Ja.. lastig is dat he. Maar dat weet je echt gewoon bijna nooit helemaal zeker. Zelfs ook niet bij knetterdure merken..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik las vanmiddag op mijn werk iets mee over tweestrijd leuke goedkope kleertjes vs kinderarbeid... daar worstel ik ook mee. Wil het eigenlijk niet kopen, maar soms vergeet ik het en soms wil ik er niet bij stilstaan
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ha en dan heb ik écht niks te klagen hoor! Dametje ligt rond 21:00 in bed, krijgt nog een voeding rond 23:30 en tukt dan door tot ca 05:00.
Kon deze week alleen niet meer slapen na de ochtendvoeding, en dat hakt er dus wel in blijkbaar.
Fijn dat het normaliter beter gaat, maar toch! Vervelend. Slaap missen is nooit echt fijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef Tally het volgende:
Normaal heb ik ook geen klagen. Dan om 23:00, 3:00 en dan 7:15. De afgelopen dagen dus niet. En ik slaap al zo moeilijk in vandaar die paar uurtjes normaal al.
Ja hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Loj!
Ik heb vandeweek Noppies gescoord in de uitverkoop. Voor mezelf! Dus ik woon nu in mijn positie-spijkerrok
Serieus, ik denk dat ik altijd positiebroeken en rokken ga dragen. En dat ik dat veel eerder had moeten doenAlles knelt namelijk altijd in mn buik of slobbert om mn benen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vorige week al gedaan en OMG!!!Boks ouwe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:23 schreef Loj het volgende:
En nog ff over Ow. Hij doet het sinds begin gisterenmiddag weer super! En hij slaapt weer goed en temp is goed. Was waarschijnlijk toch gewoon een sprongetje of virusje. In ieder geval Ow happy, Loj happy
Spees, arme S![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef danic het volgende:
En toen las ik over een kleine knip van tally, en las het nog eens.....en nog eens.....en kon maar niet bedenken waar het over ging.
Totdat ik me bedacht dat het over haar budget ging ipv de bevalling
Nee dat weet ik. Mijn hoofd was ff stukquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef Tally het volgende:
Ik heb geen knip tijdens de bevalling gehad
Ah fijn dat het gewaardeerd wordt. Ik voel mezelf altijd een beetje schizofreen als ik zo "'s nachts" tegen mezelf zit aan te kletsen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 06:04 schreef LadyBlack het volgende:
Gularafijn dat je er weer bent! Heerlijk leesvoer bij de ochtendvoeding
Gekozen voor de mooi eigenlijk. Uiteindelijk mega romantisch bezig geweest! Senn betekend 'Ware of Waar' en Zias 'liefde of lief' Ware liefde dus. en dat het per ongeluk zo uitkomt vergeten we voor het gemak maar evenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 06:33 schreef Gulara het volgende:
Envoor de langslepende baby's!
En hoi Hilz.Nog gefeliciteerd trouwens!
Ik heb net even z'n namen gespiekt, mooi!ben benieuwd naar de betekenis van de tweede naam, of gekozen voor de mooi?
Heb je die laatste fles dan vervroegd of verlaat? Hier is hij om 23.00 namelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:13 schreef Suikertante het volgende:
Sinds we de laatste fles al om een uur of 21:00 geven slaapt F ineens echt tot 7:00. Als hij eerder wakker wordt slaapt hij met een speen weer verder.
Is hier een moeder ik de zaal van een baby van 4 mnd die zijn eigen speen in kan houden eigenlijk? En/of in kan doen?
Ohhhh wat liefquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:21 schreef Fieder het volgende:
Oh en vanmorgen tijdens de fles was L mij aan het aaien![]()
![]()
zachtjes over mijn wang, over mijn arm, en door mn haren kriebelen.
Maar meestal is het nog de bitchslap die Gulara ook noemde
Haha nouja, als het zonder speen kanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:06 schreef L-E het volgende:
Suiker, L. begrijpt niets van de speen, niets!
Oh, en ook ik moest bijna huilen om de billen van Silvijn. Hem even zonder luier laten liggen een idee? Ik heb uit het kraampakket van die celstofmatjes, die vangen vocht op, zou je onder hem kunnen leggen als je ze nog hebt. Alles geneest beter/sneller zonder broeiende luier.
Nee, eigenlijk niet. De gyn heeft hem geplaatst en zei dat de menstruatie zou verminderen. Ik las inderdaad op internet dat sommige vrouwen maandenlang bloedingen heeft, hoop ik niet. Maar ik maak me geen zorgen lichamelijk verder hoor, ben wel benieuwd hoe de ervaring van anderen is. En mocht ik blijven twijfelen over wel of geen menstruatie kan ik altijd nog een testje doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:18 schreef Suikertante het volgende:
Geen normale menstruatie hebben is niet zo eng, sommige meiden menstrueren helemaal niet met de mirena. En dat je eerst een paar weken bloedingen hebt is volgens mij ook niet uitzonderlijk. Hebben ze daar bij het zetten niets over gezegd?
Ik ben weer met de pil begonnen, maar ook hier nog geen menstruatie sinds ik zwanger raakte.
Als je je zorgen maakt kun je altijd even het telefonisch spreekuur bellen!
Hier ook zo Olf. Perfect slapen tussen 2 en 6 maanden en sindsdien weer nachtvoedingen. Niet dramatisch idd (1-2 keer), maar minder zou wel mogen met tien maanden. Ik probeer tegenwoordig eerst zn speen, dat helpt soms. Maar omdat hij s nachts wel best lang en ook efficient en goed drinkt, zeker in vergelijking met overdag, denk ik dat hij het toch nodig heeft. Hier af en toe klagen doet wel goed. Niet zozeer vanwege de fokwet maar gewoon omdat je dan even de frustratie kwijt bent. Kun je er weer even tegenaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:20 schreef Olf het volgende:
Niet absurd veel hoor, vannacht 23.00, 1.00, 4.00, 7.00. Maar m'n baby sliep tussen 2 en 4 maanden echt perfect door, is er toen mee opgehouden en is niet meer teruggekomen. En ze is dit weekeinde 8 maanden...denk dat het wel samenhangt met beperkte vaste eten. En dat we 's nachts misschien te snel aanleggen, haar niet de kans geven weer in slaap te vallen. Maar mijn brein werkt 's nachts echt niet en ze ligt bij ons op de kamer en dan wil ik vooral snel doorslapen, en dan werkt voeden het beste.
Ja hoorrrr, eerst me lekker maken met erkenning, en vervolgens BAM een verhaal over 11 uur slaapquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:24 schreef Mineola het volgende:
Maarrrr.....! wie heeft er geslapen van 19.30-6.30 met een kleine onderbreking voor een slaapmutsje om 23u?![]()
![]()
Gek genoeg voel ik me nu alsof ik ben overreden door een vrachtwagen. Net of ik niet meer gewend bent om langer dan zes uur aan één stuk te slapen.
Weinig spannends, stuk eraf zodat ik nog net een staartje kan en wie weet kunnen ze iets doen dat mn haar weer iets meer krult in plaats van slap hangtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:40 schreef Mineola het volgende:
Nee! Dat was juist een 'kijk! het komt echt goed!' En dit is waarschijnlijk eenmalig hoor.
Ik word vast vannacht gestraft voor het melden hier.
Wat gaat het worden bij de kapper? (ja, wassen knippen gok ik, maar hoe?)
Thanks!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:36 schreef Mineola het volgende:
Van mij wel hoor!![]()
Welkom, en nog gefeliciteerd! Gaat alles goed?
Met water, shampoo en een schaar. Gok ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:40 schreef Mineola het volgende:
Wat gaat het worden bij de kapper? (ja, wassen knippen gok ik, maar hoe?)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met water, shampoo en een schaar. Gok ik.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met water, shampoo en een schaar. Gok ik.
Ik probeerde alleen maar behulpzaam te zijn.. ./sadquote:
Wil je mijn mening?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:44 schreef -mandy- het volgende:
Hoera voor Mineola's mini!!!
Raar is dat he, zo doorslapen... De eerste nachten dat D doorsliep, werd ik of wakker omdat ik droomde dat D huilde, ik in slaap gevallen was tijdens een nachtvoeding, ...
Mineola, we twijfelen ook wat we moeten doen, of wachten of doorzetten. Rijstebloem is hier alvast wel goed bevallen in de laatste fles, en van 5 naar 4 flessen ging ook goed.
Nee, ik wil die verdrietige, niet die hard huilende.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:55 schreef Suikertante het volgende:
Coco het sneue lachje, maar dan sneu laten huilen!vs
Ja doen! Koop op de terugweg dan gelijk even fietstassen en zo'n handig klein rugzakje. En een witte legging!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:54 schreef Olf het volgende:
Of zal ik toch maar voor een vlot moederkapsel gaan?
Dan gaan ze met je praten enzo! En dat vind ik arelaxed. Laat me maar gewoon lekker zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:58 schreef -mandy- het volgende:
Ik hou zelf niet van een vlot kort moederkapsel, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
En offtopic, kappers, heb een haat-liefde verhouding met hen. Het is nodig af en toe, maar leuk? Help, moet ook nog dringend een afspraak maken.
Ik denk ook dat we dat gaan doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wil je mijn mening?Ik zou even wachten en het later nog eens proberen.
Het is geen dwingende eis dat om met vier maanden fruit te eten. Of met zes maanden brood. En met één jaar met de pot mee. En al was het een eis, het is geen robot. Ik denk zelf altijd maar dat mijn kind vanzelf iets eet of doet als hij er aan toe is.
Soms is dat gelijk met de richtlijnen, zo had hij idd met zeven maanden een tandje, maar soms is dat op een later/ander moment. Oefenen is prima wat mij betreft, maar stimuleren-to-the-max of kunstgrepen uithalen om hem verder te krijgen gaat mij vaak te ver. Maar dat ben ik, een ander doet het ongetwijfeld anders.
Hier ook lots of donuts.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, ik wil die verdrietige, niet die hard huilende.
Oh, spees, visual xD Ik moest hard lachen om je babyplas!
Ik moet eigenlijk ook naar de kapper. Maar stel dat altijd uit. Maar zou wel moeten gaan. Ach ja, veel staartjes en donuts dan maar
Dat, en koop op de terugweg ook even een klein rugtasje, 7/8e broek en blokhaklaarzen die spannen om de kuit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:55 schreef Suikertante het volgende:
Ohja en een vlot moederkapsel zou ik zeker overwegen, maar alleen als je er twee gratis ANWB regenpakken bij krijgt.
Oh zo bedoelde ik het niet hoor! Ik wilde aangeven dat ik daar zelf niet achter sta. Ik tikte het met het beeld van een baby met driehonderd kussens rechtop in de box 'want dan kan hij zitten en lekker veel zien' in mn achterhoofd. Niet met jouw hapjes fruitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we dat gaan doen.
En kunstgrepen uithalen doen we ook niet hoor, we dwingen hem zeker niet om te eten. Dan ben je ook verkeerd bezig als je dat doet. HEt was ook meer oefenen en wennen. Een paar halve babylepeltjes, meer ook zeker niet.
Ieder kind is ook anders.
Arme baby ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:04 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet hoor! Ik wilde aangeven dat ik daar zelf niet achter sta. Ik tikte het met het beeld van een baby met driehonderd kussens rechtop in de box 'want dan kan hij zitten en lekker veel zien' in mn achterhoofd.
En wat de een kunstgrepen vindt, vindt de ander stimuleren
GMTA, of word ik nu gedist?!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat, en koop op de terugweg ook even een klein rugtasje, 7/8e broek en blokhaklaarzen die spannen om de kuit?
Met kort pittig kapsel uiteraard met gekke kleurenquote:
En in december samen kerststukjes maken ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef Zolena het volgende:
Oh dat klinkt goed inderdaad, zullen we dat allemaal aan doen, dan zijn we heel toffe hippe moeders en kunnen we samen gezellig een cursus bloemschikken gaan doen.
Das waar, wat een voorrechtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
Niet zo flauw Spees, jij weet nu al alles van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Olf op 23-08-2013 13:29:58 ]
Waar, waar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef L-E het volgende:
Oh, zo gaat dat dus, ik leg mijn hart en ziel open en bloot op tafel, en wij krijgen niet eens een voorkant?!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, mijn psycholoog zei net dat ik een hobby moest zoeken. Ik heb hetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:46 schreef Gulara het volgende:
Oh maar tussen die 7/8 broek en dat kekke laarsje moet, Moet, MOET nog wel een reep wit vel te zien zijn.
En dan theezakjes sparen.![]()
En vouwen.![]()
En kaarten van maken.
Met zo'n grote gekke gesp!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Die onderste twee cm Olf, dat is niet raar maar GEZOND. Dat ben je (herkenbaar) vast niet mer gewend na het lang uitstellen van een kappersbezoek
Balen Tally...
Die moeke moet natuurlijk wel dezelfde fiets hebben als haar man-met-snor. En haar katten óók als kinderen zien. En zo'n riem van de markt, van 7 jaar terug(zoekt plaatje). Wie al weet welke ik bedoel, krijgt 10 punten.
Ik vond je op de meet juist heel vrolijk en open en zo!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Oeh Becky, een wijnproefclub. Wat leuk! Hoe kom je op dat idee?
Ik voel me trouwens echt niet altijd rot of verdrietig hoor! Maar sombere gevoelens spelen wel veel een hoofdrol, vooral als ik moe ben. Een goed humeur hebben hangt nogal aan een zijden draadje momenteel..
wijncursussen voor kindjes?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef becky27 het volgende:
Oh en me likes wine, maar doe er te weinig mee tegenwoordig (heb wat cursussen en zo gevolgd in het verleden voor kindjes) en nu is het ook weer tijd voor mijn hobby. Zat te neuzen bij proefclubjes in de omgeving maar daar is de gemiddelde leeftijd 70 of zo.
Ah, bedankt! Ik ben naar de meet gegaan omdat het me goed leek voor mij, ik heb wel 100x zitten twijfelen of ik durfde te gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ik vond je op de meet juist heel vrolijk en open en zo!
slabbetje om en met 2 handen de tuitbeker in hun mond mikkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:27 schreef Gulara het volgende:
Oeh even met Mango kusjekroelen!![]()
En wijnproeven voor kids. Zie je ze al zitten, van die ukkies die allemaal heel wijs over wijn aan het kletsen zijn. En dan zo'n meisje lallend in een hoekje omdat ze steeds 'vergeet' de wijn uit te spugen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sylver welkom en nog gefeliciteerd!![]()
Sparkling, he wat rot. Er wordt al hard aan gewerkt zo te lezen, hopelijk wordt die donkere wolk snel minder. En ik vond je ook leuk op de meet!
Gezellig Fieder, je vrolijke baby weer terug
EnfSpannend! Ik zal voor je duimen! En veel plezier op vakantie
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Ik dacht al, sexy dametje hoor!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef becky27 het volgende:
Isabel was een beetje te oud voor het jurkje
[ Bericht 53% gewijzigd door Olf op 23-08-2013 19:14:21 ]
Dat kan ik dus niet he.....stilzitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:58 schreef Suikertante het volgende:
Becky geweldig dat jurkje!En ook de wijnproeverij. En dan óók nog LSS. Je blijft in elk geval niet op de bank zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mineola heeft trouwens wel gelijk. Geduld hebben en dingen (onbepaalde) tijd geven.. het zou beter zijn maar het gaat niet vanzelf!
Kind, dat is m'n stylo!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:15 schreef Suikertante het volgende:
Mineola wekelijks naar de kapper en dan een hoed dragen op de meet!![]()
Morgen de dreumesmeetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:58 schreef Suikertante het volgende:
Kyara, wel een leuk druk weekend of zijn het stomme dingen?
Lastig, ik kan er weinig over zeggen, denk dat jij de enige bent die dat echt goed kan aanvoelen. Maar zit er ook geen progressie in?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:58 schreef Suikertante het volgende:
k heb dus even een kléin dipje, want ik heb al drie dagen continu echt pijn. Het werken schiet dus niet op. Ik begin te twijfelen of ik het werk ooit weer aan zal kunnen. En als het erop lijkt dat dat niet zo is, wat is dan het juiste om te doen?
Nee is het ook niet weet ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef Mangostine het volgende:
Enf, dat is voor ons ook niet leuk hè.![]()
WOHTS-tijden herleven
L doet dat ook wel eens, de afgelopen dagen zelfs best vaakquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:27 schreef Suikertante het volgende:
F heeft net denk ik zijn domste actie ooit gehad. Ik hoorde kokhalsgeluiden en toen had hij zijn eigen hand zijn keel gestoken![]()
Nu is het best warm waar hij slaapt, maar verder heeft hij echt wel een leuk leven dus ik houd het maar op een ongelukje!![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Fieder op 24-08-2013 07:38:44 ]
Ik vond je ook leuk hoor, al heb ik niet lang met je gepraatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:25 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ah, bedankt! Ik ben naar de meet gegaan omdat het me goed leek voor mij, ik heb wel 100x zitten twijfelen of ik durfde te gaan
Mango, wat schattig!
En gaan jullie serieus zo weinig naar de kapper? Ik ben nogal fan van mijn kapper en zit er echt minstens eens in de 8 weken
Is ook best jong hoor denk ik om dieren al heel leuk te vinden. Wel leuk dat hij graag naar andere kindjes keek! Grappig dat die interactie al zo vroeg begint.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef Fieder het volgende:
Spees hij vond de kindjes leuker om naar te kijken. De beesten had hij volgens mij nog niet echt door. Hij schrok wel van een kraaiende haan, mijn held op sokken![]()
Haha Becky ook al! (wat is dat voor voetenzak? mooi!)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Hillzillah.... betrapt!Goed gezien Soesa
Nee hij lijkt helemaal niet op zichzelf daarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef L-E het volgende:
Spees, dat lijkt Silvijn helemaal niet meer zo!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef Fieder het volgende:
Ah spees die is wel spamwaardig ja!(wil iemand plz plz plz die snor op zn gezicht shoppen, dat lijkt me hilarisch
)
U vraagt..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef Fieder het volgende:
(wil iemand plz plz plz die snor op zn gezicht shoppen, dat lijkt me hilarisch)
Oh is dat ook belangrijkquote:
Suits is top!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh is dat ook belangrijk
Fijne avond allemaal, ik ga Suits kijken. Newest addiction, aanrader.
ohja!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef Kwisted het volgende:
Mangoo onze babys waren gisteren 11 maanden!
En...
Ze heeft vanavond een stapje los gezet!!!
Het is nog verre van lopen hoor, maar ik ben toch trots!
Ze begint ook steeds meer te kletsen. Ze praat in de telefoon. En ze kan de bal overrollen.
Het wordt steeeeeds leuker!
En we zijn al bezig met n taart uitzoeken. We willen zo'n mooie taart laten maken met 3 lagen.
Maar wat moet ze aan op haar verjaardag?
Iemand nog leuke 'dit zou ik doen' op de verjaardag- tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk foto album![]()
Nee hoor, zelf geen klein beetje jammer. Het is goed zo. Ik zou niet weten wat ik moest als ik nu zwanger bleek te zijn. Nou ja, dat weet ik wel, maar ik zou er wel een van moeten slikken. Misschien over een jaar of twee, wie zal het zeggen, maar voor nu denk ik dat het bij twee blijft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:13 schreef Suikertante het volgende:
Goedemorgen!
Gulara, vind het gezellig dat je er weer bent! Blijf maar lekker schyzofreen posten
Danic ik heb met spanning verder gelezen maar niet dus. Ook niet een bééte teleurgesteld?
Shandaly het blijft leuk he, met de draagzak op stap! Hopelijk volgende week weer wat grammen erbij. Zwem ze!
Hillz, welkom!!
Spees hoe is het met de billen van je zoon? ()
Sinds we de laatste fles al om een uur of 21:00 geven slaapt F ineens echt tot 7:00. Als hij eerder wakker wordt slaapt hij met een speen weer verder.
Is hier een moeder ik de zaal van een baby van 4 mnd die zijn eigen speen in kan houden eigenlijk? En/of in kan doen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:21 schreef Tally het volgende:
Ik was gister zo moe dat ik portemonnee 6 keer verkeerd tikte en toen dacht knip is makkelijker
Maar niet handig in een babytopic merk ik nu
Ik heb net teruggezocht, en die fotoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:17 schreef Suikertante het volgende:
Coco dit waren mijn lievelingsposts van de maand (Silvijn als H een goede tweede maar die heb ik zelf gepost dus die kan ik niet nomineren)! Om je kin moest ik al hardop lachen, maar je laatste foto is nog beter
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Mangostine het volgende:
Coco ik zie dr zo wegwaggelen! Goed pak![]()
Oooh ik word er helemaal enthousiast van: carnaval met een misschien wel lopend kind! Hoe goed is dat en vooral, wat trek ik hem aan! Banaan? Koekiemonster? Barbapappa? Omg de hysterie![]()
Oh nog grappiger, dat M onderdeel is van mijn pak. Bijvoorbeeld, samen als Alien, M's hoofd komt uit mijn buik. Of als siamese tweeling. Of of of!
Ik wel!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef Gulara het volgende:
Oh jullie waren nog wakker.Nu niet meer zeker.
Enniewees, ik denk dat de mijne maar als Mr. T. moet. Wat een bazenverkleedpak!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn beste aankoop tot nu toe![]()
![]()
![]()
Ik wil het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:09 schreef Gulara het volgende:
Wat een lekker ding! Hij staat haar beter.
Oh! Dat zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:18 schreef Gulara het volgende:
Ik moest net in de stad nog aan jullie denken. De winkels hangen hier vol met grotemensenonesies.
Misschien een drakenversie voor jou zoeken Coco? Naai ik er desnoods zelf wel een buikje voor je in.![]()
Heb jij zo'n schattig buikje als in dat drakenpakje ja? Scheelt mij weer naaien. Misschien iets extra's voor je kin? You name it!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh! Dat zou gaaf zijn![]()
Buikje erin naaien is niet nodig, though.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:48 schreef Gulara het volgende:
Ooh drop ook eens even wat seriessuggesties in mijn inbox svp, we zijn in no time door bijna vijf seizoenen breaking bad heen.
On topic: Onze baby's!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()