quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zal nog eens met een leuk filmpje komen en iets interessants vertellen, paarlen voor de zwijnen, ja Zwijnen
Mooimooi.. mijn dakgoot lekt als het regent, wanneer kan je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef niks voor je, gratis doe ik alles voor je
Oink, ken je je pappenheimers nog steeds nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zal nog eens met een leuk filmpje komen en iets interessants vertellen, paarlen voor de zwijnen, ja Zwijnen
Ik was gisteren nog even bij m'n moeder en die zei, Jeetje man het wordt tijd dat je naar de kapper gaat, het ziet er weer niet uit .... en ik heb niet de gewoonte om elke keer mijn schaamstreek aan m'n moeder te laten zien, dus wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Als mannen dat zeggen is het meestal andersom
Je kent me toch zo goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Naja, straks ben IK aan de beurt.. niets is graties tegenwoordig...
Dat je ma het verschil niet ziet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog even bij m'n moeder en die zei, Jeetje man het wordt tijd dat je naar de kapper gaat, het ziet er weer niet uit .... en ik heb niet de gewoonte om elke keer mijn schaamstreek aan m'n moeder te laten zien, dus wat denk je zelf?
Als het droog is rij ik wel langsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooimooi.. mijn dakgoot lekt als het regent, wanneer kan je?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat je ma het verschil niet ziet?
Oh das dan jammerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toppie!!k weet zeker dattie dan niet meer lekt....
Heej, je hebt het over m'n moedertje hèquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat je ma het verschil niet ziet?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, je hebt het over m'n moedertje hè
Ik ben nu wel benieuwd naar het vervolgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
Ja, jullie zitten nu toch allemaal te kijken, hè,
De éénarmige leeuwenknuffelaar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar het vervolg
Ja hè, goed tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar het vervolg
Leeuwen afgeschoten na dodelijke aanvalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De éénarmige leeuwenknuffelaar?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De éénarmige leeuwenknuffelaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |