SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Zhano het volgende:
Ik denk dat ik teveel met jullie omga. Krijg autistische trekjes. Nieuwe collega stelde zichzelf vandaag voor, zijn naam was 'Nanne'. Ik liep de hele dag met "nanne nanne nanne BATMAN!" in mn hoofd
DS2, kijk anders even dit filmpje:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een rare TT. Er wordt nu meteen gezegd dat ik een virus op mijn computer zou hebben omdat internet de hele tijd uitvalt.. daar geloof ik niks van.
Ik niet, maar doe maar een suggestie en ik pas het aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft die rolmops in de OP gedaan?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik niet, maar doe maar een suggestie en ik pas het aan.
Ik wil die onbekende OP chick terugquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik niet, maar doe maar een suggestie en ik pas het aan.
Kap eens met die kansloze kloons, rijst.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:45 schreef DarkSonic3 het volgende:
Dit is is toch ongelooflijk, ik speel tegen iemand met Ings en Slew voorin en in de 90e minuut scoor ik de 2-1. Ik had de hele 2e helft de bal en nog maakt hij 2-2 met iemand die niet kan schieten, met zijn verkeerde been. Uiteindelijk verloor ik in de verlenging ook nog 2-3 maar ik heb wel de prijs gewonnen omdat ik gewoon veel meer schoten had.
Even dat eerste filmpje uit dit topic kijken.quote:
Ik heb zo'n idee dat het Rijst niet is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kap eens met die kansloze kloons, rijst.
Ik gok op Djeetje, want die was opeens weer terug en begon heel pesterig te doen, anders dan normaal...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het Rijst niet is.
Preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gok op Djeetje, want die was opeens weer terug en begon heel pesterig te doen, anders dan normaal...
VOLGENS MIJ HEB JIJ AL HEEL WAT ACCOUNTS AANGEMAAKT VOOR JE ONS NU ONDER OGEN KOMT OF NIET DAN!!1!!??quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Na wat meelurken ook maar een account aangemaakt om mee te praten hier. Als er vragen zijn hoor ik het wel
M/F?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Na wat meelurken ook maar een account aangemaakt om mee te praten hier. Als er vragen zijn hoor ik het wel
Hoi. Geen vragen eigenlijk. maar welkom.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Nee?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ HEB JIJ AL HEEL WAT ACCOUNTS AANGEMAAKT VOOR JE ONS NU ONDER OGEN KOMT OF NIET DAN!!1!!??
Djeetje laat niet meer met zich sollen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik gok op Djeetje, want die was opeens weer terug en begon heel pesterig te doen, anders dan normaal...
Het is al goed, het was een grapje zegmaar.quote:
Ok, dat was een goeie, ik had het niet eens doorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is al goed, het was een grapje zegmaar.
M/F?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:53 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Ok, dat was een goeie, ik had het niet eens door
Die kan mij niet zo perfect nadoen. Maar dit was weer een oude post van mij die iemand dus nog een keer ging posten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het Rijst niet is.
Seems legit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Shygirl18 wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er veel meisjes fut spelen
Show je team(s)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Draag je ook geen rokjes in het weekend?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Quel speelt je zoek jongequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
racist zehmerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
met dr geile lollyquote:
Haha hij is Mario. Mario verkeerde Been. Snap me m?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met dr geile lolly
verkeerdebeen welkom.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha hij is Mario. Mario verkeerde Been. Snap me m?![]()
![]()
![]()
je eigen grap uitleggen is niet lollig toefjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha hij is Mario. Mario verkeerde Been. Snap me m?![]()
![]()
![]()
Haha weer een wereldgrapquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef TBakkert het volgende:
Dan ben ik Leo 'verkeerde' Beenhakker.
Er komt geen doelpunt zonder geweldige assist. Jouw grap dus.quote:
Kan jij overweg met die kutformatie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voila, dat zijn mijn teams
Jup, veruit de beste formatie in mijn ogen, samen met 352quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan jij overweg met die kutformatie?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:01 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Jup, veruit de beste formatie in mijn ogen, samen met 352
It's Djeetje that's obvious.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan jij overweg met die kutformatie?
WAT!?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef el-blanchito het volgende:
Tbakkert![]()
Toffe teams, je bent zeker een skiller?
Dan had hij Esswein wel gebruikt. "Want ja, pace is nou eenmaal nodig in FIFA."quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
It's Djeetje that's obvious.
Spitsen arnautovic de wijn taarabt,
moet wel
jullie ploeggie lekker gespeeld mannen
Gaan we zo bezig jaquote:
Functioneel skiller, ben niet iemand die rabona's staat te maken op de middellijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef el-blanchito het volgende:
Tbakkert![]()
Toffe teams, je bent zeker een skiller?
Jouw DM, hoe triest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
WAT!?
Die paar 5* skillers vielen me ook al op, ik hoop dat hij Xbox speelt, want ik durf niet meer tegen skillers sinds Djeetje...
PS3quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
WAT!?
Die paar 5* skillers vielen me ook al op, ik hoop dat hij Xbox speelt, want ik durf niet meer tegen skillers sinds Djeetje...
Je moet trots zijn met al jouw geuzennamen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:03 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Gaan we zo bezig ja
[..]
Functioneel skiller, ben niet iemand die rabona's staat te maken op de middellijn
maar vette teams hoor kan zelf niet skillen dus zou er weinig aan hebben maar verderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:03 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Gaan we zo bezig ja
[..]
Functioneel skiller, ben niet iemand die rabona's staat te maken op de middellijn
Zou wel een bazen ondertitel zijn jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je moet trots zijn met al jouw geuzennamen!
quote:
Jij wil vast wel eens een potje doen?quote:
Vast wel eens jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij wil vast wel eens een potje doen?
DM maar als je een keer zin in een potje hebt.quote:
Is goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
DM maar als je een keer zin in een potje hebt.
Wat is er zo ver, meneer Nootjes?quote:
Een stepje erbij en de foto is af.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een stepje erbij en de foto is af.
wie?quote:
Eigenlijk vooral dat 1e.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Patjen.![]()
Hoe is het met de FUT-meet?
DS3, gelieve op te bokken.quote:
Ik hoop dat er voor het eind van het jaar nog 1 komt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:11 schreef Lindgren. het volgende:
Patjen.![]()
Hoe is het met de FUT-meet?
Dat weet ik nog niet.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:14 schreef Revontulet het volgende:
Ik ben zo ontzettend dik dat ik mijn piemeltje niet kan zien
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een kut topic is dit tot nu toe. Ik moet de kwaliteit omhoog zien te brengen.
hahah zal hem downloaden als ik UC3 ooit uitgespeeld heb, geen ruimte meer totdat ik die verwijderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:54 schreef wonton het volgende:
Entering PS Plus this month:
28th August: Assassin’s Creed 3
28th August: The Jak and Daxter Trilogy
28th August: Stealth Inc: A Clone In The Dark
28th August: Urban Trial Freestyle
28th August: New Little King’s Story
P4L haal deze
Dat heb ik ook altijd als ik naar de posts van Kun-aguero kijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
Ligt het aan mij of worden die beesten hoe langer je kijkt, hoe lachwekkender?
Tevens:
Inb4 "hond.gif"
Oh snapquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik naar de posts van Kun-aguero kijk.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik naar de posts van Kun-aguero kijk.
/same.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
Verdomme helemaal stuk hier om aangeklede honden
MolFan voor het vervoer en Patje als mode designer..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Patje wil je samen met Molfan gaan werken ofwat?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
MolFan voor het vervoer en Patje als mode designer..
Niet verkeerd.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eerste project van Molfan en Patje:
[ afbeelding ]
nou jij ben anders ook hard op weg vriendquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eerste project van Molfan en Patje:
[ afbeelding ]
Kom niet haten vriend.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou jij ben anders ook hard op weg vriend
Doe je even rustig tegen raapfeest.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou jij ben anders ook hard op weg vriend
iemand moet zeggen dat we hier niet op zitten te wachtenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Doe je even rustig tegen raapfeest.
Mits bereikbaar per schip.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus. Als er een meet wordt georganiseerd op een centrale locatie in Nederland, is er dan animo voor?
hangt er een beetje van af wie er nog meer komen. Dan wil ik zeker wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Maar even serieus. Als er een meet wordt georganiseerd op een centrale locatie in Nederland, is er dan animo voor?
Ja ik ben erbij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Jij met je jacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
We kunnen ook iets leuks doen met die meet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
mits reemi me op kan pikken op het kanaal.quote:
Al is het in Mstrg Maastricht, ik ben erbij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
patje neemt wel wat leuke outfitjes meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We kunnen ook iets leuks doen met die meet.
Steppen ofzo?
Ga gewoon huilen en je tranen drogen aan het shirt van je zusje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
he als ik 380 verklede honden wil zien ga ik wel naar www.ikwilverkledehondenzien.nl
so
[ afbeelding ]
Nee, we gaan gewoon als autisten een biertje drinken en jij paint de stepjes er bij, deal?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Steppen ofzo?
ik heb geen zusjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga gewoon huilen en je tranen drogen aan het shirt van je zusje.
Ja, maar dan met zn alleen zaalvoetbal doen ofzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
Dat is serieus een goed idee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, maar dan met zn alleen zaalvoetbal doen ofzo.
Juist hem!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga met trapz steppen op de boulevard, hij zijn sounders shirt aan en ik mijn la galaxy.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Steppen ofzo?
Dat is misschien wel leuk ja. Wat TrapZ ook al zei, wel een activiteit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja, maar dan met zn alleen zaalvoetbal doen ofzo.
Ga je gangquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb geen zusje![]()
maar ik had liever gewoon zoiets gezien
[ afbeelding ]
x547
Jongens!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is misschien wel leuk ja. Wat TrapZ ook al zei, wel een activiteit.
Bij die moest ik echt keihard lachen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Ja iets organiseren is wel handig ja. Karten, bier drinken, paaldanslessen, midgetgolfen, een pretpark, live smlenodemo van DS2, een frituurworkshop van Rijst of gewoon met el-blanchito naar de bios.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Ja iets organiseren is wel handig ja. Karten, bier drinken, paaldanslessen, midgetgolfen, een pretpark, live smlenodemo van DS2, een frituurworkshop van Rijst of gewoon met el-blanchito naar de bios.
Niet steppen, maar ik zou wel iets doen, niet alleen maar awkward bij elkaar zitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jongens!
Het was een grapje met dat steppen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil samen in een urinoir plassen met DS2
staand of zittend ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Dus bij deze dia moet je goed opletten, want...*lindgren. fluistert* HEE LINDGREN. LET EENS OP MAN! want dan pik je zo een oemtiti op in forfortoe. *lindgren. praat weer* Sommige mensen letten echt niet op...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DS2 met zijn powerpoint, ik zie het al voor me!
Zwedenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb geen zusje![]()
maar ik had liever gewoon zoiets gezien
[ afbeelding ]
x547
Dat gaat sowieso niet gebeuren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Trading tips with Ds2 live at Rotterdam Centralquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
in. helemaal in als ds2 een powerpoint presentatie over smleno geeft.
Ik kan nog wel snel een presentatie in elkaar zetten over SMLENO.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DS2 met zijn powerpoint, ik zie het al voor me!
Challenge accept.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga trouwens echt niet voetballen op zo'n meet.
Ten eerste dol ik jullie. Ten tweede bevuil ik dan mijn nieuwe chino en timbers en ten derde gewoon nee.
Kun je niet evel snel wat in elkaar zetten, sneak preview.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel snel een presentatie in elkaar zetten over SMLENO.
SMLENO?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan nog wel snel een presentatie in elkaar zetten over SMLENO.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dus bij deze dia moet je goed opletten, want...*lindgren. fluistert* HEE LINDGREN. LET EENS OP MAN! want dan pik je zo een oemtiti op in forfortoe. *lindgren. praat weer* Sommige mensen letten echt niet op...![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Iedereen moet dan even een masker op doen met zijn UI, anders weten we niet wie wie is.
Ik ben heel slecht met PowerPoint maar ik kan ook wel een kommenterrie doen dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kun je niet evel snel wat in elkaar zetten, sneak preview.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met PowerPoint maar ik kan ook wel een kommenterrie doen dan.
en dan een shirt van de club die ze supportenquote:
Engels dan! Some people don't pay attention.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht met PowerPoint maar ik kan ook wel een kommenterrie doen dan.
A20?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan een shirt van de club die ze supportenmoeten we allleen nog neutraal terrein zien te vinden.
Zwitserlandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan een shirt van de club die ze supportenmoeten we allleen nog neutraal terrein zien te vinden.
Mijn sm-kelder schijnt ook vrij neutraal te zijn. Het maakt hem niet uit of de meisjes 10 of 50 zijn.quote:
Utrecht Centraal ofzo, iemand die daar woont en echt bekend is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe maar nietquote:
Ik kan me ook niet echt voorstellen dat er iemand een intense haat heeft jegens RKC, maar met een Ajax-shirt in Utrecht aan komen lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:36 schreef Patje1987 het volgende:
Met mijn RKC shirt durf ik overal heen te gaan.
wat mij betreft vallen utrecht den haag en rotterdam het liefst afquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:36 schreef Patje1987 het volgende:
Met mijn RKC shirt durf ik overal heen te gaan.
wel eerst de facebook pages van de damesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij hebben poker, Patjen en ik (En Revon?) het er tijdens clubs weleens over gehad + namen van wie we zouden verwachten op zo'n meet.
Ik regel in ieder geval bier, voer, dames en muziek en Patjen de hondencondooms. [ afbeelding ]
Toefjes had dat toch bijna eens gedaan? Bij het koffiezetapparaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel eerst de facebook pages van de dames![]()
kan ik me vast inlezen.
Ja, dan ga ik naar deals zoeken en als ik dan een deal heb zeg ik 'o hier is een ... voor 500 coins. Dat is best wel een goede deal'quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
Wel een live-kommenterrie dan trouwens.
Djeetje en ik zijn dan al snel bekend. En DS2 herken ik ook wel denk ik aan zijn stem.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon allemaal neutraal naar dezelfde kroeg/club/bar komen, niet over FOK praten en dan aan het einde gokken wie wie is.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon allemaal neutraal naar dezelfde kroeg/club/bar komen, niet over FOK praten en dan aan het einde gokken wie wie is.
Ik ben ook vrij snel gevonden, want iedereen kan mij hier ook gewoon zien.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Djeetje en ik zijn dan al snel bekend. En DS2 herken ik ook wel denk ik aan zijn stem.
dat is makkelijk,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef el-blanchito het volgende:
Ehhhh?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes had dat toch bijna eens gedaan? Bij het koffiezetapparaat.![]()
Daar was toen bijna een heel topic mee gevuld, kan ook dat het iemand anders was, maar toen had diegene een meisje/vrouw opgezocht op Facebook en naar de interesses gekeken om gespreksonderwerpen te verzinnen.quote:
Lachen toch, sta je daar en denk je daar bijvoorbeeld DS2 aan te spreken, is het gewoon een random gast.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar je hebt in ieder geval 1 gedeelde interesse, het is bijna onmogelijk voor je te houden wie je bent. De meesten zou ik trouwens wel herkennen denk ik.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Lachen toch, sta je daar en denk je daar bijvoorbeeld DS2 aan te spreken, is het gewoon een random gast.
"heey jij bent vast DS2!" "Nee, Robert, aangenaam"
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
als je iemand 5 keer een grap ziet maken en 5x denkt o dit was een grap
Tbakkert
als je iemand hond ziet eten
Rijst
als je iemand een trui bij een hond ziet proberen aan te doen
Patje
als iemand gaat pissen en 5 min weg is
DS2
etcetc
makkie allemaal
shygirl18 pik ik er zo uitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Lachen toch, sta je daar en denk je daar bijvoorbeeld DS2 aan te spreken, is het gewoon een random gast.
"heey jij bent vast DS2!" "Nee, Robert, aangenaam"
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
Rijst
Als iemand bij een chick wil scoren maar mistquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
als je iemand 5 keer een grap ziet maken en 5x denkt o dit was een grap
Tbakkert
Rijst
als je iemand een trui bij een hond ziet proberen aan te doen
Patje
als iemand gaat pissen en 5 min weg is
DS2
etcetc
makkie allemaal
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als iemand bij een chick wil scoren maar mist
Poker4lifee
Die aan iedereen daar uitdelen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat het SMLENO-shirt nog niet is gemaakt, anders had ik die aan gedaan en dan had je mij daaraan kunnen herkennen.
???quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Zhano het volgende:
Iemand die continu zegt "mag ik dat zo zeggen? Ja dat mag ik zeggen" en een Noorse trui aan heeft
Ja godver zeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat het SMLENO-shirt nog niet is gemaakt, anders had ik die aan gedaan en dan had je mij daaraan kunnen herkennen.
DS2 gewoon opleiden laten scoren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef FCsuarez het volgende:
kunnen we wel misschien de hossel skills van el blanchito live zien.
Oooww, haha, ja, goed onthouden inderdaad. Gewoon open fb profielquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar was toen bijna een heel topic mee gevuld, kan ook dat het iemand anders was, maar toen had diegene een meisje/vrouw opgezocht op Facebook en naar de interesses gekeken om gespreksonderwerpen te verzinnen.
Ik zou die ook echt niet weten.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja godver zeg.Dan blijven mijn swaggeraura en ik helemaal bij je vandaan.
Ik ben een autist in dat soort dingen inderdaad...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oooww, haha, ja, goed onthouden inderdaad. Gewoon open fb profiel
Ik heb nog nooit gescoord omdat ik het nooit heb geprobeerd. Misschien ben ik wel heel goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
DS2 gewoon opleiden laten scoren.
Dreetje bedoel jequote:
Ik denk niet dat die erg veel zin heeft om te komen.quote:
Ik denk eerder, ''Watser met jou abi lan''quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die je tegen je schouder loopt, zijn mes in je borstkast plempt, "EHWA ZEHMERR WAZMETJOU" roept.
Ozz-03
Die komt er niet in. En niet vanwege zijn leeftijd. Hij kan er gewoon echt niet naar binnen.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Patje1987 het volgende:
Als aan het eind van de avond je portemonnee weg is dan weet je dat Ozz-03 is geweest.
Woon je op Priko?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk eerder, ''Watser met jou abi lan''
JJ2?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij die JJ2 meeting moest het een geheim blijven dat ik ook op kwam dagen maar iemand had het toen al verteldHele verrassing weg.
Nee, woon in Rijkerswoerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |