quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Over is over, hij mag doen wat hij wil, en het waren waarschijnlijk maar wat praatjes. Move on
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef teknomist het volgende:
Je ex gaat zich vast nu toch lekker anaal laten nemen door gays in de dungeons van Berghain.
Hij moet mij willen! Niet die del!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:49 schreef richolio het volgende:
Soms kan je niks aan de gevoelens die je voor iemand hebt doen. Hoe een bitch ze ook was.
Waarom voegt hij haar toe dan? Als ze helemaal geen contact meer hadden in dat huis?? Ik snap er helemaal geen donder van eerlijk gezegd. Ze hadden echt ruzie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ehh, als hij iemand toevoegt wil dat toch niet zeggen dat ie uitgebreid contact met haar heeft?
Hij moet?????quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij moet mij willen! Niet die del!
Nee ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef Burner82 het volgende:
Laat me raden.... Hij heeft er een punt achter gezet?
verlies?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Voluptas het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies.....
Raar... Dus je wilt hem niet meer... maar toch wel?quote:
Je weet in ieder geval wie je zelf bent; niet die del. En dat hij haar nou misschien verkiest boven jou is zijn probleem toch? En als het waar is wat je zegt is zij geen steek beter dan jij. Dus laat ze lekker gaan joh.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
ik ga weg uit dit topic, jij bent gek.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:52 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Waarom voegt hij haar toe dan? Als ze helemaal geen contact meer hadden in dat huis?? Ik snap er helemaal geen donder van eerlijk gezegd. Ze hadden echt ruzie.
wut wut?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wie je zelf bent; niet die del. En dat hij haar nou misschien verkiest boven jou is zijn probleem toch? En als het waar is wat je zegt is zij geen steek beter dan jij. Dus laat ze lekker gaan joh.
Gewoon blijven proberen... het zal wel lukken... (hoop ik, ik wil ook wegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut wut?
Weggaan is mislukt
Pssst... TS is een vrouw, die doen wel vaker rare dingen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Raar... Dus je wilt hem niet meer... maar toch wel?
Hou vol! Mij lukt het ook!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut wut?
Weggaan is mislukt
Oooowwwww.... dat maakt het logisch inderdaad...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Pssst... TS is een vrouw, die doen wel vakker rare dingen.
Het is een trol met een piemel! Ik weet het zekur!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:55 schreef teknomist het volgende:
TS bevestigt elk vooroordeel over domme, jaloerse sma's.
Lijkt me zeer waarschijnlijk ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een trol met een piemel! Ik weet het zekur!
Hij heeft mij nooit in bed kunnen praten.....daarvoor waren we te kort samenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:54 schreef Angst het volgende:
de titel is advies gevraagd.
waar wil je advies in?
Als je wilt weten hoe je weer aandacht van hem krijgt?
Net zoals zijn ex, makkelijk het bed in te lullen zijn. Hij wil jullie beide niet meer als relatie, maar af en toe sex wil die vast nog wel...
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:47 schreef Voluptas het volgende:
Ik moet dit even van me afschrijven, want ik heb dringend serieus advies nodig...want ik trek het niet meer. Mijn ex is pas geleden verhuisd naar Berlijn ivm werk, okee alles goed en wel denk je dan. We zijn nog steeds bevriend, maar ik heb nog steeds gevoelens voor deze man.
Ik kijk nog steeds op zijn facebook rond (). Hij heeft me toen hij vertrok een berichtje gestuurd met: we houden contact en ik hoop je weer eens te zien. Ik blij natuurlijk!
Maar wat tref ik verdorie op zijn facebook aan?? Hij heeft zijn ex (tevens ex huisgenoot) toegevoegd op facebook (of zij heeft hem eerst toegevoegd)?? Dan denk ik: waar slaat dit dan op?
Ik hoor dagen niets van hem en hij babbelt waarsch. rustig op los met zijn ex. Wat ik niet snap, is dat hij heel raar over haar praatte: ''ze is stom'' en ''ze was alleen goed voor seks''...en ''terwijl ze met mij ging, wilde ze ook met andere mannen omgaan''. En toen ik een keer bij hem was, hoorde ik haar inderdaad kreunen van de seks met een andere kerel. Ze sloerde er in ieder geval flink op los.
En ik was altijd die nette dame. Heb hem niet als vuil behandeld en nu mist hij haar waarschijnlijk en voegt hij haar toe op facebook. Really. Hebben mannen dan echt liever een bitch die de slut uithangt? Is het beter dat ik hem uit mijn hoofd zet?...aangezien hij dus wel contact met deze del onderhoudt, maar mij totaal aan de kant heeft geschoven blijkbaar..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef Voluptas het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:58 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Hij heeft mij nooit in bed kunnen praten.....daarvoor waren we te kort samen
Ik ga geen tijd aan je besteden.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef Voluptas het volgende:
In dit leven heb ik 1 ding geleerd: mensen hebben pas respect voor je als je ze als vuil behandeld en als je mensen goed behandeld, word je als dwaas gezien
Een mens hier kan geen rustig liefdesverdriet hebben blijkbaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ga geen tijd aan je besteden.. De verleiding om een slotje erop te tiefen met de fipo en sepo erin is groot, maar misschien hebben anderen nog nuttige dingen te zeggen.
.
Is oké, ik koop wel een dagboek voor jequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:02 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Een mens hier kan geen rustig liefdesverdriet hebben blijkbaar
jij hebt het toch uitgemaakt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:59 schreef Voluptas het volgende:
Ik vind het gewoon erg dat hij een vrouw met slechte intenties boven iemand verkiest die het wel goed met hem voor heeft, dat doet mij gewoon pijn. Ik ga er niet over liegen
Ik vind het gewoon slecht te verteren dat hij haar leuker vindt dan mij, dat gevoel heb ik altijd gehad en ik had gelijk dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is oké, ik koop wel een dagboek voor je
En ik kies voor jou, niet een of ander slet!
Maar zij had het ook uitgemaakt met hem (toen hij nog in NL woonde) en ik had het uitgemaakt omdat hij wegging, wat moest ik anders?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
jij hebt het toch uitgemaakt?Niet zeiken dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |