quote:
Allemaal wet t-shirts. Voor de kijkers thuis.quote:
Er moet een teamleider gekozen worden, maar Robert is niet verplicht dat te zeggen aan zijn team.quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Wat is 'de waarheid' die Robert niet verteld dan? Ik miste het even.
De leiders krijgen meer macht.quote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Wat is 'de waarheid' die Robert niet verteld dan? Ik miste het even.
Ah zo, sneakyquote:Op maandag 16 september 2013 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er moet een teamleider gekozen worden, maar Robert is niet verplicht dat te zeggen aan zijn team.
quote:
Mooi hè?quote:
Sinds wanneer hebben dat soort mannen een iphone?quote:Op maandag 16 september 2013 21:07 schreef alors het volgende:
Volgens mij zit er steeds dezelfde kerel met thee.
Het verschil tussen Arabisch en Berbers is ongeveer even groot als tussen Nederlands en Fries.quote:
Heel Afrika heeft een mobieltje.quote:Op maandag 16 september 2013 21:08 schreef remcoP het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben dat soort mannen een iphone?
Kun je een paar bekende Berbers en Arabieren zo uit je mouw schudden? En het verschil is weldegelijker groter dan tussen het Fries en Nederlands. Het Berbers behoort tot de Afro-Aziatische taalfamilie terwijl het Arabisch tot de Semitische talen hoort. Veel Berbers zijn gearabiseerd door de eeuwen heen, maar feitelijk heeft het overgrote deel van de inwoners van Noord-Afrika nog Berbers als voorouders.quote:Op maandag 16 september 2013 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het verschil tussen Arabisch en Berbers is ongeveer even groot als tussen Nederlands en Fries.
Wat een raar wijf is dat zeg.quote:Op woensdag 18 september 2013 05:12 schreef Lila86 het volgende:
Net even de laatste afl. terug gekeken. Die Robert is zeker een lul. Eerst allemaal domme beslissingen maken (niet fietsen maar lopen) , maar dan vervolgens wel vrolijk een zinkend schip verlaten als kapitein. Hoe laf.
Ik krijg soms echt een nare smaak in m'n mond van dit programma, wat een nare mensen. Vooral die Robert, Johny, Inge en Ron.
Ik las dit trouwens op de blog van Maryam;
" (........)Speaking about spijt; ik heb veel verschillende keuzes gemaakt in mijn leven, goeie keuzes en keuzes waarbij ik achteraf dacht: ‘Maryam, volgende keer beter nadenken okay!’ Maar spijt, hell no! Totdat ik tekende voor een, in hun woorden geformuleerd, avonturenspel in combinatie met educatieve elementen... Ken je dat als mensen zeggen: ‘Nee ik ben niet boos, maar teleurgesteld. Deze mensen halen de woorden uit mijn KONTGAT. ik kan het mis hebben, maar what the fuck echt? Educatie? Excuse you...! ja een leerpakket meegeven om de kijker thuis te laten zien hoe je op een sluwe en onopvallende wijze andere mensen kunt manipuleren om hun vertrouwen te winnen om vervolgens keihard hun vertrouwen te beschamen. Ullggg, gadverdamme, misselijkmakend, waar is mijn kots emmer. Echt, elke keer als ik weer terugdenk aan die tijd, wil ik gewoon bepaalde mensen achter de schermen met stenen bekogelen totdat er niks meer van ze over blijft! Of ze door een stroevige tweedehandse vleesmachine halen! Nou, achteraf gezien ben ik volgens mij toch niet teleurgesteld, maar behoorlijk BOOS! "
http://maryamhassouni.blogspot.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |