Ik wilde het even testen en ging een ticket boeken op KLM maar je kunt niet boeken als er geen volwassenen is :Squote:
Tyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:29 schreef Gespreksstof het volgende:
Ja hoor, een vriend van me (toen 13j) had toentertijd al een aantal keren alleen gevlogen naar Suriname.
Hier is het meer moeite dus eigenlijk zijn ze minder lui.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef craftyvirus het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig al te lui 3 woorden in google in te tikken..
Aan de andere kant.. om te posten hoef je niet echt na te denken omdat de vraag al in je hoofd zit.. als je wil google moet je die vraag, omzetten in zoekwoorden... das lastig..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier is het meer moeite dus eigenlijk zijn ze minder lui.
Dat is minder tikwerk dan wat TS in de OP heeft gedaan. Ook minder denkwerk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Aan de andere kant.. om te posten hoef je niet echt na te denken omdat de vraag al in je hoofd zit.. als je wil google moet je die vraag, omzetten in zoekwoorden... das lastig..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is minder tikwerk dan wat TS in de OP heeft gedaan. Ook minder denkwerk.
Vervolgens moet hij hier terug komen om na te lezen en bedanken.
Op google hoef je niet te bedanken.
Jij hebt geen plezante belevenissen gehad toen je een tiener was neem ik aan? Fijn om te horenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:53 schreef Rezania het volgende:
Nee, dan wordt je verkracht door drie gorilla's en een eland.
Waar maak je dat uit op?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jij hebt geen plezante belevenissen gehad toen je een tiener was neem ik aan? Fijn om te horen
Internet sex telt niet meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog steeds plezante ervaringen met Rez.
Ehm, oké dan maar.quote:
En ik met jou.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog steeds plezante ervaringen met Rez.
Wie heeft het over seks, gefrustreerde 15-jarige.quote:
Dan is het niet plezantquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie heeft het over seks, gefrustreerde 15-jarige.
Nou, veel dingen lijken me als vrouw plezanter dan seks met Rez.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |