quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je hebt 4 voornamen?Waren je ouders stoned ofzo?
Dat heb ik ook gemerkt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]Is vrij normaal om meerdere voornamen te hebben.
Nee, ik denk dat we binnenkort ineens een Koning Alexander hebben. Ben jij het, TS?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je hebt 4 voornamen?Waren je ouders stoned ofzo?
Dat is wel raarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 03:59 schreef NotGuilty het volgende:
Ik had een klasgenoot die ergens op de helft van het jaar bij zijn tweede naam genoemd wilde worden. Dat was heel maf, maar ik kan me zijn "eerste" naam allang niet meer herinneren. Mensen wennen er snel genoeg aan.
Waarom dan? WTFquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]Is vrij normaal om meerdere voornamen te hebben.
Het went sneller dan je denkt. Het is misschien twee weken raar ofzo. Oh en :quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 04:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat is wel raarAls je nou naar een nieuwe school gaat en vanaf dan je tweede naam gebruikt, is het wel logisch. Of bij een nieuwe baan of zo.
quote:Het is dat mijn tweede naam ook hentai lesbische neuqseks is...
Ja, vrij matig als je ineens je naam voorbij hoort komen bij zo'n onderwerpquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het went sneller dan je denkt. Het is misschien twee weken raar ofzo. Oh en :
[..]![]()
![]()
Fixedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, vrij matig als je ineens je naam voorbij hoort komen bij zo'n onderwerp tijdens het kijken van pr0n(hij wijkt 'iets' af: Youri i.p.v. Yuri)
Hahaha nah, het ging erover dat mensen naar 'Yuri' kijken en dan heb je gelijk zoiets van wut?quote:
Zijn het ook echt je voornamen of zijn het doopnamen of iets dergelijks? Wat staat er op je paspoort?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef GoudaCoen het volgende:
Ik heb vier voornamen en werd altijd bij mijn eerste genoemd. (bv Ad Bart Cees Dirk Bakker)
Hmm mijn broers en ik hebben alledrie twee voornamen, geen doopnamen. Mijn oudere broer is de enige die zijn tweede voornaam als roepnaam gebruiktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn het ook echt je voornamen of zijn het doopnamen of iets dergelijks? Wat staat er op je paspoort?
Ik stelde me vroeger altijd voor met mijn tweede voornaam (mijn roepnaam), maar tegenwoordig gebruik ik mijn eerste voornaam. Op het internet gebruik ik voornamen en geen achternaam; mijn tweede voornaam wordt hierdoor als mijn achternaam geïnterpreteerd.
Nederlandse afkomst?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm mijn broers en ik hebben alledrie twee voornamen, geen doopnamen. Mijn oudere broer is de enige die zijn tweede voornaam als roepnaam gebruikt
(en ja, ik weet dat je het niet aan mij vroeg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |