Conclusie: trollquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:19 schreef grgr het volgende:
overal nichterig op reageren ✓
overmatig smileygebruik ✓
uitgekauwde grappen ✓
Het is maar goed dat je weer terug naar school moet. Kun je gelijk leren dat je het zowel nivo als niveau kan spellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
moet jij niet terug naar school ofzomet je 'nivo'
...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
je kunt als troef de site van Agent Provocateur achter de hand houden. Mocht je je vriendin ooit om de een of andere reden een paar uur uit de weg willen hebben, dan kan ze haar tijd daar doorbrengen.
Jij bent echt een van de grootste kutusers die FOK! herbergt... Jammer dat je steeds denkt dat je de baas bent, kneus.quote:
Sorry, wil je even citeren waar ik heb gezegd dat ik een baas ben? Jammer dat jij je woede niet kan controleren en paardenstront uit je mond komtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de grootste kutusers die FOK! herbergt... Jammer dat je steeds denkt dat je de baas bent, kneus.
nee pas op hoor, want ik heb een heel arsenaal aan smileys tot mijn beschikking.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee pas op hoor, want ik heb een heel arsenaal aan smileys tot mijn beschikking.
en sommige daarvan zijn niet mals. just saying.
Luister, je hebt een keuze of je gaat weg en kijkt hier niet naar of je blijft hier zeuren hoe zwak je mentaliteit is. Choose wiselyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:04 schreef Ambicioso het volgende:
TS is 15 en heeft net een vriendinnetje. Hij moet daarover steeds fuckingirritante godverdomme tyfestopics over openen. Ik kan er niet meer tegen!!!![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Luister, je hebt een keuze of je gaat weg en kijkt hier niet naar of je blijft hier zeuren hoe zwak je mentaliteit is. Choose wisely
TS, zet alsjeblieft nog eens uit een wat jouw mening over homoseksualiteit is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Luister, je hebt een keuze of je gaat weg en kijkt hier niet naar of je blijft hier zeuren hoe zwak je mentaliteit is. Choose wisely
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |