Aha. Het antwoord is ook niet echt interessant zie ik.quote:
Ik vind C75 wel goedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha. Het antwoord is ook niet echt interessant zie ik.
ga je leraar nederlands maar lastigvallen ipv klbquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je moeder zei wat andersFlikker nou maar op van mijn topic wil je? Als je het niet leuk vind, waarom er meer in verdiepen
En ik reageer niet op jou, I'm done
![]()
Gewend niet, maar wel een duidelijke voorkeur voor wat forser dan dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik vind C75 wel goedWat ben jij dan gewend
Moet wel even reageren: Oké begrepenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:27 schreef grgr het volgende:
[..]
ga je leraar nederlands maar lastigvallen ipv klb
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewend niet, maar wel een duidelijke voorkeur voor wat forser dan dat.
Beetje selecteren en zo, je kent het wel.quote:
Ohhh kijk wie we daar hebben, oelala, heb je niet genoeg van laatst? Remember ^^quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:29 schreef Marie30 het volgende:
Je vriendin? Is dat je buurmeisje die jij zo lang gestalkt hebt?
Tegenwoordig is dit best normaal voor tieners :/ The world is fucked upquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:30 schreef chroestjov het volgende:
Je komt uit 98 man, gedraag je ernaar.
Huh? Ik heb een heel slecht geheugen, dus dat speelt misschien in je voordeel...?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ohhh kijk wie we daar hebben, oelala, heb je niet genoeg van laatst? Remember ^^![]()
Jij bent al van de eighties... wil ik geld op zetten. Virtueel geld dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:30 schreef chroestjov het volgende:
Je komt uit 98 man, gedraag je ernaar.
Wacht wie?? ... Mijn buurmeisje die ik besloop in het park? Ik denk dat je me verwisseld met iemand anders...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Huh? Ik heb een heel slecht geheugen, dus dat speelt misschien in je voordeel...?
Maar euh is ze het nou, je buurmeisje die jij besloop in het park? (Dat weet ik dan wel nog)
Verwarring is compleet nu. Wat was er laatst dan waar ik genoeg van moet hebben?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wacht wie?? ... Mijn buurmeisje die ik besloop in het park? Ik denk dat je me verwisseld met iemand anders...
Weet je hoe vaak ik dat hier per week zeg?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja remember toen je zei dat ik in FB moest reageren? ^^ ETC ETC, ontken het maar niet baby![]()
Oh dear, don't you remember it anymore?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Verwarring is compleet nu. Wat was er laatst dan waar ik genoeg van moet hebben?
valt wel mee, de meeste hebben echt een vriendinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dit best normaal voor tieners :/ The world is fucked up
Echt niet, hoor. Maar elke user krijgt na een degelijk verbaal gevecht een nieuwe kans. En met mijn slechte kortetermijngeheugen is dat ook echt zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:34 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh dear, don't you remember it anymore?
DEAR?!?!?!
Dat is spijtigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Echt niet, hoor. Maar elke user krijgt na een degelijk verbaal gevecht een nieuwe kans. En met mijn slechte kortetermijngeheugen is dat ook echt zo.
Denken dat ik te chanteren ben...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is spijtigNu kan ik je niet chanteren
Zegt de persoon die niveau niet kan schrijvenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:27 schreef grgr het volgende:
[..]
ga je leraar nederlands maar lastigvallen ipv klb
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Denken dat ik te chanteren ben...
Deze conversatie wordt wel steeds moeilijker zonder dat ik weet waarover het gaat.quote:
Welk jaar denk jij dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij bent al van de eighties... wil ik geld op zetten. Virtueel geld dan.
Jij en de hele klas, en de meisjes maar mekkeren over haar zeker?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:44 schreef vigen98 het volgende:
Niks mis met '84Mijn lerares komt uit 84 en ohhh wat wilde ik haar graag
![]()
Niet heel oud, maar wel significant ouder dan dat ik ben.quote:
moet jij niet terug naar school ofzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:48 schreef grgr het volgende:
hai pippi langkous die doet haar eigen zin
Stop nouquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:49 schreef grgr het volgende:
tellen kan ik niet maar ik zing mijn lied
Niet te veel vragen stellen op dit uur.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet heel oud, maar wel significant ouder dan dat ik ben.
Ik kom inderdaad uit 89. Verwacht, onverwacht?
Mooi joh. Morgen je computertijd weer kwijt omdat je nu niet in je bed ligt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:54 schreef grgr het volgende:
Ik kan hier zo van genieten, het vrolijkt me altijd weer op
Hakuna Mata My Favorite words
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mooi joh. Morgen je computertijd weer kwijt omdat je nu niet in je bed ligt.
Maw doe even normaal en ik zeg niets tegen je moeder.
echt waar vriend dit is het goede leven, geen regels, geen verantwoordelijkheid. oehh die blauwe zijn pas goed. en bovendien geen zorgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mooi joh. Morgen je computertijd weer kwijt omdat je nu niet in je bed ligt.
Maw doe even normaal en ik zeg niets tegen je moeder.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:57 schreef grgr het volgende:
[..]
echt waar vriend dit is het goede leven, geen regels, geen verantwoordelijkheid. oehh die blauwe zijn pas goed. en bovendien geen zorgen.
ok
Het was maar 1 vraagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet te veel vragen stellen op dit uur.Ik herinner me je stem nog, daar paste 84 bij...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |