abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130365046
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:16:57 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130365115
Shandaly wat mooi dat ze toch was aangekomen ipv afgevallen! :D :P

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ik las vanmiddag op mijn werk iets mee over tweestrijd leuke goedkope kleertjes vs kinderarbeid... daar worstel ik ook mee. Wil het eigenlijk niet kopen, maar soms vergeet ik het en soms wil ik er niet bij stilstaan :@
Ja.. lastig is dat he. Maar dat weet je echt gewoon bijna nooit helemaal zeker. Zelfs ook niet bij knetterdure merken..

Als ik dat hoor van die gebroken nachten ben ik soms wel weer een beetje huiverig voor een nieuw kleintje... :@ zal wel weer pittig zijn
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130365195
De buren hebben een nieuwe hond. En volgens mij issie doof want waarom zou je anders zo tegen hem gillen :(

Mja doet ze tegen haar dochter en man ook. Das 'leuk' als ze iets zit te vertellen want een ander niet mag weten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130365309
Ha en dan heb ik écht niks te klagen hoor! Dametje ligt rond 21:00 in bed, krijgt nog een voeding rond 23:30 en tukt dan door tot ca 05:00.

Kon deze week alleen niet meer slapen na de ochtendvoeding, en dat hakt er dus wel in blijkbaar.
pi_130365402
Normaal heb ik ook geen klagen. Dan om 23:00, 3:00 en dan 7:15. De afgelopen dagen dus niet. En ik slaap al zo moeilijk in vandaar die paar uurtjes normaal al.
pi_130365432
Bijzonder toch al die bevallingsverhalen en met of zonder pijnstilling, in 10 min of 10 dagen en vaginaal of ks... We hebben het allemaal gedaan moeders! En daar kunnen we gewoon trots op zijn.

(Dit is wat ik al 7 maanden tegen mezelf zeg, want ik vond mezelf een enorme faal. Mijn lichaam kon 15 min weeën niet eens aan)

Haha die spoilers! Zou wel leuk zijn hoor!

Spees, die billetjes wat zielig :(

Kleding... Maakt me nu nog niet zoveel uit. Zeeman of noppies.. Ik koop zelf vooral zeeman. Maarja er gaan ook twee truitjes per dag doorheen. Ik ben wel dol op spijkerbroekjes en die zijn meestal toch wat duurder.

En ik ben natuurlijk weer van alles vergeten. Sorry... Faal!!

En nog ff over Ow. Hij doet het sinds begin gisterenmiddag weer super! En hij slaapt weer goed en temp is goed. Was waarschijnlijk toch gewoon een sprongetje of virusje. In ieder geval Ow happy, Loj happy :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 22-08-2013 22:28:40 ]
pi_130365684
Fijn Loj!

Ik heb vandeweek Noppies gescoord in de uitverkoop. Voor mezelf :')! Dus ik woon nu in mijn positie-spijkerrok O+

Serieus, ik denk dat ik altijd positiebroeken en rokken ga dragen. En dat ik dat veel eerder had moeten doen _O_ Alles knelt namelijk altijd in mn buik of slobbert om mn benen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:29:42 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130365809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ha en dan heb ik écht niks te klagen hoor! Dametje ligt rond 21:00 in bed, krijgt nog een voeding rond 23:30 en tukt dan door tot ca 05:00.

Kon deze week alleen niet meer slapen na de ochtendvoeding, en dat hakt er dus wel in blijkbaar.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:22 schreef Tally het volgende:
Normaal heb ik ook geen klagen. Dan om 23:00, 3:00 en dan 7:15. De afgelopen dagen dus niet. En ik slaap al zo moeilijk in vandaar die paar uurtjes normaal al.
Fijn dat het normaliter beter gaat, maar toch! Vervelend. Slaap missen is nooit echt fijn. :*
pi_130366435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn Loj!

Ik heb vandeweek Noppies gescoord in de uitverkoop. Voor mezelf :')! Dus ik woon nu in mijn positie-spijkerrok O+

Serieus, ik denk dat ik altijd positiebroeken en rokken ga dragen. En dat ik dat veel eerder had moeten doen _O_ Alles knelt namelijk altijd in mn buik of slobbert om mn benen.
Ja he :)

Goeie! Met dat ks buikje van mij pas ik bijna geen broeken meer... :(
pi_130366722
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vorige week al gedaan en OMG!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks ouwe!

quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:23 schreef Loj het volgende:
En nog ff over Ow. Hij doet het sinds begin gisterenmiddag weer super! En hij slaapt weer goed en temp is goed. Was waarschijnlijk toch gewoon een sprongetje of virusje. In ieder geval Ow happy, Loj happy :D
*O*

Spees, arme S -O- :*
pi_130368305
Ik denk dat ik morgen ook maar even een coco/spirit ga doen.....hopelijk met dezelfde uitkomst :X

En verder weer veel gelezen.
Arme silvijn :* alle tips zijn al gegeven. Kan het ook van doorkomende tandjes zijn, Spees?

Shandaly, mooie curve. Als ik het goed zie ga je iedere 2 weken meten en wegen. Is dat met een reden? Of gewoon nieuwsgierigheid?

En shoppen. Ik sluit me aan bij de meesten hier met hema en h&m als favoriet. Ik ben ook een cheapskate wat dat betreft.
En toen las ik over een kleine knip van tally, en las het nog eens.....en nog eens.....en kon maar niet bedenken waar het over ging.
Totdat ik me bedacht dat het over haar budget ging ipv de bevalling 8)7
pi_130368407
:D
Ik heb geen knip tijdens de bevalling gehad ;)
pi_130368848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef danic het volgende:

En toen las ik over een kleine knip van tally, en las het nog eens.....en nog eens.....en kon maar niet bedenken waar het over ging.
Totdat ik me bedacht dat het over haar budget ging ipv de bevalling 8)7
+1 :@ ik snap hem nu pas. Ik kreeg die geslonken knip maar niet geplaatst in mijn hoofd.

Succes morgen dan maar!
pi_130369370
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef Tally het volgende:
:D
Ik heb geen knip tijdens de bevalling gehad ;)
Nee dat weet ik. Mijn hoofd was ff stuk :')

Net als afgelopen week. Toen de was al in de droger zat voordat ik zag dat het bolletje met wasmiddel nog op de wasmachine stond! En ik diezelfde middag een berichtje kreeg van mijn vriend dat de afwas een stuk beter schoon wordt als ik het blokje eerst uit de verpakking haal voordat ik de afwasmachine aan zet |:(
Hoezo chaos in mijn hoofd :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:47:31 #15
381212 Gulara
From the future
pi_130371372
Oh jongens, ik kan het zo slecht bijhouden, dus ik ga geen lijstjes meer maken hoor, dit is wat ik onthouden heb.

Kleertjes: daar had ik een heel uitgesproken mening over vooral toen ik wist dat ik een jongen kreeg (zoals Spees al zei: vage university teksten, nummers, ruitjes, brrrr :X )
Nu het kind er eenmaal is maakt het me geen fluit uit. Het liefst stop ik em in een langemouweromper desnoods gewoon een effen, met een legging (van de zeeman, met roesels aan de onderkant, en ik ben ook niet te beroerd om een strikje weg te knippen :') )
Jumpsuits vind ik geweldig, maar is helaas geen doen met de gigantisch lange ledematen die er aan mijn kind hangen.
Nu in de kast een mengsel van H&M, Zara, V&D, Zeeman, Lindex, Milky.

We kregen ooit een Ralph Lauren jumpsuit, superleuk pakje maar ik vond het lelijk afgewerkt, losse draadjes en zo. De knoopjes kreeg je onmogelijk open en dicht en het pakje zelf vond ik enorm stug. So much voor duur designerspul. -O- :X
En ik vind van dat echte babydesignerspul vaak echt Nel Veerkamp-lelijk!

Verder een kusje voor arme Silvijn en een *O* voor een neefje/nichtje!

En is iedereen hier opeens zwanger ja? :o
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 01:05:15 #16
381212 Gulara
From the future
pi_130371856
Ooh en tijdens de afwezigheid van m'n vriend ging het goed. Er was eigenlijk maar een niet Pi gerelateerd probleem.
Vriendlief had wat vrienden ingeseind om evt Pi een keertje mee te nemen. Omdat ie zo slecht sliep, dan kon ik even bijslapen (doe ik meestal een ochtend in het weekend, maar nu was hij net in een weekend weg).

Anyways, vrienden van ons dachten dus blijkbaar dat ik volkomen hulpeloos was en hebben werkelijk drie(!) keer per dag contact opgenomen. Of idee ging lunchen, wandelen, of het überhaupt wel goed ging. Moesten ze misschien boodschappen voor me doen?
Toen ik een middag met ze had afgesproken vroeg de vriend bezorgd of hij misschien de wagen moest duwen. :')

Met als hoogtepunt een poepluier die verschoond moest worden (geen spannende overstromingluier of zo). Hij ging er naast zitten om Pi's handen vast te houden!! De blik die Pi en ik wisselde was priceless! :? :X :') 8)7 :D

Ik vraag me af hoe zij denken dat ik het al zes maanden doe?

Maar verder, mijn kind! O+ O+ O+
Het is zo'n leukerd!
De hele dag door kletsen en grinniken en schaterlachen. Rollen doet ie na die ene snoekduik nog steeds niet, maar verder is ie erg ontdekkend. Bij alles wat hij ziet:
Wat is dat? :o
Ik ga het pakken! :P
Kan ik het eten? :9
En nu ga ik er op/mee slaan! *O*

Hij moppert afentoe, maar huilt amper nog.
Hij vindt het heerlijk om erop uit te gaan. Zondag zaten we in het park en er begon spontaan vijf meter naast ons een sambaconcert. De eerste helft sliep hij er lekker doorheen. En bij het wakker worden was hij volledig gefascineerd door het hele gebeuren. (Op dingen slaan is dus z'n hobby dus ik denk dat ie ook een trommeltje wil. :s) ) We hebben lekker meegedanst en hij vond het allemaal zo leuk.

Ik kijk echt zo uit naar de tweede helft van het jaar, dat is zo'n verschil met de eerste helft! Mijn kleine happy camper!
O+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 01:11:10 #17
381212 Gulara
From the future
pi_130372030
Oh en over die kleertjes wilde ik eigenlijk zeggen dat het me nu Pi er is geen fluit meer uitmaakt. Al trok ik hem een vuilniszak aan. :7
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 05:38:20 #18
381212 Gulara
From the future
pi_130374268
Oh en ik vergat nog helemaal de tip voor Saar:

Als je in je handen klapt en je hoofd zit er per ongeluk tussen, dan doe gewoon alsof je "op je boze bolletje" doet. *) 8-) *O*
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 06:04:33 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130374287
Gulara :D fijn dat je er weer bent! Heerlijk leesvoer bij de ochtendvoeding :9 (E is dus niet eerder wakker geworden)

Pi klinkt fantastisch O+ en die vrienden... :') Lief bedoeld, no doubt, maar jeetje.

Danic, jij ook al?! :o En???
pi_130374303
Pfffieuw.
Heb geen spoilers op de telefoon maar negatief. Zal wel een gekke lange cyclus worden.
Geloof dat dit ook wel een hoop duidelijk maakt.....

Maarrr....mijn baby slaapt nog *O*

[ Bericht 30% gewijzigd door danic op 23-08-2013 06:29:01 ]
pi_130374309
Ik kom voorzichtig hallo zeggen hier. "Hoi" :D

Want ik heb een Olli! O+
En slaap :O
pi_130374314
Zo jij bent snel!
:W hoe gaat het? En met Olli en zijn mooie naam?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 06:30:30 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130374315
Hilz! Gefeliciteerd!! *O*

Hoe gaat t met jou en S? Was heftig geloof ik he?
pi_130374317
Lekker tijdstip om hoi te komen zeggen Hilz... Meteen duidelijk dat je olli er is ;) Welkom! En gefeliciteerd!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 06:31:31 #25
381212 Gulara
From the future
pi_130374320
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 06:04 schreef LadyBlack het volgende:
Gulara :D fijn dat je er weer bent! Heerlijk leesvoer bij de ochtendvoeding :9
Ah fijn dat het gewaardeerd wordt. Ik voel mezelf altijd een beetje schizofreen als ik zo "'s nachts" tegen mezelf zit aan te kletsen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 06:33:44 #26
381212 Gulara
From the future
pi_130374329
En *O* voor de langslepende baby's!

En hoi Hilz. :W Nog gefeliciteerd trouwens! *O*
Ik heb net even z'n namen gespiekt, mooi! O+ ben benieuwd naar de betekenis van de tweede naam, of gekozen voor de mooi?
pi_130374331
Olli doet het super! BV werkt als een tierelier, vandaar mijn snelle aanmelding hier. Ik verveel me 's nachts :X Ben inmiddels bekend met het fenomeen 'clusteren'.

En ik wordt vanzelf wel weer heel! :D
pi_130374333
Danic :*

En Gulara met de nachtelijke entertainment... Heerlijk, jij kan teruglezen en posts maken zonder dat dat wat je aan het typen neemt alweer oud nieuws is op het moment dat je op 'versturen' klikt ;)
pi_130374342
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 06:33 schreef Gulara het volgende:
En *O* voor de langslepende baby's!

En hoi Hilz. :W Nog gefeliciteerd trouwens! *O*
Ik heb net even z'n namen gespiekt, mooi! O+ ben benieuwd naar de betekenis van de tweede naam, of gekozen voor de mooi?
Gekozen voor de mooi eigenlijk. Uiteindelijk mega romantisch bezig geweest! Senn betekend 'Ware of Waar' en Zias 'liefde of lief' Ware liefde dus. en dat het per ongeluk zo uitkomt vergeten we voor het gemak maar even :D
pi_130374343
Ow, en Danic, ik ga zelfs elke week naar het weeguurtje... Nieuwsgierigheid en gewoonte. Ook alleen maar op de weegschaal hoor, de andere metingen alleen bij de reguliere afspraken.
pi_130374361
Ik ga zo weer zwemmen... Maar jee, de wekker zo op het eind van de week is toch wel.. Een uitdaging, zeg maar... /gaap
(Ik ben toch ook gek ook he... Kan natuurlijk ook nog even gaan liggen zometeen..)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 06:56:47 #32
381212 Gulara
From the future
pi_130374397
Shandaly, lekker gaan zwemmen joh!

Hilz wat per ongeluk mooi! O+

Pi is m'n boob aan het bitchslappen terwijl hij drinkt! :? o|O
pi_130374450
Wat de andere ook zeggen, fijn dat je er weer bent gulara. En wat klink je gelukkig met Pi. Heerlijk aan het genieten.

Goed bezig Shandaly met dat zwemmen!!

Hilz welkom en wat een mooie naam helemaal met die betekenis. En wat fijn dat hij het goed doet.

Danic, gelukkig negatief. En wat goed dat Rosalie nog slaapt.
pi_130374456
Welkom Hilz en gefeliciteerd met je zoon *O* fijn dat t zo goed gaat.

En wb Gulara! Die Pi van jou is ook een vrolijkerd hè? O+

Danic, pms sucks :* maar gelukkig (toch? :@) geen 2 streepjes.

Mijn baby heeft een ochtendhumeurtje en wil Niet Eten. :6 En ook niet kruipen en ook niet in de box. En ik heb ook een ochtendhumeurtje dus ik heb even geen zin in onderhandeling. :6
pi_130374463
Goedemorgen!

Gulara, vind het gezellig dat je er weer bent! Blijf maar lekker schyzofreen posten O+

Danic ik heb met spanning verder gelezen maar niet dus. Ook niet een bééte teleurgesteld?

Shandaly het blijft leuk he, met de draagzak op stap! Hopelijk volgende week weer wat grammen erbij. Zwem ze!

Hillz, welkom!! *O*

Spees hoe is het met de billen van je zoon? ( :') )

Sinds we de laatste fles al om een uur of 21:00 geven slaapt F ineens echt tot 7:00. Als hij eerder wakker wordt slaapt hij met een speen weer verder.

Is hier een moeder ik de zaal van een baby van 4 mnd die zijn eigen speen in kan houden eigenlijk? En/of in kan doen?
pi_130374489
Tally wat een rotburen zeg :*
Danic :o
Gulara fijn dat het goed ging en dat Pi zo lekker gaat! En die vrienden :D
Hilz :W lekker bijkomen en genieten

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:13 schreef Suikertante het volgende:
Sinds we de laatste fles al om een uur of 21:00 geven slaapt F ineens echt tot 7:00. Als hij eerder wakker wordt slaapt hij met een speen weer verder.

Is hier een moeder ik de zaal van een baby van 4 mnd die zijn eigen speen in kan houden eigenlijk? En/of in kan doen?
Heb je die laatste fles dan vervroegd of verlaat? Hier is hij om 23.00 namelijk.
En hier is een moeder in de zaal met een baby van bijna 6 mdn die zijn eigen speen niet in kan houden :'( Vannacht deed hij hem wel zelf weer terug in zn mond :o maar ik moest toch komen }:| Ik heb zo'n 'knuffel je speen'. Daar doe ik de speen niet aan maar die leg ik ertegen aan om te stutten :P werkt redelijk
pi_130374495
Oh en vanmorgen tijdens de fles was L mij aan het aaien O+ :'( O+ zachtjes over mijn wang, over mijn arm, en door mn haren kriebelen.
Maar meestal is het nog de bitchslap die Gulara ook noemde :P
pi_130374525
Suiker met 4 maanden kon kyan wel al zijn speen in houden. Alhoewel hij met draaien hem soms kwijt raakt.

Zelf in zijn mond doen gaat steeds vaker goed. Maar wel in zijn spel. In de nacht doet hij hem niet zelf in als hij hem kwijt is.
Bij in slapen wel. Dan ligt hij bv op zijn buik en is hij hem kwijt, steunt hij op zijn armen en gaat hij happen O+
pi_130374527
Oh en dat aaien klinkt lief fieder.
pi_130374554
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:21 schreef Fieder het volgende:
Oh en vanmorgen tijdens de fles was L mij aan het aaien O+ :'( O+ zachtjes over mijn wang, over mijn arm, en door mn haren kriebelen.
Maar meestal is het nog de bitchslap die Gulara ook noemde :P
Ohhhh wat lief O+ O+ O+

Hilz, welkom! *O* Gaat lekker daar op je blauwe wolk! O+

J. haalt zelf haar speen uit haar mond en gaat er dan een beetje mee spelen, kauwen op de zijkant enzo of wegsmijten en dan verontwaardigd doen :') Soms weet ze 'm ook wel goed terug te stoppen maar dat kan ook goed geluk zijn :P

Shandaly, respect _O_ zo vroeg in het zwembad!
pi_130374720
Hilz, welkom hier! Mooie naam heeft je zoon, lijkt op die van mijnes O+

Bitchslappen tegen de borst is niet tof :(
pi_130374734
Suiker, L. begrijpt niets van de speen, niets!

Oh, en ook ik moest bijna huilen om de billen van Silvijn. Hem even zonder luier laten liggen een idee? Ik heb uit het kraampakket van die celstofmatjes, die vangen vocht op, zou je onder hem kunnen leggen als je ze nog hebt. Alles geneest beter/sneller zonder broeiende luier.
pi_130374735
Gulara, slecht verhaal over je vrienden haha, die dachten dus dat je echt ingestort was. Wel kunnen bewijzen dat het allemaal zo'n ramp nog niet is en dat Pi de allerliefste is?

En Hilz, nogmaals gefeliciteerd! Hopelijk gaat het fysiek snel beter maar wat fijn dat de voedingen gewoon goed lopen.

M'n baby had vannacht volgens mij een nachtmerrie. Ze werd gillend wakker en ze bleef maar huilen. Heel veel rondjes door huis gelopen, gevoed, maar niets hielp. Echt lastig en zielig.

Voor de rest ben ik echt wel toe aan wat minder nachtvoedingen...baby alleen nog niet echt blijkbaar ;)
pi_130374736
Zo te horen gaat F redelijk normaal met zijn speen om ;) hij heeft hem alleen als hij slaapt en soms verliest hij hem dan. Maar er zit wel een doekje aan vast.

Fieder het is een fles minder, dus normaal hadden we er rond middernacht nog een gegeven. Hij heeft nu gister en vanmorgen meer gedronken, dus jouw tip (meer in de fles) werkt after all (volgens mij toeval, maar ik zou gewoon strijken met de eer! ) :7

Aaien kan F nog helemaal niet, het klinkt heeeeel lief! O+

Gulara ik moest nogal lachen om jullie vrienden, geloofden ze je ook niet als je het probeerde uit te leggen? :D

En Olf, ik hoop dat je snel wat meer kunt slapen.. :z
pi_130374757
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:06 schreef L-E het volgende:
Suiker, L. begrijpt niets van de speen, niets!

Oh, en ook ik moest bijna huilen om de billen van Silvijn. Hem even zonder luier laten liggen een idee? Ik heb uit het kraampakket van die celstofmatjes, die vangen vocht op, zou je onder hem kunnen leggen als je ze nog hebt. Alles geneest beter/sneller zonder broeiende luier.
Haha nouja, als het zonder speen kan :D

En op de een of andere manier heb ik me Silvijn nog nooit voorgesteld terwijl hij stil lag?! :o :D
pi_130374762
Ohja haha, Silvijn staat al enzo he? :D Ik denk gewoon aan die lummelbaby van mij, die blijft wel liggen. :')
pi_130374771
Olf, hoeveel nachtvoedingen zijn dat nog?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:19:29 #48
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130374826
Welkom Hilz!!! En wat een mooie stoere naam heb je gekozen !

Heftige bevalling/ks heb je gehad. Ben je al weer thuis intussen?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130374839
Niet absurd veel hoor, vannacht 23.00, 1.00, 4.00, 7.00. Maar m'n baby sliep tussen 2 en 4 maanden echt perfect door, is er toen mee opgehouden en is niet meer teruggekomen. En ze is dit weekeinde 8 maanden...denk dat het wel samenhangt met beperkte vaste eten. En dat we 's nachts misschien te snel aanleggen, haar niet de kans geven weer in slaap te vallen. Maar mijn brein werkt 's nachts echt niet en ze ligt bij ons op de kamer en dan wil ik vooral snel doorslapen, en dan werkt voeden het beste.
pi_130374865
Goedemorgen!

Dat had ik nog niet gezegd, welkom terug Gulara (fijn dat her zo goed ging) en welkom Hilz (wat fijn dat de bv zo goed gaat!)

Hier hebben we gewoon geslapen van half 12 tot half 8!!' Jeej! Nu breng ik Ow zo naar het kdv om daarna zelf de hele dag van het lekkere weer te genieten! (En wat voorbereidingen voor m'n werk doen, vanaf donderdag is m'n vakantie alweer afgelopen :( )

Verder hier een baby van 7 maanden, die het een enkele keer ligt om z'n speen in te doen, maar meestal gewoon mama "roept".

Verder is dat aaien lief!!! Zwemmen super leuk en de vele nachtvoedingen een beetje jammer!
pi_130375108
Lief warm welkom O+

Hoe heet de jouwnes ook alweer LE? :@

En ben sinds gisteren weer thuis Mandy. I love thuis!
pi_130375554
Gulara, dat verhaal van die vrienden :D en ik lees iedere keer Mim Pi in plaats van Pi..

Hillz, welkom! Prachtige namen en betekenis! Gaat verder alles goed, behalve vermoeidheid?

Danic, heb je al een Coco/spirit gedaan? Oh wacht, ja dus! Gelukkig!

Loj, heerlijk! Fijn dat het weer goed gaat

Arme Silvijn :'(

Wat schattig, Fieder! Smeltmomentje O+

Ach Olf, dat is zielig..

Zijn er hier dames die ervaring hebben met een Mirena? Ik heb hem nu een maand en de hele tijd bloedingen :{ ik weet niet eens of ik wel een normale menstruatie heb gehad en dat vind ik best een eng idee :@
E.
pi_130375614
Geen normale menstruatie hebben is niet zo eng, sommige meiden menstrueren helemaal niet met de mirena. En dat je eerst een paar weken bloedingen hebt is volgens mij ook niet uitzonderlijk. Hebben ze daar bij het zetten niets over gezegd?

Ik ben weer met de pil begonnen, maar ook hier nog geen menstruatie sinds ik zwanger raakte.

Als je je zorgen maakt kun je altijd even het telefonisch spreekuur bellen!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:18:44 #54
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130375628
Morning allemaal! Thanx voor jullie medeleven O+. Met Silvijn gaat het nu prima, met de disclaimer dat hij nog geen poepluier heeft gehad. Dus daar vrees ik nog wel voor. Met het heeeeeel voorzichtig verschonen van de plasluier ging het goed. Op een celstofmatje bloot liggen is inderdaad een te grote uitdaging voor mijn actieveling, maar bloot an sich is wel een goed idee. Heb wel een kleed liggen op zo'n 20% van de kruiparea, maar liever wat babyplas op het kleed dan dat hij er langer last van heeft.

Babyplas :') ik zie het mezelf typen en denk: ja, zeer nuttige toevoeging dat 'baby'. Want anders denken jullie vast dat ik op het kleed ga hurken :')

Shandaly: fijn dat Femke is aangekomen! En wederom een compliment voor je zwemdiscipline.
Ik dacht ook dat Tally het over een krimpende bevallingsknip had gisteren en dacht: huhhhh? :D
LB een *O* voor je nieuwe rok. Gewoon omdat het óók nog best leuk is om voor jezelf te shoppen.

Ik vind het ook leuk dat je terug bent Gulara! Het babytopic heeft gewoon een Aussie nodig. Ik vind het verhaal van je vrienden wel grappig.. Het is wel lief in ieder geval! Net zoals jouw omschrijving van Pi, volgens mij is er iemand in luvvvv! O+

Danic gelukkig issie negatief :o Althans, gezien jouw posts van de laatste tijd denk ik dat dat gelukkig is :+

Ha, Zillah! Welkom. Ik vind de namen die jullie hebben gekozen ook heel mooi. Fijn dat de bv meteen goed loopt!

Mango, succes met het ochtendhumeur. Ik stel me nu twee mokkende donderwolken voor die in een stare off terecht zijn gekomen.

Suiker, wat fijn dat de 21:00 formule goed werkt! En de 4 maanden speen truc.. Hmm. Nu weet ik niet of die van mij gemiddeld is, maar Silvijn kan nu sinds een paar weekjes pas zelf zijn speen in zijn mond doen. Ik heb er wel zo'n speenknuffeltje aan vast gemaakt, misschien als je dat eerder doet, dat het ook eerder kan? Fieder, Suiker, wij hebben wel jongetjes. Misschien scheelt dat ook nog? Die zijn qua fijne motoriek vaak wat minder snel dan meisjes.

Wat zielig Olf! Daar schrik je jezelf ook de pleuris van...
Loj een goeie nacht *O* Wat zul jij een frisse dag hebben 8-)

Zo, volgens mij ben ik weer rond? KOFFIE!

Oh nee, ik herinner me nu Fieders kooksucces, yay! Fijn hoor :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Spees_Eend op 23-08-2013 09:23:59 ]
pi_130375670
Ik was gister zo moe dat ik portemonnee 6 keer verkeerd tikte en toen dacht knip is makkelijker :')
Maar niet handig in een babytopic merk ik nu :')
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:22:08 #56
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130375680
Home is veel beter dan het zhs, ook al kun je na een ks nog bitterweinig.

Ik kan er naast zijn, maar heb je bij een spiraal en staafje de eerste tijd geen kans op bloedingsproblemen (meer of weinig) Sparkling, als je het niet vertrouwd gyn of ha bellen! Eng idee inderdaad.

Wb Gulara!

*O* voor de goede nacht van Loj!

Jeetje, respect hoor voor jou Olf! En voor alle andere mama's die baby's hebben die 's nachts vaak komen. :*

Sorrie voor diegene die ik vergeten ben |:(

D heeft gisteren voor de derde keer fruithapje gehad, gisteren banaan, schepje flesvoeding en liga verkruimeld en dan door de staafmixer. Leek hij zowaar wel een beetje lekker te vinden!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130375687
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:18 schreef Suikertante het volgende:
Geen normale menstruatie hebben is niet zo eng, sommige meiden menstrueren helemaal niet met de mirena. En dat je eerst een paar weken bloedingen hebt is volgens mij ook niet uitzonderlijk. Hebben ze daar bij het zetten niets over gezegd?

Ik ben weer met de pil begonnen, maar ook hier nog geen menstruatie sinds ik zwanger raakte.

Als je je zorgen maakt kun je altijd even het telefonisch spreekuur bellen!
Nee, eigenlijk niet. De gyn heeft hem geplaatst en zei dat de menstruatie zou verminderen. Ik las inderdaad op internet dat sommige vrouwen maandenlang bloedingen heeft, hoop ik niet. Maar ik maak me geen zorgen lichamelijk verder hoor, ben wel benieuwd hoe de ervaring van anderen is. En mocht ik blijven twijfelen over wel of geen menstruatie kan ik altijd nog een testje doen ;)
E.
pi_130375695
Vannacht goed geslapen! Wel 4 uurtjes! Als ik mevrouw in een deken wikkelde was ze zo stil :? Dus heb ik dr daar maar in laten slapen :')

Vandaag vertrekt manlief voor 9 dag motorrijden en ik zie daar zo tegen ooooooop :') Van die stoere ik is even niets over na een aantal nachten slecht/niet slapen.
pi_130375714
Welkom Hilzillah! En nog gefeliciteerd met je jochie! Fijn dat alles zo goed gaat!

Shandaly, ik vind het echt knap dat je 's ochtends gaat zwemmen. Ik heb niet eens zin om 's avonds te gaan sporten, laat staan 's ochtends vroeg.

Gulara, ik moest wel lachen om je vrienden, ze hebben zelf geen kinderen? Boks voor de bitchslap trouwens! Tevens ketting trek, neus knijp en decolleté krab. }:|

Omen, ben je alweer terug? Leuke vakantie gehad?

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:20 schreef Olf het volgende:
Niet absurd veel hoor, vannacht 23.00, 1.00, 4.00, 7.00. Maar m'n baby sliep tussen 2 en 4 maanden echt perfect door, is er toen mee opgehouden en is niet meer teruggekomen. En ze is dit weekeinde 8 maanden...denk dat het wel samenhangt met beperkte vaste eten. En dat we 's nachts misschien te snel aanleggen, haar niet de kans geven weer in slaap te vallen. Maar mijn brein werkt 's nachts echt niet en ze ligt bij ons op de kamer en dan wil ik vooral snel doorslapen, en dan werkt voeden het beste.
Hier ook zo Olf. Perfect slapen tussen 2 en 6 maanden en sindsdien weer nachtvoedingen. Niet dramatisch idd (1-2 keer), maar minder zou wel mogen met tien maanden. Ik probeer tegenwoordig eerst zn speen, dat helpt soms. Maar omdat hij s nachts wel best lang en ook efficient en goed drinkt, zeker in vergelijking met overdag, denk ik dat hij het toch nodig heeft. Hier af en toe klagen doet wel goed. Niet zozeer vanwege de fokwet maar gewoon omdat je dan even de frustratie kwijt bent. Kun je er weer even tegenaan :D

Maarrrr.....! wie heeft er geslapen van 19.30-6.30 met een kleine onderbreking voor een slaapmutsje om 23u? O-) *O*
Gek genoeg voel ik me nu alsof ik ben overreden door een vrachtwagen. Net of ik niet meer gewend bent om langer dan zes uur aan één stuk te slapen.
pi_130375718
Goed bezig spees. Zie ik ook dat ik inderdaad vergeten bent om te *O* voor de goede nacht van F. Fijn dat het zo lijkt te werken.

Gelukkig gaat het al iets beter met de billen van Silvijn.
En je zou mee kunnen plassen, dus ik vind de baby een goede aanvulling :P
Maar even bloot lijkt mij idd een hele goede. Word mooi weer dus lekker even bloot buiten ofzo.

Ik wacht tot de kleine man wakker is en dan ga ik dierentuinen.
pi_130375882
Oh ik zie nav de post van Spees dat ik driekwart vergeten ben. Solly mensen...
Fijn dat de billen weer redelijk zijn iig!

Spannende spoilers zag ik nog. In de meeste gevallen gelukkig het gewenste resultaat :+

Tally, ik zou negen dagen sowieso wel lang vinden, maar nu helemaal. Sterkte. Heb je wat hulp in de tussentijd? Of wil grote zus misschien een paar dagen uit logeren bij opa/oma?

Mandy, hij is pas net vier maanden toch? Misschien is hij nog niet aan hapjes en lepels toe. Over een paar weken misschien nog eens proberen? Hier ging het meteen smooth erin maar ik begon pas met 5,5 maand.

Oh een speen terugstoppen, dat kan hij al wel een hele tijd. Maar de speen is ook een soort speeltje voor hem. Als je er op slaat dan springt-ie namelijk heel leuk omhoog! En op de achterkant kun je kauwen! Multifunctioneel dat ding. Geen lapjes/poppetjes eraan trouwens.

As, veel plezier vandaag!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:35:09 #62
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_130375892
Goedemorgen, mag ik ook meeposten? :)

Mijn Nora is nu 4,5 week oud. Ik kwam er achter dat dit niet alleen een erg leuk topic is om te lezen, maar dat hier ook nog wel eens 's nachts activiteit is. Hetgeen wel leuk is als baby vindt dat clusteren ook wel 's nachts kan :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_130375906
Van mij wel hoor! :+

Welkom, en nog gefeliciteerd! Gaat alles goed?
pi_130375909
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:24 schreef Mineola het volgende:
Maarrrr.....! wie heeft er geslapen van 19.30-6.30 met een kleine onderbreking voor een slaapmutsje om 23u? O-) *O*
Gek genoeg voel ik me nu alsof ik ben overreden door een vrachtwagen. Net of ik niet meer gewend bent om langer dan zes uur aan één stuk te slapen.
Ja hoorrrr, eerst me lekker maken met erkenning, en vervolgens BAM een verhaal over 11 uur slaap :P
Klinkt superfijn! En merk dat ook vaak, als je dan opeens lang slaapt word je verrot wakker. Maar toch merk je later op de dag wel dat je weer eens goed hebt geslapen.

Ik snap wel dat je babyplas zegt, Spees, dat klinkt meteen schattig en niet erg, terwijl grotemensenurine veel onaantrekkelijker is ;) Fijn dat het beter gaat!

Tally, 9 dagen vind ik ook echt wel lang hoor, en dat met 2 kinderen. Pfoeh. Je had toch wel wat backuplogeermogelijkheden, voor wellicht een nachtje?

Hier ga ik over kwartier voor het eerst sinds 2011 naar de kapper, aaaaaaaaah!
pi_130375977
Nee! Dat was juist een 'kijk! het komt echt goed!' En dit is waarschijnlijk eenmalig hoor.
Ik word vast vannacht gestraft voor het melden hier.

Wat gaat het worden bij de kapper? (ja, wassen knippen gok ik, maar hoe?)
pi_130376013
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:40 schreef Mineola het volgende:
Nee! Dat was juist een 'kijk! het komt echt goed!' En dit is waarschijnlijk eenmalig hoor.
Ik word vast vannacht gestraft voor het melden hier.

Weinig spannends, stuk eraf zodat ik nog net een staartje kan en wie weet kunnen ze iets doen dat mn haar weer iets meer krult in plaats van slap hangt :P.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:44:36 #67
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_130376063
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:36 schreef Mineola het volgende:
Van mij wel hoor! :+

Welkom, en nog gefeliciteerd! Gaat alles goed?
Thanks! :)

Alles gaat nu wel goed :Y
De eerste twee weken was het nog wat moeilijk, ze was op dag 9 ineens heel erg afgevallen. Doorverwezen naar het ziekenhuis, maar daar gelukkig niks gevonden. Ze bleek een stille hongeraar te zijn. Bijvoeding gekregen, maar ik wilde heel graag haar op alleen bv houden, dus ik heb haar toen de hele dag bij me gehouden en bij elk klein signaaltje aangelegd en daarnaast ook wat gekolfd. Dat ging gelukkig goed en zaten we ineens op dag 15 weer op haar geboortegewicht :)

Nu is ze ook een stuk blijere en actievere baby O+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:44:57 #68
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376070
Hoera voor Mineola's mini!!!
Raar is dat he, zo doorslapen... De eerste nachten dat D doorsliep, werd ik of wakker omdat ik droomde dat D huilde, ik in slaap gevallen was tijdens een nachtvoeding, ...

Mineola, we twijfelen ook wat we moeten doen, of wachten of doorzetten. Rijstebloem is hier alvast wel goed bevallen in de laatste fles, en van 5 naar 4 flessen ging ook goed.

Leuk Olf. Post je naderhand ook een foto van jezelf hier? We zijn wel nieuwsgierig.

En haaruitval gaat ook hier nog onverminderd door :'( , ben er wel klaar mee nu.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:45:15 #69
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376076
Welkom Sylver!
pi_130376077
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:40 schreef Mineola het volgende:
Met water, shampoo en een schaar. Gok ik.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:47:23 #71
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376122
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O- Hihi.
pi_130376151
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:6
pi_130376246
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:48 schreef Mineola het volgende:

[..]

:6
Ik probeerde alleen maar behulpzaam te zijn.. ./sad

weet niet hoe je mobiel een zielig gezichtje maakt :+
pi_130376277
Of zal ik toch maar voor een vlot moederkapsel gaan?
pi_130376281
Spees, het zou je niet misstaan als je zo solidair was om ernaast te hurken :s)

Olf leuk! Ik ga vandaag ook op kapseljacht op de interwebs. Het is echt láng (voor mijn doen) en ik weet niet zeker of ik nou echt mijn hele leven een pony moet willen. Ik zat gister naar mijn oude kapsels te kijken en toen besefte ik dat het wel een stuk voller en wilder zit dan voor de zwangerschap. Ik vrees dus dat de helft er nog een keer uit komt zetten :{
Ohja en een vlot moederkapsel zou ik zeker overwegen, maar alleen als je er twee gratis ANWB regenpakken bij krijgt.

Coco het sneue lachje, maar dan sneu laten huilen! :') vs :'(

Tally 9 dagen is ook best lang zeg! Maar hoe leuk is het straks als hij terug is! En dan zou ik ook lekker wat tijd voor mezelf nemen (als hij terug is dus).
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:58:55 #76
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376346
Ik hou zelf niet van een vlot kort moederkapsel, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

En offtopic, kappers :r , heb een haat-liefde verhouding met hen. Het is nodig af en toe, maar leuk? Help, moet ook nog dringend een afspraak maken.
pi_130376348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:44 schreef -mandy- het volgende:
Hoera voor Mineola's mini!!!
Raar is dat he, zo doorslapen... De eerste nachten dat D doorsliep, werd ik of wakker omdat ik droomde dat D huilde, ik in slaap gevallen was tijdens een nachtvoeding, ...

Mineola, we twijfelen ook wat we moeten doen, of wachten of doorzetten. Rijstebloem is hier alvast wel goed bevallen in de laatste fles, en van 5 naar 4 flessen ging ook goed.

Wil je mijn mening? :@ Ik zou even wachten en het later nog eens proberen.

Het is in mijn ogen geen dwingende eis om met vier maanden fruit te eten. Of met zes maanden brood. En met één jaar met de pot mee. En al was het een eis, het is geen robot. Ik denk zelf altijd maar dat mijn kind vanzelf iets eet of doet als hij er aan toe is.
Soms is dat gelijk met de richtlijnen, zo had hij idd met zeven maanden een tandje, maar soms is dat op een later/ander moment. Oefenen is prima wat mij betreft, maar stimuleren-to-the-max of kunstgrepen uithalen om hem verder te krijgen gaat mij vaak te ver. Maar dat ben ik, een ander doet het ongetwijfeld anders!
pi_130376351
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:55 schreef Suikertante het volgende:
Coco het sneue lachje, maar dan sneu laten huilen! :') vs :'(
Nee, ik wil die verdrietige, niet die hard huilende.

Oh, spees, visual xD Ik moest hard lachen om je babyplas!

Ik moet eigenlijk ook naar de kapper. Maar stel dat altijd uit. Maar zou wel moeten gaan. Ach ja, veel staartjes en donuts dan maar :s)
pi_130376372
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:54 schreef Olf het volgende:
Of zal ik toch maar voor een vlot moederkapsel gaan?
Ja doen! Koop op de terugweg dan gelijk even fietstassen en zo'n handig klein rugzakje. En een witte legging!

/stokpaardje :+
pi_130376377
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:58 schreef -mandy- het volgende:
Ik hou zelf niet van een vlot kort moederkapsel, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

En offtopic, kappers :r , heb een haat-liefde verhouding met hen. Het is nodig af en toe, maar leuk? Help, moet ook nog dringend een afspraak maken.
Dan gaan ze met je praten enzo! En dat vind ik arelaxed. Laat me maar gewoon lekker zitten.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:01:43 #81
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Mineola het volgende:

[..]

Wil je mijn mening? :@ Ik zou even wachten en het later nog eens proberen.

Het is geen dwingende eis dat om met vier maanden fruit te eten. Of met zes maanden brood. En met één jaar met de pot mee. En al was het een eis, het is geen robot. Ik denk zelf altijd maar dat mijn kind vanzelf iets eet of doet als hij er aan toe is.
Soms is dat gelijk met de richtlijnen, zo had hij idd met zeven maanden een tandje, maar soms is dat op een later/ander moment. Oefenen is prima wat mij betreft, maar stimuleren-to-the-max of kunstgrepen uithalen om hem verder te krijgen gaat mij vaak te ver. Maar dat ben ik, een ander doet het ongetwijfeld anders.
Ik denk ook dat we dat gaan doen.

En kunstgrepen uithalen doen we ook niet hoor, we dwingen hem zeker niet om te eten. Dan ben je ook verkeerd bezig als je dat doet. HEt was ook meer oefenen en wennen. Een paar halve babylepeltjes, meer ook zeker niet.
Ieder kind is ook anders.
pi_130376398
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, ik wil die verdrietige, niet die hard huilende.

Oh, spees, visual xD Ik moest hard lachen om je babyplas!

Ik moet eigenlijk ook naar de kapper. Maar stel dat altijd uit. Maar zou wel moeten gaan. Ach ja, veel staartjes en donuts dan maar :s)
Hier ook lots of donuts.

; (
;(
pi_130376399
Hillz en Sylver hallo :W

Silvijn minder zere billetjes hoera.

Kapper ben laatst geweest toen ik een grijze haar ontdekte :o ;( die is nu weer mooi gekleurd dus.

Mandy toen eten hier moeilijk was ben ik ook gewoon even gestopt en 2 weken later opnieuw begonnen, ging daarna wel goed. Ik vind dat je er in ieder geval geen gevecht van moet maken.

Coco mobiele gezichtjes kun je ook op klikken als je 'iets' in je instellingen verandert.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:02:33 #84
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130376416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:55 schreef Suikertante het volgende:

Ohja en een vlot moederkapsel zou ik zeker overwegen, maar alleen als je er twee gratis ANWB regenpakken bij krijgt.

Dat, en koop op de terugweg ook even een klein rugtasje, 7/8e broek en blokhaklaarzen die spannen om de kuit?

Fijn zo'n goede nacht Mineola!

Welkom Sylver :s) en As veel plezier in de zoo.

Silvijn had net een poepluier dus ik vreesde met grote vrezen. Ik heb hem onder stromend lauw water gehouden en dat vond hij goed, ik zag nu wel dat er delen van zijn huid kapot zijn :X On the bright side kijk ik nu tegen een baby aan die met blote billen door het huis racet, wat ik wel echt een hilarisch uitzicht vind. Het is zo leuk dat baby's geen schaamte kennen!
pi_130376431
Oh sorry Sylver, welkom! :W

En Silvijn is sneut. Maar zo te horen voelt hij zich wel iets beter!
pi_130376449
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Ik denk ook dat we dat gaan doen.

En kunstgrepen uithalen doen we ook niet hoor, we dwingen hem zeker niet om te eten. Dan ben je ook verkeerd bezig als je dat doet. HEt was ook meer oefenen en wennen. Een paar halve babylepeltjes, meer ook zeker niet.
Ieder kind is ook anders.
Oh zo bedoelde ik het niet hoor! Ik wilde aangeven dat ik daar zelf niet achter sta. Ik tikte het met het beeld van een baby met driehonderd kussens rechtop in de box 'want dan kan hij zitten en lekker veel zien' in mn achterhoofd. Niet met jouw hapjes fruit :)

En wat de een kunstgrepen vindt, vindt de ander stimuleren :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:04:34 #87
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376453
Arme Silvijn met zijn billetjes

Een gevecht houden we ook zeker niet, we hebben nu voor de derde dag op rij een paar halve babylepeltjes gegeven om hem te doen wennen. Maar daar gaan we ook mee stoppen eerst.

Veel plezier As in de zoo!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:05:21 #88
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130376463
Ja Suiker, ik lach me rot om zijn blote billenrace terwijl zijn assets heen en weer waggelen hahaha!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:06:18 #89
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376477
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:04 schreef Mineola het volgende:

[..]

Oh zo bedoelde ik het niet hoor! Ik wilde aangeven dat ik daar zelf niet achter sta. Ik tikte het met het beeld van een baby met driehonderd kussens rechtop in de box 'want dan kan hij zitten en lekker veel zien' in mn achterhoofd.

En wat de een kunstgrepen vindt, vindt de ander stimuleren :D
Arme baby ...

Mijnes wil niet meer graag in de reiswieg omdat ie dan niets kan zien wat dat betreft. MC is top of the bill voor meneer. Goed zicht, relaxed liggen ...
pi_130376479
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat, en koop op de terugweg ook even een klein rugtasje, 7/8e broek en blokhaklaarzen die spannen om de kuit?
GMTA, of word ik nu gedist?!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:06:59 #91
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130376489
GMTA! Ik had je post nog niet gezien :7
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:07:02 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130376490
Welkom ook Sylver!

Tally, brrrr daar zou ik nu niet blij van worden! Pff, sterkte!

Oh en echt, mijn geheugen ;( weet niet meer wat ik verder heb gelezen :')

Morgen ga ik zó uitslapen!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:07:26 #93
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:06 schreef Mineola het volgende:

[..]

GMTA, of word ik nu gedist?!
Met kort pittig kapsel uiteraard met gekke kleuren :P
pi_130376505
Ik geloof er niks van Spees, ook gewoon mijn terugweg erbij jatten meteen!
pi_130376536
Weet je wat ook leuk is bij een kek moederkapsel? Een klein rugtasje, 7/8e broek, blokhaklaarzen die spannen om de kuit, fietstassen én zo'n handig klein rugzakje. En niet te vergeten: een witte legging! *O*
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:09:38 #96
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376549
+1 :P
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:10:42 #97
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130376569
Lichtblauwe oogschaduw? Tuniek met psychedelisch patroon? Jullie vergeten de helft, amateurs :{w
pi_130376576
En een lekker gek montuurtje!

En die laarzen spannen juist niet om de kuit he, extra brede schachten FTW! *O*
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:13:29 #99
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_130376633
/me gooit stiekem haar witte legging weg

O-)
pi_130376640
Oh dat klinkt goed inderdaad, zullen we dat allemaal aan doen, dan zijn we heel toffe hippe moeders en kunnen we samen groepsgewijs gezellig een cursus bloemschikken gaan doen. *O*
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:14:08 #101
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376644
/ik ook, die doe ik niet meer aan
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:16:25 #102
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376696
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:13 schreef Zolena het volgende:
Oh dat klinkt goed inderdaad, zullen we dat allemaal aan doen, dan zijn we heel toffe hippe moeders en kunnen we samen gezellig een cursus bloemschikken gaan doen. *O*
En in december samen kerststukjes maken ...
pi_130376711
En paastakken! En lente- en herfsttafels! Ik heb er NU al zin in!
pi_130376786
Welkom Sylver..

O, en dat jullie het alvast weten. Ik haak af bij de bloemschik/kerststukjes/paastak meet. Ik moet die dag naar de kapper :D
pi_130376796
Ik heb na de bevalling mijn haar lekker kort geknipt :+ maar dat was omdat het zo vreselijk uitviel dat het lang heel lelijk was. Jammer hoor, had zulks mooi haar in de zwangerschap. Toen had ik een heel eenvoudig kapsel laten knippen (alles op kaaklengte) en dat bleek ne heel mooi te staan. Maaaaaar uit ervaring weet ik dat als het kind 1,5 is mijn krullen weer terugkomen en dan laat ik het weer groeien. Je moet wat om dat kleine handige rugzakje, witte legging en twee regenpakken van de anwb eroverheen te compenseren.

sneue silvijn net zere billen. Gelukkig mag je babyplasjes doen op het kleed!

welkom Silvester!

over Viktor valt verder weinig te vertellen. Hij rolt nog niet, geen tandjes. Dat babyboek blijft aardig leeg :P natuurlijk maakt hij dat weer goed door zijn knappe verschijning en zijn charmante uitstraling. Verliefd ben ik toch wel.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:21:44 #106
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130376804
Het tijdstip van bloemschik ed kan altijd gewijzigd worden voor jouw Loj. Geen paniek. ;)
pi_130376862
Spark wat vervelend. Zou gewoon ff bellen! En dan gewoon met de vraag of dat wel eens voorkomt.
Ik ben sinds een maand of 2 weer aan de pil maar heb constant doorbraakbloedingen. Soms een klein beetje, soms best veel. Heeeel irritant :(

Tally herkenbaar, als je niet goed slaapt ben je zo'n ander mens! Spannend 9 dagen alleen.

Mineola :o *O*

Och arme Silvijn, toch poep. -O- lekker bloot laten ja. (babyplas is O+ ) En het klinkt echt heel erg als wat L had. Als ik zijn billetjes depte met wc papier zaten er zelfs allemaal rode bloedstipjes op :'( Misschien toch even schimmelcreme halen?

As wat gaaf, dierentuinen!!

Sylver, welkom! Leuk al die mini's weer O+

Olf veel plezier bij de kapper!
pi_130377067
Ik twijfel ook om het korter te laten knippen, zodra ik weer haar heb, that is. Ik heb nu zo'n hele rand nieuw pluishaar op mn kale plekken boven mn voorhoofd ;( Als ik het nu kort knip, wordt het helemaal afzichtelijk. Maar als het kale straks weer bedekt is en er overal sprieten uit mn haar steken denk ik dat ik er toch maar aan moet geloven om het iets te kortwieken.

Fijn dat Silvijn minder pijn heeft O+

En Hilz, welkom! En nog gefeliciteerd met Olli O+ Foto's willen we!!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_130377234
Hillz, mijnes' naam is niet openbaar gemaakt :) Via pm/dm mag wel.

Spark, is heel normaal bij de Mirena. Volgens de gyn mag je tot aan 9 maanden na het plaatsen bloeden. De meeste vrouwen laten 'm eerder eruit halen als er veel vloeien optreedt, maar het wordt wel als 'gewoon' gezien. Ik heb bij de eerste keer plaatsen een maand of 8 gevloeid, daarna niet meer. Nu weer de mirena, en vanaf het plaatsen nog geen druppel bloed gezien. Maar ook nog volledige bv, dus dat zegt niet zo gek veel over het verdere verloop. :)
pi_130377877
Welkom nieuwe mama's :W

Gulara, je vrienden _O- daar ben je vast erg druk mee geweest :D

Hier was het verder weer vroeg (04.00 uur D, 05:45 D en 06:15 J en 06:30 D). Uiteindelijk D maar een flesje gegeven want om het half uur was me toch iets te gortig. Maar gelukkig sliep M uit dus kon daarna nog even doorslapen tot 09.00 uur. Gelukkig maar want druk weekend voor de boeg.
pi_130377971
Bedankt LE, dat geeft moed ;)

Echt sneu dat Silvijn zo'n uitslag heeft. Klinkt wel schattig en hilarisch zo'n schaamteloze baby :D

As, veel plezier!

Ik heb mijn haren na de bevalling korter laten knippen, zoals de mensen op meet gezien hebben. Mijn haar was spuuglelijk geworden in de zwangerschap. What about mooi glanzende krullen? -O- maar dat was om het echt een keer een flinke oppepper te geven, nu laat ik het mooi weer groeien. Dat telt niet he?! ;(

Nu weet ik het verder niet meer.. Ga zo thuis weer verder lezen op de computer, veel makkelijker dan mijn telefoon :+
E.
pi_130378041
Ohja, de kapper, moet ik ook nodig naartoe. De laatste keer was in de week voordat L. werd geboren, dat is dus meer dan vier maanden geleden. Ik laat het altijd gewoon knippen, dan oogt het een stuk gezonder. Niet kort en pittig nee. Lang en blond en glanzend! O+
pi_130378111
Aaah, blote silvijnbillen! Dat moet er schattig uit zien. Hopelijk gaat het echt snel over.

Mijn haar heeft weer een kapsel! Met krullen! Zonder dooie punten! En jullie krijgen lekker geen foto, hoezee! En ik moest 50 minuten haar verhalen aanhoren, boeeee.
pi_130378146
Foto van je haar ruilen voor inside information over L-E?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:17:42 #115
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130378173
Olf, krijgen we ook geen foto van jouw met baby dan?
pi_130378182
Deal! Je had mijn lijstje gezien he, namen, geboortedata, hobbies, eigenaardigheden ;)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:19:45 #117
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130378244
Ik heb op het juiste moment mijn baby in bed gelegd zie ik. Kom maar op met die foto's en gory details.
pi_130378286
Mijn baby heb ik al zo dikwijls geplaatst!

Ik heb een foto van mijn achterhoofd gemaakt en nu vind ik mijn haar raar. Even baby uit bed plukken en dan load ik 'm up.
pi_130378308
Niet zo flauw Spees, jij weet nu al alles van me :(
pi_130378324
Ik zit alvast klaar hoor Olf!

En vooruit LE, jij mag ook :)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:23:04 #121
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130378347
Ik zit ook klaar, ik ben benieuwd. Baby houdt hier een lange ochtendslaap, dus kom maar op!
pi_130378359
Vooruit dan, dingen die Olf nog niet weet over mij: Ik hou van dansen. Als ik nooit aan mijn rug was geopereerd was ik modern danser geworden (tenminste, dan had ik dat geprobeerd). Ik kan heel goed schrijven. En mijn kat heet Balou.

Zo, genoeg voor vandaag. Kom maar door met die foto.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:24:51 #123
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130378391
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
Niet zo flauw Spees, jij weet nu al alles van me :(
Das waar, wat een voorrecht *;

Kom maar op, achterhoofd!
pi_130378458
Achterhoofd! Raar kapsel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Olf op 23-08-2013 13:29:58 ]
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:30:22 #125
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130378543
Wat is daar raar aan?

Ziet er goed uit Olf!
pi_130378598
Ja jeeeee Olf, wat een RAAR KAPSEL heb jij zeg! Poe hee!

Ik vind het leuk O+ Doe nu eens de voorkant als je durft!
pi_130378601
Geen kort moederkapsel -O-
pi_130378663
Ik vind de onderste 2 cm raar haha maar ik denk dat ik vooral het hele kappersavontuur even moet verwerken.

M'n voorkant blijft wel verborgen :6
pi_130378682
Oh, zo gaat dat dus, ik leg mijn hart en ziel open en bloot op tafel, en wij krijgen niet eens een voorkant?! :{w :{ :'(
pi_130378817
Ik moet het gewoon van mijn achterhoofd hebben!
pi_130378828
Fee heeft de zesde ziekte. Niet erg maar wel erg vervelend. Dus ik heb mijn koffertje gepakt en ga een paar dagen bij mn ouders logeren.
pi_130378865
Oei, beterschap Tally! Dat dat nu net moet gebeuren nu je man weg gaat.. Hopelijk is het in ieder geval wel fijn bij je ouders!

Wohh Olf, wat heb jij mooi haar! :9~
E.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:46:33 #133
381212 Gulara
From the future
pi_130378985
Oh maar tussen die 7/8 broek en dat kekke laarsje moet, Moet, MOET nog wel een reep wit vel te zien zijn.

En dan theezakjes sparen. *O*
En vouwen. *O*
En kaarten van maken. *O*
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:47:53 #134
381212 Gulara
From the future
pi_130379024
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:35 schreef L-E het volgende:
Oh, zo gaat dat dus, ik leg mijn hart en ziel open en bloot op tafel, en wij krijgen niet eens een voorkant?! :{w :{ :'(
Waar, waar? :o
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:48:39 #135
381212 Gulara
From the future
pi_130379043
Olf je achterkant ziet er goed uit. :P

Tally wat vervelend. :*
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:49:05 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130379054
Die onderste twee cm Olf, dat is niet raar maar GEZOND. Dat ben je (herkenbaar) vast niet mer gewend na het lang uitstellen van een kappersbezoek :7

Balen Tally...

Die moeke moet natuurlijk wel dezelfde fiets hebben als haar man-met-snor. En haar katten óók als kinderen zien. En zo'n riem van de markt, van 7 jaar terug O+ (zoekt plaatje). Wie al weet welke ik bedoel, krijgt 10 punten

Deze:
SPOILER
pi_130379152
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:46 schreef Gulara het volgende:
Oh maar tussen die 7/8 broek en dat kekke laarsje moet, Moet, MOET nog wel een reep wit vel te zien zijn.

En dan theezakjes sparen. *O*
En vouwen. *O*
En kaarten van maken. *O*
Ah, mijn psycholoog zei net dat ik een hobby moest zoeken. Ik heb het *)

SPOILER
E.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:53:36 #138
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130379206
Sparkling, ben je ook niet een beetje opgelucht dat er een 'diagnose' is? Zodat je er gericht aan kunt werken? Schuldig voelen is natuurlijk nergens voor nodig maar dat weet je zelf ergens vast ook wel. Wordt er aan medicatie gedacht?
Vergeet ik nog om je sterkte te wensen, want klote is het natuurlijk wel!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:53:55 #139
381212 Gulara
From the future
pi_130379215
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Die onderste twee cm Olf, dat is niet raar maar GEZOND. Dat ben je (herkenbaar) vast niet mer gewend na het lang uitstellen van een kappersbezoek :7

Balen Tally...

Die moeke moet natuurlijk wel dezelfde fiets hebben als haar man-met-snor. En haar katten óók als kinderen zien. En zo'n riem van de markt, van 7 jaar terug O+ (zoekt plaatje). Wie al weet welke ik bedoel, krijgt 10 punten.
Met zo'n grote gekke gesp!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:55:21 #140
381212 Gulara
From the future
pi_130379262
Ooh Sparkling wat vervelend. :* En je hoeft je heus niet schuldig te voelen.

En als theezakjes vouwen helpt. Dan stuur ik ze gewoon naar je op hoor.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:55:36 #141
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130379268
JONGENS!!!!
pi_130379299
Jawel, dat wel inderdaad. Ik loop al bij een psycholoog en heb een tijdje antidepressiva. Ongeveer een week na mijn KS is deze opgehoogd en heb ik kalmeringsmedicijnen gekregen omdat ik toen al sombere gevoelens had en ze een PPD voor wilden zijn. Dus veel meer dan ik er nu al aan doe gaat bijna niet, dat is wel fijn. Ik werk er aan en doe er iets mee! Maar zwaar is het wel..
E.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:57:40 #143
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130379333
lullie lullen veel te veel, ik kan nooooit inhoudelijk op lullie reageren als het zo snel gaat.

Ik weet wel dat ik naar de kappert mot, de laatste keer was 14 uur voordat Isabel geboren is. Ruim 8 maanden terug dus.

En ik die niet aan rugzakjes, witte leggings en al helemaal niet aan 7/8e broeken.
Ben wel een wijnproefclub aan het oprichten.... voor jonge mensen ipv een bejaardensoos.
pi_130379389
Oeh Becky, een wijnproefclub. Wat leuk! Hoe kom je op dat idee?

Ik voel me trouwens echt niet altijd rot of verdrietig hoor! Maar sombere gevoelens spelen wel veel een hoofdrol, vooral als ik moe ben. Een goed humeur hebben hangt nogal aan een zijden draadje momenteel..
E.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:59:22 #145
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130379392
Kan me voorstellen dat het zwaar is Sparkling, ik hoop dat het steeds iets beter met je zal gaan.

Becky, wijnproeverij is juist leuk. Dat woord kent Marjan (werknaam van de vrouw die we omschreven) niet eens.
pi_130379543
Heftig Sparkling, sterkte!

Leuk kapsel Olf!
Ik moet ook naar de kapper, het is weel zo lang dat mijn krullen uitzakken en ik me s nachts niet meer normaal kan omdraaien omdat ik op mijn haar lig.... laatste keer dat ik ben geweest was ook nog voor mijn bevalling :@
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:10:27 #147
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130379730
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Oeh Becky, een wijnproefclub. Wat leuk! Hoe kom je op dat idee?

Ik voel me trouwens echt niet altijd rot of verdrietig hoor! Maar sombere gevoelens spelen wel veel een hoofdrol, vooral als ik moe ben. Een goed humeur hebben hangt nogal aan een zijden draadje momenteel..
Ik vond je op de meet juist heel vrolijk en open en zo!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:12:13 #148
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130379794
Oh en me likes wine, maar doe er te weinig mee tegenwoordig (heb wat cursussen en zo gevolgd in het verleden voor HET KRIJGEN VAN kindjes) en nu is het ook weer tijd voor mijn hobby. Zat te neuzen bij proefclubjes in de omgeving maar daar is de gemiddelde leeftijd 70 of zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door becky27 op 23-08-2013 12:40:17 ]
pi_130379826
Kapperweigeraars unite! O+ Maar ik moet eigenlijk wel weer eens een keertje.

Zo, na een nog rondje slapen werden mijn humeurige baby en ik als zonnetjes wakker *O*
Hij heeft een nieuw trucje: dingen aan mij geven. Gisteren met zijn tandenborstel mijn mond in :o en gisteravond reikte hij me in bed zijn poppetje aan, ik denk om een kus geven? Hij lag iig helemaal in een scheur daarna. :')
pi_130379869
En ik moet nu douchen, dus sorry voor iedereen waar ik niet op reageer :* kusjekroel!
pi_130379912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:12 schreef becky27 het volgende:
Oh en me likes wine, maar doe er te weinig mee tegenwoordig (heb wat cursussen en zo gevolgd in het verleden voor kindjes) en nu is het ook weer tijd voor mijn hobby. Zat te neuzen bij proefclubjes in de omgeving maar daar is de gemiddelde leeftijd 70 of zo.
wijncursussen voor kindjes? :?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:16:58 #152
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_130379925
Wijncursussen voor kindjes Becky? Interesting. :P
Maar wat een tof plan van die groep!

Wat naar Sparkling. Hopelijk gaat snel het zonnetje weer schijnen voor je!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:25:11 #153
381212 Gulara
From the future
pi_130380123
Ik ga altijd maar minimaal naar de kapper. Ben een paar weken geleden geweest. Maar ik vind dat er wel wat meer lagen in mogen. Eens kijken of ik een slachtoffer zo ver krijg om die er in te knippen.

Oeh Becky wijnproeverij, leuk! Kunnen we je 'must drinks' ook ergens vinden?
pi_130380134
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:10 schreef becky27 het volgende:

[..]

Ik vond je op de meet juist heel vrolijk en open en zo!
Ah, bedankt! Ik ben naar de meet gegaan omdat het me goed leek voor mij, ik heb wel 100x zitten twijfelen of ik durfde te gaan ;)

Mango, wat schattig!

En gaan jullie serieus zo weinig naar de kapper? Ik ben nogal fan van mijn kapper en zit er echt minstens eens in de 8 weken :D
E.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:27:48 #155
381212 Gulara
From the future
pi_130380186
Oeh even met Mango kusjekroelen! *O*

En wijnproeven voor kids. Zie je ze al zitten, van die ukkies die allemaal heel wijs over wijn aan het kletsen zijn. En dan zo'n meisje lallend in een hoekje omdat ze steeds 'vergeet' de wijn uit te spugen. :+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:30:38 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130380245
Gulara! :* Fijn dat het goed ging zonder wederhelft. Achgos XD Nou heerlijk toch zulke betrokken vrienden! O+

Hilzillah welkom! :* *O* Dat is lang geleden dat we nieuwelingen hebben verwelkomd in dit topic :D
Fijn dat de bv zo goed loopt O+ En idd lekker rustig aan doen hoor, je hebt een goed excuus en die kraamtijd is zo bijzonder!
Even gespiekt in Z&G, wat een schattige foto's O+

Sylver jij ook welkom! :* :W Fijn dat het nu wat beter gaat.. O+ :D

Olf leuk haar!

Verder niet zoveel onthouden.. druk bezig met inpakken en zulks :D *O* Bijnabijna weg!
Ohja en om even de spanning op te voeren.. gister spotting terwijl ik pas dinsdag ongesteld moet worden en sinds gisteren met vlagen misselijk (of maagzuur, vind het verschil soms wat lastig :') ) .... :@ Ik denk maar gewoon dat mn lichaam me voor de gek houdt en er niks aan de hand is :+
pi_130380264
Spark :* gaat het met je meisje wel beter? Of pieken en dalen?
Tally balen! Is ze er niet erg ziek van?
Olf mooi achterhoofd :P
Enf :o :o

Volgens mij heeft L de sprong achter de rug. Hij is opeens zo anders!! Hij zit heel precies aan dingen te voelen en te friemelen. En hij lacht opeens heel breed. Echt leuk O+
Oh en hij krijgt nieuwe haartjes *O*
pi_130380293
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:27 schreef Gulara het volgende:
Oeh even met Mango kusjekroelen! *O*

En wijnproeven voor kids. Zie je ze al zitten, van die ukkies die allemaal heel wijs over wijn aan het kletsen zijn. En dan zo'n meisje lallend in een hoekje omdat ze steeds 'vergeet' de wijn uit te spugen. :+
slabbetje om en met 2 handen de tuitbeker in hun mond mikken O+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:32:34 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130380298
Ahw Fieder wat fijn!! O+ Ja leuk he.. eindelijkk!! Zo fijn als ze uit die sprong zijn O+ :D
pi_130380484
SPOILER
Sylver welkom en nog gefeliciteerd! *O*

Sparkling, he wat rot. Er wordt al hard aan gewerkt zo te lezen, hopelijk wordt die donkere wolk snel minder :*. En ik vond je ook leuk op de meet!

Gezellig Fieder, je vrolijke baby weer terug *O*

Enf :o Spannend! Ik zal voor je duimen! En veel plezier op vakantie :).
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:41:37 #161
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130380492
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:16 schreef Mangostine het volgende:

[..]

wijncursussen voor kindjes? :?
check edit :P
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:47:15 #162
381212 Gulara
From the future
pi_130380607
Enf fijne vakantie! *O* En spannend... :@

Fieder fijn dat ie weer uit het sprongetje is. Hier gaat het ook weer beter sinds een week. Hij klinkt leuk joh, je jommetje. O+

En inderdaad hele lieve, behulpzame vrienden. Nog geen kinderen, maar er mee bezig. En we hebben regelmatig last van cultuurverschillen.
Zij vindt dat baby's tot drie maanden eigenlijk binnen moeten blijven, ik de helft van wat ik eet en drink zou moeten laten staan ivm borstvoeding en is heel voorzichtig en bezorgd.
Ik verbaas me dan weer over haar wens voor een geplande keizersnede.

Oh en alle dingen die zij over mij vindt hoor ik via haar man naar mijn vriend, terwijl ik mijn verbazing tegen haar direct uitspreek.

Haar beleefdheid tegen mijn Hollandse assertiviteit. Maar ze is een lieverd hoor. O+
En ze houden allebei veel van Pi. O+
pi_130380711
Enf goeie vakantie *O*

Gulara wat fijn zulke vrienden.

Becky wijncursus :9

Sparkling :*

Ik was vanmorgen heel jaloers op mijn baby. Mijn moeder past bij ons thuis op op vrijdag. En hij was nog een beetje moe. Dus na fles weer in bed gelegd, hij draaide zich even lekker om, slaakte een diepe zucht en sliep zo weer verder, tot 10! uur hoorde ik net van mijn moeder... Ik wil ook!
pi_130381116
Oh ja Enf, fijne vakantie :P vergeten door de shock!

Grappig Gulara die cultuurverschillen
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:19:05 #165
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130381381
oh over kinderkleertjes
SPOILER
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:28:31 #166
381212 Gulara
From the future
pi_130381742
Oeh pofmouwen! O+

Is Isabel zo lang vergeleken met jou en Noortje of lijkt dat door de foto?
pi_130381800
Enf :o
Fijne vakantie! :W

Spark :* hopelijk hiermee wel snel stappen in de goede richting.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:32:24 #168
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130381884
Isabel was een beetje te oud voor het jurkje :)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:40:01 #169
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130382140
Wat lijkt Isabel op jouw Becky!

Fijne vakantie Enf!

Mooi dat de sprong voor bij is Fieder!
SPOILER
pi_130382230
Fokwet! Ik voel in zijn mondje en hij heeft tandjes! Nou ja twee kleine puntjes, ik hoop niet dat het nog een keer 8,5 maand duurt voor de rest doorkomt :P *snel babyboek erbij pakt*

Sparkling :* sterkte!

leuke foto's becky!

Gulara wat klinkt je Pi toch als een leuk menneke <3
pi_130382696
Becky geweldig dat jurkje! :D En ook de wijnproeverij. En dan óók nog LSS. Je blijft in elk geval niet op de bank zitten!

Gulara je praat er altijd zo positief over maar het lijkt me nog best pittig, je zit op je plek daar natuurlijk, maar het is toch wennen en dan is er toch écht wel een cultuurverschil ook al lijkt dat op een afstand wel mee te vallen. Een vriend van ons ging woningruil doen daar en die Australiër heeft hier in Nederland de hele zomer alle deuren, ramen en gordijnen dicht gehouden. Ook apart :D Maar misschien tegen de warmte ofzo?

Tally, ik hoop dat het de boel wat lichter maakt dat je ouders kunnen helpen.

Spark, ik hou van stempels. Op mijn eigen leven en issues dan. Dus ik hoop dat het jou ook wat rust geeft.

Mineola, herfsttafels zijn tof o|O

Spirit NEEEE je ziet er mooi uit! Toen ik je zag tenminste. Niet te kort knippen hoor!

Kyara, wel een leuk druk weekend of zijn het stomme dingen?

Ik heb dus even een kléin dipje, want ik heb al drie dagen continu echt pijn. Het werken schiet dus niet op. Ik begin te twijfelen of ik het werk ooit weer aan zal kunnen. En als het erop lijkt dat dat niet zo is, wat is dan het juiste om te doen? Nouja, afwegingen dus. En geduld hebben. En meer niks doen -O-
pi_130382728
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:32 schreef becky27 het volgende:
Isabel was een beetje te oud voor het jurkje :)
Ik dacht al, sexy dametje hoor! 8-) Cool, zulke dingen, hier worden de oude shirtjes van papa gedragen.

Enf, fijne vakantie, maar niet voor je er een testje tegen aan hebt gegooid. Ik wil een spoiler!

Fieder, klinkt iid als uit de sprong ja.

Sola, mijlpaal! Woei!

Leuk die cultuurverschillen Gulara. Hebben jullie alleen locals als vrienden of is het een internationaal groepje? En Pi O+ Gotta love him! En wat Suiker zegt. Je bent wel een positief iemand volgens mij.

Suiker, dat is stom. Maar niet teveel willen he? F is 'pas' vier (? :@) maanden en ontzwangeren kost al gewoon tijd, laat staan als het wat meer is dan alleen ontzwangeren. Niettemin hoop ik dat je pijn vermindert want al drie dagen nonstop is gewoon niet leuk. Komt dat van anderhalf uur werken of heb je nog meer gedaan?

Kapper, ik dacht dat ik erg was maar jullie zijn erger! Ik ben vlak voor de bevalling geweest, vlak voor ik weer moest werken, en een paar weken terug weer. Dat is wel bizar vaak voor mij hoor, maar iets met goeie voornemens.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:01:25 #173
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130382770
He, dat is niet leuk om te horen Suiker dat je zoveel pijn hebt. Wat zegt je huisarts, gyn of fysio erover? Het lijkt me niet normaal dat je nu nog zoveel pijn hebt toch?
Sterkte :* .
pi_130383156
Suiker, je hebt recht op 104 weken ziektewet, dus ik zou voorlopig gewoon even helemaal niks doen en me focussen op herstellen en vooral NIET OVERBELASTEN! :( :*

Edit: en slik paracetamol. NU!
Sarcasme. Herken het.
pi_130383254
Suiker, dat klinkt echt heel heftig. Misschien is het opbouwen van werkuren toch nog niet zo een goed idee?
pi_130383476
Dat klink inderdaad heftig suiker. Denk dat een pas op de plaats wel nodig is :*
E.
pi_130384193
Jeetje, toch wel een paar heftige berichten hier.
Tally, hopelijk word je bij je ouders wat ontlast, echt balen dat F nu precies de zesde ziekte heeft!

Sparkling, jouw verhaal klinkt ook heel heftig. Het klinkt wel alsof je er al goed mee bezig bent. Heb je veel steun van je vriend? Schuldgevoel is in ieder geval nergens voor nodig, zoals je zelf vast ook weet, al snap ik dat je het af en toe anders ervaart. Hopelijk weet je snel de stijgende lijn te vinden.

En Suikertante, pfoeh, constant pijn is echt heel naar. Misschien inderdaad je werkuren toch maar weer terugschroeven? Al snap ik dat dat ook weer suf voelt. Echt heeeel erg balen dat het fysiek gewoon nog niet echt opschiet.

Verder zie ik meer mensen die niet zo vaak naar de kapper gaan, maar halllooo jullie hebben het over vlak voor de bevalling, ik was december 2011 voor het laatst ;) 1x per half jaar vind ik eigenlijk wel een normale hoeveelheid namelijk? :@

Becky, wijnproeverijen, klinkt goed! Ik heb een vriendin die 'in de wijnen zit', vooral wijnen uit landen die nog niet om hun wijn bekend staan, opkomende wijnlanden dus. Mocht je informatie nodig hebben of iets, ze organiseert ook proeverijen enzo?

Gulara, jij zit toch niet eens zo heel lang al aan de andere kant van de wereld? Tijdens je zwangerschap, of heb ik dat verkeerd onthouden? Lijkt me lastig, een heel nieuw leven opbouwen en tegelijkertijd moeder worden en tegen cultuurverschillen oplopen. Jammer dat je vriendin het lastig vindt dingen rechtstreeks te benoemen, dat zou toch veel fijner zijn.

Mijn baby is echt hypervrolijk vandaag, het is zo gezellig! Ben alleen net even gaan experimenteren met flessen omdat ze zo slecht uit de fles drinkt. Had ik gekolfde melk, 2 dagen oud, uit koelkast, die weigert ze pertinent. Geef ik melk van 1 dag oud, is het wel prima. Klein aanstellertje. *;
pi_130384683
Oh en ik maakte net wat foto's tijdens de banaaneetsessie en ik van dat ze op deze foto's zo erg lijkt op hoe ze echt is (kromme zin maar a la):

SPOILER

[ Bericht 53% gewijzigd door Olf op 23-08-2013 19:14:21 ]
pi_130384978
Olf O+ wat een leuk lachebekje heb je daar!

Suiker niet te snel op bouwen hoor!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:12:43 #180
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130385318
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:58 schreef Suikertante het volgende:
Becky geweldig dat jurkje! :D En ook de wijnproeverij. En dan óók nog LSS. Je blijft in elk geval niet op de bank zitten!
Dat kan ik dus niet he.....stilzitten. :(

Ik was trouwens wel een klein popje hoor, bij geboorte 2200 gram en 45 cm. Op de foto zal ik een half jaar zijn geweest of zo, aangezien korte mouwen en blote benen. Noortje heeft wel mijn bouw, Isabel is wat forser gebouwd heb ik het idee.

Olf, wat een leukerd zeg!

Suiker, rustig aan doen, anders blijf je nog veel langer last houden.
pi_130385393
Olf, wat een súperlieve foto's! O+

Mineola wekelijks naar de kapper en dan een hoed dragen op de meet! 8)7 :D

Bedankt voor jullie bezorgde lieve reacties. Ik heb een mail naar mijn werkgever gestuurd en hij belde me direct. Wat dat betreft heb ik wel geluk hoor. Even in een spoiler want lang verhaal (alleen voor geïnteresseerden hoor, ik verwacht niet dat iedereen dit gaat lezen ;) )
SPOILER
Mineola heeft trouwens wel gelijk. Geduld hebben en dingen (onbepaalde) tijd geven.. het zou beter zijn maar het gaat niet vanzelf!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:18:26 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130385487
Suiker, dat klinkt ook gewoon behoorlijk ruk! :{ Fijn dat je wel goed kunt rekenen op je werkgever! En ik snap dat je al die vragen hebt, ik zou me ook afvragen of het allemaal wel normaal is.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:19:10 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130385507
In other news: weekend!! *O* En vriendje is weer thuis!! *O*
pi_130385528
Dank voor de reacties :)

Suiker, vooral het eens echt laten kijken door een arts lijkt me een goed plan. Vooral omdat het allemaal toch iets meer nasleep heeft dan je zelf dacht. Wie weet kan een arts dan een veel betere diagnose stellen waardoor er een meer specifiek plan komt!
pi_130385649
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:15 schreef Suikertante het volgende:

Mineola wekelijks naar de kapper en dan een hoed dragen op de meet! 8)7 :D
Kind, dat is m'n stylo! :7 Incognito, jeweetz!
En wekelijks!? Nee man, ik ben echt verre van een popje!

Goeie vragen trouwens. Ik zou ook willen weten waar ik aan toe ben op korte en langere termijn. Hopelijk kun je antwoorden krijgen.

Jeej voor MrBlack weer in da house!

En babyOlf is O+
pi_130385676
quote:
Kyara, wel een leuk druk weekend of zijn het stomme dingen?
Morgen de dreumesmeet *O*
En verder nog visite bij ons (+eter) en zondag zelf met het hele spul op visite.
pi_130385688
Daar hoop ik dus erg op Olf, maar ik ben bang van niet. De arts, oefentherapeut, fysiotherapeut en gynaecoloog zeiden tot nu toe allemaal dat het tijd nodig heeft en dat rust en oefenen en nog 8 maanden het aanzien het enige zijn wat ik kan doen.
Eigenlijk ben ik dus best wel een irritantje dat ik de huisarts weer bel. Maar ik wil gewoon dat ze nog één keer goed tussen mijn benen loeren en ook wat beter naar mijn stuitje kijken.

LB Hoeraaaa!!! *O*

En ja weekend!! Het leven is hier geen drama hoor. Ik probeer die oefeningen te doen en verder normaal te leven, maar als je wordt teruggeroepen is dat gewoon even kut. Dus: sushi en filmavond. :D *O*
pi_130385698
quote:
k heb dus even een kléin dipje, want ik heb al drie dagen continu echt pijn. Het werken schiet dus niet op. Ik begin te twijfelen of ik het werk ooit weer aan zal kunnen. En als het erop lijkt dat dat niet zo is, wat is dan het juiste om te doen?
Lastig, ik kan er weinig over zeggen, denk dat jij de enige bent die dat echt goed kan aanvoelen. Maar zit er ook geen progressie in?

:*
pi_130385760
Oh leuk de dreumesmeet!! En hopelijk leuke visites :)

En ik houd jullie op de hoogte :*
pi_130385795
Leuk die foto's Becky!

Olf, O+

Heftig verhaal in je spoiler suiker. Hopelijk krijg je antwoorden van je huisarts.
pi_130385981
Oh, Becky, had nog niet op jouw foto's gereageerd, maar je jongste lijkt echt heel erg op jou op die foto van vroeger! Leuk! En je meisjes zijn duidelijk zusjes maar toch echt een ander gezichtje wel :)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:04:59 #192
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130386794
Ahw Becky O+

Sola tanden! *O*

Bedankt allemaal voor de vakantiewensen O+

Enne, helaas, maar ik ga toch echt geen test doen voordat ik op vakantie ga :P ik wacht 't gewoon af. Ben al lekker sago dus ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word... en ik weet niet hoeveel internet ik daar heb dus sorry dames alvast! :*
pi_130387115
Enf, dat is voor ons ook niet leuk hè. }:|

WOHTS-tijden herleven O+
pi_130387144
En suikertje, je hebt de tijd idd, en je lichaam fluit je dus echt wel terug als je te snel gaat. Succes bij de doc :*
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:25:35 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130387319
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:18 schreef Mangostine het volgende:
Enf, dat is voor ons ook niet leuk hè. }:|

WOHTS-tijden herleven O+
Nee is het ook niet weet ik :P Mja, als ik 'm nu doe weet ik denk nog niks, das veel te vroeg. En dat internet daar daar kan ik ook niks aan doen :+ als ik ergens in een stadje zit met wifi zal ik heus wel ff posten :*! :D
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:34:36 #196
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130387553
Hoera LB!

Groot gelijk dat je er naar wil laten kijken suiker! En niets forceren idd, luisteren naar je lichaam!
pi_130388766
Becky wat gaaf zeg! O+ je mooie meiden!
LB fijn dat je lief thuis is
Olf wat een mooierd
Suiker fijn dat je werkgever het zo opvat. En goede vragen lijkt mij! Hopelijk krijg je ook antwoorden waar je iets mee kan :*

Oma, L en ik zijn vandaag naar de geitenboerderij geweest. Was erg leuk! En net even lekker buiten in het badje gepoedeld *O*
pi_130390168
Fieder wat leuk! Lekker weer is het he, heerlijk.

F heeft net denk ik zijn domste actie ooit gehad. Ik hoorde kokhalsgeluiden en toen had hij zijn eigen hand zijn keel gestoken 8)7
Nu is het best warm waar hij slaapt, maar verder heeft hij echt wel een leuk leven dus ik houd het maar op een ongelukje! :+

Maar hij hield ook net zijn eigen voeten vast O+
pi_130390412
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:27 schreef Suikertante het volgende:
F heeft net denk ik zijn domste actie ooit gehad. Ik hoorde kokhalsgeluiden en toen had hij zijn eigen hand zijn keel gestoken 8)7
Nu is het best warm waar hij slaapt, maar verder heeft hij echt wel een leuk leven dus ik houd het maar op een ongelukje! :+
L doet dat ook wel eens, de afgelopen dagen zelfs best vaak }:|
En _O-
pi_130390557
Doet dit jullie ook zo aan iemand denken? :+
SPOILER

[ Bericht 27% gewijzigd door Fieder op 24-08-2013 07:38:44 ]
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:54:41 #201
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130390853
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:25 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Ah, bedankt! Ik ben naar de meet gegaan omdat het me goed leek voor mij, ik heb wel 100x zitten twijfelen of ik durfde te gaan ;)

Mango, wat schattig!

En gaan jullie serieus zo weinig naar de kapper? Ik ben nogal fan van mijn kapper en zit er echt minstens eens in de 8 weken :D
Ik vond je ook leuk hoor, al heb ik niet lang met je gepraat :)

En ik heb een hekel aan naar de kapper gaan. Maar ik dwing mezelf dan toch maar en ben achteraf heel blij dat ik geweest ben.

Mango dat aangeven van dingetjes met bijbehorende slappe lach klinkt echt lief O+

Enf wat spannend! Ik ben even vergeten waar je op hoopt :+ positief? fijne vakantie!

Suiker wat shit zeg dat je nog zoveel pijn hebt. Ik kan me voorstellen dat je graag wat meer antwoorden en een blik in de toekomst wil. Ik vind het wel echt naar voor je dat je nu over die dingen na moet denken als keizersnede, operatie etc. Daar denk je niet echt bij na met je hoofd in je roze wolk een paar weken voordat je van je eerste kind gaat bevallen. Ik hoop dat de huisarts spijkers met koppen slaat en dat er snel iets nieuws en effectiefs voor je kan gaan gebeuren. Sushi is dan weer wel een dikke ^O^

Leuk Olf dat je zo'n gezellige dag hebt! En die foto's zijn erg leuk, ze is knap!

*O* JEEJ voor thuiskomende vriend van LB!

En Fieder wat leuk naar de geitenboerderij! Vond L de dieren ook al echt interessant? En je foto :D :D O+ precies dezelfde ook!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:14:37 #202
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130391510
eendjesfoto
SPOILER
pi_130391767
Spees hij vond de kindjes leuker om naar te kijken. De beesten had hij volgens mij nog niet echt door. Hij schrok wel van een kraaiende haan, mijn held op sokken :')
Haha Becky ook al! (wat is dat voor voetenzak? mooi!)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:31:26 #204
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130392079
Hilz, Jan Smit heeft ook net een S.enn gekregen! Offeuh... :o ;)

Oh, en Fieder, ik ben Becky niet maar dat is een O+ Koeka voetenzak O+
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:46:31 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130392569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef Fieder het volgende:
Spees hij vond de kindjes leuker om naar te kijken. De beesten had hij volgens mij nog niet echt door. Hij schrok wel van een kraaiende haan, mijn held op sokken :')
Haha Becky ook al! (wat is dat voor voetenzak? mooi!)
Is ook best jong hoor denk ik om dieren al heel leuk te vinden. Wel leuk dat hij graag naar andere kindjes keek! Grappig dat die interactie al zo vroeg begint.

Hillzillah.... betrapt! :D Goed gezien Soesa :7

Oh en ik weet dat ik vaak spam. Maar ik doe het toch. Gewoon omdat ik deze foto van het heertje zo enorm lief vind. Can't help it.

pi_130392655
Haha Becky! O+ ik moet ook zo'n eendje!

De voetenzak heb ik al :@ Hormoongerelateerde aankoop O+ Via Marktplaats, en hij heeft er alleen in gezeten van het ziekenhuis naar huis.

Haha Spees, ik bedoel het écht positief, maar het lijkt wel een lief mannetje! Ik bedoel hiermee een volwassen exemplaar. Een Franse monsieur O+ :D En nu de volgende boule werpen, alors!

Is het erg om een pauze te houden tijdens de fles en doen anderen dat ook? En zoja hoe lang?
Hier nog steeds grotere flessen (hoe kán het toch ineens, wat een timing) en ook pas honger na vier uur! Maar daardoor slaapt hij ineens niet meer zo zoet in, nouja, je kunt niet alles hebben. Tis even wennen denk ik. Oh en hij heeft gepretpoept! Zonder huilen! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:46 schreef Spees_Eend het volgende:

Hillzillah.... betrapt! :D Goed gezien Soesa :7
_O-
pi_130392696
Gepretpoept :D

Oh, ik wilde nog reageren op Sparkling. Maar ik heb niet zo veel wijze woorden. Het lijkt me zwaar, maar je komt wel heel sterk over, dus ik hoop dat de scherpe kantjes er gauw vanaf gaan. :*
pi_130392774
Spees, dat lijkt Silvijn helemaal niet meer zo! :D
pi_130392817
Ah spees die is wel spamwaardig ja! O+ (wil iemand plz plz plz die snor op zn gezicht shoppen, dat lijkt me hilarisch :D )
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:54:30 #210
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130392822
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef L-E het volgende:
Spees, dat lijkt Silvijn helemaal niet meer zo! :D
Nee hij lijkt helemaal niet op zichzelf daar :D Ik vind hem ook enerzijds best lelijk er op staan, maar zó schattig. Inderdaad alsof hij gniffelt om een snode jeu des boules move 8-)

Suiker wij deden ook wel eens pauze tijdens een flesje, volgens mij in de beginperiode dus toen zal hij een maand of 4 zijn geweest. Ik denk niet dat dat erg is, en zeker niet als hij gewoon goed drinkt.
pi_130392841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef Fieder het volgende:
Ah spees die is wel spamwaardig ja! O+ (wil iemand plz plz plz die snor op zn gezicht shoppen, dat lijkt me hilarisch :D )
_O- _O- _O-
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:55:45 #212
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130392857
Wij hebben nog steeds pauzes, net nog, om 19.10 uur de fles, dronk ze niet helemaal op dus de rest om 19.25 in bed
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:59:36 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130392980
Interactie tussen de zusjes
pi_130393107
Suiker misschien gooit hij de hele boel weer om, is hier ook eens in de zoveel tijd. Dan regelt hij zelf een ander schema.
Zonde van die zak! Kan hij er van de winter niet nog in??

Ohh Becky wat lief O+ zo had je het je zeker altijd voorgesteld?
pi_130393108
Oh goed Becky, dat is fijn om te horen. Ik denk dat daar de clue ligt van het fles leegdrinken. Misschien was ik iets te streng ;)

Fieder ik hoop inderdaad dat hij er nog in past deze winter! Ik denk het wel hoor, het is niet echt een hele kleine zak volgens mij (al even niet gezien, maar van wat ik me herinner..)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef Fieder het volgende:
(wil iemand plz plz plz die snor op zn gezicht shoppen, dat lijkt me hilarisch :D )
U vraagt.. :7 Ik moet wel aan een bepaalde dictator denken ineens :D
SPOILER
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:06:46 #216
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130393209
_O- Oh hij lijkt echt een beetje op H uit een scene van Der Untergang...
pi_130393251
Haha Suiker je doet het nog ook :D :o Die haarlok doet het hem denk ik.
En toch blijft het een mooie jongen O+
pi_130393256
Whahaha ja, dat geniepige snoetje maakt het helemaal af _O-
pi_130393261
Er zit een luchtje aan dat binnenpretje 8-)
pi_130393305
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:59 schreef becky27 het volgende:
Interactie tussen de zusjes
Omg Becky ik smelt helemaal! *;
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:10:54 #221
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130393327
Awww thanx Fieder. O+
Wat een lief filmpje Becky.
Venco, lees jij eigenlijk nog mee? Schoot me ineens te binnen dat je al lang niet gepost hebt?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:11:55 #222
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130393357
whahahaha die Silvijn _O-
pi_130393363
Venco is naar mijn idee nooit een dagelijks poster geweest. En volgens mij is ze alweer aan het werk nu.
pi_130393412
Als ik straks weer moet werken gaat het hier ook veel minder worden denk ik ;( dan moet ik op Omen's samenvatting meeliften :+
pi_130393431
Ja, waar is Omen?
pi_130393438
Ja, is die vier maanden op vakantie ofzo?!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:14:26 #227
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130393450
Die is.... 3 weken in de Ardennen dacht ik?
pi_130393502
Luxeprobleem hier: ik mag een draagzak uitzoeken als verlaat kraamcadeau van schoonpaps, en ik zie door de bomen het bos niet meer. Boehoe! :'(
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:16:42 #229
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130393534
Manduca. Definitely.
Ik heb geen ervaring met andere :+ maar vind hem perfect.
pi_130393638
Die vind ik niet zo mooi, sorry. :@
pi_130393690
Oeh LE das zeker moeilijk! Je wilt wel een zak en geen doek? Er zijn sites waar je zakken kunt uitproberen, kost je alleen verzendkosten. En t draagtopic even vragen!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:21:31 #232
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130393720
Ik heb een bondolino, maar een probleem met een stuiterbaby, die wil er niet in. En een Girasol draagdoek, ook dat maar weer eens proberen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:21:31 #233
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130393721
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:19 schreef L-E het volgende:
Die vind ik niet zo mooi, sorry. :@
Oh is dat ook belangrijk :+

Fijne avond allemaal, ik ga Suits kijken. Newest addiction, aanrader.
pi_130393931
Ik heb al een draagdoek, een heule mooie O+

Maar we willen er een draagzak bij, is makkelijker als hij er steeds in en uit moet. En dat moet hij, want elke 2 uur aan de borst hangen. Omdat het kan.
pi_130394155
Heb je wel een paar favorieten? Of is alles nog een optie?
pi_130394289
Ik denk dat het een Boba wordt. Maar hiermee moet ik idd in een ander topic zijn he? :+
pi_130394607
:D Monsieur Silvaine! _O-

Becky wat lief samen O+
pi_130396134
Mangoo onze babys waren gisteren 11 maanden!

En...
Ze heeft vanavond een stapje los gezet!!!
Het is nog verre van lopen hoor, maar ik ben toch trots!

Ze begint ook steeds meer te kletsen. Ze praat in de telefoon. En ze kan de bal overrollen.
Het wordt steeeeeds leuker!

En we zijn al bezig met n taart uitzoeken. We willen zo'n mooie taart laten maken met 3 lagen.

Maar wat moet ze aan op haar verjaardag?

Iemand nog leuke 'dit zou ik doen' op de verjaardag- tips?
pi_130396268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh is dat ook belangrijk :+

Fijne avond allemaal, ik ga Suits kijken. Newest addiction, aanrader.
Suits is top!
Je volgende verslaving wordt Orange is the new black.

L-E je hoeft niet naar jezelf te kijken, dus toch een manduca :+
pi_130396549
+1 voor de manduca. Praktisch en comfortabel is het belangrijkst!
pi_130397385
Als ik praktisch en comfortabel wil koop ik wel birkenstocks :+
pi_130397474
Daar kan je kleine nog weinig mee, maar tis wel een stuk goedkoper :+
pi_130397803
Even een knuffel voor Sparkling en Suiker.

Verder zag ik nog wat foto's :) nice.

Draagzakken/doeken kan ik niet mee helpen, ben zelf nog aant zoeken maar een betere.

SPOILER
pi_130397997
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:19 schreef Kwisted het volgende:
Mangoo onze babys waren gisteren 11 maanden!

En...
Ze heeft vanavond een stapje los gezet!!!
Het is nog verre van lopen hoor, maar ik ben toch trots!

Ze begint ook steeds meer te kletsen. Ze praat in de telefoon. En ze kan de bal overrollen.
Het wordt steeeeeds leuker!

En we zijn al bezig met n taart uitzoeken. We willen zo'n mooie taart laten maken met 3 lagen.

Maar wat moet ze aan op haar verjaardag?

Iemand nog leuke 'dit zou ik doen' op de verjaardag- tips?
ohja! *O*
Nog maar een maandje :o

Wat gaat jouw dame haaaaard! Stapjes zetten is wel echt voor grote kinderen :o
Hier vandaag iets dat leek op los willen staan. Maar hij kent geen angst, dus stort dan gewoon keihard ter aarde. ;(

En ze moet een Zara jurk aan. O+
Ik zweer het, als ik ooit een dochter mag krijgen koop ik de Zara leeg. Maar misschien wil M ook eens passen. :+

Wat je moet doen? Ballonnen blazen, taart serveren, hiep hiep hoera en schooien in je verjaardagsjurk O+
pi_130399287
Ik wou net zeggen Kwis, ik zou gaan voor taart, ballonnen en cadeaus!
En alvast hiep hiep hoera oefenen. Kun je ook zeggen als ze weer een stapje doet *O*

Loj, ik herken het niet, maar stom is het wel. En kwijlen doet elke baby, ook zonder dat je er wat van zegt. :6

Ik heb vanavond een fotoalbum geknutseld, 7.000 foto's verder maar ik heb nu 0-3 maanden in 24 pagina's gepropt. *wist zweet van voorhoofd*
Waarschijnlijk ben ik de enige die alles prachtig, mooi en geweldig vindt, haha. Maar ik heb dan ook het kind, de foto's en het album gemaakt :+
Morgen de 3-6 maanden versie, foto's zijn al geselecteerd en collages al gemaakt. Gaat dan hopelijk wat sneller.

En nu ga ik opzoeken wat suits is.
pi_130399475
SPOILER
Leuk foto album :D
pi_130400480
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:13 schreef Suikertante het volgende:
Goedemorgen!

Gulara, vind het gezellig dat je er weer bent! Blijf maar lekker schyzofreen posten O+

Danic ik heb met spanning verder gelezen maar niet dus. Ook niet een bééte teleurgesteld?

Shandaly het blijft leuk he, met de draagzak op stap! Hopelijk volgende week weer wat grammen erbij. Zwem ze!

Hillz, welkom!! *O*

Spees hoe is het met de billen van je zoon? ( :') )

Nee hoor, zelf geen klein beetje jammer. Het is goed zo. Ik zou niet weten wat ik moest als ik nu zwanger bleek te zijn. Nou ja, dat weet ik wel, maar ik zou er wel een van moeten slikken. Misschien over een jaar of twee, wie zal het zeggen, maar voor nu denk ik dat het bij twee blijft.

En hier een baby die haar speen in kan houden. Of ze het doet is een ander verhaal. En als ik de speen aan haar geef of de goede manier, kan ze hem ook al zelf in haar mond stoppen. Heel grappig om te zien, ze pakt hem dan met links en stopt vervolgens haar rechtervinger in haar mond zodat ze weet waar ze moet richten :+ mijn inventieve baby O+

Oh, en FOK!wet natuurlijk, maar Rosalie werd pas om 08.00 wakker :o ik heb haar vanmorgen niet eens gezien, want moest voor 07.30 de deur al uit naar mijn werk. En ze drinkt ineens 5x 180/6 8)7 Echt, ik heb twee uiterste hoor. De oudste dronk het minimale, deze drinkt dus ineens het maximale.
En als ik ga eten terwijl ze in de wipstoel voor me zit, is het brullen van boosheid. Woensdag afspraak bij de kinderarts en dan gaan we het horen. Eens kijken wat hij zegt over bijvoeden. Volgende week is ze 5 maanden. (wat? huh? 5 maanden!?!)

Fieder, dat aaien, wat lief O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:21 schreef Tally het volgende:
Ik was gister zo moe dat ik portemonnee 6 keer verkeerd tikte en toen dacht knip is makkelijker :')
Maar niet handig in een babytopic merk ik nu :')
_O-

Welkom Sylver :W

En haren, ik heb nu voor het eerst sinds heeeeeele lange tijd deze lengte. Kan me de laatste keer niet heugen. Ik kreeg zelfs afgelopen week een complimentje van mijn teamleidster dat mijn haar zo leuk zat (net uit bed, nog nat van de douche 8)7 ), dus korter gaat het ws niet worden. Maar het staartje is ook wel heel praktisch hoor.
Grijze haren.....ik had er 1 of 2 toen ik voor het eerst zwanger wordt, nu is er niet tegenin te verven. Ik dacht altijd dat mijn moeder een geintje maakte als ze zei dat ze grijze haren van ons kreeg, maar dat is dus serieus :o

Beterschap met Féline, Tally. Wat een ongelukkige timing zeg.

Yessss, ik krijg 10 punten van Spees, want ik wist echt direct welke riem je bedoelde :D

Sparkling :*

Sola *O* voor de tandjes!
(zie mij de chocolade/bastogne taart van Mandy negeren :P )

Suiker :* pijn is kut! Misschien toch even terug naar 1 uur per dag? 1,5 is dus blijkbaar nog te veel. Rustig opbouwen en niet gelijk denken dat het niets meer wordt meis. Het is net als met eerste hapjes bij baby's :+ soms begin je te vroeg en moet je even stoppen, om het later opnieuw te proberen.

En wij houden ook wel eens een pauze tussen de fles. Dan drinkt ze rommelig en stop ik even 10 minuutjes voor een boertje en lekker gek doen samen. Daarna drinkt ze weer rustig en meestal in 1x leeg.

Oh Becky, wat een leuk filmpje. Ik ga gewoon meelachen. En dat jurkje is ook snoepig, dat motiefje is nog steeds leuk, 30 jaar na dato.

Spees, Eva zag er regelmatig ook uit als H uit der Untergang, maar kan even geen passende foto vinden. Mijn moeder riep altijd, knip dat haar eraf en dat wilde ik niet, maar als ik nu terug kijk......
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 23:40:31 #248
381212 Gulara
From the future
pi_130402552
Kunnen we niet afspreken dat jullie tussen 15-23 allemaal maximaal twee berichtjes mogen posten. }:|
pi_130402842
Niet bijgelezen, maar: Saar wordt een draakje met carnaval :D :+ O+

Ik heb totaal niks met carnaval, behalve dan dat ik mijn kind ik typte kin, en laten we wel wezen, ik heb tegenwoordig genoeg kin om 'm een pakje aan te trekken :D :+ té schattige pakjes aan kan trekken. Win!! O+ *O*
pi_130403565
Kijk nou :D :D

SPOILER
pi_130403829
Te mooi Coco :D
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:16:12 #252
381212 Gulara
From the future
pi_130403871
Hij staat jou ook goed Coco! Wat een leukerd! Met buikje. O+

Ik moet ook maar eens op zoek naar een halloweenpakje voor Pi!
pi_130403915
Coco dit waren mijn lievelingsposts van de maand (Silvijn als H een goede tweede maar die heb ik zelf gepost dus die kan ik niet nomineren)! Om je kin moest ik al hardop lachen, maar je laatste foto is nog beter O+

Danic, goede metafoor die babyhapjes! :D
pi_130404051
Hij is gaaf he? :D

Gulara: tis ook eigenlijk een halloweenpakje :Y Misschien trek ik haar 'm dan ook wel aan. Gewoon omdat het kan O+ Sowieso wilden we binnenkort eens proberen voor de lol O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:17 schreef Suikertante het volgende:
Coco dit waren mijn lievelingsposts van de maand (Silvijn als H een goede tweede maar die heb ik zelf gepost dus die kan ik niet nomineren)! Om je kin moest ik al hardop lachen, maar je laatste foto is nog beter O+
Ik heb net teruggezocht, en die foto :D :D :D Awesome :D

Verder ben ik vereerd enzo :Y :+
pi_130404248
Coco ik zie dr zo wegwaggelen! Goed pak ^O^

Oooh ik word er helemaal enthousiast van: carnaval met een misschien wel lopend kind! Hoe goed is dat en vooral, wat trek ik hem aan! Banaan? Koekiemonster? Barbapappa? Omg de hysterie O+
Oh nog grappiger, dat M onderdeel is van mijn pak. Bijvoorbeeld, samen als Alien, M's hoofd komt uit mijn buik. Of als siamese tweeling. Of of of! :D
pi_130404554
Of ik als raket en M als astronaut op mijn rug! Of ik als Darth Vader en M als Yoda!
pi_130404591
.....als kangoeroe met kind in je buidel (maar die is eigenlijk wel gereserveerd voor gulara)
pi_130404680
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Mangostine het volgende:
Coco ik zie dr zo wegwaggelen! Goed pak ^O^

Oooh ik word er helemaal enthousiast van: carnaval met een misschien wel lopend kind! Hoe goed is dat en vooral, wat trek ik hem aan! Banaan? Koekiemonster? Barbapappa? Omg de hysterie O+
Oh nog grappiger, dat M onderdeel is van mijn pak. Bijvoorbeeld, samen als Alien, M's hoofd komt uit mijn buik. Of als siamese tweeling. Of of of! :D
:D _O- _O-

SPOILER
pi_130404692
Die biker! Ik zit hardop te gnorfen om die biker _O-
pi_130404807
AWESOME!!
SPOILER
pi_130405074
:o godsamme wat vet! _O_
pi_130405346
Die foto's fantastisch!

Hier komt manlief thuis na een avondje bios. En hij was nog even langs de prenatal gelopen en had nog een broekje en een truitje voor Ow gekocht!! O+

(alleen het truitje hadden we al, dat dan weer wel ;) maar in grotere maat dus dat komt goed!)
pi_130405870
Onee!!! Ik haat carnaval maar ik wil F wel in zo'n lobsterpakje proppen, what to do what to do?? :'(
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:46:39 #264
381212 Gulara
From the future
pi_130406275
Oh jullie waren nog wakker. -O- Nu niet meer zeker.
Enniewees, ik denk dat de mijne maar als Mr. T. moet. Wat een bazenverkleedpak!
pi_130406327
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef Gulara het volgende:
Oh jullie waren nog wakker. -O- Nu niet meer zeker.
Enniewees, ik denk dat de mijne maar als Mr. T. moet. Wat een bazenverkleedpak!
Ik wel!

Maar zo niet meer. Ga wel eens langzaam richting bed. Saar zal wel rond 8u ergens wakker worden.

Mr. T. is ook tof he? :D :D Ik vind het masker alleen zo fout _O-
pi_130408126
Coco _O-

Echt te geniaal al die pakjes. Biker en kreeft zijn favoriet O+
Sarcasme. Herken het.
pi_130408163
Hoe cool, die pakjes! Ik zou er spontaan weer van gaan carnavallen O+
Biker en Mr T en taco en en en en De Draak. _O_
pi_130408271
Jullie nacht tempo kan ik wel bij houden! Zag vooral de snorrenfoto van S., hilarische carnavalspakjes, wil Suikertante sterkte wensen, Loj heeft een lieve man. Verder wil ik heel graag mijn ontzwangeren kaart inzetten!

Onee, nog een welkom voor Hilzillah; hoiiii!
pi_130408286
Wahahahahah die halloween pakjes.
Mango en Kwisted hoera voor de 11 maanden *O*
Kwisted wow een stapje :o *O*
Loj wat flauw :*
Mineola wat goed van het fotoalbum! Knap hoor, 24 foto's maar

Coco bedankt voor de demonstratie _O-

Als ik L zou verkleden zou hij gaan als een nachtdier }:| van half 2 tot 5 wakker zijn is NIET de bedoeling. :'( Ik weet echt niet hoe ik dit moet gaan doen als ik weer werk.
Vanavond maar eens een bordje pap voor het slapen proberen
pi_130408346
Fieder, kan je man ook inspringen? Maar ik weet hoe het werkt: wakker ben je toch. Is er een reden dat ie wakker is denk je?
:*
pi_130408375
Ja precies, ik kan dan echt niet slapen. Mn man helpt veel hoor, daar mag ik echt niet over klagen.

Ik snap er niks van, een paar nachten geleden sliep ie zo goed als door. Maar nu was hij echt klaarwakker, als ik m dan wil instoppen lachen en rollen. Dus ik heb geen idee wat de reden is.

Als ik moet werken ga ik maar beneden op de bank liggen ofzo :@
pi_130408376
Dat is ook niks nee Fieder. Zoals Mangostine alvraagt, weet je waarom? Heeft hij trek? Hier net zo afgelopen nacht maar ze wil gewoon niet meer slapsn na dat ze heeft gegedronken.
pi_130408776
Hahaha die fotos!!

Coco wat een ontzettend leuk pakje!! Een dik buikje <3
pi_130408812
Ohhh coco, geweldig, ik wil echt heel graag Saar in dat pakje zien! O+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:43:52 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130409069
Coco die foto's _O- :'( echt geweldig! Had nog niet eens aan carnaval gedacht maar nu heb ik er echt zin in!

Fieder wat een nacht zeg... dat is icm werk idd echt geen doen.

Misschien toch nog niet helemaal uit een sprongetje? Dan kunnen ze soms ook ineens nachtelijke capriolen uithalen.

Oh en Kwisted wat knap van f leur! En wat gek dat jij en Mango volgende maand al hun verjaardagen vieren...
pi_130409151
Mijn beste aankoop tot nu toe :D :D _O- O+

SPOILER
pi_130409157
Fieder, vervelend hoor :(

Maar er is hoop! Ow had hetzelfde twee weken geleden. Het heeft 9 nachten geduurd en nu slaapt hij al 5 nachten weer goed! Dus hou hoop!!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:01:07 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:09:28 #279
381212 Gulara
From the future
pi_130409382
Nou ik was dus begonnen met reageren, maar toen kwam de zaterdag ertussen. :7

Coco, ik hoopte al dat die foto's hier ook stonden. Ik probeer al driehonderd keer te reageren maar m'n fb scheid er steeds mee uit. Wat een lekker ding! Hij staat haar beter. :P Buikje! O+

Ik snap trouwens niet dat jullie het zo raar vinden als jullie baby's 's nachts wakker zijn. Die zijn alvast naar een andere tijdzone aan het overstappen omdat ze bij Pi op bezoek willen, duuuuh! *O*

Maar wel shit Fieder. Gaat ie huilen als je weggaat?
pi_130409986
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn beste aankoop tot nu toe :D :D _O- O+

SPOILER
Ik wil het!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130410143
Jaaaaaa Coco :D _O- wat geweeeeeeldig!!! O+ dat buikje hihi
Thanx Loj :* zou fijn zijn
Spees ja misschien is dat het wel. Hij is overdag ook weer wat zeurderig nu.
Haha Gulara mogen baby's alleen vliegen? Want ik durf niet :D Zet ik m wel op t vliegtuig, pik jij m dan op? Hij mag best een weekje blijven hoor :Z :+
Nee hij huilt niet als ik weg ga. Maar hij vindt het wel leuk als ik kom. Breeduit lachen. Bij ons slaapt hij ook niet meer, anders had ik m wel tussen ons in gelegd.

Hij is trouwens na t spoken wel zelf in slaap gevallen :o helemaal opgerold op zn kop aan t voeteneind, maar who cares :')
pi_130410323
Coco wauuuuuuw dat is geweldig!!!! Waar heb je het vandaan, of moet ik daarvoor onder de rivieren zijn? O+ _O- *O*
pi_130410892
Tico & Fieder: Primark, ¤9.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:50:20 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130410906
Coco! :D wat een geweldig draakje heb je daar! O+

Oh en mn vriend en ik hebben liggen huilen van het lachen om die andere kostuums _O- Ik denk dat E wel een goeie hotdog zou zijn met haar postuur :')
pi_130410950
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:09 schreef Gulara het volgende:
Wat een lekker ding! Hij staat haar beter. :P
:{w
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:18:07 #287
381212 Gulara
From the future
pi_130411395
Ik moest net in de stad nog aan jullie denken. De winkels hangen hier vol met grotemensenonesies.
Misschien een drakenversie voor jou zoeken Coco? Naai ik er desnoods zelf wel een buikje voor je in. :P

Fieder ik pik em wel op hoor. Alleen nog een Aziaat regelen voor de stopover. Pi houdt wel van gezelligheid 's nachts. Win-win! *O*
pi_130411420
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:18 schreef Gulara het volgende:
Ik moest net in de stad nog aan jullie denken. De winkels hangen hier vol met grotemensenonesies.
Misschien een drakenversie voor jou zoeken Coco? Naai ik er desnoods zelf wel een buikje voor je in. :P
Oh! Dat zou gaaf zijn :D
Buikje erin naaien is niet nodig, though. :') :+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:22:43 #289
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130411493
Whehehe nou heb ik ook nog hardop zitten gniffelen in de trein om Coco's opmerking over dr kin :') wat een mafketel ben jij ook O+

Ik ben met E in de trein onderweg naar een van mijn beste vriendinnen, die is net terug van 3 maanden reizen, zo'n zin in *O* Lekker beppen op het terras straks c_/ Straks door naar oma, en dan morgen een fijn tuinfeest bij vrienden van haar. Topweekend ^O^
pi_130412199
Primark had ook olifantenonesies Coco, voor volwassenen! WAAROM heb je die laten hangen?? ;)

Saar O+ Ik moet nu ook weer naar de primark
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:25:13 #291
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130412772
Oh suiker nog bedankt voor de Orange tip, die staat nu op het programma na Suits!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:48:01 #292
381212 Gulara
From the future
pi_130413278
Ooh drop ook eens even wat seriessuggesties in mijn inbox svp, we zijn in no time door bijna vijf seizoenen breaking bad heen.

On topic: Onze baby's! O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:49:29 #293
381212 Gulara
From the future
pi_130413313
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:19 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh! Dat zou gaaf zijn :D
Buikje erin naaien is niet nodig, though. :') :+
Heb jij zo'n schattig buikje als in dat drakenpakje ja? Scheelt mij weer naaien. Misschien iets extra's voor je kin? You name it!

LB klinkt als een heerlijke dag! :s)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:06:21 #294
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130414890
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:48 schreef Gulara het volgende:
Ooh drop ook eens even wat seriessuggesties in mijn inbox svp, we zijn in no time door bijna vijf seizoenen breaking bad heen.

On topic: Onze baby's! O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
:D !
pi_130415266
Coco :D

J is vandaag meegeweest naar de dreumesmeet en ze deed het heel goed! O+

Van een regelnachtje geloof ik: 03:00 - 04:00 - 05:00 - 06:00 en daarna ging om 07:30 mijn wekker (en natuurlijk gisteravond ook te laat naar bed gegaan) .... :O
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:40:41 #296
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130415616
Poeh Kyara. Dat jij nog kan typen :o
pi_130415709
Nou, ik denk er nu toch wel serieus over om misschien toch een paar schepjes rijstebloem aan de laatste fles toe te voegen.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:45:45 #298
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130415734
Daar kan ik helemaal inkomen ja. Mengt dat met bv? Of door een flesje kv?
pi_130415779
Kan ook door de bv inderdaad (volgens het pak, blijft dan alleen wat dunner). Ik meng het waarschijnlijk met een mix van bv en kv (want dat krijgen ze sowieso in de laatste fles). En ze krijgen die laatste voeding al uit de fles omdat ze anders om 1 uur al beginnen te spoken. Dan gaan ze heel vaak kleine beetjes drinken en dat vind ik niet zo goed plan.

(ik ben helemaal voor voeden op verzoek maar ik wil er liever niet zelf aan onderdoor gaan, eigenlijk ben ik niet van dit soort "kunstgrepen")
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:48:54 #300
381212 Gulara
From the future
pi_130415801
Jemig Kyara! :O Maar als iemand het kan...

En J. die alvast ging oefenen voor dreumes! O+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:49:16 #301
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130415808
Ik weet niet eens of je het zo bedoelde maar je hoeft je daar echt niet voor te verantwoorden hier hoor. Ik denk dat je kinderen er wel baat bij hebben als mams niet in een zombie verandert ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')