Hij heeft dus iemand in ieder landquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:05 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Maar zij had het ook uitgemaakt met hem (toen hij nog in NL woonde) en ik had het uitgemaakt omdat hij wegging, wat moest ik anders?
Jullie begrijpen het niet, hij is toch ook vrienden met zijn andere ex?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
Waar het op slaat is jouw zaak helemaal niet want het is uit![]()
Daarom is vrienden blijven met je ex echt niet handig
verwijder hem van facebook en uit je leven (niet eens zo lastig want hij woont in berlijn) en ga verder met je leven
zo hou je jezelf alleen maar tegen
Facebook vrienden bedoel ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jullie begrijpen het niet, hij is toch ook vrienden met zijn andere ex?
wait whut je was niet eens lang met hem?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij heeft mij nooit in bed kunnen praten.....daarvoor waren we te kort samen
Is toch zijn fucking keus met wie hij bevriend isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:07 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Jullie begrijpen het niet, hij is toch ook vrienden met zijn andere ex?
Ja...........maar toch steekt het ........................en ja ik voel me ook jaloersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is toch zijn fucking keus met wie hij bevriend is
Trololololol
In dit geval nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:08 schreef Voluptas het volgende:
[..]
In ieder geval beter iets dan niets..
Ik ben gewoon complexquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf je post history!
Ga eens in therapie!
Jezus hoe kun je zo leven?
Mods liggen naast hun stoel van het lachen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Waarom zit hier geen slotje op man
Mensen die minder verdienen dan jou moet je jou afdankertjes gunnen, niet te gierig!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Voluptas het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies.....
het erge is dat ik weet dat hij contact met mij zoekt als het met die vrouw slecht uitpakt, en dat gaat ook zeker gebeurenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:16 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mensen die minder verdienen dan jou moet je jou afdankertjes gunnen, niet te gierig!
en je bent gelukkig zo? ik kan me er niets bij voorstellenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:13 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Ik ben gewoon complex![]()
en als je mijn posthistory al raar vindt....poeyou don't know nothing yet
hoelang zijn jullie samen geweest? en hoe oud zijn jullie?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij heeft mij nooit in bed kunnen praten.....daarvoor waren we te kort samen
er is niets met me aan de hand hoor...ik heb gewoon een rijk innerlijk gevoelsleven...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en je bent gelukkig zo? ik kan me er niets bij voorstellen
genoeg mensen die er hun beroep van hebben gemaakt om mensen zoals jij te helpen
We zijn 4 maanden samen geweest, ik ben 24 en hij is 27.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
hoelang zijn jullie samen geweest? en hoe oud zijn jullie?
ja fuck datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
We zijn 4 maanden samen geweest, ik ben 24 en hij is 27.
oh ik zou zeggen dat je gek was, maar what's in a name hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:21 schreef Voluptas het volgende:
[..]
er is niets met me aan de hand hoor...ik heb gewoon een rijk innerlijk gevoelsleven...
Na 4 maanden nog geen seks? Hoe laat is jou libido?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef Voluptas het volgende:
[..]
We zijn 4 maanden samen geweest, ik ben 24 en hij is 27.
Hij wilde dat ik zijn vriendin werd na een maandje...en toen hadden we een relatie. Hij moest weg ivm werk, en toen hebben we er een punt achter gezet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja fuck datdan was ik ook mijn geluk ergens anders gaan beproeven als man
maar goed, omdat ik je posthistory nu even heb bekeken: hoe lang vond hij dat jullie samen waren?
En wanneer ben jij samen met iemand? vanaf de eerste ontmoeting?
Dat ik gek ben? Ok.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik zou zeggen dat je gek was, maar what's in a name he
Mijn libido is nogal laag jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:24 schreef AMangold het volgende:
[..]
Na 4 maanden nog geen seks? Hoe laat is jou libido?
Kijk dat je er na 1 nacht niet mee in het bed kruipt snap ik.. maar na een week of 2 a 3 mag je toch wel iets meer doen vind ik
Niet normaal laagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |