Nee dit is een kwestie van leven of dood, ik ben er al de hele dag mee bezig. Ik MOET deze 3 dingen hebben. Normaal ben ik niet zo obsessief met kleding en kan ik het wel laten gaan, maar deze dingen wil ik zo graagquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dit is een kwestie van leven of dood, ik ben er al de hele dag mee bezig. Ik MOET deze 3 dingen hebben. Normaal ben ik niet zo obsessief met kleding en kan ik het wel laten gaan, maar deze dingen wil ik zo graag
Just daarom een baard, bedekt de babyface. ( of bedoel je dat je geen baardgroei hebt? )quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, staat me niet. Heb een te erge babyface daarvoor.
Jawel, maar m'n gezicht is te glad om een baard te dragen. Daar horen littekens en rimpels bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Just daarom een baard, bedekt de babyface. ( of bedoel je dat je geen baardgroei hebt? )
Durf te wedden dat er sowieso niks groeit op die barren wasteland die jij wang noemt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef tetouaribo het volgende:
Ik heb me vandaag ook geschoren. Smooth enzo.
Shag roken, Javaanse Jongens, heb je meteen een leer-huid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Jawel, maar m'n gezicht is te glad om een baard te dragen. Daar horen littekens en rimpels bij.
Ik zal je even uit je droom helpen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om wat jij vindt.
Ik heb wel wat baardgroei. Maar nog niet een volgroeide baard idd. Hoe weet je dat? Was je ook op tc?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Durf te wedden dat er sowieso niks groeit op die barren wasteland die jij wang noemt.
Ik heb 9 jaar gerookt, maar ben sinds dinsdag al gestopt. Dus nee, dat kan ik niet makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Shag roken, Javaanse Jongens, heb je meteen een leer-huid.
Ik zie en hoor alles. (srs)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb wel wat baardgroei. Maar nog niet een volgroeide baard idd. Hoe weet je dat? Was je ook op tc?
1. Wat weet jij daar nou van, meneer alwetende?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zal je even uit je droom helpen.
1: Niemand zal toestemmen met je plan. Zo wel, word je opgelicht.
2: Dat panisch gedrag komt niet erg hartelijk en vriendelijk over op je 'leverancier'.
Puur-blunt dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb 9 jaar gerookt, maar ben sinds dinsdag al gestopt. Dus nee, dat kan ik niet maken.
oke oke, ik pak vanavond mijn privejet wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee dit is een kwestie van leven of dood, ik ben er al de hele dag mee bezig. Ik MOET deze 3 dingen hebben. Normaal ben ik niet zo obsessief met kleding en kan ik het wel laten gaan, maar deze dingen wil ik zo graag
Uiteraard en je krijgt een kusje op je wangquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke, ik pak vanavond mijn privejet wel.
Ik verwacht dan wel dat je de kleren persoonlijk bij mij komt ophalen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
1. Wat weet jij daar nou van, meneer alwetende?
2. Rot toch op![]()
Donderstraal toch op, alsof jij weet of het wel of niet gaat lukken manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Godverdomme dat fontquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oke, maar het is wel raadzaam dat je de kleding dan even past als je bij mij bent, dan kan ik eventueel nog geen ruilenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Uiteraard en je krijgt een kusje op je wang
Ook geen enkel probleemquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, maar het is wel raadzaam dat je de kleding dan even past als je bij mij bent, dan kan ik eventueel nog geen ruilen
Ik ben realistisch. Je hoeft het niet persoonlijk op te vatten hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Donderstraal toch op, alsof jij weet of het wel of niet gaat lukken man
Nee, je bent arrogant. Jij weet het niet, ik ook niet. Ik probeer het wel. Verder kun je ook soms gewoon een keertje je mond houdenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben realistisch. Je hoeft het niet persoonlijk op te vatten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |