Weer?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:09 schreef LETMEIN het volgende:
Ik krijg weer magnetronmaaltijd. Jammie
quote:
Het personeel at te veel meequote:
Terecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef LETMEIN het volgende:
Iedereen zat altijd voor 40 euro aan maaltijden mee te eten, hebben ze nu afgeschaft
Kan je beter je eigen eten meenemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Het personeel at te veel mee![]()
Iedereen zat altijd voor 40 euro aan maaltijden mee te eten, hebben ze nu afgeschaft
Hoe kun jij eten voor 40 euro als je aan het werk bent?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Het personeel at te veel mee![]()
Dan is het wel een goed regenpak.quote:
Wel duur inderdaadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan is het wel een goed regenpak.
Keuken en afwasmachine staan naast elkaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe kun jij eten voor 40 euro als je aan het werk bent?
Hoe wil jij dat eten tijdens je werk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In een restaurant gaat dat makkelijk hoor![]()
Biefstukjes etc
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat eten tijdens je werk?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Keuken en afwasmachine staan naast elkaar
Dan moet je wel heel wat langer pauze hebben dan een kwartiertjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat eten tijdens je werk?
In het bericht wat jij net quote.quote:
Ja als je zo iets helemaal wilt bakken xdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel wat langer pauze hebben dan een kwartiertje
Nee, bij borden wegbrengen stop je snel wat in je zakkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel wat langer pauze hebben dan een kwartiertje
Bak je toch ook niet zelf? Heb je koks voorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja als je zo iets helemaal wilt bakken xd
Spatie je wordt gezocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
STELLENDAM - Een zeventienjarige jongen is vandaag aangehouden door de polizei wegens openbare dronkenschap. Tevens was de jongen incest aan het plegen met zijn twee jaar oudere nichtje. De jongen is kort na zijn aanhouding ontsnapt uit handen van de polizei en is nu voortvluchtig. Mocht u de jongen zien bel dan onmiddellijk 112, daar de jongen zeer gevaarlijk is en kilo's watermeloen verorbert. Ga vooral niet zelf te werk en bel onmiddellijk de politie.
Signalement:
- +- 1m85
- Een half afgeschoren snor
- Talibanbaard
- Fetisj voor watermeloen
- Gedraagt zich mogelijk verdacht
- Lang, zwart emo-achtig haar
Hieronder vindt u een compositietekening van de voortvluchtige dader:
[ afbeelding ]
Het is nog 'u' voor jou.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:13 schreef aeque het volgende:
[..]
In het bericht wat jij net quote.
Doe niet aan regenpakkenquote:
Dan nogquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bak je toch ook niet zelf? Heb je koks voor
Die zijn niet druk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bak je toch ook niet zelf? Heb je koks voor
Wantquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is nog 'u' voor jou.
[..]
Doe niet aan regenpakken
Jonge, als het pauze is kon je een bord pakken en langs het kookeiland lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nogIs niet binnen 5 minuten gebakken hoor : +
Mijn excuses uwe koninklijke hoogheid.quote:
oh je werkt in horecaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jonge, als het pauze is kon je een bord pakken en langs het kookeiland lopen.
Pakken wat je pakken kan
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn excuses uwe koninklijke hoogheid.
Oh zo, ik snap het alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jonge, als het pauze is kon je een bord pakken en langs het kookeiland lopen.
Pakken wat je pakken kan
Die waaien stuk en dan heb je altijd 1 arm bezet. Dat schiet niet opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is zo lastig. Je moet dat ding helemaal aan en uit doen. Danmaar ff snel een paraplu.
Gaat bij mij wel goed af. Fiets altijd naar het station voor school met paraplu. Gewoon tegen de wind in houdenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die waaien stuk en dan heb je altijd 1 arm bezet. Dat schiet niet op
Natte meisjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat bij mij wel goed af. Fiets altijd naar het station voor school met paraplu. Gewoon tegen de wind in houden
Ik heb in mijn leven al heel wat paraplu's gesloopt. Ik ben het zatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaat bij mij wel goed af. Fiets altijd naar het station voor school met paraplu. Gewoon tegen de wind in houden
Dit verklaard een hoop dametjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
Geen donut's, stroopwafels, cake, koekjes en chocolade op je werk hebben
Lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
Geen donut's, stroopwafels, cake, koekjes en chocolade op je werk hebben
Dan zou ik voor een regenpak gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven al heel wat paraplu's gesloopt. Ik ben het zat
Voor 11 maanden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon op je zolderkamer blijven.
Nee, helaas nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een regenpak gaan
Heb je er al een?
Beetje FOK!ken, beetje gamen, beetje tv kijken, beetje neuken. Niets mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |