Fading slowly.
pi_130904984
Erg leuke avond gehad, bedankt!!
pi_130905861
Was Debra er nog trouwens?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:14:35 #56
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_130922749
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:52 schreef rene90 het volgende:
Was Debra er nog trouwens?
Nope
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 9 september 2013 @ 13:33:30 #57
167870 luciferhout
hout van lucifer
pi_130983944
Ik vond het erg leuk! De alibi service was erg goed, werd met humor gebracht en was erg scherp! ^O^
Schoonmaaktips werden ook leuk gebracht. Het was zeer netjes verzorgd, goed koor en een mooie setting. Niet meegelopen in de parade, maar wel gekeken. Die was ook erg mooi.
Stiekem had ik de eerste aflevering (net als alle andere aanwezigen) al gezien, maar het was geen straf om deze nogmaals te bekijken _O_
Leuk dat ik gewonnen had, bedankt!
luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
pi_131056481
Ik heb een erg gezellig avond gehad met m'n vriend & een vriend van hem! Alles was netjes verzorgd en dit keer ook gratis drinken en heerlijke cake! De parade was tof en we hebben ook meegelopen haha! De eerste aflevering had ik ook allang gezien, ik ben nu aan het wachten op de laatste twee. Aflevering 1 is één van mijn favoriete afleveringen (met Dr. Vogel en de tekeningen van Dexter uit z'n jeugd), dus het was leuk die nog eens te zien!

Nogmaals bedankt! :D
Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')