Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ken genoeg met een goeie kont en goeie tetten anders.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vaak gaat het over die ene met kleine, maar fijne, borstjes.
Die trouwens een fantastische kont heeft, dat is een soort gouden regel ofzo. Weinig tiet = Topkont.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja Gibson is blijkbaar nog steeds beetje dood.
[..]
Ken genoeg met een goeie kont en goeie tetten anders.
Ze zullen er zijn, maar vaak is het toch een keuze. De beste konten die ik in mijn leven heb mogen zien, hadden op tietgebied minder te bieden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja Gibson is blijkbaar nog steeds beetje dood.
[..]
Ken genoeg met een goeie kont en goeie tetten anders.
Ik snap dat instagib niet zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:47 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Net te laat. En instagib was niet zo insta.
welke hellingsgraad zoek jij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Sowieso is een écht goede kont zeldzaam hoor. Twee rondingen naast een poepgat is niet voldoende. De vorm, de hellingsgraad, de vering, de soepelheid, er telt zoveel mee.
Ligt voor een groot deel aan de beenradius.quote:
Klinkt als kees van hondt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh en: Hard mee eens. Ook na 10 min weggegaan.
Ja dat was fantastisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die vond jij nog leuk toch? Of begrijp ik je nou verkeerd
Scary movie 5.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
noem eens een leuke bioscoopfilm voor een date?
Keyra weet het al jaren te winnen van menig bips die ik tegenkom. Oud, veel naar gerefereerd maar blijft een prachtkont.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Sowieso is een écht goede kont zeldzaam hoor. Twee rondingen naast een poepgat is niet voldoende. De vorm, de hellingsgraad, de vering, de soepelheid, er telt zoveel mee.
Ja oke maar dit was dus slecht en de sfeer ook slecht dus poepoptreden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja dat was fantastisch.Maar de charme was ook dat het zo verdomde slecht was, en dat de sfeer toch zo enorm goed was, dat maakte het juist leuk.
Iets waarbij ze met dr gezicht in jouw schoot gaat liggen van angst.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
noem eens een leuke bioscoopfilm voor een date?
Of iets wat zo saai is dat ze maar met hem gaat lopen rotzooienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Iets waarbij ze met dr gezicht in jouw schoot gaat liggen van angst.
Daar werkt good ol' gat onderin de popcorn beker nog altijd goed voor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of iets wat zo saai is dat ze maar met hem gaat lopen rotzooien
Nog ff extra boter erop en hij glijd lekker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar werkt good ol' gat onderin de popcorn beker nog altijd goed voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |