SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder te koop:
Verder nog te koop:
HDD;
Toshiba (MQ01ABD050) 2,5” HDD 500GB ¤30
MAXTOR (DiamondMax plus 9) 3,5” 200GB ¤10
Videokaarten;
NVIDIA Gforce 3
ATI Radeon 9600
ATI Radeon 9600 pro
samen ¤20
Alles af te halen in noord limburg.
Volt / volume / temperatuurquote:Op zondag 1 september 2013 19:03 schreef robbiemelaet het volgende:
Wat zijn die metertjes voor op de pc?
Wat bied je incl verzenden?quote:Op zondag 1 september 2013 20:59 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Ook losse verkoop?
Ik heb wel interesse in dat ding
Blijft er na verzending niet veel over aangezien het niet door de brievenbus kan..quote:Op zondag 1 september 2013 21:06 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Uuhhhm dat is moeilijk... 5 inc.?
15 inc. Met die 200gb schijf erbij?
En 10 inc. Voor alleen dat ding?quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef fetss het volgende:
[..]
Blijft er na verzending niet veel over aangezien het niet door de brievenbus kan..
20inc is akkoord, handelen morgen even af, zal morgen ook foto's erop zettenquote:Op zondag 1 september 2013 21:22 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
En 10 inc. Voor alleen dat ding?
20 inc met 200gb.
Zou u nog een foto kunnen maken van de metertjes van dichtbij?
Oke!quote:Op zondag 1 september 2013 21:27 schreef fetss het volgende:
[..]
20inc is akkoord, handelen morgen even af, zal morgen ook foto's erop zetten
Hierbij de foto:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de schuiver bij dat volt metertje kan je de snelheid van een FAN aanpassen.
quote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef fetss het volgende:
[..]
Hierbij de foto:Heb ook nog een neon achtige buis liggen, ook interesse in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de schuiver bij dat volt metertje kan je de snelheid van een FAN aanpassen.
Ik zie geen fotoquote:Op maandag 2 september 2013 12:12 schreef fetss het volgende:
[..]
Heb ook nog een neon achtige buis liggen, ook interesse in?
Kan m niet vinden, PM me even je gegevens voor de afhandelingen van die andere dingenquote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Ik zie geen foto
Ik zou niet weten wat ik me daar bij voor moet stellen.
Donequote:Op maandag 2 september 2013 21:04 schreef fetss het volgende:
[..]
Kan m niet vinden, PM me even je gegevens voor de afhandelingen van die andere dingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |